Palstafriikkinä olen tässä planetaarisessa yhteisössä sen eräs kappale omalla kiertoradalla kurvailemassa pienehkön tähtemme painovoimakentän vankina sen ympärillä. Tämä on eräänlainen mikrokosmos, sillä olemme häviävän pieni osa samanlaisia kokonaisuuksia ja systeemejä, jotka taas lukemattomina joukkoina kiertävät saman ytimen ympärillä, eli mustan aukon.
Mielestäni Sofia Vergara on tämän galaksin massiivisin mustaakin mustempi aukko, josta ei pakene edes valo.
(hihitystä)
Musta aukko
27
141
Vastaukset
- Anonyymi
Öm
Mutta koska en ole visiteerannut kaikkialla galaksissamme, niin tästä ei voida olla varma.
((reps) - Anonyymi
Sofian karisma täyttää koko ruudun - ja lopulta persoonallisuus on tulla raameista ulos.
Hyvä ettei töllö tipu seinältä.
(naurua)- Anonyymi
Körttiläiseen juupas-eipäs-ehkä -menoon verrattuna Sofian ’emotionaalinen presentaatio’ on shokeeraavaa.
Pidän shokeista.
(hirn)
Sofia on naisen nimi ja tarkoittaa viisautta.
Historia tuntee pelkästään suurmiehiä, naisista ei paljoa puhuta.
Miten patriarkaalisessa puristuksessa voi syntyä naisen nimi, joka tarkoittaa viisautta?- Anonyymi
Mjaa
En minä tiedä.
Kummallista kun täällä aina kysellään vaikeita.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
En minä tiedä.
Kummallista kun täällä aina kysellään vaikeita.
(hihitystä)Kosmologinen kommentti
Ehkä jos ajatellaan niin että kaikki historian menneet ja nykyiset miehet ovat olleet ja ovat näitä lukemattomia loistavia tähtiä tämän massiivisen mustanpuhuvan jättiläisen imussa, niin sitten ymmärrän (ehkä).
(naurua) Anonyymi kirjoitti:
Kosmologinen kommentti
Ehkä jos ajatellaan niin että kaikki historian menneet ja nykyiset miehet ovat olleet ja ovat näitä lukemattomia loistavia tähtiä tämän massiivisen mustanpuhuvan jättiläisen imussa, niin sitten ymmärrän (ehkä).
(naurua)Niin siinä käy kun saa viisaan miehen maineen, kaikki alkaa kyselemään tyhmiä.
(Kryptisyys oli kova juttu jo antiikin aikoina. Pöhnäisiä oraakkeleja kuunneltiin tarkasti.)
Sofia Vergaran painoindeksi lienee jumalallinen, kun se nostattaa ihmisiä sfääreihin. 😀- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Niin siinä käy kun saa viisaan miehen maineen, kaikki alkaa kyselemään tyhmiä.
(Kryptisyys oli kova juttu jo antiikin aikoina. Pöhnäisiä oraakkeleja kuunneltiin tarkasti.)
Sofia Vergaran painoindeksi lienee jumalallinen, kun se nostattaa ihmisiä sfääreihin. 😀Delfoi
Joo mä olen kyllä kirjani lukenut, ja siksi saan toisinaan epäoikeudenmukaisia raivokohtauksia, jotka eivät näy minnekään, koska raivon kohde on tyyliin kadonnut jo ennen Jeesuksen keksimisen.
(hirn) Anonyymi kirjoitti:
Delfoi
Joo mä olen kyllä kirjani lukenut, ja siksi saan toisinaan epäoikeudenmukaisia raivokohtauksia, jotka eivät näy minnekään, koska raivon kohde on tyyliin kadonnut jo ennen Jeesuksen keksimisen.
(hirn)Nyt tuli vaikea lause, eikä vihjeitä varmaan jaeta, sillä raivo on usein henkilökohtainen purkaus.
Mutta ei siinä mitään. Tämä oli stimuloiva keskustelu.
Mittarit olivat punaisella ja nyt on patteri tyhjä.- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Nyt tuli vaikea lause, eikä vihjeitä varmaan jaeta, sillä raivo on usein henkilökohtainen purkaus.
Mutta ei siinä mitään. Tämä oli stimuloiva keskustelu.
Mittarit olivat punaisella ja nyt on patteri tyhjä.Delfoin papit eivät olleet ”pöhnässä”, vaan ne nuoret naiset, jotka vuorelle roudattiin ”oraakkeleiksi”.
Delfoin oraakkeli on tässä mielessä sekava ja vastoin tahtoaan medikalisoitu teini.
