Mitä mieltä olette siitä että Suomessa usein käytetään broileria makkaroissa kun ulkomailla harvoin? Itse ymmärrän että makkaraan kuuluu ruhosta lähes kaikki syömäkelpoinen, mutta itselleni linnun lisääminen sekaan ei miellytä, halpaahan se varmaan on. Sama pätee valmishampurilaisiin, kanaa pihvissä usein vaikka ei ylitä määrää että joutuisi kutsua sitä kanahampurilaiseksi.
Broileri ja makkara
10
304
Vastaukset
- Anonyymi
Mieluummin vähärasvaista broileria kuin sian ihraa.
Minä syön kanasta vain maukkaat ja rasvaiset koivet ja siivet. Kuivat rintalihat keitän kissalle.
- Anonyymi
Grillaava_rouva kirjoitti:
Minä syön kanasta vain maukkaat ja rasvaiset koivet ja siivet. Kuivat rintalihat keitän kissalle.
Konstit on monet, sanoi kissa kun läskirouvalla pöytää pyyhki :)
- Anonyymi
Grillaava_rouva kirjoitti:
Taidat olla tosi rasvainen itsekin.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17933944n
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Valmisruokia en syö. En myöskään tykkää broilerista makkarassa vaikka muuten syönkin muutamia makkaroita mielelläni. En syö leikkelemakkaraa tosin.
Hampurilaisiin käytetään vain naudan lihaa. Niskasta tulee hyvä jauheliha kun siinä on riittävästi rasvaa.
- Anonyymi
Katson että ei ole siipikarjanlihaa seassa paketin takaa. En tarvitse sitä kun ostan makkaroita joita paistan tai krillaan.
Tuntuu moni valmisruoka, hampurainen olevan pilattu sillä lihalla, suomessa. Ei kannata euroja laittaa niihin koska ylihintaisia. Osta vaikka paketti kunnollista jauhelihaa.- Anonyymi
Kuinka usein krillaat hampuraisia?
- Anonyymi
Kana on terveydellisesti aina parempi kuin sika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482483
- 1761704
- 921588
- 691543
- 80924
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6915- 68861
- 59835
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes160773