Onkin kiistatonta, että äärivasemmisto/vasemmisto suhtautuu islamiin(islamismiin)hyvin positiivisesti. Erittäin suvaitsematon islaminusko mm. kivitysrangaistuksineen, siis sopii vasemmistolle, ja se on kyllä vuosien varrella näkynyt.
Lainataan erään lähi-itäläisen miehen kommenttia: Islam on monokulttuurinen fasistinen ja alistava uskonnollispoliittinen yhteiskuntajärjestys, mikä tappaa kaikki muut kulttuurit.
Mistä vasemmiston islamrakkaus johtuu?
Li Andersson: "Kaikenlainen islamin arvostelu on rasismia"
447
3707
Vastaukset
- Anonyymi
Vasemmisto ei halua keskustella islamin negatiivista puolista, ja niitä riittää.
- Anonyymi
Olen vasemmistolainen ja voin vallan mainiosti keskustella kaikkien uskontojen, siis myös islamin, huonoista puolista. Mitä haluat tietää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vasemmistolainen ja voin vallan mainiosti keskustella kaikkien uskontojen, siis myös islamin, huonoista puolista. Mitä haluat tietää?
Onko homous sallitua vai tuleeko kuolemantuomio jos tunnustaa olevan homo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtaosassa islamilaista maailmaa homous on ehkä vaiettua ja maan alla, mutta käytännössä sallittua. Fundamentalistisimmin islamiin suhtautuvilla seuduilla mm. naisten ja (tyttö)lasten asema on paljon huonompi kuin homojen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten puolueesi johto ei halua niistä puhua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omituinen kysymys. Minulla ei ole puoluetta. En ole minkään puolueen jäsen. Jos jonkin puolueen johto mielestäsi ei halua puhua jostain, voit kysyä asiaa heiltä. En minä voi kenenkään puolsta vastata.
- Anonyymi
Älä nyt kiukuttele. Ei ole kovin aikuismaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtaosassa islamilaista maailmaa homous on ehkä vaiettua ja maan alla, mutta käytännössä sallittua. Fundamentalistisimmin islamiin suhtautuvilla seuduilla mm. naisten ja (tyttö)lasten asema on paljon huonompi kuin homojen.
Laitas yksikin islamilainen maa jossa ei homoilusta ole säädetty rangaistusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt, jos kerran annat vastauksia, niin
kysymys nro 1. Miksi naisten pitää olla pää peitossa?
Mikä vika on naisten hiuksissa ja kasvoissa?
Kysymys nro 2. Miksi siellä sallitaan lasten silpomisleikkaus? Eikö se olekaan lasten pahoinpitelyä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysynkin sinulta, miten islam suhtautuu prideen??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata kysellä, tuo tyyppi on vaan trolli.
- Anonyymi
Johtoporras ei halua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omituinen kysymys. Minulla ei ole puoluetta. En ole minkään puolueen jäsen. Jos jonkin puolueen johto mielestäsi ei halua puhua jostain, voit kysyä asiaa heiltä. En minä voi kenenkään puolsta vastata.
Eli et olekaan vasemmistolainen? Pidä sitten suusi kiinni natsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puna-natsi huutaa........
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitti valehdella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan niitä katoilta heitelty Iranissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurimmassa osassa maailmaa seksuaalisuus on yksityisasia. Islam opettaa säädyllisyyttä, kuten itse asiassa kristinuskokin. Avioliiton ulkopuolinen seksi oli ennen Suomessakin aviorikos. Homoja ei muslimimaissa metsästetä, eikä rangaistuksia toimeenpanna, mikäli seksuaalisuutta ei esitellä avoimesti. Siveettömyysrangaistukset koskevat niin heteroita kuin homoja. Väärät ilmiannot on eliminoitu vaatimalla siveettömälle teolle kolme silminnäkijää. Islamilaisissa maissa (asunut seitsemässä) ei edes mainita homoutta. Siitä jauhaminen on konservatiivikristittyjen patologiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys nro 2. Miksi siellä sallitaan lasten silpomisleikkaus? Eikö se olekaan lasten pahoinpitelyä?Tietoisku. Huivi oli ennen Suomessakin säädyllisen naimisissa olevan naisen tunnusmerkki. Kirkkoon ei 50-luvulla voinut maaseudulla mennä ilman kirkkohuivia. Raamattu ja koraani opettavat säädyllisyyttä. Pää piti peittää sekä juutalaisuudessa, kristinuskossa että islamissa rukoillessa.
Huivi kertoo islamissa henkilökohtaisesta uskonnollisesta vakaumuksesta. Se ei ole pakollinen useimmissa maissa. Nainen itse päättää ottaako hän huivin ja milloin. Mutta jos sen ottaa, niin sitä sitoutuu pitämään. Isät jopa toppuuttelevat tyttäriään ja kehottavat vielä harkitsemaan. Säädyllinen pukeutuminen koskee muuten myös miehiä.
Suomessa ei ole yleistä pukukoodia. Jos kadulla saa kävellä tissit tanassa ja pers paljaana, niin yhtäläiseen on oikeus pukeutua peittävästi. Uskonnollisia tunnuksia ei voi myöskään kieltää maassa, jossa on uskonnonvapaus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pride on osa kansalaisvapauksia Suomessa - kuten uskonnotkin. Muslimit ovat fiksumpia kuin monet kristityt. He elävät omalla tavallaan, mutta eivät odota ei-muslimien elävän samoin. He ymmärtävät, että uskonnonvapauden raja menee siinä, ettei rikota muiden ihmisoikeuksia. Kunpa kristitytkin ymmärtäisivät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Li Andersson on putlerin lemmikki.
- Anonyymi
Lii yrittää saada vassuille ääniä muslimeilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Islamilla ei ole huonoja puolia.
On törkeää rasismia niin väittää!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten vasemmisto yleensä.
- Anonyymi
Voisiko joku mainita yhdenkin islamin hyvän asian sellaisen ihan konkreettisen, ei Koraanista vetäisty ylevän ajatuksen.
Minä en keksi ainakaan yhtään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi
- Anonyymi
Onko kuultu mitään vasemmistopuolueiden johdolta asian suhteen - ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietoisku. Huivi oli ennen Suomessakin säädyllisen naimisissa olevan naisen tunnusmerkki. Kirkkoon ei 50-luvulla voinut maaseudulla mennä ilman kirkkohuivia. Raamattu ja koraani opettavat säädyllisyyttä. Pää piti peittää sekä juutalaisuudessa, kristinuskossa että islamissa rukoillessa.
Huivi kertoo islamissa henkilökohtaisesta uskonnollisesta vakaumuksesta. Se ei ole pakollinen useimmissa maissa. Nainen itse päättää ottaako hän huivin ja milloin. Mutta jos sen ottaa, niin sitä sitoutuu pitämään. Isät jopa toppuuttelevat tyttäriään ja kehottavat vielä harkitsemaan. Säädyllinen pukeutuminen koskee muuten myös miehiä.
Suomessa ei ole yleistä pukukoodia. Jos kadulla saa kävellä tissit tanassa ja pers paljaana, niin yhtäläiseen on oikeus pukeutua peittävästi. Uskonnollisia tunnuksia ei voi myöskään kieltää maassa, jossa on uskonnonvapaus.Juttu on vaan niin, että todennäkäisesti suurin osa Suomen musliminaisista ja tytöistä pakotetaan käyttään huivia.
Juttusi on naiivi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pride on osa kansalaisvapauksia Suomessa - kuten uskonnotkin. Muslimit ovat fiksumpia kuin monet kristityt. He elävät omalla tavallaan, mutta eivät odota ei-muslimien elävän samoin. He ymmärtävät, että uskonnonvapauden raja menee siinä, ettei rikota muiden ihmisoikeuksia. Kunpa kristitytkin ymmärtäisivät.
Lapsellisen tyhmän suvakin kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"More than half of British Muslims (52%) think homosexuality should not be legal, and nearly half (47%) think it is not appropriate for gay people to teach in schools, according to a new survey of British Muslims. "
Tämä Britanniassa, oikeissa muslimivaltioissa mielipiteet ovat vielä paljon jyrkempiä. Turha yrittää valkopestä asiaa että Islam jotenkin hyväksyisi homoseksuaalisuuden. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinnekö haluaisit muuttaa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys nro 2. Miksi siellä sallitaan lasten silpomisleikkaus? Eikö se olekaan lasten pahoinpitelyä?Lasten pahoinpitelyä on myös rokotevastaisuus, ja etenkin lestadiolaisten harrastama omien lasten raiskaaminen. Vai..... ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ehkä trolli, vaan osa persujen kimppuun masinoituja toimittajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksettei halua kieltää lasten sukupuolielimien silpomisia?
Järkyttävä rikos ihmisyyttä, itsemääräämusoikeutta ja lapsen koskemattomuutta kohtaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurimmassa osassa maailmaa seksuaalisuus on yksityisasia. Islam opettaa säädyllisyyttä, kuten itse asiassa kristinuskokin. Avioliiton ulkopuolinen seksi oli ennen Suomessakin aviorikos. Homoja ei muslimimaissa metsästetä, eikä rangaistuksia toimeenpanna, mikäli seksuaalisuutta ei esitellä avoimesti. Siveettömyysrangaistukset koskevat niin heteroita kuin homoja. Väärät ilmiannot on eliminoitu vaatimalla siveettömälle teolle kolme silminnäkijää. Islamilaisissa maissa (asunut seitsemässä) ei edes mainita homoutta. Siitä jauhaminen on konservatiivikristittyjen patologiaa.
Kuka seksuaalisuuttaan esittelee avoimesti?
Käytöstavat kunniaan😇 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietoisku. Huivi oli ennen Suomessakin säädyllisen naimisissa olevan naisen tunnusmerkki. Kirkkoon ei 50-luvulla voinut maaseudulla mennä ilman kirkkohuivia. Raamattu ja koraani opettavat säädyllisyyttä. Pää piti peittää sekä juutalaisuudessa, kristinuskossa että islamissa rukoillessa.
Suomessa ei ole yleistä pukukoodia. Jos kadulla saa kävellä tissit tanassa ja pers paljaana, niin yhtäläiseen on oikeus pukeutua peittävästi. Uskonnollisia tunnuksia ei voi myöskään kieltää maassa, jossa on uskonnonvapaus.Suomessa oli navettahuivit. Ettei navetan, eli lehmien ulosteen ja virtsanhaju tartu hiuksiin.
Harva oli ilman huivia. Miehillä oli lippikset yms. Nykyään on myös navettaan päähineitä.
Huivitetut naiset , pidettävä huivia, kun hiukset liian kauniit muiden nähtäviksi. Ja mustasukkainen ukko pelkää että muija naaman, hiukset, vartalon näytettyään kerää ympärilleen kilpakosijoita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi raiskaavat?
Siinähän rikkovat muiden oikeuksia. Ne ei ole yksittäistapauksia. Monet joutuneet, ja joutuu uhreiksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On törkeää rasismia niin väittää!!Silpomiset, onko ne ok, Suomessa lapsille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisiko joku mainita yhdenkin islamin hyvän asian sellaisen ihan konkreettisen, ei Koraanista vetäisty ylevän ajatuksen.
Minä en keksi ainakaan yhtäänEi kyllä tuu mieleen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"More than half of British Muslims (52%) think homosexuality should not be legal, and nearly half (47%) think it is not appropriate for gay people to teach in schools, according to a new survey of British Muslims. "
Tämä Britanniassa, oikeissa muslimivaltioissa mielipiteet ovat vielä paljon jyrkempiä. Turha yrittää valkopestä asiaa että Islam jotenkin hyväksyisi homoseksuaalisuuden.Eihän ne hyväksy edes kristottyjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lasten pahoinpitelyä on myös rokotevastaisuus, ja etenkin lestadiolaisten harrastama omien lasten raiskaaminen. Vai..... ?
Riippunee rokotteesta. Jos siitä vaaraa, on parempi jättää pistämttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääsevät kivasti kiikkuun nopeasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin homoutta ei mainita, koska sitä ei heidän mukaan ole muslimeissa, jos on profeettasi lausui haditien mukaan (Sahih Bukhari) että se on syy muslimin tappamiselle. Älä valkopese tappaja uskontoasi täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten vasemmisto yleensä.
Mutta lopulta he perustavat oman uskonnollispoliittisen puolueensa kuten Ruotsissa lienee tehty. Sen jälkeen eivät nämä muslimit tarvitse vihervassuja yhtään missään ja heistä tulee vihervassujen poliittisia vastustajia. Naiivius on silmiinpistävää vasureilla.
- Anonyymi
Huivia päähän vaan Liillekkin.
- Anonyymi
Islamissa ei hyvää ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta miten menee Ranskassa, ilmeisesti islam hyväksyy tuhopoltot ja hävityksen, vai kuinka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Islamin perustaja nai nuoren tytön,minkä ikäisenä?
Entä tuliko Islam rauhan tahtoisesti maailmaan?
MIksi,he kivittävät naiset kuopassa jotka ovat muka pettäneet mutta miehiä ei kivitetä?
Miksi he silpovat naisia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa ei ole yleistä pukukoodia. Jos kadulla saa kävellä tissit tanassa ja pers paljaana, niin yhtäläiseen on oikeus pukeutua peittävästi. Uskonnollisia tunnuksia ei voi myöskään kieltää maassa, jossa on uskonnonvapaus.Hölynpölyä. Naiset ja kai jollain tavalla miehetkin on uskonnollisen valvonnan alaisia, kuten esim. Iranissa. Mitään yksilönvapautta ei ole uskonnollisessa mielessä, ja koska se on enemmän kuin henkilökohtainen uskonto, myös kaikessa muussa. Nuo naiset itse valitavat siitä jos uskaltavat ja on tilaisuus. Älä syö kaikkea pskaa mitä tarjotaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten luulet islamin levinneen pieneltä syntyalueeltaan lähes kaikkialle? Se ei ole tapahtunut antamalla muiden elää tavallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa ei ole yleistä pukukoodia. Jos kadulla saa kävellä tissit tanassa ja pers paljaana, niin yhtäläiseen on oikeus pukeutua peittävästi. Uskonnollisia tunnuksia ei voi myöskään kieltää maassa, jossa on uskonnonvapaus.Se oikea tietoisku. Usea muistaa vielä sukulaisnaisia 50-luvulta, edes valokuvista jos ovat säilyneet. Huivi oli osa arkista työasua, ja jätettiin muulloin pois. Leipoessa, navetassa, muissa askareissa, tai kaulan lämmikkeenä. Hiuksia ei pesty joka päivä silloin. Mitään pakkoa ei ole ollut ellei joku halunnut peittää huonon tukan päivää. Herrasnaisilla saattoi olla joskus hattu, eikä tietenkään uskonnollisista syistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hulluko se on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muslimit ei siedä homoutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edustat omien sanojesi mukaan vasemmistoa.
Vastaa siis. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni on aiheellista keskustella islaminuskoisten ihmeellisistä vaatimuksista naisia kohtaan. Miehet saavat kulkea aivan vapaasti, ei mitään uskonnollisia ulkoisia merkkejä, mutta naisten pitää pukeutua umpi kaapuihin tai ainakin peittää kauniit hiuksensa ja käyttää pitkiä hameita.
En ole nähnyt montakaan islamuskoista naista ajamassa esim. polkupyörällä. Yhden tummahipiäisen näin, mutta taisi olla aivan muuta kansalaisuutta.
Miksi tulevat tänne, mutta eivät sopeudu elämään yhteiskunnassa normaalien kansalaisten tavoin. Onko miesten auktoriteetti niin vahva, että naisten pitää totella heitä pukeutumiskysymyksissä.?????? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjällä on kuulopuheitten mukaan käynnissä homojahti. Homot taitavat lähteä sieltä karkuun muille maille. Taitaa vain olla vaikeaa, kun rajat ovat kiinni länsimaihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lasten pahoinpitelyä on myös rokotevastaisuus, ja etenkin lestadiolaisten harrastama omien lasten raiskaaminen. Vai..... ?
Islamilaisissa maissa ei saa tehdä kristillistä lähetystyötä..totalitarismia.
- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Olen nähnyt miehet myös kivitettäväksi .Älä puhu jotain mitä et tiedät
Vaikea on normaalin eurooppalaisen ymmärtää tuota irakilaista tapaa laittaa vaimot tyystin neljän seinän sisälle. He eivät saa hoitaa ammattiaan eikä tytöt saa käydä koulua. En ymmärrä porukkaa, joka ei nouse porukalla tuota hullua järjestelmää vastaan.
