Tänään on taas perjantai

Anonyymi-ap

Eli viikonloppu jolloin sinkut lähtee baariin juomaan viinaa ja etsimään kumppania. Ei kannata tuhlata elämää täällä palstalla. Menkää baariin tapaamaan naisia ja miehiä.

T_ viinamies

23

264

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei jaksa käydä illanvietossa enää. Ainoa mahdollisuus on tutustua siellä missä tulee usein käveltyä.

    • Anonyymi

      Parempi kuin mikään Tinder

    • Anonyymi

      Viinamies on selvästi baarin omistaja kun mainostaa niin kovasti.

    • Nyt ei baarit huvita. Viihdyn mielummin kotona. Mies laittaa grillissä jotain hyvää syötävää ja ollaan vaan.
      Nautitaan rennosti täistä loppukesän viikonlopusta. ☺️🌺

      • Kovaa kampailua koko viikonloppu :D


      • scrg kirjoitti:

        Kovaa kampailua koko viikonloppu :D

        Hah! Pahuksen näpelöintivirhe... ei täistä, vaan tästä. 😂
        Olisi ehkä syytä, varmuuden vuoksi, hankkia se täikampa. Ei koskaan voi olla liian varma.

        Näin siinä käy, kun ei viitsi oikolukea omia tekstejään. 😆🌺


      • tosi.typy kirjoitti:

        Hah! Pahuksen näpelöintivirhe... ei täistä, vaan tästä. 😂
        Olisi ehkä syytä, varmuuden vuoksi, hankkia se täikampa. Ei koskaan voi olla liian varma.

        Näin siinä käy, kun ei viitsi oikolukea omia tekstejään. 😆🌺

        Minähän normaalisti en edes huomaa kirjoitusvirheitä, mutta nyt hyönteinen pisti silmään.


      • scrg kirjoitti:

        Minähän normaalisti en edes huomaa kirjoitusvirheitä, mutta nyt hyönteinen pisti silmään.

        Pieni kirjoitusvirhe saattaa muuttaa koko asian tarkoituksen. Usein ne saa humoristisia piirteitä.

        Varsinkin hätäisten tekstiviestien näppäily tuottaa haasteita.
        Kaverille lähti viesti "Moukka", kun piti sanoa Moikka.
        "Ei ole sikaa", Ei ole aikaa, jne. jne.

        Tekevälle sattuu! 😂


      • tosi.typy kirjoitti:

        Pieni kirjoitusvirhe saattaa muuttaa koko asian tarkoituksen. Usein ne saa humoristisia piirteitä.

        Varsinkin hätäisten tekstiviestien näppäily tuottaa haasteita.
        Kaverille lähti viesti "Moukka", kun piti sanoa Moikka.
        "Ei ole sikaa", Ei ole aikaa, jne. jne.

        Tekevälle sattuu! 😂

        Näinä aikoina kun tahallinen väärinymmärtäminen on muotia ja maan tapa, niin yhtään tilaisuutta ei jätetä väliin.

        Är ja tee kun ovat näppäimistöllä vierekkäin niin koulussa tuli palauteltua kaikenlaista, jossa tyhmä tuli johtopäätökseen, että niin ja näin...


    • Anonyymi

      Pakko teidän mennä koska ei teillä kumppania ole.

    • Anonyymi

      Mees nyt jo ihan itse sinne baariin ja jätä palsta rauhaan😁

    • Anonyymi

      Ei jaksa tuhlata elämää baarissa.

    • Anonyymi

      Mistä sen naisen löytää jos ei baarissa halua käydä. Ei naiset lähde kalaan treffeille tai kävelylle. Kyllä seon alkoholin voimalla yritettävä muuten jää ikisinkuksi.

    • Anonyymi

      Useimmat naiset eivät tykkää miehistä, jotka käyttävät paljon alkoholia.

      Tuskin miehetkään tykkää paljon alkoholia käyttävistä naisista.

      • Anonyymi

        Paitsi, jos molemmat ovat samanlaisia.


    • Anonyymi

      Pyh, aamulla nainen menee töihin ja päivä menee tyttären kanssa touhuten.
      Muutama keventävä ja rentouttava juoma kotona, ja sitten tuutimaan.

      AV

      • Anonyymi

        ...Ja tuon naisen "tavara" on kuin avaimensa kadonneen kassakaapin, tuurissaan sen voisi vielä avata.

        AV


    • Anonyymi

      Kaipa se on tinderistä helpompi se yhden yön pano tätä nykyä ettiä tarvi turhaan baarissa rahojaan tuhlata

    • Niin on. Ja huomenna ette tuu soittaa mun ovikelloo aamukuudelta. Tosi ikävä tänään lomapäivänä, kun kuudelta alkaa ovikello soimaan. En mä siihen heti heränny vaan näin unta että oon töissä ja sitten kun heräsin, niin ei siellä ketään ollu. Ja se johtu siis siitä mitä kerroin tossa pyjama keskustelussa, kun mä olin unohtanu vaihtaa lakanat.

    • Anonyymi

      Ei ole rahaa kun nuo veronpalautukset tuli jo ryypättyä.

    • Joo. Vetää perseet, paskoo housuun ja tulla heitetyksi baarista melkein niska/perse-otteella ulos. (Kokaan portsari ei paskahousuista otetta ota) 🤣

      Viinamiehet sitten herää talonyhtiön eteisestä omakotitaloalueen pihasta löytämän pihatontun syleilystä, kun vihainen mummo 2-kerroksesta taas tökkii kävelykepillään. 🤣

      Wuhuu, mitä elämää! 😁

    • Anonyymi

      Mixei aina voi olla perjantai, perjantai, perjantai. Perjanatai-Perjantaiii !

      Pullakuskien viinarallatus on vastaus jokaisen viinamiehen seurapiirien hurmioon tähtäävään verkostoitumisen. Verkostoitukaa ... verkostoitukaa sillä muuten ette saa naisia taikka työpaikkaa vaan joudutte nyhväämään loppuelämänne Hekan yksiössä.

      Perjantai ... Perjantaii ... soi korvamatona aivan jokasella viinamiehellä. Ai perhana onko huomenna jo tiistai ! Näin tuo aika rientää viuhuvalla vauhdilla kun on mukavaa elämää tämä viinamiehenä oleskelu. Ei tuolla ole niin väliä sillä kohta on taas uusi ehyen raikas perjantai ... perjantai ...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      164
      2137
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      136
      1835
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      102
      1597
    4. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      72
      1290
    5. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      19
      1274
    6. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      71
      1244
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      229
      1041
    8. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      72
      853
    9. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      45
      760
    10. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      194
      743
    Aihe