Tänään tuli

Anonyymi-ap

Whatsup kosinta palstalaiselta. Arvaatteko kuka olen ja kuka kosi?

45

472

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lillis sai postia Jasulta?

      • Heh heh, en tiedä hänen puhelinnumeroaan (enkä emailiaan). Joten vaikee olis whatsupatakkaan. Melkonen läppä sulla.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Heh heh, en tiedä hänen puhelinnumeroaan (enkä emailiaan). Joten vaikee olis whatsupatakkaan. Melkonen läppä sulla.

        Saitko itse postia Jiimeniltä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saitko itse postia Jiimeniltä?

        En, ei olla tuttuja edes.


    • Willi veikkaus ...
      Puijottelija saanut kosinnan PikkuPirppikseltä? Rakkautta ilmassa. ♥️

      • Anonyymi

        Luulen et nurmivasara sai pirppikseltä pakit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luulen et nurmivasara sai pirppikseltä pakit.

        Voi! Onko näin? Ikuisena romantikkona olisin toivonut heille onnellista suhdetta.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Voi! Onko näin? Ikuisena romantikkona olisin toivonut heille onnellista suhdetta.

        Samoin minä. Minusta on ollut niin ihanan romanttista nähdä heidän viestejään palstalla 😍

        Olen myös ollut näkevinäni tietynlaista pyörimistä Haaveilija39:n ympärillä, joten hän on vaihtoehto, mutta kosinta on voinut tulla puskista 😉


      • Xena-183 kirjoitti:

        Samoin minä. Minusta on ollut niin ihanan romanttista nähdä heidän viestejään palstalla 😍

        Olen myös ollut näkevinäni tietynlaista pyörimistä Haaveilija39:n ympärillä, joten hän on vaihtoehto, mutta kosinta on voinut tulla puskista 😉

        Jep! On mukava seurata sivusta näitä, hitaasti kehittyviä ja jo olemassa olevia, palstaromansseja. 😊

        Kyllä tällainen kosintauutinen pitää kertoa palstalle. Iloiset uutiset on tarkoitettu jaettaviksi. 😍


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Jep! On mukava seurata sivusta näitä, hitaasti kehittyviä ja jo olemassa olevia, palstaromansseja. 😊

        Kyllä tällainen kosintauutinen pitää kertoa palstalle. Iloiset uutiset on tarkoitettu jaettaviksi. 😍

        Kyllä, kyllä, ja samaten kerrot meille painosi 😄


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Jep! On mukava seurata sivusta näitä, hitaasti kehittyviä ja jo olemassa olevia, palstaromansseja. 😊

        Kyllä tällainen kosintauutinen pitää kertoa palstalle. Iloiset uutiset on tarkoitettu jaettaviksi. 😍

        Onni kulkekoon niidenkin kanssa joilta tietämättäni sitä ammentanut omaan aameneen asti. Kauheen tunteen tekee. Viimeisen kaiken menettäminen. Aina jotenkin rakkauteen. Tärkeintä ajattelemattomuudestani tyhjän päälle lähtemisestä. Luopua omaisuudestani. Jotta mahd. Omakotiasuminen jäisi tarvekertymäni. Huonosti realisoitavissa. Liikaa luottoa. Varsin viimeismpänä. Parhaiten missä muodossa vain. Metsä korsu rakentaa pelosta kadottaa mitä itsestäni löysin enkä tiedä onko olemassa sellaista heittäytyjää pyynteettömän luttamuksen siunaamana


      • Xena-183 kirjoitti:

        Samoin minä. Minusta on ollut niin ihanan romanttista nähdä heidän viestejään palstalla 😍

        Olen myös ollut näkevinäni tietynlaista pyörimistä Haaveilija39:n ympärillä, joten hän on vaihtoehto, mutta kosinta on voinut tulla puskista 😉

        Hysss.. ei kerrota muille.. 😉 omasta puolestani voin sanoa, että olen ihan lätkässä Randomiin 🤭 hänessä on jotakin sellaista mikä saa sukatkin pyörimään jaloissa.☀️☀️☀️


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Hysss.. ei kerrota muille.. 😉 omasta puolestani voin sanoa, että olen ihan lätkässä Randomiin 🤭 hänessä on jotakin sellaista mikä saa sukatkin pyörimään jaloissa.☀️☀️☀️

        Go for it, girl! 👍😉
        Hyviä on harvoin tarjolla 😁


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Hysss.. ei kerrota muille.. 😉 omasta puolestani voin sanoa, että olen ihan lätkässä Randomiin 🤭 hänessä on jotakin sellaista mikä saa sukatkin pyörimään jaloissa.☀️☀️☀️

        Kova puheripuli kiinnostaa?


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Go for it, girl! 👍😉
        Hyviä on harvoin tarjolla 😁

        Menetkö morsiusneidoksi haaveilijan häihin?


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Hysss.. ei kerrota muille.. 😉 omasta puolestani voin sanoa, että olen ihan lätkässä Randomiin 🤭 hänessä on jotakin sellaista mikä saa sukatkin pyörimään jaloissa.☀️☀️☀️

        Lähetitkö randelle römpsäkuvan ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menetkö morsiusneidoksi haaveilijan häihin?

        Emme tunne kovin hyvin, mutta ei kai se pois suljettuakaan olisi, jos hän pyytää 😄
        Häät ovat kivoja ❣️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luulen et nurmivasara sai pirppikseltä pakit.

        En ole saanut pakkeja, huomenna on treffit Pirpanan kanssa


      • Xena-183 kirjoitti:

        Go for it, girl! 👍😉
        Hyviä on harvoin tarjolla 😁

        Se on kyllä totta. Hän on kyllä mielestäni tosi ihana ja huomaavainen🫶🏻


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lähetitkö randelle römpsäkuvan ?