Jos kaikki naiset lähtisivät kerralla kadulle, eivät nuo ukkelit voisi kaikkia tappaa., Minulla nousee viha tuollaista järjestelmää vastaan. jossa miehet terrorisoivat oman kansansa naisia muka uskonnon takia,
Tuollaisella uskonnolla ei ole mitään virkaa. Terroristiuskonto!!!!! Anonyymi kirjoitti:
Vaikea on normaalin eurooppalaisen ymmärtää tuota irakilaista tapaa laittaa vaimot tyystin neljän seinän sisälle. He eivät saa hoitaa ammattiaan eikä tytöt saa käydä koulua. En ymmärrä porukkaa, joka ei nouse porukalla tuota hullua järjestelmää vastaan.
Jos kaikki naiset lähtisivät kerralla kadulle, eivät nuo ukkelit voisi kaikkia tappaa., Minulla nousee viha tuollaista järjestelmää vastaan. jossa miehet terrorisoivat oman kansansa naisia muka uskonnon takia,
Tuollaisella uskonnolla ei ole mitään virkaa. Terroristiuskonto!!!!!No en tiedä irakilaiset parempi kysy heistä
Olen nähnyt islami maailma en nähnyt joka mies hänelle 4 tai 3
Olen nähnyt 2 mutta ei 3 tai 4
Mies on mies jos Suomi laki hyväksyä sitten me näkee montako naisilla on Suomalaiset miehet
Terrroristi lupa 72 nainen ei 4 ,Hauskaa länsi maa ei erota muslmi.Ja islami
Älä nouse viha muista Amerikka jokainen 27 h 1 nainen raiskata en tiedä mitä sinun viha sanoa- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väkivaltaa islam opettaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa oli navettahuivit. Ettei navetan, eli lehmien ulosteen ja virtsanhaju tartu hiuksiin.
Harva oli ilman huivia. Miehillä oli lippikset yms. Nykyään on myös navettaan päähineitä.
Huivitetut naiset , pidettävä huivia, kun hiukset liian kauniit muiden nähtäviksi. Ja mustasukkainen ukko pelkää että muija naaman, hiukset, vartalon näytettyään kerää ympärilleen kilpakosijoita.Se on täysin vapaaehtoista pitääkö joku huivia navetassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi hyökkäävät Suomalaisten kimppuun?
Uhreja on jo Liikaa!!!
Mikä järki tulla tänne, tehdä rikoksia, ja päätyä vankilaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei ole mitään katukokemusta muslimeista.
- Anonyymi
Vasemmisto on antikristillistä, ja mikä tahansa, mikä tätä agendaa tulee, kelpaa. Anti- koti, kristinuskonto ja isänmaa. Sitä vasemmistolaisuus on pohjimmiltaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö selvää asiaa kysyä "vasemmistolaiselta", kun riittää, kun pitää silmänsä auki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sharia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi ja koko Eurooppa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Islamilaisesta valinnanvapaudesta parhaat esimerkit ovat Iran, Irak, Israelin arabiyhteisöt, Hamas, Hezbollah, Isis, Boko Haram... onhan näitä islamilaisia esimerkkejä valtava määrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On törkeää rasismia niin väittää!!Tyttöhen sukuelimen silpominen on pelkkää ihmisyhstävällisyyttä, vaikka toisaalta, Islam ei siihen edes kehota, käskemisestä puhumattakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka seksuaalisuuttaan esittelee avoimesti?
Käytöstavat kunniaan😇Suomalainen "nainen."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Islamissa ei hyvää ole.
Jos kristinusko tuntisi fatwan luopiolle, Suomalaisia ei olisi kovinkaan monta edes jäljellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten luulet islamin levinneen pieneltä syntyalueeltaan lähes kaikkialle? Se ei ole tapahtunut antamalla muiden elää tavallaan.
Islam tekee samaa tänään Euroopassa, mitä katolisuus alkoi tehdä noin 1 1/2 tuhatta vuotta sitten pitkin maailmaa.
- Anonyymi
Li ei ole sanonut mitään tuollaista.
Persu valehtelee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lasten silpominenko pitää vain hyväksyä, koska muutakin lapsiin kohdistuvaa väkivaltaa esiintyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet vasemmistolainensiis pidät organisoitua puoluetta arvokkaimpana yhteiskunnallisena asiana vallan keskittäminen proletariaatille on tavoiteltava arvo, mihin päästään vallankumouksen kautta. Vallankumous on luonteeltaan anarkistinen vuonna 1917 pietarissa anarkistien vallankumous oli organisoituneille bolševikeille hyväksikäytettävien hölmöjen piiperrystä, jota voi käyttää narsististen valtapyrkimysten välikappaleena me anarkistit muistamme petoksen omien virheiden toistaminen ei kuulu anarkismiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasureitten johdossa samoin kuin fasistisen äärioikeistonkin, on vallanhimoisia narsisteja, jotka keskustelevat mieluiten itsestään.minä,minä, minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sä vasemmistoa äänestät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys nro 2. Miksi siellä sallitaan lasten silpomisleikkaus? Eikö se olekaan lasten pahoinpitelyä?Myöskään naisten tasa-arvoa ei hyväksytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan täysin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi haluavat silpoa tyttölapsiaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi islamistit vainoava esim kristittyjä ja juutalaisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi muslimit tai imaamit eivät tuomitse muslimien raiskauksia, jotka ovat raiskaus tilastoissakin yliedustettuina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Li haluaa rajoittaa sananvapautta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta lopulta he perustavat oman uskonnollispoliittisen puolueensa kuten Ruotsissa lienee tehty. Sen jälkeen eivät nämä muslimit tarvitse vihervassuja yhtään missään ja heistä tulee vihervassujen poliittisia vastustajia. Naiivius on silmiinpistävää vasureilla.
Ensin kivitetään homot ja muu pride jengi. Mutta heti toisena kivitetään vihervasemmisto ja vasta sitten juutalaiset.
- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Olen nähnyt miehet myös kivitettäväksi .Älä puhu jotain mitä et tiedät
Heititkö itse ensimmäisen kiven?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on vähän sama juttu kuin kommunismissä, jos olet toista mieltä niin tapetaan. Tai sitten työleirille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kyllä naispuoleisija kivitettiin kuoliaaksi 1000 vuotta sitten Euroopassa, Saudi-Arabiassa viime viikolla? Nykyaikana kirkko ei päätä laeista, esim Iranin korkein johtaja on imaami?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksikään islamilainen maa ei ole demokratia, eikä islam hyväksy tasa-arvoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletpa todella tyhmä suvakki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa ei ole yleistä pukukoodia. Jos kadulla saa kävellä tissit tanassa ja pers paljaana, niin yhtäläiseen on oikeus pukeutua peittävästi. Uskonnollisia tunnuksia ei voi myöskään kieltää maassa, jossa on uskonnonvapaus.Meneppä asumaan johonkin Tukholman ghettolähiöistä, niin huomaat mitä musset saa aikaan. Tiedän kun olen asunut.
- Anonyymi
Vasemmistolaisuus on uskonto. He uskovat jotta tyrannia on oikein tapa elää. He karttavat vapautta ja oikeutta määrätä itse omasta elämästään.
- Anonyymi
Muslimien elämääkin ohjaa koraani ihan täysin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmiä kun ovat.
- Anonyymi
Vassarien lempilause on "kaikki mikä kuuluu sinulle on myös minun, mutta se joka on minun ei kuulu sinulle"
SS - Anonyymi
Vasemmistoaate on vaaraksi demokratialle. Ei enää Stalinisteja valtaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä eroa on stalinistilla (Stalin) ja natsilla ( Putin ) ?
Vastaus: Ei niin mitään! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovat aivopestyjä jo lapsesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se aate ollut äärimmäisen verinen. Sata miljoonaa kuollutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi neukkula hajos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmiä kun ovat.
Meidän elämää ohjaa riistokapitalismi
- Anonyymi
Tämä on tutkittu Helsingin yliopistossa. Vasemmistoaate ajaa totalitarismia. Jo korona antoi siihen esimakua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on tutkittu Helsingin yliopistossa. Vasemmistoaate ajaa totalitarismia. Jo korona antoi siihen esimakua.
Oli hilkulla Suomessa ettei ihmisiä pakotettu ottamaan sitä epäilyttää piikkiä. Jotkut pakotettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli hilkulla Suomessa ettei ihmisiä pakotettu ottamaan sitä epäilyttää piikkiä. Jotkut pakotettiin.
Epäilyttävää. Hoitoalan ihmiset pakotettiin ottamaan se piikki vaikka siitä ei selvää hyötyä tainnut olla. Tämä on kaikkea muuta kuin demokratiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Länsimaissa, jossa uskonto on enemmänkin yksityisajattelua vaikka se onkin muovannut perinteitä, ei ymmärretä sitä, että islam on kokonainen yhteiskuntajärjestys, ja pakollinen siihen syntyneille. Puhutaan vain kevyesti uskonnonvapaudesta. Syrjään jää siihen sisältyvä oikeus pitää yllä omaa yhteiskuntaa rinnakkain, mieluiten ajan mittaan vallitsevana. Voi verrata vallankumoukseen. Ei aina aseilla vaan väkimäärällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se aate ollut äärimmäisen verinen. Sata miljoonaa kuollutta.
Venäjällä Putinilla ja hänen aatekumppaneillaan on ainoa into säilyttää valtansa ja haalimansa omaisuudet. Yksinvaltiaana Putin voi terrorisoida kansaansa ja kansa pysyy hiljaa, kunnes on saanut tarpeekseen tuosta terrorisoinnista.
Milloin koittaa se aika??????? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytännössä sama aate kuin natsismi.
- Anonyymi
Vasemmistolaisuus ajaa totalitarismia. valtioterroria ja harvainvaltaa. Neuvostoliitto oli tyyppiesimerkki, mihin vasemmistolaisuus johtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän elämää ohjaa riistokapitalismi
Ei minua ainakaan kukaan ole riistänyt tähän mennessä, ja olen elänyt sentään aika kauan Suomessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otin kaikki piikit, jotka sain. Ihan hyvin on mennyt.
- Anonyymi
Antropologi Ernest Gellner näki vuonna 1981 yhtymäkohtia marxilaisuudessa ja islamissa. Hänen mukaansa ne selittävät, miksi marxilaiset ovat usein tunteneet sukulaisuutta islamia kohtaan.
Valtiotieteilijä Maurice Fraser pitää islamovasemmistoa poliittisen vasemmiston luopumisena valistuksen projektista edistää ihmisoikeuksia, vapautta, sekularismia, tiedettä ja edistystä.- Anonyymi
Juutalaisuus, kristinusko ja islam perustuvat samoihin kirjoituksiin. Yksinkertaisemmat luulevat, että niitä täytyy noudattaa kirjaimellisesti. Fiksummat tajuavat, että opetusten henki siirretään tähän päivään.
- Anonyymi
Hyvä kommentti.
- Anonyymi
Marxismi ei kyllä ole islamin kanssa samanlaista ei aatteiltaan eikä muutenkaan.
Islam on yhtä höperon Muhammedin mantraa. Marxisismissa ei kyllä ole mitään niin typerää kuin islamissa että esim millä jalalla astut vessaan ja miten monella tikulla pyllysi pyyhit. - Anonyymi
Itseasiassa vasemmistolla ja islamilla on sama jumala, siksi vasemmisto-islamisti koalitio ei ongelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juutalaisuus, kristinusko ja islam perustuvat samoihin kirjoituksiin. Yksinkertaisemmat luulevat, että niitä täytyy noudattaa kirjaimellisesti. Fiksummat tajuavat, että opetusten henki siirretään tähän päivään.
Vielä fiksummat tajuavat että ne on eri asioita. Sekä opetuksensa, että käytäntöjensä osalta.
Ensin juutalaisuus, miten vanhaa lieneekään, seuraava kristinusko, siitä kuusi vuosisataa myöhemmin islam. Mitä niistä voi sanoa? Juutalaisuudesta ei ole juuri harmia ulkopuolisille, syntynyt paljon lahjakkaita tyyppejä. Kristinusko valloitti alkunsa ilman väkivaltaa, ja ne maat ovat tavallaan menestyneitä, samanarvoisuus jne.. Islamin vaikutukset näemme tänä päivänäkin, samana kuin olivat syntyessään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä fiksummat tajuavat että ne on eri asioita. Sekä opetuksensa, että käytäntöjensä osalta.
Ensin juutalaisuus, miten vanhaa lieneekään, seuraava kristinusko, siitä kuusi vuosisataa myöhemmin islam. Mitä niistä voi sanoa? Juutalaisuudesta ei ole juuri harmia ulkopuolisille, syntynyt paljon lahjakkaita tyyppejä. Kristinusko valloitti alkunsa ilman väkivaltaa, ja ne maat ovat tavallaan menestyneitä, samanarvoisuus jne.. Islamin vaikutukset näemme tänä päivänäkin, samana kuin olivat syntyessään.Sen huomaa kyllä, että islamilaiset valtiot eivät ole pystyneet kehittymään ajan mukana. Niissä maissa ovat säilyneet nuo iänikuiset tavat alistaa naisia miesten vallan alle.
Tuota ei voi länsimainen ihminen ymmärtää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Islam on Raamatun mukaelma, vastaisku, ja oikeastaan se on enemmänkin maailmanvalloitukseen tähtäävä poliittinen kuin uskonnollinen liike. Aika lailla samoilla linjoilla kuin katolisuus aikoinaan, kun kristinusko oli käytännössä lähes nahistunut olemattomiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen huomaa kyllä, että islamilaiset valtiot eivät ole pystyneet kehittymään ajan mukana. Niissä maissa ovat säilyneet nuo iänikuiset tavat alistaa naisia miesten vallan alle.
Tuota ei voi länsimainen ihminen ymmärtää.Mikään islamilainen valtio ei ole menestynyt takoudellisesti. Ei yksikään, eikä se johdu valkoisesta heteromiehestä, vaan jostain muusta.
Esimerkiksi arabit tuhosivat Gazan israelilaisten alueelle jättämän infrastruktuurin ihan vain, koska se oli "juutalaisten." Tällaista on Islam. Silkkaa omiin vaippoihin paskomista, ja sitten itketään valkoista vasemmistotätiä vaihtamaan ne.
- Anonyymi
Ylen islam-illassa eräs imaami sanoi, että homoseksuaalisuus on islamissa kielletty, ja siitä seuraa kuolemanrangaistus. Demari Filatov alkoi nauraan tämän kuullessaan.
- Anonyymi
Filatov siis tykkää muslimeista.
- Anonyymi
Väärä uskoisit saa tappaa ja vääräuskoisille voi valehdella...Kuten oikeudesssa,poliisille ja kelalle ym
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Filatov siis tykkää muslimeista.
Ehkä Filatovia nauratti homojen kuolemantuomio?
No, puolueessa jonka arvoihin kuuluu:"Oma kansa ensin ajattelu on vahingollista", voi odottaa mitä vain. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärä uskoisit saa tappaa ja vääräuskoisille voi valehdella...Kuten oikeudesssa,poliisille ja kelalle ym
Ja sitä valehtelua ne harrastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä Filatovia nauratti homojen kuolemantuomio?
No, puolueessa jonka arvoihin kuuluu:"Oma kansa ensin ajattelu on vahingollista", voi odottaa mitä vain.Hyväuskoiset idiootit islamin asialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ex- demarikansanedustaja al-Taae oli tästä hyvä esim.
SS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SSSekin vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyväuskoiset idiootit islamin asialla.
Toivon hartaasti, että tuo islam ei leviä Suomessa kovin laajalle. Se on ahdistava uskonto kaikkine huiveineen ja huntuineen. Ihmisiltä puuttuu vapaus ja sellainen ei sovi suomalaiseen yhteiskuntaan. Aina, kun näkee hunnutetun tai huivitetun ihmisen, sitä väkisin säpsähtää. Ei sovi meidän vapaaseen yhteiskuntaamme tuollaiset ahdistavat säännöt.
