Huomaan itsestäni, että aina, kun minulle tulee tunteet pintaan.. Niin jotenkin sulkeudun. Muuten lörpöttelen niitä näitä ja olen hyvin avoin..
Tosiaan tätä tapahtuu eri henkilöiden kohdalla… Pohdiskelen tässä, mitä minun pitäisi työstää itsessäni?
Onko muilla ilmennyt samaa?🤔 vai olenko vaan jotenkin poikkeus😬
Päivän mietteitä
155
1393
Vastaukset
- Anonyymi
Miten mies se sinun kärhämä meni sen toisen incelin kanssa?
- Anonyymi
Tuliko hyvää aineistoa ym ym ym TJ TJ TJ ha ha ha
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Hyppää sinäkin pääedellä kaivoon niin helpottaa noi harhat.😄
Eli konflikti tuli, no keskustelu lie tallessa ja näinhän sen pitikin
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17984510H
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Terveisiä myös korruptoituneelle verkkoratkaisijalle hooraamassa jokin perässä
- Anonyymi
Hilun* onhan se leipä tietty tiukassa, mutta rappusia yms vois lakaista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hilun* onhan se leipä tietty tiukassa, mutta rappusia yms vois lakaista
Aina halunnu olla suomella töissä ja taustakin on nuhteeton, har har har
- Anonyymi
” Ps. Edelleen voisi lähettää ne kevyet…”body count” viestit jollekin muulle😜” Oletko mies saanut ihan aitoja uhkauksia sähköpostiin? Ja kenen aloittama se oli, joku lähestyi alkoi ladella uhkauksia ja nyt hänellä on mielestään joku keissi pystyssä vai?
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Ootko sä saanu vai ootko tahtonut saada? Voi vittu mitä hiihtäjiä sitä oikeesti onkaan.🙄.
Kiitos vaan sullekin empaattinen ja elämän kolhima insightista. Ei yhtään läpinäkyvää, että toiselta välilehdeltä tulee puolustuspataljoona suoraan tuusulan kotistudiosta. Uskottava silmänkääntötemppu keskustella näin itsekseen vai mitä ätmi
No hyvinkin pystyssä sattavat keissit tosiaan olla.. en tiedä missä mielentilassa, niitä viljelevät on.
On siellä ihan asiallistakin viestiä. Olemmehan keskustelu palstalla. On ollut mukava, kun on saanut vaihtaa ajatuksia myös yksityisesti palstalaisten kanssa.
Haen sen seksiseuran sitten jos haen, niin jostain muualta. Eli sen takia tuo, ettet edes yritä koittaa onneasi.😝- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
No hyvinkin pystyssä sattavat keissit tosiaan olla.. en tiedä missä mielentilassa, niitä viljelevät on.
On siellä ihan asiallistakin viestiä. Olemmehan keskustelu palstalla. On ollut mukava, kun on saanut vaihtaa ajatuksia myös yksityisesti palstalaisten kanssa.
Haen sen seksiseuran sitten jos haen, niin jostain muualta. Eli sen takia tuo, ettet edes yritä koittaa onneasi.😝Sen keskustelun eri asteisten ja keskenään ristiriitaisten tunteiden välillä haluaisin kyllä nähdä. Onko näissä sekamelskoidsa sitten yksi syy minkä takia joku on ottanut ylipäätään asiakseen lähteä vuorovaikuttamaan mies tämän näköjään jo poistetun profiilisi kanssa
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Ootko sä saanu vai ootko tahtonut saada? Voi vittu mitä hiihtäjiä sitä oikeesti onkaan.🙄.
Äläpä megaheltta messua 😁
No et varmasti oo ainoa. Se on ehkä ihan normaali reaktiokin kun on jotenkin niin haavoittuvaisessa tilassa kun on tunteet pinnassa niin silloin sitä helposti sitten sulkeutuukin. En kyllä hirveemmin osaa sanoo tai auttaa et mitä sitten itsessä pitäis työstää. Ehkä vaan uskallusta olla avoin ja rehellinen niiden tunteiden kertomisessa ja opetella rohkeasti tuomaan ne esiin ja niistä puhumaan mutta se nyt on helppoa näin se sanoo mutta jos sitä neuvoo pitäis ite vaikka toteuttaa niin hankalaahan se olisi.😊.