(revi siitä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Delfoin papit eivät olleet ”pöhnässä”, vaan ne nuoret naiset, jotka vuorelle roudattiin ”oraakkeleiksi”.
Delfoin oraakkeli on tässä mielessä sekava ja vastoin tahtoaan medikalisoitu teini.
(revi siitä)Mjoo
Jos ajatellaan että jollain random mirrillä on jotain annettavaa doupeissa, niin mitä ihmettä patriarkaalinen kulttuuri oikein hakee?
(naurua) Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Jos ajatellaan että jollain random mirrillä on jotain annettavaa doupeissa, niin mitä ihmettä patriarkaalinen kulttuuri oikein hakee?
(naurua)Okei, unohdin nuo väkisin huumatut tytöt. Tämä selittäisi raivon.
Nuori nainen saattoi edustaa jotain mystistä puhtautta. Taika katoaisi jos vanhat papit olisivat jorisseet joutavia, kuin räkälässä konsanaan.
Nyt olen viinissä ja ajatukseni lentää matalalla.- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Okei, unohdin nuo väkisin huumatut tytöt. Tämä selittäisi raivon.
Nuori nainen saattoi edustaa jotain mystistä puhtautta. Taika katoaisi jos vanhat papit olisivat jorisseet joutavia, kuin räkälässä konsanaan.
Nyt olen viinissä ja ajatukseni lentää matalalla.Mjaa
Kun pimeys tuijottaa pimeään, niin mitä näkyy?
(hihitystä) - Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Okei, unohdin nuo väkisin huumatut tytöt. Tämä selittäisi raivon.
Nyt olen viinissä ja ajatukseni lentää matalalla.Nuoria naisia? 🙄 Noh, mitenkä se nyt ottais, jos piti olla sen verran ikää, ettei haittaa🤭
- Anonyymi
Katso peilillä takapuolees. Siel on se musta aukko.
- Anonyymi
Lohdutan aloittaja tyhjän naurajaa. Itse omaan valtavan mustan aukkomahan ja fysiikan ulkopuolella olevan vetovoiman.
Mutta koska kohtuus ei riitä, haluan syödä sinut ja ystäväsi.
>simiti< Erään teorian mukaan aika määritellään valon kautta. Ennen valoa ei ollut aikaa, eikä tilaa. Valon edetessä syntyi aika ja laajeneva kolmiuloitteinen kosmos.
Näin muistelen 20 vuotta sitten lukemaani kirjaa, taisi olla Stephen Hawking
Mutta vastaan tähän musteläiskätestiin: Pimeys näkee pimeydessä pysähtyneisyyden.
Mahtaako on kännijutuista tulla huomenna morkkis 🤔- Anonyymi
Kaikkeudesta ja ihmisistä on 97% tyhjää! Onko siis kumma, että tulee morkkis?
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkeudesta ja ihmisistä on 97% tyhjää! Onko siis kumma, että tulee morkkis?
>simiti<Mjaa
Ja mikähän mahtaa olla tuo jäljelle jäävä 3 %
Ensinnäkin (hihitystä) mitään ei ole - ja tämän jälkeen inflatorinen malli syntyy.
(poikkeusmallinaurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
Ensinnäkin (hihitystä) mitään ei ole - ja tämän jälkeen inflatorinen malli syntyy.
(poikkeusmallinaurua)Mjoo
Tämä on juuri tätä lineaarisen taipumuksen tyyliä nähdä jotain, jota ei välttis edes ole.
Kuka teille opetti sen että jos on alku, on myös sen loppu?
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
(poikkeusmallinaurua)97% tyhjyyttä, 2% tyhjän nauramista ja 1% sekoilua.
>simiti<
Niin elämä tuntuu niin tyhjältä, sieltä se morkkis varmaan tulee.
- Anonyymi
Totta. Ainoastaan tyhmät kuten minä, kuvittelevat olevansa kiinteitä. Mutta on minulla mahtavan iso hauis.
>simiti<
- Anonyymi
singulariteettti siis no pakosti on olemassa kovempikin voima kerro mikä se on?
Eräs elokuva oli kun jossain menivät Event Horizon, niin ihmisen aivot eivät enää toimi hyvin.... - Anonyymi
niin avaruushan on täynnä singlulariteetteja, jollekin fysiikan opiskelija-tytölle voisi olla hauskaa kuvitella olevansa tuollaisen läheisyydessä, hassuja ajartuksia.
Event Horizon, vyökyke jossa tulee hassuja ajatruksia kun vaikutttaa aivojen kemikaaleihin hehwh ;:D - Anonyymi
jos sitten tytöt alkavat ajattelemaan että oma pääkin on sisällä jotain pieniä ötököitä..,
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241567
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076