Ei minkään uskonnon pitäisi kahlita ihmistä pukeutumisella. Vapaus ennen kaikkea!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon hartaasti, että tuo islam ei leviä Suomessa kovin laajalle. Se on ahdistava uskonto kaikkine huiveineen ja huntuineen. Ihmisiltä puuttuu vapaus ja sellainen ei sovi suomalaiseen yhteiskuntaan. Aina, kun näkee hunnutetun tai huivitetun ihmisen, sitä väkisin säpsähtää. Ei sovi meidän vapaaseen yhteiskuntaamme tuollaiset ahdistavat säännöt.
Ei minkään uskonnon pitäisi kahlita ihmistä pukeutumisella. Vapaus ennen kaikkea!!!!Tuon uskonnon naiset ovat oikeasti uhreja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon uskonnon naiset ovat oikeasti uhreja.
Vihervassut pitää sen uskonnon miehiä uhreina. En vaan tiedä miksi juuri he.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihervassut pitää sen uskonnon miehiä uhreina. En vaan tiedä miksi juuri he.
Intersektionaalisuus aate pitää juuri näitä miehiä eniten uhreina. Valkoinen lihaa syövä heteromies on arvoasteikon alinta kastia siinä aatteessa. Tämä kyllä näkyy Suomenkin politiikassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Intersektionaalisuus aate pitää juuri näitä miehiä eniten uhreina. Valkoinen lihaa syövä heteromies on arvoasteikon alinta kastia siinä aatteessa. Tämä kyllä näkyy Suomenkin politiikassa.
Sen aatteen rasismi perustuukin juuri tähän ihmisten eriarvoistamiseen. Vihervassut kannattaa sitä aatetta auliisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläpä suomalainen lihaa syövä heteromies joka asuu maalla yksin. Tämä on vihervassujen mielestä alhaisin mahdollinen olento maan päällä. Minä pidän kaikkia ihmisiä samanarvoisina. Vain teot määrittelea kuinka suhtaudun eri ryhmiin, ei mikään muu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minkään uskonnon pitäisi kahlita ihmistä pukeutumisella. Vapaus ennen kaikkea!!!!Saisi levitä sinne, missä on persuja. Olisi oikein hyvä vastavoima tuolle toiselle idiotismille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläpä suomalainen lihaa syövä heteromies joka asuu maalla yksin. Tämä on vihervassujen mielestä alhaisin mahdollinen olento maan päällä. Minä pidän kaikkia ihmisiä samanarvoisina. Vain teot määrittelea kuinka suhtaudun eri ryhmiin, ei mikään muu.
Minä en pidä muslimeita samanarvoisina, he vihaavat "vääräuskoisia".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisi levitä sinne, missä on persuja. Olisi oikein hyvä vastavoima tuolle toiselle idiotismille.
Persut puolustaa suomalaisia ja suomalaisuutta, vasemmistopuolueet eivät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minkään uskonnon pitäisi kahlita ihmistä pukeutumisella. Vapaus ennen kaikkea!!!!Islam syntyi n. 600 vuotta ktistinuskon jälkeen. Nyt se on eräissä islamilaisissa maissa samassa asemassa kuin kristinusko oli Euroopassa 1500 luvulla. Ei ihme, koska kyseessäon saman abrahamilaisen uskonnon eri haara.
Patavanhoillista suvaitsemattomuutta löytyy kristillisistäkin ääriryhmistä jopa Suomesta. Fanaattinen uskonnollisuus on yhteiskunnan sairaus, on kutsutaan jumalaa millä nimellä tahansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Islam syntyi n. 600 vuotta ktistinuskon jälkeen. Nyt se on eräissä islamilaisissa maissa samassa asemassa kuin kristinusko oli Euroopassa 1500 luvulla. Ei ihme, koska kyseessäon saman abrahamilaisen uskonnon eri haara.
Patavanhoillista suvaitsemattomuutta löytyy kristillisistäkin ääriryhmistä jopa Suomesta. Fanaattinen uskonnollisuus on yhteiskunnan sairaus, on kutsutaan jumalaa millä nimellä tahansa.Islam vaan on vaarallinen uskonto, verrattuna vaikka jehoviin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minkään uskonnon pitäisi kahlita ihmistä pukeutumisella. Vapaus ennen kaikkea!!!!En pitäisi pahana vasemmistoliiton Anna Kontulan, Veronika Honkasalon ja Li Anderssonin seka RKP:n Eva Biaudetin pukemista loppuelämäkseen burkhaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haukotus.:D Useimmat musliminaiset ovat paljon vahvempia kuin suomalaisten väkivaltaisten juoppojen vaimot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haukotus.:D Useimmat musliminaiset ovat paljon vahvempia kuin suomalaisten väkivaltaisten juoppojen vaimot.
Suomi juoppojen akat saa sentään pukeutua niin kuin haluaa. Ei tarvii sentään jätesäkissä kulkea..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pitäisi pahana vasemmistoliiton Anna Kontulan, Veronika Honkasalon ja Li Anderssonin seka RKP:n Eva Biaudetin pukemista loppuelämäkseen burkhaan.
Vasemmistohorot yhdessä muslimien kanssa ovat suuri uhka Suomelle !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä palstalla myös valehdellaan islamia paremmaksi kuin se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minkään uskonnon pitäisi kahlita ihmistä pukeutumisella. Vapaus ennen kaikkea!!!!Vaikka ne naiset olisi vapaaehtoisestikin kaavuissaan, muistaa että ai, nehän ei opiskele kieltä eikä mitään, eikä voi olla apuna työvoimavajeessa. Kunhan ovat. Työkyvyttömyyseläkettä tai jotain muuta eläkettä kai saavat kun eivät voi luopua kuteistaan. Olisinpa nainen kääntyisin muslimiksi ja köllöttelisin vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin vielä.
Suomessa pitäisi ehdottomasti kieltää nuo umpihunnut. He ovat suorastaan pelottavia kadulla ja kaupoissa.
Kun minua vastaan tulee ihminen, jolla näkyy vain silmät, siirryn mahdollisimman kauaksi tuosta henkilöstä. Huntujen alle voi kätkeä minkälaisia aseita tahansa.
Siksi toivoisin, että meidän kaduilla ei olisi tuollaisia pelottavia asuja. Maassa maan tavalla tai maasta pois. - Anonyymi
Kyllä demaritädit huumoria ymmärtävät.
Muslimikin tietää, että sateenkaari on Jumalan muistutus menneestä tuomiosta. Eivät, opportunistit, vain pidä siitä kovaa meteliä, kun perustuslakimme ei perustu shariaan, toistaiseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SSAl Taeedin rasismi on sitä parempaa sellaista.
T: III valtakunnansyyttäjä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen aatteen rasismi perustuukin juuri tähän ihmisten eriarvoistamiseen. Vihervassut kannattaa sitä aatetta auliisti.
Totta. Puolueen jäsenet ja uskonveljet. Osuva rinnastus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Islam vaan on vaarallinen uskonto, verrattuna vaikka jehoviin.
Jehovan todistajat menivät mieluummin keskitysleireille kuin kumarsivat Hitleriä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pitäisi pahana vasemmistoliiton Anna Kontulan, Veronika Honkasalon ja Li Anderssonin seka RKP:n Eva Biaudetin pukemista loppuelämäkseen burkhaan.
Ei kai daameilla mitään sitä vastaan olisi, kunhan ei joudu körttikoltussa kulkemaan.
- Anonyymi
Pol Pot listi kolmasosan kansasta, Stalin kuuluisat vainot,Kim korea ja 1000 volvoa Toveri hintaan..
- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17646666/li-andersson-on-rkplainen-aarioikeistoekstremisti-siita-ei-ole-epailystakaan
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17896806/itavallassa-prideen-hyokanneilla-aarifasisteilla-yhteyksia-aariislamisteihin#comment-121449464
Eduskunnan YKSIPUOLUEJÄRJESTELMÄ repii, äärimmäiseen köyhyyteen, taloudellisesti oikeusturvattomaksi, pahoinpitelemäänsä eläkeläisväestöä, veroparatiisi-sote-IHMISKAUPPA-orjina ja tappaa ennenaikaisesti köyhyyteen - se ei näytä ÄärioikeistoVas:n KorruptioAnderssonia huolettavan.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17725482/30e-vale-elakekorotus-otettiin-tuhatkertaisesti-550e-miinuksella-olevista-elakkeista#comment-118865254
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17908598/yhdenvertaisuusvaltuutetun-virkaa-kaytetaan-eriarvoistamiseen
KorruptioAndersson puolustaa ökyrikkaiden, korkeakoulutettujen suomenruotsalaisten pörssirikollisten, ansaitsemattomia runsaita etuja, ja vähät välittää meneillään olevasta kansamme haavoittuvimpien, eläkeläisväestön taloudelliseen oikeusturvattomuuteen tappamisesta. Niin toimivat kaikki korruptiopoliitikko-pörssirikolliset, eduskunnan YKSIPUOLUEJÄRJESTELMÄSSÄ.
https://tradingeconomics.com/finland/at-risk-of-poverty-rate-for-pensioners-eurostat-data.html- Anonyymi
Linkkaat omiin nollajuttuihisi.
- Anonyymi
Siinä on taas oikein vihaa lietsova kirjoitelma kaikkine sinisine lisineen. Tietää kyllä, kuka on asialla lietsomassa joutavaa vihaa. Miten ihminen mahtaa elää oikein tuollaisen katkeruuden kanssa. Ei liene kovin iloista elämä.
Hellitä nyt hieman!! Itselläsikin on helpompaa!!!
- Anonyymi
Kamal Jafi on muuttanut Suomeen Iranin alueella sijaitsevasta Itä-Kurdistanista vuonna 1995. Jafi kasvoi Suomessa muslimiperheessä. Hänelle kävi varsin selväksi, että pojilla ja tytöillä on erilaiset vapaudet. Hän on myöhemmällä iällään jättänyt islamin uskon.
– Olen elämäni aikana hyvin monta kertaa törmännyt tilanteisiin, joissa naista ja tyttöä kehotetaan peittämään pää tai pukeutumaan muuten vaan peittävästi. Harvemmin poikia ja miehiä muistutetaan paljastavasta pukeutumisesta. Kun lapsena olin vielä muslimi, niin huomasin, että pojilla on eri säännöt tai paljon vapaammat säännöt, hän sanoo.- Anonyymi
Jafi on siis demari.
- Anonyymi
TeekutsuAndersson kieltää demokratian ja oikeusvaltion, jos se kieltää uskonnollisten ääriliikkeiden, fundamentalistien arvostelun.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17882467/aito-huoltovarmuus-2000ekk-valttamaton-ja-kiireellinen - Anonyymi
Hitlerkin diggasi Islamia, hyvässä seurassa ovat siis vassaritkin.
- Anonyymi
Jerusalemin mufti oli hyvää pataa natsien kanssa. Eivätköhän kaikki muslimit ole antisemitistejä, eli rasisteja?
Amerikan mustien, siis lukutaitoisten, keskuudessa "Siionin viisaitten pöytäkirjat" ovat kovaa kamaa. Uskovat mielellään salaliittoos, joka selittää omien huonojen valintojen seuraukset.
- Anonyymi
Uskontojen kritiikki on aina paikallaan.
"Religion is the root of all evil."
Sanoi joku tyhmä punikkiakka mitä tahansa.- Anonyymi
"Hullu sanoo sydämessään: 'ei ole Jumalaa.'"
Oletko taas keksinyt omasta päästä olkiukkoja, kun yrität keksiä muita aiheita Junnilan uusnatsiyhteyksistä syntyneen nolon kohun tilalle?
Vai onko sinulla kertoa mistä tuo lausuma on luettavissa?- Anonyymi
No mitä hevosnaama sanoi ennen vaaleja kunnioitamme kaikkia emmekä hyväksy mihinkään vähemistöön kuuluvia syrjintää ja hyväksikäyttöä no närpiö tapaus ja nyt kosovolaisten eipä kuulu mitään rkp suunalta miksiköhän
Anonyymi kirjoitti:
No mitä hevosnaama sanoi ennen vaaleja kunnioitamme kaikkia emmekä hyväksy mihinkään vähemistöön kuuluvia syrjintää ja hyväksikäyttöä no närpiö tapaus ja nyt kosovolaisten eipä kuulu mitään rkp suunalta miksiköhän
Pitääkö sinusta sitten vähemmistöön kuuluvia syrjiä vain sen takia, että ne kuuluvat johonkin vähemmistöön.
Länsimainen ihmiskäsitys lähtee siitä, että me olemme yksilöitä ja jokainen on vastuussa omista teoistaan - ei vanhempiensa tai samanväristen tai samaan uskontokuntaan kuuluvien jne.- Anonyymi
Avaus ei liity Junnilaan. Vasemmisto ja Li on islamin asialla.
- Anonyymi
Kilgore.Trout kirjoitti:
Pitääkö sinusta sitten vähemmistöön kuuluvia syrjiä vain sen takia, että ne kuuluvat johonkin vähemmistöön.
Länsimainen ihmiskäsitys lähtee siitä, että me olemme yksilöitä ja jokainen on vastuussa omista teoistaan - ei vanhempiensa tai samanväristen tai samaan uskontokuntaan kuuluvien jne.Pitääkö sinusta sitten raahata Suomeen kaikenmaailman sivistymättömiä muslimivähemmistöjä riesaksemme Afrikasta ja Lähi-idästä?
- Anonyymi
Kilgore.Trout kirjoitti:
Länsimainen ihmiskäsitys lähtee siitä, että me olemme yksilöitä ja jokainen on vastuussa omista teoistaan - ei vanhempiensa tai samanväristen tai samaan uskontokuntaan kuuluvien jne.Muslimit ei välitä länsimaisesta ihmiskäsityksestä, eikä esim. tasa-arvosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö sinusta sitten raahata Suomeen kaikenmaailman sivistymättömiä muslimivähemmistöjä riesaksemme Afrikasta ja Lähi-idästä?
Eihän niitä erota persuista kuin kielestä. Persuilla se on sellaista, etteivät edes toiset suomalaiset ymmärrä väärinkirjoitettuja yhdyssanoja.
Segregaation välttämiseksi muslimit tulee asuttaa persujen sekaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muslimit ei välitä länsimaisesta ihmiskäsityksestä, eikä esim. tasa-arvosta.
Välittääkö natsit? Sellainennkelpaa kuitenkin ministeriksikin.
Anonyymi kirjoitti:
Avaus ei liity Junnilaan. Vasemmisto ja Li on islamin asialla.
Voitko kertoa mistä tuo lausuma on luettavissa, johon avauksessa viitataan?
Tai lopeta valehtelu.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän niitä erota persuista kuin kielestä. Persuilla se on sellaista, etteivät edes toiset suomalaiset ymmärrä väärinkirjoitettuja yhdyssanoja.
Segregaation välttämiseksi muslimit tulee asuttaa persujen sekaan.Siinä juuri heikkoälyisen vassarisuvakin kommentti, otan osaa.
- Anonyymi
Kilgore.Trout kirjoitti:
Voitko kertoa mistä tuo lausuma on luettavissa, johon avauksessa viitataan?
Tai lopeta valehtelu.Siitä on kirjoitettu ainakin Uudessa Suomessa aikanaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä juuri heikkoälyisen vassarisuvakin kommentti, otan osaa.
Älähdys, kun kalikka kalahti.
Anonyymi kirjoitti:
Siitä on kirjoitettu ainakin Uudessa Suomessa aikanaan.
Älä valehtele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö sinusta sitten raahata Suomeen kaikenmaailman sivistymättömiä muslimivähemmistöjä riesaksemme Afrikasta ja Lähi-idästä?
Heh heh. Sivistyneempiä ne on kuin persut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Segregaation välttämiseksi muslimit tulee asuttaa persujen sekaan.Paremminkin siellä missä asuvat kaikki suvakit.
- Anonyymi
Persut taas valehtelemassa. Andersson ei ole koskaan sanonut mitään tuollaista.
- Anonyymi
Ei liity persuihin, ja Andersson on sanonut noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei liity persuihin, ja Andersson on sanonut noin.
Missä ja milloin on sanonut? Laitapa vähän todisteita.
Muuten tuo on yhtä "totta" kuin kokoomusnulkkien nimettömästi levittämä juttu Tarja Halosen vappupuheesta, jota hän ei koskaan pitänyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä ja milloin on sanonut? Laitapa vähän todisteita.
Muuten tuo on yhtä "totta" kuin kokoomusnulkkien nimettömästi levittämä juttu Tarja Halosen vappupuheesta, jota hän ei koskaan pitänyt.Kiistätkö ettei vas.liitto olisi muslimien puolella?