        No Rande on, niin herrasmies ettei ole moista kuvaa pyytänyt.. En sit tiedä jos pyytäisi, niin ehkä ne pyörivät sukat lähtisi sitten siinä samalla..😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kova puheripuli kiinnostaa?

        No ainakin sua, kun kommentoit🤗


    • Anonyymi

      33 vuotias spammaaja kosi Mustaasutta ? 🤔

      • Anonyymi

        En ole spammaaja enkä kyllä kosinut, trolli.


    • Jaa-a en pysty arvaan. Kannattaa kertoa.

    • Anonyymi

      Olet lääkityksen alla oleva sinkku joka kuvittelee olemattomia?

      AV

      • Anonyymi

        sinä olet muistisairas dementikko, joka ei muista kosineensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sinä olet muistisairas dementikko, joka ei muista kosineensa.

        Et pysty kertomaan aloituksen kysymykseen mitään, joten olet pelkkää harhaa ja harhakuvia kunnes toisin todistetaan!

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et pysty kertomaan aloituksen kysymykseen mitään, joten olet pelkkää harhaa ja harhakuvia kunnes toisin todistetaan!

        AV

        Aivotoiminta Vähissä taas? Minähän esitin, että sinä olet kosija, mutta et vain muista kosineesi. Mitä sinä itse vastasit aloittajan kysymykseen? Muistelemista auttaa kun yrität lukea oman kirjoituksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivotoiminta Vähissä taas? Minähän esitin, että sinä olet kosija, mutta et vain muista kosineesi. Mitä sinä itse vastasit aloittajan kysymykseen? Muistelemista auttaa kun yrität lukea oman kirjoituksesi.

        No pakkohan sen on olla jos sinulle vastaan:)

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No pakkohan sen on olla jos sinulle vastaan:)

        AV

        Sinun vastauksista se paistaa kauas, aivotoiminnan olemattomuus.


    • Onneks olkoot meettekö naimisiin ja tuleeko teille lapsia. Mitä suunnitelmia teillä lasten tulevaisuuden varalle. Annatteko lasten opiskella käsityöalalle jos heillä on siihen taipumusta.

    • Anonyymi

      Anonyymi kosi anonyymiä?

      >simiti<

      • Anonyymi

        Onneksi tunnepuolen parempi laita eläköön kanssani. Näen kaiken 25v. Nuoremmilla silmillä. Seikkailuhaluni kuitenkin ollut vuosia päinvastoin


    • Anonyymi

      Luulisi, että kosintaan tarvitsee pidemmän tutustumisen kuin pari tapaamista? Jos joku alkaa kosimaan toisilla tai kolmansilla treffeillä, juoksisin karkuun ja kovaa. Noin kovan tarvitsevuuden takana on melkein aina persoonallisuushäiriöitä, narsismia, epävakautta, vakavia mt-ongelmia tai vielä puhkematta olevia mt-ongelmia, vakava läheisriippuvuutta yms. Normaalilla ei ole sisäistä pakkoa saada toista ”nalkkiiin”. Alussa voi rakastua lujaa, mutta silti tolkku pysyy.

      Täällä avoimesti suhteesta on kertonut vain Pujis ja Pirpana. Siis he ovat ainoat, joiden tiedossa oleva suhde on sellainen, että suhde on naimisen edellyttämällä tasolla. Toisaalta he itse sanovat, ettei suhde tarvitse suhteen leimaa ulospäin.

      Veikkaanpa, että trolli puhuu omiaan.

      • Voittehan te muutkin olla sellasia kun mä ettei oo koskaan rakastunut.


      • Anonyymi

        En oo trolli edelleenkään vaan sinä.


      • Anonyymi

        Enhän minä edes tehnyt tätä aloitusta.


    • Ei edes jaksa kiinnostaa.

    • Anonyymi

      Tjaa, ensimmäisenä tulee mieleen funis ja hänen seikkailunsa merestä nousevan adoniksen kanssa 😁, että mjoo jotain tällaista...

    • Anonyymi

      Olenkohan se minä? Ketähän kosin? c",)

      >simiti<

      • Anonyymi

        Ehkä Mauri Peltokangasta.


    • Anonyymi

      Putin kosi riikka purraa

    • Anonyymi

      Pirppis kosi Lauri Markkasta.

    • Anonyymi

      Vaikka facebook omistaa whatsappin, niin ei tarvitse olla facebook-tiliä, eikä edes puhelinsovellustakaan jotta sillä voi soitella toisille videopuheluitakin.

      Laitoin tuollaisen järjestelyn, kun piti ja hauskaa soitella kavereille läppärillä pelkästään rajattoman data-yhteyden välityksellä toisille puhelimiinkin.

      Iitselläni ei ole ainuttakaan mitään some-tiliä yli 20 vuoteen enää.

    • Anonyymi

      Tiedän että miksi Miocrosoft haluaisi tukkia digitaaliset yhteydenpidot, koska heillä on se omansa Skype, minulla kyllä toimii kumpikin, koska autenttisia MS:n ostettuja käyttöjärjeztelmiä :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      28
      1768
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1160
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      108
      813
    4. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      787
    5. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      52
      765
    6. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      742
    7. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      720
    8. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      22
      710
    9. Mulla on ihan hirveä ikävä sua

      Ja sitten kun me taas nähdään, tai jos, niin mua vaan pelottaa että sinä inhoat sitä että mulla on tunteita sinuun.
      Ikävä
      47
      689
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      686
    Aihe