Niin kylläpä ihmissuhteet on vaikeita. 🤯 Taidanpa vaan mennä talviunille ja herätä virkeänä kevääseen.😅
Haaveilija39 kirjoitti:
Niin kylläpä ihmissuhteet on vaikeita. 🤯 Taidanpa vaan mennä talviunille ja herätä virkeänä kevääseen.😅
On ne joo ikävän hankalia välillä vaikka sitä niin toivois että miks ei kaikki vaan vois ollakin niin yksinkertaista ja helppoo kun se vois olla mut elämä nyt on vaan joskus tällästä.😊 Mutta hei ei me luovuteta kuitenkaan...haukataan välillä vaan vähän happee ja sit taas uudella tarmolla niiden hankalien asioiden kimppuun.😄🤗.
Mikkojuhan kirjoitti:
On ne joo ikävän hankalia välillä vaikka sitä niin toivois että miks ei kaikki vaan vois ollakin niin yksinkertaista ja helppoo kun se vois olla mut elämä nyt on vaan joskus tällästä.😊 Mutta hei ei me luovuteta kuitenkaan...haukataan välillä vaan vähän happee ja sit taas uudella tarmolla niiden hankalien asioiden kimppuun.😄🤗.
Jep, näin tehdään.
- Anonyymi
Mitä helvettiä? Asiallinen kysymys ja eka 20 kommenttia pelkkää vittuilua.
Kyllä sekopäinen persuus on pilannut koko Suomen.
Muualla maailmassa äärioikeisto jo hiipuu, mutta Suomi tulee aina jälkijunassa.
>simiti<Nää on jotain selkärangattomia raukkoja puskista huutelemasta jolla ei oo oikeeta elämää ollenkaan. Kyllä se karma niillekin paikkansa näyttää enemmin tai myöhemmin.🙂.
- Anonyymi
Vaikuttaa kovasti, että tuolla (ainakin) yhdelä yksilöllä on tänään taas tuo oma "psykoosinsa" päällä. Siis en tietenkään tiedä mikä se hänen ongelmansa on, mutta on oksentanut monta ketjua täyteen tuota kamaa tän aamun aikana.
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttaa kovasti, että tuolla (ainakin) yhdelä yksilöllä on tänään taas tuo oma "psykoosinsa" päällä. Siis en tietenkään tiedä mikä se hänen ongelmansa on, mutta on oksentanut monta ketjua täyteen tuota kamaa tän aamun aikana.
😔😔😔😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on kyllä elämänkoululaisten populismia parhaimmillaan - yksi äijä jupisee itsekseen usealla profiililla rekkautuneena ja ilman ja asemalle jääneet tapaukset arpoo, että onko tämä näin näin vai näin. Ku mies netissä kerran kertoo
- Anonyymi
Kaituo nyt suht tavallista on. Tietenkin riippuu myös siitä mitkä tunteet pintaan nousevat. Itselläni oikeastaan vain se, että tulee pala kurkkuun tai kyyneleet silmiin vaikuttaa noin. Kun ääni sortuu, niin ei sillä paljoa puhuta. Tosin mä en olekaan perusluonteeltani hyvin avoin, vaikka niitä näitä juttelenkin. Tykkään olla enemmän sivustakatsoja ja puhu kun on oikeasti sanottavaa.
Juu näin taidan vähän minäkin toimia, että sivusta katson ja kommentoin jos kommentoin. 😁
- Anonyymi
Häpeäreaktiosta on kyse, jos jotain työstää haluat.
- Anonyymi
Koita sinäkin päästä jo häpeästäsi yli ja antaa olka tuon miehen fiktiivihahnohen ahdistelun, oot vaan muina naisina ja kiistät johdonmukaisesti jos joku kysyy
- Anonyymi
Mitä vttua tää taas on? Maalittamista. Mä ainakin oon lähempänä oikeistolaista kuin vasemmistolaista ja myös ylpeä siitä mutta on mulla silti järki tallella päässäni. Aloitukseen voin kommentoida siten että menin täydellisesti lukkoon ja ikään kuin halvaannuin kun rakastuin ensisilmäyksellä. En voinut tehdä lähes mitään ja sen myötä en pystynyt lähestymään häntä. Suru vain jäi ;(.
Siis joo jos noin käy niin kyllähän siinä lukossa on ja pysyy.. pikkuhiljaa kumminkin avaan sitä omaa lukkoa.