- Anonyymi
Samoin kaikenlainen Persujen arvostelu on rasismia! Rikos!
- Anonyymi
En usko, sillä tämäkin palsta sen jo näyttää: Ei Suomessa voi olla näin paljon rikollisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko, sillä tämäkin palsta sen jo näyttää: Ei Suomessa voi olla näin paljon rikollisia.
Kepun Antti Kaikkonen on tuomittu talousrikollinen, listaa yksi Persu jolla on kovempi tuomio kuin Antiila ja valittu nykyiseen eduskuntaan tai toimii nyt ministerinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepun Antti Kaikkonen on tuomittu talousrikollinen, listaa yksi Persu jolla on kovempi tuomio kuin Antiila ja valittu nykyiseen eduskuntaan tai toimii nyt ministerinä.
Ei toimi enää!!! Nyt on jo eri ministerit. Eipä sillä, Antti oli aivan hyvä puolustusministeri, veti kunnialla pestinsä. Tuo täytyy sanoa, vaikka en maalaisliittolainen olekaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkonen oli puolustusministeri, ei siinä hommassa talousrikostuomio mitään haittaa.
Sen sijaan jos elinkeinoministeri on natsi, niin se voi tarkoittaa työleirien perustamista tähän maahan. SS-järjestö se vasta rahaa teki orjatyövoimalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkonen oli puolustusministeri, ei siinä hommassa talousrikostuomio mitään haittaa.
Sen sijaan jos elinkeinoministeri on natsi, niin se voi tarkoittaa työleirien perustamista tähän maahan. SS-järjestö se vasta rahaa teki orjatyövoimalla.Mitäs tyhmä?
- Anonyymi
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/5948830
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17908598/yhdenvertaisuusvaltuutetun-virkaa-kaytetaan-eriarvoistamiseen
Kun yhdenvertaisuutta ja naisten oikeuksia, käytetäänkin ökyrikkaiden pörssirikollisten, jo saatujen, ansaitsemattomien etuoikeuksien lisäämiseen, korkeakoulutetuille pörssirikollisille verokeitaisiin, köyhyyteen taloudellisesti oikeusturvattomaksi pakotettujen, aidosti ilman yhdenvertaisuutta olevien eläkeläis-ym köyhien, aseman lisää heikentämiseen, on paljon ja pahasti vialla eduskunnassa, kunnissa ym vallankäyttäjien keskuudessa.
https://www.lemonde.fr/en/economy/article/2023/06/24/to-avoid-rising-taxes-norway-s-super-rich-flee-to-switzerland_6036559_19.html
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17890090/thaimaassa-rikostutkitaan-pmn-omistuksia-sote-porssirikollismonopoleissa
Norjan kovempaa verotusta ja aitoa yhteiskunta-luonto-ilmastovastuuta, Suomeen paenneiden superrikkaiden pörssirikollisten, hyysääminen eduskunnan korruptio-YKSIPUOLUEJÄRJESTELMÄSSÄ, Suomen eläkeläisväestön henkien kustannuksella, veroparatiisi-sote-IHMISKAUPPA-orjuuttamisena on loputtava.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17908675/porssirikollisten-lainvastainen-aarifasistihallitus-erotettava - Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17906122/2000ekk-minimielake-ei-ole-quotrahan-antamistaquot-vaan-laillista-oikeusturvaa-elakelaisille
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17897179/2000ekk-minimielakkeet-myos-tyollistamisvaikutuksia-tiedoksi
Erittäin vakava iso, korjaamaton köyhyysongelma, eriarvoistaminen, taloudelliseen oikeusturvattomuuteen pakottaminen, eläkeläisköyhyys hätätila, veroparatiisi-sote-IHMISKAUPPA-orjuuttaminen, ovat rikoksia ihmisyyttä vastaan Suomessa.
Joka toinen päivä yli 65-vuotias Suomen eläkeläisköyhä, tekee itsemurhan. Se ei ole minkään valtion normaalitila, vaan laskelmoitua kansantappamista, korruptiopoliitikko-pörssirikollisten väkivaltaa ja välinpitämättömyyttä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17865999/superin-ja-tehyn-kieltaydyttava-veroparatiisi-sote-ihmiskaupasta- Anonyymi
Vi pyhä yksinkertaisuus sitä vihan paljoutta, mitä tuo sinisten kirjoittaja täällä latelee. Ei tuota viitsi juuri lukea, vilkaisemalla huomaa, miten katkeraa tekstiä tuo raukka päästelee!! Lienee vaikeaa ihmisellä, jolla ei ole mitään iloista elämässä, vain katkeruus yhteiskuntaa kohtaan tuntuu olevan mielessä aina.
SURKEAA!!!
- Anonyymi
Se johtuu siitä, että äärivasemmisto varsinkin haluaa maahan ongelmia, ja niitä tulee muslimien mukana.
- Anonyymi
Ananassa-ja käkkäräpäägangsterit vaeltavat muutaman hengenlaumoissa iltaisin ja ryöstävät yleensä kantasuomalaisten lapsia sekä nuoria. Näitä S2 pitäisi kuulemma ymmärtää kun osalla islami sekottaa pään ja allah menee nukkumaan kun aurinko laskee.
SS - Anonyymi
Vasemmisto kuvittelee kaaoksen palvelevan heidän ideologiaansa. Luulevat, pellet, että saavat sitten koko kakun haltuunsa, kunhan se on hajonnut kappaleiksi. No, näinhän neukkulassa kävi, ja jotekin tuo rosvojoukko sai pidetyksi aika ison leivonnaisen osaset nipussa - jonkin aikaa. Valtioterrorilla, toki.
- Anonyymi
Li on ite niin pirun_ruma että sen toiveissa kaikki naiset kulkee mustissa kaavuissa eikä kukaan näe kasvoja ja samalla Liille avautuis tsänssit saada_KYRPÄÄ. :)))
- Anonyymi
Meinasiko Liin silmät taas pudota silmäkuopistaan pullotuksen seurauksena
- Anonyymi
USKONTOJA ON MAAILMASSA USEITA JA YHDENKÄÄN USKONNON ARVOSTELU EI OLE RASISMIA! EI ISLAMINKAAN ARVOSTELU.
Uskonto ei ole ihminen ja rasismin kohde on aina IHMINEN, ei se mitä uskontoa hän edustaa!
Uskontoja on arvosteltu iät ja ajat ja niin tulee aina olemaan.
Jeesuksen Kristuksen ilmoittama Jumala näkee jokaisen sydämen ajatukset ja teot totuuden mukaisesti. Vain hän tuomitsee oikeuden mukaisesti joka ikisen ihmisen ja sitä ei ole yhdenkään ihmisen lupa tehdä! - Anonyymi
Aavikko uskonnut ei kuulu nykyaikaiseen yhteiskuntaan rasistisuutensa vuoksi, kuten Islam
- Anonyymi
Juhli äänestäjiensä puolesta. Hän vaikuttaa psykopaatilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juhli äänestäjiensä puolesta. Hän vaikuttaa psykopaatilta.
Lutkalta vaikuttaa ja rumalta näyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lutkalta vaikuttaa ja rumalta näyttää.
Riikkako, joka himoiten katseli jättipenistä seksiorgiabändin konsertissa.
- Anonyymi
Islamista kuten muistakin uskonnoista pitää saada vapaasti keskustella. Jos jokin uskonto kehottaa toimimaan lain vastaisesti, pitää siihen puuttua ja sellaista pitääkin saada arvostella. Muussa tapauksessa jokaiselle suotakoon oma uskontonsa.
- Anonyymi
Perustiedot olisi hyvä hankkia ennen kuin ryhtyy keskustelemaan.
- Anonyymi
Li Andersson edustaa ääriliikettä.
- Anonyymi
Joko muutti kavereidensa luokse Malmöön?
- Anonyymi
Seitsemän ällän ylioppilas, kuten Lenin. Riittävän fiksu ja kiero, jujuttaakseen lupauksilla leivästä lukutaidottomat äänestämään. Menneekö läpi 2000-luvun Suomessa?
- Anonyymi
Oppositiosta on hyvä huudella "suvaitsevaiston" iskulauseita ja esittää inhimillisyyden nimissä jos minkälaisia järjen ja totuuden vastaisia ulostuloja ... saattaa olla vielä "norsunluutornissa" ja ministerinvirassa vietetyt vuodet jotka ovat hämärryttäneet todellisuudentajun ...
- Anonyymi
Mohammed lankesi lapseen!Alku oli jo röyhkeän karmiva!Islamin likaiset eläimet,naisten oikeudet ja uskonnon siivittämät sodat vielä nykyaikana ovat varmasti älykkyydelle likaisia! Islam ja koraani on jäänyt jälkeen ajastaan jo syntyessään samoin kuin Maon punainen kirja.
- Anonyymi
Kansojen vaihto?
- Anonyymi
Kukahan ottaisi änkyräpersut?
- Anonyymi
Islam on tuhoisa kuoleman kultti. Muslimimaat ovat järjestään takapajuisia ja väkivaltaisia maita. Nigeriassa muslimit tappavat tuhansia kristittyjä per vuosi ja kidnappaavat kristittyjä tyttöjä seksiorjiksi. Afganistanissa naiset eivät saa juuri mennä ulos, uusin kielto puistot ja huvipuistot. Tyttöjen koulunkäynti päättyy yläasteelle. Tyttöjen ja naisten koulutus on vaaraksi islamille. Kaikki pyörii miesten egoismin ja alapään ympärillä. Tämäkö on Listä ihan suotavaa, että rätti päähän ja vielä verkko kasvoille.
- Anonyymi
Persu puolustamassa naisten oikeuksia on kuin huoripukki haaremin vartijana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persu puolustamassa naisten oikeuksia on kuin huoripukki haaremin vartijana.
Persut ovat parempia "feministejä" kuin femakot konsanaan. Milloin feministit ottaa puheeksi naisten hunnuttamisen? Ainoa henkilö joka on kritisoinut naisten hunnuttamista on Laura Huhtasaari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut ovat parempia "feministejä" kuin femakot konsanaan. Milloin feministit ottaa puheeksi naisten hunnuttamisen? Ainoa henkilö joka on kritisoinut naisten hunnuttamista on Laura Huhtasaari.
On hyvä että naiset ovat maailmalla noussee tuota asiaa vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On hyvä että naiset ovat maailmalla noussee tuota asiaa vastaan.
Nousseet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole yhdenkään vihervassu-feministin havainnut nousevan tuota hunnuttamista vastaan. Heillä jos kenellä, olisi aihetta siihen.
- Anonyymi
Hyi helvetti millaista porukkaa suomalaisissa on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole yhdenkään vihervassu-feministin havainnut nousevan tuota hunnuttamista vastaan. Heillä jos kenellä, olisi aihetta siihen.
Persufasistin alkoholin turruttamiin aivoihin ei mahdu, että pukeutuminen kuuluu yksilön vapauteen. Jos kadulla saa kävellä tissit tarjolla, niin yhtäläiseen saa kävellä huivi päässä.
- Anonyymi
Onko porvari Li Andersson kääntynyt islamiin, en ihmettele edellisessä hallituksessa onnistui lopullisesti tuhoamaan koululaitoksen ja välillä leikkii olevansa vasemmistolainen ,ota nyt selvää tästä höpöttäjästä.
- Anonyymi
Mutta, miten tuollainen taivaanrannanmaalarska voi saada tuon kaiken sotkun aikaan kenenkään tolkun puuttumatta?
- Anonyymi
Islam on irvokasta, brutaalia, totalitaarista väkivaltaa ja kuoleman ihannointia. Siinä ei ole mitään hyvää, ei yhtään mitään. Se on petosta ja valhetta, tyranniaa ja lopullista tuhoa, iankaikkista kadotusta.
- Anonyymi
Islamiin kuuluu tyttöjen silpominen ja naisten hunnuttaminen. Näitä on jokaisella oikeus arvostella. Tyttöjen silpominen on lailla kielletty, mutta siitäkin huolimatta myös Suomessa asuvia tyttöjä silvotaan. Ehkä asiaan ei viitsitä puuttua lujalla otteella juuri tämän "ei saa arvostella" -ajattelun takia. Joku sanoo, että naiset itse haluavat hunnuttautua....voihan sen noinkin perustella, jotta ei tarvitse puuttua lain suomaan yksilönvapauteen.
- Anonyymi
Lopeta se valehtelu. Suurin osa muslimeista on tuskin edes kuullut tyttöjen silpomisesta. Se EI KUULU ISLAMIIN, vaan vanhoihin heimotapoihin. Peräkammarin porukan ei kannata yrittää kertoa maailmaa oikeasti nähneille, miten maailma makaa.:D Huivi kuului ennen myös suomalaiseen kulttuuriin. Minun isoäitini sukupolvi ei liikkunut mihinkään ilman huivia. :D:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta se valehtelu. Suurin osa muslimeista on tuskin edes kuullut tyttöjen silpomisesta. Se EI KUULU ISLAMIIN, vaan vanhoihin heimotapoihin. Peräkammarin porukan ei kannata yrittää kertoa maailmaa oikeasti nähneille, miten maailma makaa.:D Huivi kuului ennen myös suomalaiseen kulttuuriin. Minun isoäitini sukupolvi ei liikkunut mihinkään ilman huivia. :D:D
Osaisitkohan kertoa mihin uskonlahkoon nämä mainitsemasi heimot kuuluvat. Suomessa ei ole koskaan pakotettu ketään pitämään huivia. Mihin uskonlahkoon kuuluvat he, jotka Suomestakin lähettävät lapsiaan silvottavaksi, sillä totuushan on se, että myös Suomesta on tyttöjä lähetetty moiseen toimenpiteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi olemme vapautunee t tuollaisesta tavasta. Luulenpa, että naiset halusivat peittää hiuksensa, koska he eivät osanneet niitä laittaa kauniisti. Oli yksinkertaista laittaa huivi ja menoksi,
Musliminaisilla on. melkein kaikilla, kauniit hiukset, jotka voisi aivan hyvin näyttää kenelle tahansa, mutta miesten valta on niin mahtava, että naisten on alistuttava peittämän päänsä ja jopa joskus melkein koko naamansakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaisitkohan kertoa mihin uskonlahkoon nämä mainitsemasi heimot kuuluvat. Suomessa ei ole koskaan pakotettu ketään pitämään huivia. Mihin uskonlahkoon kuuluvat he, jotka Suomestakin lähettävät lapsiaan silvottavaksi, sillä totuushan on se, että myös Suomesta on tyttöjä lähetetty moiseen toimenpiteeseen.
Raamattu sanoo, että jos nainen rukoilee pää peittämättömänä, se on hänelle häpeäksi. No, eiväthän suomalaiset enää edes rukoile, eivätkä usko Raamattuun.
- Anonyymi
Se viehättää vihervasemmistolaisia, kun muslimit saa valehella eriuskoisille, kun siitä on hyötyä allahille, elikkä suomeksi sanottuna itselleen.
Se sama henkivalta on pesiny punavihreisiin ateisteihin. - Anonyymi
Me olemme Suomessa , EV. lut maassa .
Mistä lähtien meille on tullut tärkeäksi tietää muiden uskontojen asiat ?
Tiedän kyllä vastauksen ja ketkä mutokseen ovat syyllisiä .
Onko nyt kaikki paremmin kuin ennen ?- Anonyymi
Emme me kaikki ole kristittyjä, emme ollenkaan. Eikä toinen vaihtoehto ole juutalaisten veljeskansan uskonto islam.
Sanoisin, että jos lestat, hellarit ja jehovantodistajat saavat harjoittaa uskontoaan vapaasti, niin tottakai se vapaus kuuluu myös muillekin, kuin juutalaiseen uskoon perustuviin lahkoihin.
Toki heidän kaikkien pitää noudattaa lakia. Ei siis saa harrastaa insestiä, naisten alistamista, ihmiskaupaa, eläinrääkäystä tai muutakaan lainvastaista. Siinä menee raja.
Pervot ja pahikset häkkiin! Siis kaikki pahikset uskonnon suunnasta riippumatta. - Anonyymi
Nimenomaan evlut kirkko ei puolusta kristinuskoa ja sallii epäjumalia palvelevat uskonnot tulla maahan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan evlut kirkko ei puolusta kristinuskoa ja sallii epäjumalia palvelevat uskonnot tulla maahan.
Uskoohan piispatkin että eräs uskonto on rauhanuskonto. Tällaisia piispoja meillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emme me kaikki ole kristittyjä, emme ollenkaan. Eikä toinen vaihtoehto ole juutalaisten veljeskansan uskonto islam.
