Ostin Biltemasta parilagrillin. Nyt ois tarkoitus tehdä burgerit. Paistin pannulla olen paistanut 2 min per puoli. Mitä siis tuolla grillillä?! Kiitos!
Kuinka kauan burger pihviä pariloin
5
377
Vastaukset
Itse olen tehnyt 150-175g smashburgerpihvejä 3 min per puoli 450F (230C) griddlellä, jossa tehot riittävät.
- Anonyymi
Ok.. Mä ostan Tammisen valmiita. Lautasella teen niistä isompia. Onko ne jotain abaut 150 grammaisia. 😐
Anonyymi kirjoitti:
Ok.. Mä ostan Tammisen valmiita. Lautasella teen niistä isompia. Onko ne jotain abaut 150 grammaisia. 😐
"Lautasella teen niistä isompia."
Vaikuttaa samoilta mitä itse teen. Painan isoiksi niin, että kun kypsyessä supistii niin on suunnilleen normaalien hampurilaissämpylöiden kokoisia pihvejä.
Tuo 225-230C on grillin lämpötila, parila voi olla vähän alhaisempi. Jos laittaa heti grilliin kun lämpö on 225C niin parilan lämpö voi olla vielä paljon alhaisempi. Kuumalla 230C parilaalla 2-3 min per puoli on hyvä, 230C grilli, mutta kylmempi parila vaatii lähemmäs 4 min.- Anonyymi
Grillaava_rouva kirjoitti:
"Lautasella teen niistä isompia."
Vaikuttaa samoilta mitä itse teen. Painan isoiksi niin, että kun kypsyessä supistii niin on suunnilleen normaalien hampurilaissämpylöiden kokoisia pihvejä.
Tuo 225-230C on grillin lämpötila, parila voi olla vähän alhaisempi. Jos laittaa heti grilliin kun lämpö on 225C niin parilan lämpö voi olla vielä paljon alhaisempi. Kuumalla 230C parilaalla 2-3 min per puoli on hyvä, 230C grilli, mutta kylmempi parila vaatii lähemmäs 4 min.Joo, valmiina pitävät olla sämpylän kokoisia.
Kiitti vinkeistä!
- Anonyymi
Jatquu.. Siis abaut joku 150 grammainen piffi..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399