Kyllä mä osaan täräyttää tunteeni hyvinkin suoraan sille kohteelle, joskus ehkä vähän liiankin suoraan.😬
Koskaan ei ole liian myöhäistä. Elämä on loppupeleissä aika lyhyt. Eli tsemppiä tunteista puhumiseen.🤗
- Anonyymi
Ihastumisen yhteydessä? Et ole poikkeus, mekanismi toimii suurinpiirtein samoin myös täällä. Tai pitäisikö sanoa ettei toimi, primary malfunction 😏
En ole samaa huomannut itsessäni. Mä kyllä mietin mitä puhun ihmiselle joka tunteita herättää varmaan tarkemmin ja korrektimmin, mutten mä sulkeudu kuin niissä tilanteissa, että vastaanotto on nuiva.
Niin kun minulla ne tunteet vaan saa aikaan, että menen mykäksi🤦♀️ ei kulje ajatus jne.
Haaveilija39 kirjoitti:
Niin kun minulla ne tunteet vaan saa aikaan, että menen mykäksi🤦♀️ ei kulje ajatus jne.
Meet jotenkin lukkoon?
Huitale kirjoitti:
Meet jotenkin lukkoon?
Joo siis epäilen jotain tunnelukko juttua.. eli pitääpä työstää omaa mieltä.. jotenkin on niin rasittavaa, itselleni.
Haaveilija39 kirjoitti:
Joo siis epäilen jotain tunnelukko juttua.. eli pitääpä työstää omaa mieltä.. jotenkin on niin rasittavaa, itselleni.
Ne tunnelukot on onneksi käsiteltävissä. Ei nyt ihan helpostikkaan, mutta kumminkin. Hyvät yöt. 🙂
Huitale kirjoitti:
Ne tunnelukot on onneksi käsiteltävissä. Ei nyt ihan helpostikkaan, mutta kumminkin. Hyvät yöt. 🙂
Kyllä näin on. Hyvää yötä😊
- Anonyymi
Alkutiedot: "Huomaan itsestäni, että aina, kun minulle tulee tunteet pintaan.. Niin jotenkin sulkeudun. Muuten lörpöttelen niitä näitä ja olen hyvin avoin..".
Mitä tunteita tarkoitat? Jos puhut ihastumisesta tai siihen miten sellaiseen kuuluisi vastata voi sisimmässä olla itsesuojeluvaisto, epävarmuus itsestä ja siitä toisesta .
Elämä menee jokaisella "tuttua turvallista kaavaa", sen kaavan rikkomiseen liittyvät asiat ihminen prosessoi automaattisesti tunteiden välityksellä.
Tunteiden pitää jysähtää kuin 50 000 volttia ettei noin kävisi.
AV- Anonyymi
...Analyysi, olet normaali, jos et tuntisi noin, et olisi normaali.
AV Miten tämän nyt kuvailisi.. siis joo ihastumista.. Tunteet on lakastu johonkin piiloon.. sitten odottamattomasti, ne vaan kumpuaa jostain jos näkee tämän ihastuksen kohteen. Menee kauan siihen, että käyttäydyn ns.. normaalisti.. välillä siis osaan käyttäytyä ja välillä en.. ärsyttää.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Miten tämän nyt kuvailisi.. siis joo ihastumista.. Tunteet on lakastu johonkin piiloon.. sitten odottamattomasti, ne vaan kumpuaa jostain jos näkee tämän ihastuksen kohteen. Menee kauan siihen, että käyttäydyn ns.. normaalisti.. välillä siis osaan käyttäytyä ja välillä en.. ärsyttää.
Analyysi siitä mitä itse toiselle voisi antaa on se suurin stop.
Tuo on käynyt muutaman kerran omassa elämässä jolloin oli "meno päällä" ja tapasi siveellisen upean naisen. En katsonut olevani tarpeeksi hyvä hänelle, joten pakitin.
Ei ollut varaa tuhlata toisen aikaa omaan rauhoittamiseen.
Ihan vain esimerkkinä.
Mutta joo, kyllä jokaisella ihmisellä on halu tavata ihminen joka ei kovasti häiritse entistä elämää, mutta olisi tukena ja pienenä piristyksenä erilaisiin tarpeisiin. Se, mitä se toinen odottaa tai kuviteltuna odottaisi on yleensä se stop.
Onko asunto siisti, ei melua kun ollaan yhdessä(lapset), ja muu jonnin joutava.
Mjaa, elämä on.