Sanoisin, että jos lestat, hellarit ja jehovantodistajat saavat harjoittaa uskontoaan vapaasti, niin tottakai se vapaus kuuluu myös muillekin, kuin juutalaiseen uskoon perustuviin lahkoihin.
Toki heidän kaikkien pitää noudattaa lakia. Ei siis saa harrastaa insestiä, naisten alistamista, ihmiskaupaa, eläinrääkäystä tai muutakaan lainvastaista. Siinä menee raja.
Pervot ja pahikset häkkiin! Siis kaikki pahikset uskonnon suunnasta riippumatta." tottakai se vapaus kuuluu myös muillekin, kuin juutalaiseen uskoon perustuviin lahkoihin."
Kuuluu toki. Islam kuitenkin kuuluu aabrahamisiin uskontoihin, kuten juutalaisuus ja kristinuskokin. On oikeastaan pöyristyttävää, että äärioikeisto - myös eräät kristityt - puhuvat islamista samoin äänenpainoin kuin natsit puhuivat juutalaisista. Kehtaavat kutsua sitä uskontokritiikiksi, vaikka se on puhdasta fasismia. Yksinkertaisuus on aina ollut pahuuden kasvualusta. - Anonyymi
Se, että kantaväestöstä iso osa kuuluu Ev.Lut. kirkkoon, ei tarkoita sitä, että tämä maa olisi ylipäätään edes kristitty. Me elämme jälkikristillisiä aikoja, veli.
- Anonyymi
Kaikki ex-muslimit varoittaa islamista.
- Anonyymi
Ja kaikki katkerat ex-kristityt varoittavat kristinuskosta. Jotkut eivät pääse yli vanhemmistaan. Uli uli kuinka mua lapsena pakotettiin. Guess what? Niin meitä kaikkia, mutta suurin osa meistä kasvoi aikuiseksi, ja otti vastuun itsestään.
FAKTAA: mikään uskonto ei tule saamaan yliotetta Suomessa.
- Anonyymi
Kaikenlainen lasten vahingoittaminen on rangaistava teko. Kuinka moni lapsensa silvottavaksi lähettänyt on Suomessa saanut rangaistuksen. Ja millainenkohan on rangaistus ollut. Ja kuinka moni tyttö on näin ollen saanut korvauksen vahingonteosta ja minkä suuruisen. Mielenkiintoisia kysymyksiä.
- Anonyymi
Osaisikohan lapsiasiavaltuutettu vastata.
- Anonyymi
Islam on alkukantainen uskonto. Luulisi, että sivistys olisi päässyt vaikuttamaan
tuon uskonnon ajattelutapaan kahlita naisia pukeutumaan huiveihin ja huntuihin.
Kyllä vapaus pukeutua normaalisti länsimaissa luulisi olevan jo voimassa. Ihmettelen, kuinka naiset suostuvat miesten määräyksiin??. Länsimainen nainen ei moiseen suostuisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaisikohan lapsiasiavaltuutettu vastata.
Kyllä se raukka osaa,muttei uskalla!!!! Vois olla nuppi katkolla .....😵💫😵💫😵💫
- Anonyymi
Lasten henkinen vahingoittaminen esimerkiksi kyseenalaistamalla heidän sukupuoli-identiteettinsä tai jopa lajinsa, on törkeä pahoinpitely.
- Anonyymi
Junnila kannattaa kivityksen sijaan kaasuttamista.
- Anonyymi
Vasemmiston harrastama niskalaukaus 9mm. Nagantilla on kustannustehokkaampi kuin kivitys tai kaasutus.
- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17855490/aarioikeistorkphenriksson-laiminloi-oikeusministerin-velvollisuudet#comment-120832870
Etuoikeutetut, pörssirikollisvähemmistöt, tarvitsevat rasismikortti-maahanmuuttoa, ulkomaisen halpatyövoiman tuontia, veroparatiisiyrityksien vastikkeettomien ökytukien kahmintaan.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17896806/itavallassa-prideen-hyokanneilla-aarifasisteilla-yhteyksia-aariislamisteihin#comment-121449464
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17909066/myytti-punavihreista-neonatsien-vaalima-naurunalainen-ulkomailla
Ylimilitarisoitu äärifasistinen poliisivaltio, käyttää juurikin tuon "punavihreän" kaltaisia sloganeita, joille onneksi ulkomailla jo naureskellaan, niin läpinäkyviä ja epätosia, menneisyyteen jo unohdettuja, ne ulkomailla ovat, etteivät Neonatsit itse, edes viitsi niitä käyttää.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17646666/li-andersson-on-rkplainen-aarioikeistoekstremisti-siita-ei-ole-epailystakaan
Ja miksi KorruptioAndersson, no korkeakoulutettujen ökyrikkaiden perintö- ja verosuunnittelija-pörssirikollisvähemmistöjen, ahneuden voittojen kahmimisen verokeitaisiin takia tietenkin, eivätkö Neonatsit tuota muka tiedä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17725482/30e-vale-elakekorotus-otettiin-tuhatkertaisesti-550e-miinuksella-olevista-elakkeista#comment-118865254 - Anonyymi
https://tradingeconomics.com/finland/at-risk-of-poverty-rate-for-pensioners-eurostat-data.html
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17882467/aito-huoltovarmuus-2000ekk-valttamaton-ja-kiireellinen
Taloudellinen väkivalta, eläkeläisväestön taloudellisen oikeusturvan vieminen, on Neonatsistista äärifasistista pörssirikollis-väkivaltaa, eduskunnan korruptioYKSIPUOLUEJÄRJESTELMÄSSÄ.
https://www.lemonde.fr/en/economy/article/2023/06/24/to-avoid-rising-taxes-norway-s-super-rich-flee-to-switzerland_6036559_19.html
Norjalaisten veroparatiisi-sote-IHMISKAUPPA-orjuuttajien, superrikkaiden, hyysääminen Suomessa, eläkeläisväestöämme tappamassa, on rikollista toimintaa eduskunnan yksipuoluejärjestelmässä. Miksi KorruptioAndersson ei puutu siihen, no siksi.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16699088/keita-ekn--quotbusiness-finlandinquot-jasenia-peter-nygardin-lahipiireissa-vieraillut-karibialla#comment-120824650 - Anonyymi
Uskontoja käyttävät pörssirikolliset, äärifasistiseen politikointiin, populistiseen äänten keräämisen, Teekutsuliikkeineen ja rasismikortteineen, yksinkertaisten vedättämiseen.
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/halla-aho-esittaa-ulkomaalaisille-tyontekijoille-3000-euron-minimipalkkavaatimus-halpatyovoima-tulee-kalliiksi/417062cc-e1ab-4268-befb-b34f5e66ee9c
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16699215/petosperskokke-antoivat-kelan-14a-tuista-ulkomaiselle-halpatyovoimalle
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17271111/rasismikortilla-tulossa-valtava-maahanmuutto-aalto#comment-118637054
KorruptioPurraOligarkki läväytti rasismikortilla, rajat sepposen selälleen, alkaa ääriislamin uhka yhdistetty äärifasististen Neonatsien uhkaan, ja pörssirikollisuuteen, olevan kansalle tuhoisa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17898184/patologiset-valehtelijat-yksipuoluejarjestelmassa-lisaamassa-maahanmuuttoa - Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17509030/sananvapauksien-estamisesta-pieni-askel-kuolemanrangaistuksiin#comment-115555896
ÄärioikeistoRkpVasn KorruptioAndersson, on kovin kärkäs estämään sananvapauksia, johtuen etuoikeutettuun, pörssirikkaiden kielivähemmistöön kuulumisesta, joiden ominaispiirteenä on ollut suomenkielisten kulttuurin omiminen, esim. Kalevalan suhteen, jonka kainuulaisilla sisällöntuottivat ja ottivat Lönnrothin nimiin.- Anonyymi
Voi pyhä yksinkertaisuus tuota vihan määrää, mikä tuolla sinikirjoittajalla lemuaa. Kauheaa on elää tuollaisen vihamäärän kanssa ja levittää tuollaista iänikuista moskaa ja aina vaan samaa laulua. Sävel ei tunnu vaihtuvan lain.
Aivan kamalaa toistuvaa samaa laulua!!!!!!!!! - Anonyymi
aivan turha linkata omiin juttuhinsa, en ikinä lue näitä ylipitkiä sepustuksia
- Anonyymi
Se on maailman mystisin asia se rakkaus.
- Anonyymi
islamin parhaita puolia on että siellä myös Miehillä on oikeuksia.
Suomessa miehillä on vain oikeus maksaa liian suuria ELATUSMAKSUJA!
Ja jos kohdalle osuu niin toisen miehen siittämästä lapsesta!
Elatusmaksut ovat lapsia varten, mutta lasten kanssa elävä nainen ne elatusmaksut tililleen ottaa ja aina väittää maksujen olevan liian pienet!
islamissa naisia/tyttöjä suojellaan!- Anonyymi
Niin, ja miehet raiskaavat lännessä länsimaisia naisia, kun oman kansan naiset ovat niin peitettyjä, ettei heihin uskalla edes katsoa tai ei kannatakaan katsoa, kun mitään ei näy.
Miehet eivät ole tottuneet suhtautumaantasa-arvoisesti naisiin, vaan halveksivat länsimaisia naisia ja kohtelevat sitten siten, kuten olemme esim. Oulussa saaneet tietää tapahtuneen.
Miesten pitää tottua lännessä näkemään naiset arvostettuina ihmisinä, vaikka he eivät kuljekaan hunnutettuina yltä päältä. Se ei suinkaan tarkoita, että naisia saa kohdella ala-arvoisesti.
- Anonyymi
Vasenmistolaisilla ja islamilaisilla on sama viha JUUTALAISIA KOHTAAN!
Juutalaiset ovat Jumalan valittu kansa ja tuon takia vasemmistolaiset ja islamistit vihaavat Juutalaisia!- Anonyymi
Allahin valittu kansa arabit ovat herrakansaa joka tulee dominoimaan maailmaa koska heillä on se ylivertainen uskonto ja prof. Mohammad. Se maa johon muslimi tulee ja pystyttää moskeijan on pyhää islamin aluetta Viimeiseen Päivään asti. Se alue on vapautettava Islamille Pyhällä sodalla, Jihadilla ja sen asukkaat alistettava miekalla Islamille. Väestön siirrot on tärkein väylä islamisaatiolle koska aseellinen ei oikein toimi aina, vrt. islam vs Israel joka ei ole taipunut tapettavaksi, Allah kirosi juutalaiset apinoiksi ja koiriksi ja asetti fatwan jota muslimit toteuttaa niin hyvin kuin osaavat, tässä kv. vasemmisto on talkoissa muslimien kanssa sekä Israelin hoitamisessa että islamisaatiossa joka puolelle maailmaa.
Israelin Jumala lupasi israelilaisille pienen maa alueen Välimeren itä rannalta ja on pitäny lupauksensa. Allah lupasi arabeille koko maailman heidän luvatuksi maaksi, Umma, aika näyttää miten Allah sitten onnistuu pitään lupauksensa kun kantona kaskessa on Israel ja sen maa alueen valtaamisessa islamille on ilmenny ongelmia. Ehkä Allah oli varomaton kirouksen langettamisessaan koska Israelin Jumala oli sen siunannut ja luvannu siunata sen joka sitä siunaa sekä uhannu kirouksella sen joka sitä kiroaa.
Näyttää siltä että muslimit ovat nyt ongelmissa Israelin kanssa ja voidaan odottaa kv. vasemmistonkin saavan osansa kirouksesta. Saattaa siinä olla perääkin, kun kantisten luokkiin haalataan muslimilapsia ne käyttäytyy kuin lauma villiintynyt paviaanilauma, ei pahaakaan rauhaa ja PISA tulokset näyttää miten Allahin langettama kirous on tehnyt bumerangit ja kolahtanu muslimeihin.
- Anonyymi
Kainuulaisten upea äidinkieli ja kulttuuri, on ainutlaatuinen.
Kalevalaan omitut ja Leinon runsas tuotanto, ovat vain osa siitä edelleen elävästä sanallisesta, runollisesta, musiikin, ym tavallisten ihmisten kulttuurin runsaudesta, jota niistä juurista pulppuaa, kuin hapekasta, kirkasta vettä lähteestä. - Anonyymi
Vasemmisto vihaa Israelia ja Israelin kansaa.
- Anonyymi
Siitä johtuu varmaan osittain heidän rakkaus islamia kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä johtuu varmaan osittain heidän rakkaus islamia kohtaan.
Olen samaa mieltä, ja koska Israel on Jumalan kansa, yhä vieläkin, niin siinä on kakka kantensa löytänyt. Islam ja vasemmistolaisuus.
- Anonyymi
Sitä vähän ihmettelen, että RKP on voinut olla samassa hallituksessa Li Anderssonin kanssa, jolla oli työläppärissään Antifa-tarra. Opetusministeri, joka näin julkisesti on kannattanut väkivaltaista äärivasemmistolaista liikettä, jonka toiminta on katsottu terroristiseksi. Ei edes selvitystä tästä pyydetty saatikka koettu hallitusyhteistyötä vaikeaksi. Onko vasemmistoanarkismi siis RKP:n mielestä jotenkin parempaa verrattuna äärioikeiston toimintaan?
- Anonyymi
Vasemmistolainen anarkisti väkivalta on erillaista, kuten SomaLiAndersson on todennut!
Siksi se on hyväksyttävää kuten islamin mukainen väkivaltakin, koska meillä on uskonvapaus!
Vain natsit on kiellety suomessa, ei muita! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasemmistolainen anarkisti väkivalta on erillaista, kuten SomaLiAndersson on todennut!
Siksi se on hyväksyttävää kuten islamin mukainen väkivaltakin, koska meillä on uskonvapaus!
Vain natsit on kiellety suomessa, ei muita!Natsit on kielletty lailla ja hyvä niin…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Natsit on kielletty lailla ja hyvä niin…
PAHEMPI LIIKE ON ÄÄRIVASEMMISTO, ESIM. STALIN, MAO, PUNAISET MEERIT........
NYKYÄÄN VIHREÄLIIKE JA VASEMMISTO TERRORISTIJÄRJESTÖT.
ISLAM ON TIKTADUURIIN SIDOKSISSA. DIKTAAKTORIT YLEENSÄKIN. - Anonyymi
RKP on Suomen ruotsinkielisten edunvaltontaelin. Sillä ei ole mitään tekemistä muun politiikan kuin opportunismin kanssa.
- Anonyymi
Rkp voisi samalla pyytää anteeksi ruotsinkielisten asennetta ja suhtautumista Karjalan evakoihin ja siirtolaisiin.
- Anonyymi
Näinkö on sanonut? Erikoista. Laitatko ihan linkin sinne, mistä tämän suoran lainauksen otit?
- Anonyymi
Löytyy ylen arkistoista…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyy ylen arkistoista…
Vasemmistolainen väkivalta on erillaista väkivaltaa…
- Anonyymi
Suurin sisäinen turvallisuusuhka suomessa on kuitenkin ”maanalla” toimiva ”tosiuskovien” islam!
Lähes kaikki poliisin seuraamat ovat näitä ”hartaita” kehitysmaamuslimi MAANMUUTAJIA! - Anonyymi
Ei taida Li edes ymmärtää mitä rasismi on.
- Anonyymi
Kyllä ymmärtää, se on kehitysmaamuslimeiden haittamaahanmuuton vastustamista suomessa!
Se on pahinta rasismia, mitä voi olla…
Li Anderssonilla on yhteydet väkivaltaiseen äärivasemmistoon. Voiko sellaisen henkilön puheisiin suhtautua vakavasti?
- Anonyymi
EI TODELLAKAAN, SEN ENEMÄÄ, KUIN HULLUN.
VASEMMISTOLIITOLLA, KUIN VIHREILLÄ, KAIKKI HULLUN HOMMIA, TERRORISTEJA JA ÄÄRIVASEMMISTOLIIKKEEN EDUSTJIA.
- Anonyymi
Mikä huume saa silmät pullottamaan?
- Anonyymi
Khat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Khat.
