No, saanko minä

Anonyymi-ap

Miehenä esittää vaikeasti tavoiteltavaa vai onko sekin nykyään vain naisten etuoikeus? Ensin miesten oikeudet poljetaan alas ja lopulta koko miesten olemassaolo. Pian tässä maassa aletaan varmaan väkisin sirkkelöimään jätkien m*nia ihan vain sen vuoksi, koska eliitti haluaa niin tapahtuvan.

25

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä se kauaa naista kiinnosta, jos esität vaikeasti tavoiteltavaa, niin lakkaa naista kiinnostamasta kokonaan. Miehen kuuluu olla se joka jahtaa naista... (ei, en jahtaa ketään, vastaus niille jotka nyt olettaa heti näin)

• Anonyymi

Vai mietit sinä munien sirkkelöintiä. kaikenlaisia ajatuksia ihmisillä onkaan. Onko ihan konkreettisia mielikuvia? Mahtaako paljon verta roiskua? Olitko ajatellut, että olisiko tämä kliininen lääketieteellinen operaatio vai olisko ihan julkisia joukkosirkkelöintejä? Onko mielessäsi dystopia kuten Atwoodin Orjattaressa, mutta vain toisin päin sukupuolet käännettynä? Pelkääätkö itse ihan tosissasi tulevaisuuskuvastasi?

• Varmaan jonkinlainen giljotiinin tapainen aparaatti, sopisi hyvin tuohon miesten kassien poistoon. Letku on käytännöllinen kapistus ainakin kustessa, että ehkä se kannattaa jättää. Terskan voi leikata pois myös tarpeettomana.

• Anonyymi

Vaikeasti tavoiteltava mies vaikuttaa heti siltä ettei ole kiinnostunut. Ja naisesta tulee heti epätoivoinen vaikutelma jos joutuu itseään tyrkyttää.

• Tätä juuri itsekin ajattelin tuossa.

• Anonyymi

Tietenkin saat. Miksi et saisi? Eri juttu sitten, että mitä tuolla voi saavuttaa. Minä tosin olenkin hyvin yksioikoinen naisyksilö, joka en tajua tuollaista puuhaa lainkaan. Mua on täysin turhaa kenenkään tavoitella. Jos sanon ei, niin se on ei, eikä se jatkotavoittelulla tule muuttumaan.

• Anonyymi

Antaa mennä vaan, muista laittaa mekko päälle muru.

• Mies ei saa olla tyrkky, mutta ei myöskään etäinen.
      Ravintolaan tultaessa hymy ja katse naisen silmiin viestittää "hei, olen huomannut sinut". Sen jälkeen mies vetäytyy loitommalle, jättäen naiselle tilaa seurata miehen liikkeitä.

Myöhemmin mies voi lähestyä naista ja tavata hänet "ohimennen", aivan kuin miehellä ei olisi mitään aikeita.

Näin muistaisin tehneeni tai sitten näin unta.

• Vau! 🤩
        Tuo on kyllä tosi hyvä tapa mieheltä. 👍Sanotaan, että naisen pitää hymyillä ja katsoa miestä pitkään, jotta hän kertoo, että häntä saa lähestyä. - Ei ole muuten helppo juttu ujolle naiselle. - Kyllä mies voisi tuolla tavalla tyylikkäästi myös antaa vinkin, että kyllä häntä voisi kiinnostaakin, jos nainen haluisi hänelle hymyillä 😄

• Anonyymi

Totta kai saat.

Mitkä miesten oikeudet on nyt poljettu alas?

• Ei mitkään...tietenkään.🙂.

• Miten niin poljetaan? Tapasin omasta ehdotuksestani eilen (palsta)naisen hänen kotonaan, lopulta ja huomenna tavannen toisen, mahdollisesti mökilläni. Ja minä en ole vaikeasti tavoiteltavaa ikinä nähnytkään...

• Tuota tuskin tarvitsee edes kysyä.

• mustasusi kirjoitti:

Tuota tuskin tarvitsee edes kysyä.

Ja vastaus siihen poistettuun kysymykseen on että en tietenkään, ei paneminen ollut tapaamisen agendalla, vaan tapaaminen, tutustuminen, jään rikkominen, tunnustelu tullaanko juttuun livenäkin. Hyvin tultiin, ehkä lisää seuraa, aika näyttää.

• Anonyymi

Tottakai sinulla on miehenä yhtäläinen oikeus käyttäytyä samoin kuin naisetkin. Muistanet kuitenkin "leikkisi" keston ja kaivattusi omat siirrot, kun kokee tulevansa torjutuksi.

• Anonyymi

Saa esittää mutta jää sitten nainen saamatta 😂

• Anonyymi

Kaikella on oma aikansa, kuinka suhde etenee. Suhde on molempien rakennettava ja pieni viive voi olla vain plussaa.

• Anonyymi

Eli se on siis sellaista sukupuolten välistä soidinmenoa. Mahdotonta silloin kun sitä käyttäytymis- ja ajatusmallia ei ole sisäänrakennettu joidenkin, kuten minun ap:n, aivoihini. Se on ainakin totta että kummankaan osapuolen ei kannata olla liian tyrkky muttei liian passiivinenkaan. Kun kerran ihastuin naiseen samantien niin olin ristiriitainen - Katselin häntä intensiivisesti mutta olin kuitenkin passiivinen, kylmä ja etäinen koska en tiennyt mitä tehdä ja tunteeni olivat niin voimakkaat etten osannut käsitellä niitä. Näyttää siltä että sellaiset ihmiset pariutuvat helpommin tai saavat kumppaneita enemmän joille nuo soidinmenot ovat lähtökohtaisesti helppoa kauraa. Ihmiset eivät ole samalla viivalla. Vain ne väittävät että olemme samalla viivalla parisuhdekelpoisuuden suhteen joille ne asiat ovat helppoja tai itsestäänselvyyksiä. Ps. Outlastissa ne lähes sirkkelöitiin.

• Anonyymi

Vihervasemmistofeministit eivät ole mitään eliittiä, vaan katkeria anarkisteja.

• Anonyymi

Olet selvästi nais vihaaja. Mene terapiaan jutteleen omituisuuksiasi.

• Anonyymi

Itse tekeydyin aikanaan deittaillessani vaikeasti tavoiteltavaksi. Kyllästyin totaalisesti niihin ainaisiin pakkeihin, että lopetin kaikenlaiset aloitteiden teot kuin seinään. Olin vain tyrkyllä. Se lähestyy kuka kiinnostuu, kun nainenhan sen valinnan lopulta tekee niin miksi edes lähestyisin ketään turhaan.
      Sain lopulta yhteydenottoja, kun kirjoitin tuon deittiprofiiliin ja parhaimman noukin päältä pois kuleksimasta. Nyt yhteistä taivalta takana viisi vuotta.

• Anonyymi

Älä esitä, ole sellainen.

• Anonyymi

Mikä sua vaivaa?
      Naisviha.
      Äitiä ikävä.

• Vaikeasti tavoiteltavaa leikkivä, yhtä hyvin nainen kuin mies, leikkii tulella. Joutuu, ennen kuin arvaakaan, onnensa ohi. 🌹👀

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7555
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4173
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3675
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2456
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2378
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40