AV
AV - Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Miten tämän nyt kuvailisi.. siis joo ihastumista.. Tunteet on lakastu johonkin piiloon.. sitten odottamattomasti, ne vaan kumpuaa jostain jos näkee tämän ihastuksen kohteen. Menee kauan siihen, että käyttäydyn ns.. normaalisti.. välillä siis osaan käyttäytyä ja välillä en.. ärsyttää.
Luulen sinun tapauksessa tunteiden liittyvän myös lapsiin.
Et voi mennä suhteeseen jossa mies ajattelisi sinun aikasi kuuluvan myös hänelle.
Totuus on kuitenkin se, että suhteeseen mentyä miehen on joustettava ja hyväksyttävä myös se tosiasia jossa olet miehen vain se 15 % sinun vapaa ajasta.
Miehen tulisi olla valmis antamaan pois puolet omastaan, sinun ja lastesi hyvinvoinnin vuoksi.
Rakkautta ja ihastumista koetellaan, mutta se mies joka ei olisi tuohon valmis olisi turhake.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi mennä suhteeseen jossa mies ajattelisi sinun aikasi kuuluvan myös hänelle.
Totuus on kuitenkin se, että suhteeseen mentyä miehen on joustettava ja hyväksyttävä myös se tosiasia jossa olet miehen vain se 15 % sinun vapaa ajasta.
Miehen tulisi olla valmis antamaan pois puolet omastaan, sinun ja lastesi hyvinvoinnin vuoksi.
Rakkautta ja ihastumista koetellaan, mutta se mies joka ei olisi tuohon valmis olisi turhake.
AVOhje, jos et luota, älä käytä.
AV Anonyymi kirjoitti:
AVVoi olla myös tämä.. koska itse asiassa nämä tunteet on tullut kyllä lasten saannin jälkeen ehkä vielä voimakkaammin esiin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Analyysi siitä mitä itse toiselle voisi antaa on se suurin stop.
Tuo on käynyt muutaman kerran omassa elämässä jolloin oli "meno päällä" ja tapasi siveellisen upean naisen. En katsonut olevani tarpeeksi hyvä hänelle, joten pakitin.
Ei ollut varaa tuhlata toisen aikaa omaan rauhoittamiseen.
Ihan vain esimerkkinä.
Mutta joo, kyllä jokaisella ihmisellä on halu tavata ihminen joka ei kovasti häiritse entistä elämää, mutta olisi tukena ja pienenä piristyksenä erilaisiin tarpeisiin. Se, mitä se toinen odottaa tai kuviteltuna odottaisi on yleensä se stop.
Onko asunto siisti, ei melua kun ollaan yhdessä(lapset), ja muu jonnin joutava.
Mjaa, elämä on.
AV
AVKysyitkö siltä toiselta, että tuhlaatko hänen aikaansa? Vai oletitko tekeväsi näin? Minut jätettiin tästä syystä, vaikka olisin ollut valmis antamaan kaiken aikani suhteen rakentamiseksi. Mutta minulta ei kysytty, vaan heitettiin pois.
Anonyymi kirjoitti:
Kysyitkö siltä toiselta, että tuhlaatko hänen aikaansa? Vai oletitko tekeväsi näin? Minut jätettiin tästä syystä, vaikka olisin ollut valmis antamaan kaiken aikani suhteen rakentamiseksi. Mutta minulta ei kysytty, vaan heitettiin pois.
Tosi ikävää, ettei keskusteltu. Olisit päässyt sanomaan oman fiiliksesi.😔
- Anonyymi
Se onkin jännä että jos jostain oikein tykkää ei sitten keksi oikein mitään sanottavaa sille, kai se on alitajuista mokaamisen pelkoa.
-harmiseikirj-Itelle käy helposti niin että on kyllä asioita mitä haluaa sanoa ja tehdä mutta sitten kun on se mahdollisuus niin ei saakaan niitä sanotuksi ja tehdyksi ja sitten taas kun mahdollisuus on jo mennyt ja ohi niin sitä ruoskii itseensä että miksi helvetissä mä en sanonut ja tehnyt niin kun oli mahdollisuus. Se ottaa monesti joskus päähän oikeen huolella ja ärsyttää.🙂.
- Anonyymi
Tuokin on niin ihmisestä kiinni. Mä taas olen huomattavasti normaalia puheliaampi sellaisessa seurassa, josta tykkään.