Tollei ja tekee käyttäjänsä viisaan näköseks. https://www.alamy.com/stock-photo-man-chewing-khat-in-djibouti-city-djibouti-19780208.html?imageid=9CA5316F-ED53-4254-9AA3-6ACBE88FDDBD&p=28095&pn=1&searchId=b99b2dc6122e8497182d1bd1e5482be5&searchtype=0
- Anonyymi
Jos vastustat islamin ja sen käytänteiden ja edesottamusten leviämistä yhteiskuntaamme, olet auttamatta fasistinatsirasisti…
- Anonyymi
No liittyykö tämä nyt siihen, kun joku Hullu poltti Koraanin Ruotsissa? Se oli törkeä ja loukkaava teko. Mietityttää lähinnä se miksi tällaisten Umpiluupäiden toilailuja täytyy näyttää Mediassa?
- Anonyymi
Jos se polttaja olisi polttanut itsensä, niin meillä kaikilla olisi täällä luultavasti mukavampaa olla. Tosin ymmärrän ettei hänellä kantti riittänyt siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se polttaja olisi polttanut itsensä, niin meillä kaikilla olisi täällä luultavasti mukavampaa olla. Tosin ymmärrän ettei hänellä kantti riittänyt siihen.
Enemmistöllä kyllä olis mukavampaa jos perusteetta maahan päästetyt pyllistelijät laitettaisiin takaisin kotimaihinsa joissa jo lomailevat suomalaisten verovaroilla.
- Anonyymi
MISTÄKÖ JOHTUU VASEMMISTOLIITON..............
KYLLÄHÄN KAIKKIEN TULISI TIETÄÄ, ETTÄ IHMISET KÄYVÄT LOPUN AJALLA VIHELIÄISIKSI TOISILLEEN, RAKENTAVAT ITSELLEEN.........NAISET PUKEUTUVAT MIEHIKSI JA MIEHET NAISIKSI......KÄYVÄT SOTIMAAN KESKENÄÄN. - Anonyymi
Islam on ilman muuta uhka lännessä pitkällä aikavälillä.
- Anonyymi
Laitatko ihan linkin sinne, mistä tämän suoran lainauksen otit?
Ai et vai?
Koska olet valehteleva trolli. - Anonyymi
Suomesta pitää tehdä ruotsin kaltainen viidakko
- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17908675/porssirikollisten-lainvastainen-aarifasistihallitus-erotettava
Lainvastainen pörssirikollisten äärifasistinen neonatsihallitus, on erotettava. - Anonyymi
Tämä rasvaletti puolustaa kaikkia vääryyksiä.
- Anonyymi
Myös rikollisten joutumista vankilaanko? Ovatko teot a'la Arhinmäki graffitimaalauksineen sallittuja, vaikka yhteiskunta kieltää tuollaisen toiminnan laittomana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös rikollisten joutumista vankilaanko? Ovatko teot a'la Arhinmäki graffitimaalauksineen sallittuja, vaikka yhteiskunta kieltää tuollaisen toiminnan laittomana?
Orhinmäki on promestari. Politbyro on maallisen lain yläpuolella.
- Anonyymi
ÄärioikeistoVasn KorruptioAndersson pahensi eläkeläisköyhyyttä, ÄärioikeistoSdpn KorruptioMarinin hallituksen puolueet, joten mitään uskottavuutta, ei eduskunnan YKSIPUOLUEJÄRJESTELMÄLLÄ enää ole.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17882467/aito-huoltovarmuus-2000ekk-valttamaton-ja-kiireellinen - Anonyymi
En ole Li Anderssonin kanssa samaa mieltä.
Totta kuitenkin on, että ulkopuolelta tapahtuva, tietämättömyyteen perustuva huutelu koetaan ymmärrettävästi luokkaavana. En silti menisi kieltämään muslimeilta itseltään rakentavaa keskustelua islamin uskon sisällöstä niin että heitä tämän johdosta kutsuttaisiin rasisteiksi. Rasismi on uskonasioissa myös väärä termi, koska uskonto ei edusta mitään "rotua". Rotuja ei sitä paitsi ole oikeasti edes olemassa, mistä syystä rasistiksi tunnustautuva tunnustaa vain oman typeryytensä. Siinä olkoon oikealle rasistille häpeää kylliksi kannettavaksi. - Anonyymi
Tyypit sulaa omiin öljyihinsä. Karmea loppu.
- Anonyymi
vasemmistoliitto on kiistatta islamin asialla.
- Anonyymi
Miksi Andersson näyttää 78 vuotiaalta ,vai onko jo sen ikäinen? Ilmeisesti iho vanhentunut jo kaameasti terassilla notkumisen ansiosta.
- Anonyymi
Yleissivistystä: Suomessa on uskonnonvapaus. Uskontoja voi arvostella mikäli ne eivät noudata Suomen lakia. Yksilö ei edusta uskonnollista yhdyskuntaa. Luterilaista kirkkoa ei voi tuomita, koska joku luterilainen tekee rikoksen. Luoja tietää, että moni on tehnyt. Sama koskee myös myös islamia. Muslimien yleinen mollaaminen on pahimmillaan uskonvapauslain vastaista tai kansanryhmää vastaan kiihottamista.
- Anonyymi
Tuota kansanryhmä-käsitettä tulkitaan väärin myöskin Suomen oikeuslaitoksissa, muslimit eivätkä maahanmuuttajatkaan ole mikään kansanryhmä. Molemmat heistä koostuvat hyvin erilaisista kansanryhmistä.
- Anonyymi
Li Andersson siis haluaa Suomesta islamilaisen valtion! Miksi ???!!!
- Anonyymi
Suomi on jo islamoitu, jos tällaista näkee:
https://twitter.com/_Naturisti/status/1674020206342029313?cxt=HHwWgoC-ncSgqLsuAAAA
Ehkä Li pääsee vielä morsiameksi.
- Anonyymi
Onko Li koskaan kritisoinut islamia - ei ole.
- Anonyymi
islam on kyllä ihan oikeassa tietyissä asioissa: homot ja naisten oikeudet
- Anonyymi
Li ei ole koskaan sanonut noin. Valehtelu on rumaa!
- Anonyymi
Joku näin ainakin väittää.
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/tonirintala/256762-vasemmisto-horjuu-vastustamaan-islamia/
Eiköhän se mieli muutu, kun sitten joskus saa maistaa islamia vähän syvemmältä.
- Anonyymi
Li on islamisti.
- Anonyymi
miksei Li ole vieläkään kääntynyt islamiin, jos se on niin ihana uskonto
- Anonyymi
Ruotsin koraaninpoltto kiihdytti Irakissa paikalliset koraania arvovaltaa tukevat mielenosoittajat tunkeutumaan Ruotsin Bagdadin suurlähetystöön. Vasta Irakin turvallisuusjoukot saivat mielenosoittajat perääntymään Ruotsin suurlähetystöalueelta. Mielenosoittajat polttivat Ruotsin lipun ja näyttivät kuvien perusteella aikovan sytyttää myös homojen pride-lipun tuleen. Ruotsi on todellakin vaikeuksissa monikulttuurisuutensa kanssa, sillä pohjimmiltaan kulttuuri tulee näkyviin tekoina.
- Anonyymi
Koraanin polttaja oli tällä kertaa itse juuriltaan Irakkilainen. Ei mihinkään uskova mies. Sikäli hyvä että näytti että ilman koraanin oppia ja ohjeitakin voi elää. Sinänsä joku koraanin poltto on typerää, vaikka eihän se ole kirjaa kummempi ja ei ollut viimeinen painos. Sen sijaan Ruotsin natoon pääsy kyllä lykkäänty..
- Anonyymi
Islamilainen vallankumous ja sharia-laki tänne, niin päästään eroon natsi-hallituksesta
- Anonyymi
Olisi erittäin hyvä tietää mikä on rasismia . En hyväksy pilkkausta mutta se ei ole minulta pois vain se on lähinnä pilkkaajan henkilökohtainen ongelma. Suvaitaan mielipiteet vaikka ne ei miellytä. Andersson taas haluaa määrätä mitä kanssa ihmiset saavat ajatella, joka taas ei oikein sovi vapaaseen länsimaiseen yhteiskuntaan. Kova huuto keskusteluissa pienellä kansan kannatuksella myös herättää kysymyksen elämmekö demokraattisessa yhteiskunnassa vain onko kysymys jostakin muusta. Totuus on, että demokratiassa tulee vähemmistön kunnioittaa kansan antamia ääniä ja valitsemia edustajia vaikka ne olisi omasta mielestä täysin vääriä. Sama koskee myös RUOTSALAISTA KANSANPUOLUETTA, joka yrittää todella pienellä kansan kannatuksella määrätä mikä on oikea tapa ajatella koko valtakunnassa, eivät kunnioita demokraattisia vaaleja laisinkaan.
Herää kysymys, onko demokratiaa enää olemassa?- Anonyymi
Taitaa nykyään olla juurikin harhaa, jolla jotkut puolueet pitävät oikeutena olla aina oikeassa !
- Anonyymi
Aina olen ihmetellyt sitä, että Islamin uskoa puolustetaan rähisemällä pyhillä sodilla ym. Kristin uskoa ei niinkään, mellakoinilla ym.
Onko kyse siitä että kyseessä heikompi JUMALA jota joutuu puolustamaan ?
Minun mielestäni JUMALA kyllä ei tarvitse luotuaan puolustamaan itseään.
Onko tuo (puolustaminen) niitä omien ajatusten ja mielitekojen vain esille tuomista ollakseen" tosi uskovainen" Koraanista tai Raamatusta riippumatta.
Niin en tiedä mikä on pohjimmainen syy !- Anonyymi
:DD
Siellä on taas oltu hereillä historian tunneilla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:DD
Siellä on taas oltu hereillä historian tunneillaKyllä se kristin uskon miekalla vienti tiedetään ja muistetaan ( risti retket)
Mutta päivitäppä tietosi itse tähän aikaan ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se kristin uskon miekalla vienti tiedetään ja muistetaan ( risti retket)
Mutta päivitäppä tietosi itse tähän aikaan !Kukas tuo "kristin" on?
- Anonyymi
Jonkin asian arvostelu ei ole rasismia. Syrjintä perustuen esim. rotuun, on rasismia.
- Anonyymi
Jos noin sanoo niin ei ole ottanut tuosta uskonnosta selvää. Ainakin" Koraanin, Muhammedin elämäkerran, Miten islamia tulkitaan? , Islamia lukiolaisille opas " luettuaan kyllä käsitys muuttuu. Ei löydy mitään hyvää. Ja kaiken lisäksi heidän rukouksensakin on vain ja se on myös uskontunnustus kuuluu näin:On vain yksi ainoa jumala Allah ja Muhammed on hänen profeettansa.
Siinä kaikki. Sitä mantraa ne toistaa pyllistellessään ja päätä toiselle käännellessä ja muistissaan ja rukousnauhaansa suudellessaan. - Anonyymi
"Kaikenlainen islamin arvostelu on rasismia"
Itse asiassa pelkkä arvostelu ei ole rasismia. Rasismia, eli rotuerottelua on alunperin se kun asettaa toisen kansakunnan, kansan, tms toinen toistaan tärkeämpään asemaan.
Mutta "arvostelu" ja esim vähättely on hyvin helposti jo Syrjimistä.- Anonyymi
Islam on äärimmäisen rasistinen uskonnollis poliittinen systeemi sekä erittäin ekpansiivinen. Herrakansa ei ole uusi idea eikä sitä keksinyt kansallissosialistit ja kommunistit, islam asettaa arabit kaikkia muita kansoja ylemmäksi koska heidän jumalansa Allah toimitti islamin oppinsa Mohammadille. Sen mukaan islam on ylivertainen uskonto ja arabit ovat siten ylivertainen kansa joka on Allah'in valittu kansa hallitsemaan koko maailmaa, Ummaa.
Muslimeille luvattu maa on siis koko maailma jonka muslimien on valloitettava Jihadilla, pyhällä sodalla ja alistettava islamiin. Kaikista kansoista vain juutalaiset ovat tuhottava, Allah kirosi juutalaiset apinoiksi ja koiriksi sekä määräsi Fatwan toteuttamisen jokaiselle muslimille tappaa juutalainen missä ja milloin tahansa heitä kohtaa. Tässä on muslimeilla ongelma, Israelin Jumala siunasi Israelin ja lupasi siunata niitä jotka siunaavat sitä ja lupasi kirota jokaisen joka kiroaa sitä.
Allahin olisi pitänyt varoa sanojaan eikä käskeä valittua kansaansa kiroomaan ja tappamaan juutalaisia, kv. vasemmisto on ominut Allahin agendan ja seuraukset tulee aikanaan sekä muslimeille että heihin liittyneille kansoille. Juutalaisilla on 4000 vuoden yhtäjaksoinen historia pienellä Välimeren itärannalla olevalla alueella jonka Jumala oli heille antanut, toistaiseksi Hän ei ole perunut sanojaan. Israelin valtio on perustettu Kansainliiton päätöksellä 24.07.1922 ja saman aikaisesti muslimivaltion Transjordanian hajonneen ottomaani imperiumin jättämälle alueelle jota kutsuttiin Palestiinaksi.
Muslimit aloittivat sodan jonka päämäärä on tappaa jokainen juutalainen Israelin alueelta sekä vallata se Ummaan. Jos Jumala ei olisi suojellut kansaansa niin muslimit olisivat jo toteuttaneet Allahin komentaman Fatwan surmata jokainen juutalainen ja valloittaneet Israelin maan. Ilmeisesti Allah ei ehkä ole aivan niin suuri kuin muslimit antavat kuulua, koska ei ole kyennyt antamaan valitulle kansalleen voittoa, yritystä ei ole puuttunut.
Israel itsenäistyi 14.05.1948 ja ympäröivät islamistivaltioiden armeijat hyökkäsivät ylivoimalla, viisi yhtä vastaan pohjoisesta, idästä ja etelästä. Israelin Jumala joka kansaansa varjelee ei nuku eikä torku, Allahista ei nyt voi olla liian varma, ehkä hänellä oli muita bisneksiä meneillään tai oli muuten kiireinen eikä siksi ehättänyt valvomaan valitun kansansa etuja, ei silloin eikä tänäänkään. Allah ei siis pysty pitämään sanojaan eikä lupauksiaan kun vastassa on Israelin Jumala joka on suvereeni Hallitsija ja arabien jumala Allah on siten aina kuutamolla. Vasemmisto on siis istunut hankmon päälle ja lähteny Allahin pitkään kelkkamäkeen joka päätyy risukkoon ja kivikkoon, ennustaminen on joskus helppoa.
- Anonyymi
Teltta päälle vaan
- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17910599/neonatsikohu-nostatettu-isompien-laittomuuksien-verhoamiseksi#comment-121645067
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17911609/ei-riita-yhden-neonatsin-erottaminen-aarioikeistoekstremistihallitus-erotettava
Äärifasistisen pörssirikollishallituksen LAINVASTAISUUS, eli toimintakyvyttömyys, ei yhden neonatsirääpäleen erottamisella hoidu, kun edelleen pörssirikolliset-äärioikeistoekstremistit laittomassa veroparatiisihallituksessa. Ongelma jatkuu ja pahenee, kunnes erotetaan tuo toimintakyvytön natsihallitus.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17896806/itavallassa-prideen-hyokanneilla-aarifasisteilla-yhteyksia-aariislamisteihin#comment-121449464- Anonyymi
Vasemmisto happamana vihersiirtymän kalahtaessa omaan nilkkaan eikä kansan selkään vaaleissa.
- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17855490/aarioikeistorkphenriksson-laiminloi-oikeusministerin-velvollisuudet#comment-120832870
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17909223/aarifasistihallitus-hyysaa-norjasta-paenneita-superrikkaita-verovalttelijoita-soteihmiskaupassa
Norja heitti natsi-pörssirikolliset pois maasta, nyt eduskunnan korruptio-yksipuoluejärjestelmä, hyysää niitä Suomessa, tapattavat niillä eläkeläisköyhyyteen, taloudellisesti oikeusturvattomaksi pakotettuja, pörssirikollissoten IHMISKAUPASSA.
Koko eduskunnan YKSIPUOLUEJÄRJESTELMÄ on lainvastainen, mutta erityisen vaarallinen Suomelle / kansalaisillemme, on tuo äärioikeistoekstremisti-pörssirikollishallitus, joka on siis LAINVASTAINEN, eli toimintakyvytön, eli EROTETTAVA. - Anonyymi
Jään odottamaan milloin exministeri Junnilasta tulee salonkikelpoinen ja saa hoitaakseen ministerin pestiä - ja milloin nk. "putinistit" heivataan yhteiskunnan ulkopuolelle. Kirkon arvot ovat jotain muuta kuin Raamatusta. Koraanin arvot tuntuvat olevan kohdallaan?
- Anonyymi
Johtuisko kenties sellaisesta käsitteestä kuin tasa-arvo. Lienee tuntematon asia äärioikeistolaiselle.
- Anonyymi
Vasemmisto on tuntee tasa-arvoa islamia ja Kremliä kohtaan.
- Anonyymi
maahanmuutto tulee joka tapauksessa vaikeutumaan ja hyvä niin.
- Anonyymi
mutta, maahanmuuttajien lisääntyminen ei ole mitenkään pysähtymässä
- Anonyymi
Kumma tyyppi.
- Anonyymi
homojen katolta heittäminen on kieltämättä hieno asia, mitä voitaisiin alkaa tekemään täälläkin (muslimit asialle, niin ei olisi homofobista)
- Anonyymi
Saisko lähteen Lin sanomisille
- Anonyymi
Et, koska sellaista ei ole.
Persu valehtelee - senhän ne osaa, kuten Junnilastakin nähtiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä linkki
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/tonirintala/256762-vasemmisto-horjuu-vastustamaan-islamia/Ei jonkun kirjoittama mielipideteksti Uudessa Suomessa ole mikään lähde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jonkun kirjoittama mielipideteksti Uudessa Suomessa ole mikään lähde.
"Toni Rintala
12.6.2018 11:45
päivitetty 12.6.2018 11:45
46
Vasemmiston Li Andersson on toistuvasti ilmoittanut, että kaikenlainen islamin arvostelu on rasismia.
Kirjassa (Äärioikeiston kuvailua, 2013) erityisesti painotetaan, että islamin vastustaminen on rasismia. Tätä samaa vaatimusta on Andersson levittänyt myös puheissaan."
Kirjassa.
- Anonyymi
Vasemmiston aatemaailma sopii yhteen islamin kanssa.
- Anonyymi
Vasemmistoliiton kommunistit kannattaa kaikkea, mikä uhkaa suomea, suomalaisuutta ja demokratiaamme. Heidän historiansa on täynnä veljeilyä mm vihollisten ja vieraiden kulttuurien kanssa. Vasemmistoliittohan tehtiin SKDL, SKP jäänteistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasemmistoliiton kommunistit kannattaa kaikkea, mikä uhkaa suomea, suomalaisuutta ja demokratiaamme. Heidän historiansa on täynnä veljeilyä mm vihollisten ja vieraiden kulttuurien kanssa. Vasemmistoliittohan tehtiin SKDL, SKP jäänteistä.
Koko vasemmisto on Suomea ja Suomalaisuutta vastaan.
- Anonyymi
Vasemmisto ja SDP on sairaus, joka pehmentää pään tekee luonteesta kieron.
- Anonyymi
Mitä enemmän vasemmistoon mennään niin sitä enemmän löytyy Venäjämielisiä.
- Anonyymi
Tämmöstä Islamisteja Marinin hallituksesta löytyi.
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/tonirintala/256762-vasemmisto-horjuu-vastustamaan-islamia/- Anonyymi
Liittyykö nää kunniamurhiin?
Semmosista joskus uutisissa jotain ollu.... Mitä ne on?
- Anonyymi
Naisten sukupuolielimien silpominen on Sairasta!!!!!
Se tehdään pienille, puolustuskyvyttömille lapsille. Selitykset ja syyt on Sairaita!!!!
Miten Joku voi hyväksyä sen?
Poikien silpominen myös sairasta. Ei ole lapsen etu, eikä hältä kysytä lupaa, ei ole hänen toive.
Miksei voi odottaa 18 vuoteen, ja halukkaat silvottavat sitten itsensä?- Anonyymi
Trans-seksuaalisuus on myös sairasta koska silpovat omat sukupuolielimensä. Trans-seksuaalisuus on lääketieteelisesti mielisairaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trans-seksuaalisuus on myös sairasta koska silpovat omat sukupuolielimensä. Trans-seksuaalisuus on lääketieteelisesti mielisairaus.
Eivät aina silvo, jos joku heppu laittaa meikit naamaan ja kumitissit rintaan. Jotkut uskonnot harjoittavat silpomista eikä transuilua tähän aina tarvita.
- Anonyymi
Minkään uskonnnon varjolla ei saa loukata ihmisoikeuksia eikä ihmisten synnynnäistä ja universaalia tasa-arvoisuutta. Sortoa ja ihmisten eriarvoistamista ei voi eikä saa perustella millään uskonnolla.
Sellainen uskonnossa on kauhea valuvika, jossei ei tunnusta jokaisen ihmisen luontaisesti yhtäläistä ihmisarvoa. Sellainen uskonto aiheuttaa jatkuvaseti konflikteja, eripuraa ja monenlaisia tragedioita. - Anonyymi
Islam on oikeassa homoista ja naisista.
Jos olet eri mieltä olet natsi.- Anonyymi
Inhottaa tuollainen kommentti!!! Ei kuulu suomalaiseen yhteiskuntaan. Oikeastaan koko islam on täällä aivan asiaan kuulumaton uskontomuoto., Uskonto, joka rajoittaa ihmisen jokapäiväistä elämää, jopa lapsille pannaan huivit päähän, on todella outo ja maahamme jollakin tavalla sopimaton. Rakastamme vapautta, naisvapautta!!!!!!!!
- Anonyymi
Cleon W. Skousenin kerrotaan sanoneen vuonna 1991-1992 eli niihin aikoihin kun neuvostoliitto päätettiin hajottaa:
"Vasemmistolaisuus on juutalaisten poliittista valtaa muiden ihmisten yhteiskunnassa. Oikeistolaisuus on alkuperäisen kansan yritys pysyä itsenäisenä."
Juutalaiset tunnetusti ajattelevat, että islam on ideologisesti lähempänä juutalaisuutta kuin kristinusko, joten juutalaiset jo 60-luvulla käynnistivät prosessin, jossa euroopan kristikunta on tarkoitus vaihtaan muslimeihin. Prosessi etenee (kiihtyy jopa), kuten jokainen voi omin silmin nähdä.
On muistettava, että juutalaiset eivät mitään niin inhoa ja vihaa kuin kristinuskoa ja kristittyjä. Tämä juutalaisten viha kristittyjä kohtaan on hyvin piiloitettua.
Eli, kristillinen eurooppa muutetaan nyt islamistiseksi koska juutalaiset siiis luulevat, että tämä on heille jotenkin parempi vaihtoehto kuin kristillis-ateistinen eurooppa.
No, ei se kyllä todellakaan ole.
Siinä vaiheessa kun koko eurooppa on islamistettu niin siinä vaiheessa kaatuu sitten israel. Tämä sen takia ettei israelilla ole mitään mahdollisuutta selvitä islamistista eurooppa ja islamistettua yhdysvaltoja vastaan sotilaallisesti.
Että miten meni juutalaiset niinkuin omasta mielestä? Aikataulu tässä kaikessa on noin 100 vuotta plus ja minus. Eli on siis tosi lyhyt aika.
Vain haredim/hasidic juutalaiset juhlivat nykyisen israelin kaatumista sillä onhan nykyinen israel valuvikainen ja väärin perustettu, kas kun juutalaisen opin mukaan israelin valtion voi perustaa vain juutalaisten messias.
Nykyinen israel on poliittisen zionismin luomus ja nykyisen israelin luomisprosessi alkoi jo 1840 luvulla.
Vasemmistolaisuus on erittäin tiukasti linkittynyt juutalaisten globaaliin toimintaan. Jos tietää mitä juutalaiset tekevät tässä maailmassa, niin sitten myös ymmärtää sen, että miksi vasemmistolaiset ovat niin sekopäitä. Mutta kaiken sen sekopäisyyden takana on logiikka.
Se logiikka ei vain tuo meille muille (eikä tuo muuten myöskään juutalaisille) mitään hyvää.
He ampuvat omaan jalkaan tajuamatta sitä itse. Juutalaiset ovat tehneet hirveän virheen mutta eivät pysty sitä ymmärtämään saatikkaa korjaamaan tilannetta.
Tämä juutalaisten prosessi eli euroopan islamistaminen, niin koko case on ihan OceanGate. - Anonyymi
Tässä hieman myös vasemmiston NATO-vastaisuutta.
Vasemmistoliiton keskeisessä NATO-vastaisessa argumentissa korostuu syvä antipatia Yhdysvaltoihin.
Mitä enemmän vasemmistoon mennään niin sitä enemmän löytyy venäjämielisiä.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/747c3262-5a15-4c62-9f32-169e665e938b- Anonyymi
Seuraavaksi presidentiksi ei vasemmistomielistä eikä vihreiden edustajaa. Presidentti toimii myös puolustusvoimien ylipäällikkönä, ei venäjämielistä (vasemmisto/vihreät) saa päästää kyseiseen virkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraavaksi presidentiksi ei vasemmistomielistä eikä vihreiden edustajaa. Presidentti toimii myös puolustusvoimien ylipäällikkönä, ei venäjämielistä (vasemmisto/vihreät) saa päästää kyseiseen virkaan.
Eikä varsinkaan armeijaa käymätöntä Armeijan ylipäälliköksi. Eihän sellainen herättäisi kunnioitusta Suomen sotilaissa.
Presidentin pitää olla tietysti armeijan käynyt ja vielä sen lisäksi upseeri.
- Anonyymi
Teltta päälle vaan uimahallissa kokovartalo korsu ettei kukaan loukkaannu
- Anonyymi
Vasemmisto politiikka jos pääsee liian pitkälle niin Suomen yleisin nimi on Muhamed, Suomen yleisin uskonto on Islam ja Suomessa puhutaan pääasiassa Venäjää.
- Anonyymi
Vihervasemmisto on saatanasta lähtöisin eli kommunismi ja se on ateismia.
Islam on saatanan voima ja näin ollen vihervassarit ovat samasta juuresta kuin islam eli saatanasta.- Anonyymi
Näinhän se on, mutta arvaako sitä ääneen sanua, mutta jospa nyt tän kerran sitten: vasemmistolla ja islamilla on sama jumala.
- Anonyymi
Miksi ateisti Andersson kommentoi ja puoltaa islamisteja, senhän pitäisi olla jäävi uskonasioissa.
- Anonyymi
Andersson haluaa muslimeista äänestäjiä vasemmistolle. Siitä se vaan johtuu!!!!!
- Anonyymi
Vasemmisto on pahuus addikti.
- Anonyymi
Tämmöistä sitä Suomen politiikkaan päästetään. Eiköhän eduskunnasta joutaa karsia pois vasemmistoliitto ja vihreät (puole? Oikeasti ääriliike)
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/leskinen/253359-li-andersson-marxilainen-kommunisti/ - Anonyymi
Kaikki uskonnot on ihmisten keksimiä,niin kuin myös
raamattu ja koraani on ihmisten kirjoittamia.
Uskontoja ylläpitää myös ihmiset.Uskonto
on puhdasta vallankäyttöä ja ihmisten mielien
ja omaisuuden hallintaa.
Repikää siitä.- Anonyymi
Kristinusko ei ole uskonto. Se on elämä.
- Anonyymi
Liihän on antifan kannattaja.
- Anonyymi
Eihän Antifa ole äärijärjestö, eihän ? Liihän saarnaa äärioikeistosta joka tilaisuudessa.
- Anonyymi
Wikipedia on tallentanut kaikki vasemmistoliiton puheenjohtaja Li Anderssonin sanomat ylistyssanat islamin uskonnolle, ja kaikille sen perinteille.
" 'Äärioikeisto Suomessa' on vuonna 2012 julkaistu kirja suomalaisesta
äärioikeistosta. Kirjan kirjoittajat ovat silloinen vasemmistonuorten
puheenjohtaja Li Andersson, toimittaja Mikael Brunila ja helsinkiläinen
vasemmistoliiton kaupunginvaltuutettu Dan Koivulaakso."
https://urly.fi/3bhW
Kirjassa Li Andersson sanoo, että islamin arvosteleminen on rasismia.
Islamilaisuuteen kuuluu homojen pudottaminen kerrostalon katolta ja naisten kivittäminen. Mutta Li Anderssonin mukaan tällaisia asioita ei saa arvostella, koska sellainen on puheenjohtaja Li Anderssonin mukaan rasistista toimintaa. - Anonyymi
Tiedetään tiedetään että punainen aate tykkää tavallaan samanhenkisistä ihmisistä.
- Anonyymi
Pakkovaltaa molemmissa.
- Anonyymi
Junnillan tehtyä itsestään pellen on persujen elämä kovaa. hih hih
- Anonyymi
Ommituinen lähtökohta (jos se on totta) että on asioita, joita ei kertakaikkiaan saa arvostella.
- Anonyymi
Miksi Li nuolee muslimeita?
- Anonyymi
Höpsistä. Keskusteluvalmiutta ja tahtoa on uskontoihinkin. Islam ei tee poikkeusta. Islamissa on monta suuntaa, joista yksi menee liberaalin ja konservatiivisen välillä pääsuunnasta sunnalaisuus tai shiialaisuus. riippumatta. Maltillisia ja kiihkoilijoita löytyy ja poliittisesti aktiivista ja politiikasta vetäytyvää islamia. Vielä kun lisätään jokaisen muslimiyksilön suhde omaan uskontoonsa niin näkökulmia riittää. Mielestäni vasemmistossa lopulta aika vähän uskonnoista keskustellaan. Kristinusko on Suomessa tutuinta. Pohjakritiikki on sen patruarkaalisissa juurissa - kuten islamillakin on- ja konservatiivisuudessa kuten naispappeus, seksuaalista vähemmistöt jne.
- Anonyymi
Vasemmistoaate kyllä keskustellaan siitä uskonnosta jos joku erehtyy kritisoimaan sitä. Sitähän ei saa kritisoida. Kristinuskoa saa mättää kuin vierasta sikaa.
Tämä on muuten ennustettu Raamatussa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasemmistoaate kyllä keskustellaan siitä uskonnosta jos joku erehtyy kritisoimaan sitä. Sitähän ei saa kritisoida. Kristinuskoa saa mättää kuin vierasta sikaa.
Tämä on muuten ennustettu Raamatussa.Korjaan, vasemmistossa. Silloin kyllä älähdetään kun joku heidän mieliuskontoa kritisoi voimakkaasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korjaan, vasemmistossa. Silloin kyllä älähdetään kun joku heidän mieliuskontoa kritisoi voimakkaasti.
Johan tuo Li:n kommenttikin todistaa tästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johan tuo Li:n kommenttikin todistaa tästä.
Ei Li eikä muutkaan punaiset milloinkaan puhu kristinuskon puolesta. Kummasti silloin uskonto kiinnostaa kun on kyse heidän mieliuskonnostaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Li eikä muutkaan punaiset milloinkaan puhu kristinuskon puolesta. Kummasti silloin uskonto kiinnostaa kun on kyse heidän mieliuskonnostaan.
Vasemmisto haluaa, että kouluissa ei opeteta uskontoa. Se kuitenkin on kuulunut kautta aikain Suomen kouluihin ja on antanut suomalaisille lapsille kristityn ihmisen ajattelutavan.
Olen ihmetellyt sitä, että muslimilapset eivät esim. saa laulaa kuorossa. Näin kerran herttaisen tumman lapsen Tapiolan kuorossa, mutta hän hävisi sieltä alta aika yksikön. Ilmeisesti isä katsoi sen synniksi lapselle ja vei tuon ilon lapselta,
- Anonyymi
Johtuu naiiviudesta tai siitä että tämä on tietoista halua saada vallankumous.
- Anonyymi
Lisäkannattajien hamuamisesta, onhan niillä jo näkyvästi muslimeja riveissään, tiedä sitten miksi vassarien kannatus ei siirtynyt nousukäyrälle.
Missään tapauksessa vasemmistosta ei ole valtion talouden hoitajiksi, lypsävät kaiken kuiviin.- Anonyymi
Niinhän ne tekevät. Sitten hukuttavat tulevat sukupolvet velkoihin. Törkeää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän ne tekevät. Sitten hukuttavat tulevat sukupolvet velkoihin. Törkeää
Marin lausui näin: elän tässä hetkessä. Siinä kiteytyy punaisen ihmisen asenne. Heitä ei kiinnosta saadaanko talous kuntoon, vaan tämä hetki. Että hilloa riittää rellestää, vaikkapa velaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marin lausui näin: elän tässä hetkessä. Siinä kiteytyy punaisen ihmisen asenne. Heitä ei kiinnosta saadaanko talous kuntoon, vaan tämä hetki. Että hilloa riittää rellestää, vaikkapa velaksi.