Mikkojuhan kirjoitti:
Itelle käy helposti niin että on kyllä asioita mitä haluaa sanoa ja tehdä mutta sitten kun on se mahdollisuus niin ei saakaan niitä sanotuksi ja tehdyksi ja sitten taas kun mahdollisuus on jo mennyt ja ohi niin sitä ruoskii itseensä että miksi helvetissä mä en sanonut ja tehnyt niin kun oli mahdollisuus. Se ottaa monesti joskus päähän oikeen huolella ja ärsyttää.🙂.
Just tämä, että on niin paljon asiaa.. mutta ne vaan unohtaa😅
Anonyymi kirjoitti:
Tuokin on niin ihmisestä kiinni. Mä taas olen huomattavasti normaalia puheliaampi sellaisessa seurassa, josta tykkään.
Niin olemme niin erilaisia jokainen🤭
Haaveilija39 kirjoitti:
Just tämä, että on niin paljon asiaa.. mutta ne vaan unohtaa😅
Joo unohtuu kun näkee sen toisen ja on niin iloinen siitä ja/tai sitten ei vaan saa sanottua kun se muka yhtäkkiä tuntuukin jotenkin typerältä. Ei pitäs ikinä miettiä liikaa vaan uskaltaa vaan aina sanoo heti miltä tuntuu ja mitä tahtoo sanoo. Siinä on vielä harjoiteltavaa itellä ainakin.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Joo unohtuu kun näkee sen toisen ja on niin iloinen siitä ja/tai sitten ei vaan saa sanottua kun se muka yhtäkkiä tuntuukin jotenkin typerältä. Ei pitäs ikinä miettiä liikaa vaan uskaltaa vaan aina sanoo heti miltä tuntuu ja mitä tahtoo sanoo. Siinä on vielä harjoiteltavaa itellä ainakin.🙂.
Itsellä tulee kyllä mieleen kaikenlaista mitä voisi kertoa. Mutta en sitten kumminkaan sano🤦♀️
Kannattaa muistaa ettei ne ihmiset ole muuttunut miksikään. Noh joo sinun neuvosta otin ja hommasin itselleni silkkisen tuntuisen alusmekon(mustan) jota käytän koko ajan kotona paitsi paitaa päälle jos vieraita. Toivon siitä olisi jotain iloa miehelle. Tyyliin tämmöisen mutta vain 2 oli 9.9€ vastaavasti
https://www.stockmann.com/boody-boody-everyday-slip-dress-alusmekko/2008482251-1.htmlvaltakunta kirjoitti:
Kannattaa muistaa ettei ne ihmiset ole muuttunut miksikään. Noh joo sinun neuvosta otin ja hommasin itselleni silkkisen tuntuisen alusmekon(mustan) jota käytän koko ajan kotona paitsi paitaa päälle jos vieraita. Toivon siitä olisi jotain iloa miehelle. Tyyliin tämmöisen mutta vain 2 oli 9.9€ vastaavasti
https://www.stockmann.com/boody-boody-everyday-slip-dress-alusmekko/2008482251-1.htmlNäyttääpä kivalta mekolta.. luulisin, että myös mies tykkää😉
No en nyt sano että ihan samoin menee, mutta jossain määrin samoin käy. Ei se silti suuta sulje, mutta sanotut asiat muuttuvat, jossain tapauksissa väistävät sitä mistä alkuun keskusteltiin, vaikka harvemmin. Eikä siinä ole mitään ihmeellistä, vaikka se usein tuppaakin ärsyttämään itteä, se on vain yksi tapa suojata itseään ja ottaa aikalisä tunteiden käsittelyä sekä sanoittamista varten.
Niin, sitten, kun niitä tunteitaan on taas hieman käsitellyt, niin on taas hetken helpompaa😁
- Anonyymi
Mahdollisesti sitä sit siinä empii sanojaan, syystä että ei haluu sanoo vääriä sanoja ja aiheuttaa noloja tilanteita. Alkaa yliajatella kait?
En tiiä, mä kunnen ajattele koskaan, puhun silti. 😂Joo siis saattaa sanoa ihan hassuja lausahduksia.. hyvä kun itse ymmärtää omaa puhettaan😂
Haaveilija39 kirjoitti:
Joo siis saattaa sanoa ihan hassuja lausahduksia.. hyvä kun itse ymmärtää omaa puhettaan😂
Tää on kyllä myös tuttua ettei saakaan sanottua oikein sitä mitä halus vaan puhuu sen sijaan ihan höpöjä.😄.