Mitäs sitten punaiset tekee jos velkahanat laitetaan kiinni? No sitten on hyvä heittäytyä kommunismin syleilyyn eli holhouksen alle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs sitten punaiset tekee jos velkahanat laitetaan kiinni? No sitten on hyvä heittäytyä kommunismin syleilyyn eli holhouksen alle.
Tämä on tahtotila heillä.
- Anonyymi
Työtä vieroksuvat punikit napostelevat köyhän lapsiperheen pöydästä!
- Anonyymi
Li Andersson: "Kaikenlainen islamin arvostelu on rasismia"
Jumalauta näitä tyhmiä ämmiä. Mene ja elä Islamin maassa,kuin minä usean vuoden sotilaana.
Kyllä näin mitä se on..
Nämä Li litkut kun eivät edes tiedä mitä se on..
Voi saatana kun meillä on näitä tyhmiä ihmisiä. - Anonyymi
Arvostelkaa ylpeyttä.
- Anonyymi
Tyhmyydestä se johtuu.
- Anonyymi
Kristinuskon vastaisuudesta johtuu.
- Anonyymi
Monissa länsieuroopan maissa muslimit ovat nykyisin vasemmistopuolueiden suurimpia kannattajaryhmiä (=vasemmisto kannattaa vapaata maahanmuuttoa ja korkeita sosiaalitukia maahanmuuttajille) ja monissa puolueissa johtokin on jo siirtynyt maahanmuutajien (usein kovan linja muslimeja) käsiin. Näin mm. Ruotsin vasemmistoliittoa vastaavassa puolueessa.
Tästä tuli mieleeni Tarja Filatov, joka ei ole vasemmistoliiton jäsen mutta edustaa kuitenkin SDP:n syvää päätyä. Eduskunnan nykyinen varapumieshän nauroi vain iloisesti kun Helsingin imaami ehdotti että kaikki suomalaiset homot pitäisi hirttää. Vasemmistopoliitkko ei siis vastustanut ajatusta homojen hirttämisestä vaan vain nauroi iloisesti sille ajatukselle. Eikä ole myöhemminkään tuominnut helsinkiläisen imaamin puheita ja vaatimuksia tai pyytänyt anteeksi iloista ja hekumallista nauruaan. - Anonyymi
Onko media kertonut Ranskan mellakoista edes murto-osaa? Missä on juttu Ranskalaisten naisten raiskauksista mellakoiden aikana? Asia on jo siellä oikeudessa ja syyllisen motiivi oli, että hän halusi nimen omaan häväistä valkoisen naisen. Syytetty on, kuten motiivista voi arvata, tummaihoinen Afrikkalainen muslimi. Entäpä, kun valkoinen tekee samalla motiivilla, saman teon Afrikkalaiselle naiselle?
Entä kirkkojen polttamiset? https://www.bitchute.com/video/84Z0fGAaqXWg/
Saint-Georges Church Torched
Nämä mellakat ovat täysin suunniteltuja ja rahoitettuja. - Anonyymi
Li Andersson: Lähes 70 % afrikkalaistaustaisista suomalaisista on kokenut syrjintää ja rasismia koulutuksessa ja rasistinen kohtelu ja syrjintä jatkuu koko koulupolun ajan aina varhaiskasvatuksesta korkeakouluun. Selvityksestä käy ilmi, että kouluissa ei puututa tarpeeksi epäasialliseen kohteluun ja että rasismi on syvällä rakenteissa. Selvityksen mukaan syrjintää tapahtuu niin oppilaiden kuin opettajien ja muun henkilökunnan toimesta. Tämä ei yksinkertaisesti ole hyväksyttävää.
- Anonyymi
Li Anderson valehtelee.
Kysely: "oletko jo lopettanut natseilun ja rasismin"?
- Anonyymi
Li Andersson twitterissä:Lukekaa tämä! "Olemme erittäin huolissamme tämän kaltaisista lehtijutuista, joissa käytetään harhaanjohtavia termejä ja esitetään provosoivia väitteitä, joilla ei ole todellisuudessa mitään pohjaa. Tämä artikkeli on osa laajempaa problemaattista modernia islam-diskurssia, jossa muslimit nähdään ainoastaan potentiaalisena turvallisuusuhkana. Kyseenalaistamme tämän perusoletuksen. Jumalaan uskova muslimi on rehti kansalainen, joka on hyvä omalle perheelleen, naapureilleen ja kaupungilleen siinä missä vaikkapa luterilainen kristitty."
- Anonyymi
Jos "vääräuskoisille" voi valehdella, jos voi vetää "vääräuskoisen" valtion saatavia välistä, jos "vääräuskoisia" (miehiä) voi syytelllä seuraamuksitta rasisteiksi tai natseiksi, niin siinäpä vasta kunnon kansalainen.
Kristitty ei valehtele edes muslimille tai kommunistille. - Anonyymi
Li on ihan pihalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Li on ihan pihalla.
Kommari kun on.
- Anonyymi
eihän näistä asioista tolkkua saa ja se kait on tarkotuskin. mutta mietin vaan että jos ja kun muslimi siinä temppelissään rukoilluun kumartuneena helposti vahingossa pieraisee niin tuleeko millanen rangaistus pilkasta
- Anonyymi
Kyllä ne saa pieraista, se on niille sallittua.
- Anonyymi
Hunnutetuille ei suomi antaudu-
- Anonyymi
Vihervasemmisto voimaantuu kaapu akoista…
Eli kyllä tulevaisuudessa SUOMI antautuu niille…
Kunhan kehitysmaamuslimi populaatio on tarpeeksi suuri… - Anonyymi
Kansa menee vaikka suohon jos käsketään. Näkihän tämän koronan kohdallakin. Ylivoimainen enemmistö otti useita piikkejä. Minä en yhtään.
- Anonyymi
Paitsi vihervassut.
- Anonyymi
En siis löytänyt mitään asiayhteydestään erotettua Lin sanomaa olisi aloituksen mukainen.
Mutta, uskon että Li kunnioittaa niitä, jotka palvelevat Jumalaansa aidosti, ei ketään vastaan, vaan hyvän puolesta. Meillä kaikilla ei ole ollut onnea saada sitä ylimääräistä boosteria elämäämme, jonka uskosta voi saada. Sillä tavalla nuo monoteisiset uskonnot, juutalaisuus, islam ja kristinusko ovat samalla viivalla. Ja lomittuvat toisiinsa.
Me muut joudumme ratkaisemaan hyvän ja pahan ongelmat itse ja kantamaan niistä vastuun.- Anonyymi
minä söin äsken myöhäisen dinnerin positiivisesti ja otan täyden vastuun siitä
- Anonyymi
Uskokaa tekoja ennemmin kuin sanoja...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskokaa tekoja ennemmin kuin sanoja...
rauhan uskonto on
- Anonyymi
rauhan uskonnon kaverit räjäyttelee paikkoja allahin nimeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
rauhan uskonnon kaverit räjäyttelee paikkoja allahin nimeen
Uskonnollinen Iran on rauhan asialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskonnollinen Iran on rauhan asialla.
Juu...tirsk...
- Anonyymi
Kohta Liikin väistyy.
- Anonyymi
Kertooko hän miksi?
- Anonyymi
Muslimeista tulee ongelmia, se sopii vasemmistolle.
- Anonyymi
100%.
- Anonyymi
Yhteyttä ei voi järjellisillä syillä selittää.
- Anonyymi
Näin vaalien alla on hyvä muistaa tämä.
- Anonyymi
Juuri niin.
- Anonyymi
Vihreät myös.
- Anonyymi
Mitäs lii Suomen uhreille?
- Anonyymi
Lii kostaa vuoden 1918 nyt.
- Anonyymi
Miksi Kaikissa Euroopan maissa on Ongelmia maahanmuuton vuoksi?
Rasismiako, kaikissa?
Vai syynä tulijat, laatu? - Anonyymi
Vassareilla ja islamisteilla on yhteinen vihollinen - kristinusko.
- Anonyymi
Jep.
- Anonyymi
100%.
- Anonyymi
Nyt on asiaa.
- Anonyymi
Aika ikävä paljastus.
- Anonyymi
Vasemmisto, vihreät ja seta kyllä voivat yrittää hävittää kaiken kristillisen Suomesta.
- Anonyymi
Äärivasemmisto diggaa islamia ja musseja.
- Anonyymi
Saksassa muslimi hyökkäsi puukottamaan päiväkoti lapsia. Ei saa arvostella, jos muslimi hyökkää Lin lapsen kimppuun, mikä on yhä todennäköisempää muslimi invaasion takia.
- Anonyymi
Lii Erkki Tuomioja Hannu Juusola ovat antisemitistejä Ikävä kyllä.
- Anonyymi
Islamin kannattaminen on vasemmistolaiselle luonnollista. Aiemminhan kaikkinainen Venäjän/Neuvostoliiton arvosteleminen on ollut heille russofobiaa ja neuvostovastaisuutta.
Perslam on Paras Uskonto! HIHHULIHEI!🥳🇺🇦 Terveisin: Onnellinen perslimi.😇💙🖤❤️👍
- Anonyymi
Miksei kristinuskon arvostelu ole rasismia? Se on vainotuin ryhmä ja kristittyjä pilkataan valtavasti maailmassa.
- Anonyymi
Yksikään punikki ei ole kiinnostunut mitä maailman vainotuimman uskonnon ihmisille kuuluu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksikään punikki ei ole kiinnostunut mitä maailman vainotuimman uskonnon ihmisille kuuluu.
Miten sinua on vainottu?
- Anonyymi
Islam ei ole rotu, joten ei voi olla rasismia.
" Islam on hyvä" - nyt arvostelin islamia. Olenko rasisti?- Anonyymi
Aloitus on paskanjauhantaa.
Li ei ole sanonut mitä persu väittää.
Valehtelu on kusipäisyyttä!
- Anonyymi
https://youtu.be/0h6DxYzknJ8?feature=shared
Stone by stone. Nordean pankkiiriperheen vasemmistosiipi on kuitenkin lastenlääkäri Laaksosen lapsia ja prof Laaksosen miesihanne on prof Ruuskanen. Ei me yhtään tykätty Eevasta ja se tykkääminen loppui siihen, kun prinsessoille olisi pitänyt saada siirretyksi äideiltä vaatestailaukset ja niiden esittely kaupungilla ja ostoskeskuksissa. Eeva oli järjestänyt esim. Mirellalle turpaanvedot vaatteiden takia, koska ne kuuluivat Dahlgrenin lapsille jotka eivät itse osanneet valikoida uutta kevätlookia joka keväisin. Eeva ei edes siihen suostunut ja sitten minä olin hänen mielestä siinä kunnossa, etten pystynyt käymään enää Hansa-korttelissa.
Kun mutsi on Hansa-korttelin tasoinen tyyppi. Eeva oli saanut selville Nordeaan liittyvää periytyvää pankkimagiaa, joka oli hänen keksintö. Hänen mielestä minä olin liian ruma ja minut piti tappaa, mutta Mirella ja Hozier olivat riittävän hyvännäköisiä. Heidät olisi eläiminä pitänyt siirtää Korkeasaareen lisääntymään uutena apinalajina, joka kuolisi kuitenkin mahdollisimman nuorena syömällä pelkkiä porkkanoita.
Pankkia ei johdeta sellaisissa elinolosuhteissa, jos kuollaan nuorina ja eletään vankeudessa apinalajina. Prof Laaksosen kollegat olivat innostuneet nuorena kuolevista pankkiiriperheen jäsenistä, koska he itse olisivat osanneet elää pidempään. Miksi apinat viitsisivät johtaa pankkia muiden hyödyksi?
Arabien virhe oli se, että he vaativat kaikille Dahlgrenin johtamaa Eurooppaa. Ekonomitalouden ppp-teoria (puuro, permanentti, plastiikkakirurgia) olikin porkkanoiden keksimisen jälkeen pppp-teoria. Korkeasaaressa pystyisi käymään lyömässä pankkiiriperheen apinoita ja pankkimagia oli apinoiden vallassa. Meden maineen takia, koska Nordea on suomalaisten pankki. - Anonyymi
Persulla taas mielikuvitus laukkaa.
Missä Li on näin sanonut?
Ei missään.
PERSU PUHUU PASKAA, KUN VAALITAPPIO PELOTTAA! - Anonyymi
Ei suhtaudu, mut pakko niiden kans tulla toimeen, kun persut raijasivat niitä 30 000 suomeen vuonna 2015. Uskonnot on perseestä.
- Anonyymi
Li-pussisilmäapina saa haistaa pitkän vitun aatesiskojensa ja -veljiensä kanssa. Paskasakki, joka ei ikinä tule minun ääntäni saamaan missään vaaleissa!! Toivottavasti "luonto" hoitaa ämmän hevon vittuun!
- Anonyymi
Joku roti ja järjestys olla pittää. Anarkismin ydin on organisoimattomuus islam on uskomus-ja yhteisö'järjestelmä' islam ei ole anarkismiavasemmistokommarit uskoo narsistiseen diktatuuriin. Narsismi ei ole anarkismiaegoistinen narsisti voi olla kommareiden poliittinen johtaja siinä missä fasistienkin anarkismi sulkee pois egoistiset narsistit yhden sijaan on monta johtajaa. Kansankomiteat valta on itseorganisoituvaa ja hajautettua
- Anonyymi
NIIN ETTÄ VASSARIT HYVÄKSYY KUNNIA MURHATKIN
- Anonyymi
Vain aivopesty muslimi voi olla sitä mieltä, ettei islamia saa arvostella. Islam on totalitaristinen väkivallan ja kuoleman kultti.
- Anonyymi
Li paljasti itsensä.
- Anonyymi
Tämä ketju jos mikä paljastaa pölhöoikeiston vietävyyden kuin pässiä narussa. Ei mitään faktoja, pelkkä typerä väite, ja pahnanpohjimmaiset menee siihen kerta toisensa jälkeen.
Samantyylinen valheellinen väite jostain persulaisesta tuskin kasvattaisi ketjua näin pitkäksi. - Anonyymi
Edelleenkään Andersson ei ole sanonut mitään tuollaista. Älkää persuilko.
- Anonyymi
Totuus vasureista ilmi.
- Anonyymi
On erittäin kummalista että tässä on vastakkain uskonnot, tottahan se on että usko on erillaista riippuu mihin uskoo. Eiköhän se kuitenkin ole niin että tämä kaikki pohjautuu siihen miten porukat on kasvatettu. Heti käydään rasistiksi syytelemään jos jotain muualtamuutaneesta mainitsee. Siellä saataa olla tämä ns. ihmisten välinen yhdenvertaisuuden käsitys tosenlainen kuin mitä Suomessa on.
Ei arvosteta naisia ei lapsia ym. tänne tullessaan ovat kuin pellossa kun eivä tiedä niitä sääntöjä ja tapoja mikä edellyttää tänne kotiutumista.
Ollaan vaan kotiutumassa omine outoine tapoineen, alistamassa ja ym. ympärileikauttamassa tyttöpolojaan. Mikä on niin sairasta jo ajatuksenakin tässä kultuurissa. Ei tarvitse ihmetellä että usemilla nousee vastustusta tänne muuttaneita vastaan. - Anonyymi
Kun vihreät ja vasemmisto arvostavat ja hyysäävät islamia ja muslimeja,tulee siihen johtopäätökseen,ettei muslimit suinkaan vastusta homoja. Päin vastoin. Monet suomalaiset ovat tietämättömiä ns Bacha Bazi- toiminnasta,jossa pojat pakotetaan pukeutumaan tytöiksi ja heitä käytetään hyväksi. Ehkä Suomestakin on käyty näissä illanvietoissa korkealla tasolla.
- Anonyymi
Totta hitossa se on rasismia. Keskivertosuomalaisen asiantuntemus ei edes riitä "Islamin arvosteluun". Tällaiset ketjut ovat ala-arvoista haukkumista ja pyrkimystä uskonnonvapauden rajoittamiseen. Monet kommentit täyttävät myös kansanryhmää vastaan kiihottamisen tunnusmerkit.
- Anonyymi
Vasemmistolaisuus= Islam
- Anonyymi
Karmeaa.
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760