Mikkojuhan kirjoitti:
Tää on kyllä myös tuttua ettei saakaan sanottua oikein sitä mitä halus vaan puhuu sen sijaan ihan höpöjä.😄.
😂 kuulostaa kyllä hyvin tutulta..
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Joo siis saattaa sanoa ihan hassuja lausahduksia.. hyvä kun itse ymmärtää omaa puhettaan😂
Niistä just saa niitä aitoja keskusteluja. Saa rönsyillä ja hassutella. Liika mietintä on vaa haitaks, monessakin.
Anonyymi kirjoitti:
Niistä just saa niitä aitoja keskusteluja. Saa rönsyillä ja hassutella. Liika mietintä on vaa haitaks, monessakin.
Niin pitäis vaan laittaa aivot narikkaan ja antaa mennä🤣
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Niin pitäis vaan laittaa aivot narikkaan ja antaa mennä🤣
Jep. Muistaakseni oli aikoja, ku se narikkalappu hukku hirmu helposti, ja kyllä oli alkoholilla osuutta asiaan. Siinä sit venailtiin tukka täynnä, et jäljellä enää oma takki. 😂 Ja tää sun tarkottamas lipuska on ollu multa aina hävyksissä.
- Anonyymi
tunteiden vuoristorata
parempi jarruttaa sosiaalisaatio kuin kokea tunteiden vuoristoratoja
koska ihmisiä on erilaisia ja osa sopimattomia
välttää negatiiviset tyypit kokonaan ja hakeutua positiivisten kanssa yhteen
itselle sopiviin
mikään ei pakota vuorovaikuttaa negatiivisten tyyppien kanssa
ellei ole työpakko, opiskelupakko tai muu pakko- Anonyymi
ellei ole nuori lapseton nainen, joka ihastuu....
silloin on tunteiden viemä....joo joo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ellei ole nuori lapseton nainen, joka ihastuu....
silloin on tunteiden viemä....joo jootaviksen on vaikea olla naisen kanssa samassa tilassa
koska alkaa vuorovaikutus, joka sekoittaa kaiken
naisen läsnäololla on vaikutusta
niin elämässä kuin shakeissa on rajattu määrä liikkumavaaraa
että tulee kohta kun pitää ottaa ratkaisu, siirto
siirto menee biologian kanssa yhteen
ei voi välttää biologiaa - Anonyymi
Jos etsit pelkkää positiivista, et tule koskaan löytämään ketään. Positiivinenkin ihminen sortuu joskus avaamaan mielensä sopukoita ja odottaa samaa myös sinulta, mikäli haluatte suhteen kehittyvän. Toki, jos haluat vaan rusinat pullasta, niin muista kertoa sekin heti sille toiselle osapuolelle.
- Anonyymi
viihdyttää vierasta naista, joilla on jo kuvio on ala arvoista juttua
varsinkin kun nainen on vastaanottavainen vaikka on varattu
..on jo tunteita muualla....
naiset ja puolueettomuus on epäilyttävää
koska naiset voittavat tunteet puolelleen
ja mies on mennyttä
toisaalta mietin tänään, että kun kaikki ovat heitteillejätettyjä ja merkityksettömiä niin yksi lysti että puhuu kaikkien kanssa ja on naisen kaveri ilman syviä asioita
ehkä ei osata olla kaveri mutta voisi yrittää
ja ehkä toimisi koska kaikki ovat aikuisia ja rikkinäisiä
että kukaan tahdo mitään- Anonyymi
..mitä enemmän rikko muita ehjää, sitä rikkinäisempi itse muuttuu
jolloin on yksi lysti kenen kanssa on ja kuka syntyy sen jälkeen
jos vaikka erottaisiin kaikki
sentään kaikki eikä joku yksin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..mitä enemmän rikko muita ehjää, sitä rikkinäisempi itse muuttuu
jolloin on yksi lysti kenen kanssa on ja kuka syntyy sen jälkeen
jos vaikka erottaisiin kaikki
sentään kaikki eikä joku yksin..rahatili voi vielä muuttaa kuvion uudelleen
että rakastuu rahaan miehen takana Anonyymi kirjoitti:
..rahatili voi vielä muuttaa kuvion uudelleen
että rakastuu rahaan miehen takanaEi helve**i nyt sentään. Ihan lopetin parisuhteeni jo senkin takia, kun olisi tarjottu rahaa, kun olisin jäänyt vielä lasten kanssa kotiin… minua ei perk*le osteta!
Enkä muutenkaan haaveile mistään luksus elämästä.. Riittää, että on katto pään päällä.. puhtaat vaatteet jne. Aika vaatimatonta elämää.- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Ei helve**i nyt sentään. Ihan lopetin parisuhteeni jo senkin takia, kun olisi tarjottu rahaa, kun olisin jäänyt vielä lasten kanssa kotiin… minua ei perk*le osteta!
Enkä muutenkaan haaveile mistään luksus elämästä.. Riittää, että on katto pään päällä.. puhtaat vaatteet jne. Aika vaatimatonta elämää.Mitä mies tarkoitat tällä, että olisi tarjottu rahaa kotiinjäämisestä puhutko nyt kotihoidontuesta tai vastaavasta?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä mies tarkoitat tällä, että olisi tarjottu rahaa kotiinjäämisestä puhutko nyt kotihoidontuesta tai vastaavasta?
No en vaan, että jos en olisi mennyt töihin vaan jäänyt hoitamaan lasta kotiin.. niin olisin siitä hyvästä saanut kk600€.mieheltä. Niin ei kiitos.
Jos naisella on oma halu lähteä töihin vaikka siinä ei olisikaan taloudellisesti järkeä.. mutta naisen pääkoppa oli sitä mieltä, että nyt on töihin lähdettävä.. Niin kannattaa ainakin päästää tämä nainen, tai ero on jo siltä osin varma…- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
No en vaan, että jos en olisi mennyt töihin vaan jäänyt hoitamaan lasta kotiin.. niin olisin siitä hyvästä saanut kk600€.mieheltä. Niin ei kiitos.
Jos naisella on oma halu lähteä töihin vaikka siinä ei olisikaan taloudellisesti järkeä.. mutta naisen pääkoppa oli sitä mieltä, että nyt on töihin lähdettävä.. Niin kannattaa ainakin päästää tämä nainen, tai ero on jo siltä osin varma…Tavallaan myönsit jo olevasi mies, mutta jatka ihmeessä juttua kyllä joku asemalle jäänyt lukee ahkerasti näitä kuitenkin😂
Eiköhän jokainen reagoi tunteisiin eri tavalla. Sulkeutumistahan ei huomaa kuin läheiset. Muut vetää oikealta ja vasemmalta ohi, mut läheiset saattaa huolestua.
Läheisemmille on hyvä tuumiakin, että nyt haluan vähän tilaa. Että tässä on nyt vähän pohdiskelua päällänsä, mutta palaan kyllä tovin päästä asiaan. Yleensä se riittää ja saa olla rauhassa. Eikä läheiset mieti, että mitä he ovat tehneet, ovatko sanoneet jotain tms.Ps. Koskee myös lapsia.
Lapset on sellaisia, jos vanhempi on vaisu, hiljainen tai vetäytyvä, luulevat nopeasti, että he ovat huonoja tms. Että heille kannattaa selittää se, ettei heissä ole vikaa tms.
Kun tietävät, että he ovat ok, varmaan saa olla vaisu itsensä rauhassa ja lapset ei murehdi suotta. 😊
Kyllä negatiivisia tunteitakin saa olla ja käydä läpi, miten tykkää. Mut kannattaa se kertoa läheisille. 😊Disseisback kirjoitti:
Ps. Koskee myös lapsia.
Lapset on sellaisia, jos vanhempi on vaisu, hiljainen tai vetäytyvä, luulevat nopeasti, että he ovat huonoja tms. Että heille kannattaa selittää se, ettei heissä ole vikaa tms.
Kun tietävät, että he ovat ok, varmaan saa olla vaisu itsensä rauhassa ja lapset ei murehdi suotta. 😊
Kyllä negatiivisia tunteitakin saa olla ja käydä läpi, miten tykkää. Mut kannattaa se kertoa läheisille. 😊Sinä osaat ottaa huomioon niin monta eri näkökulmaa.. lähimmäiset, lapset.👍🏼
Tunteet on vaan, niin pirunmoinen juttu..🤔Haaveilija39 kirjoitti:
Sinä osaat ottaa huomioon niin monta eri näkökulmaa.. lähimmäiset, lapset.👍🏼
Tunteet on vaan, niin pirunmoinen juttu..🤔Osaan sanoa, mitä "pitäisi" osata huomioida...en aina itsekään oikeasti osaa tilanteessa huomioida...
Asioista sanominen, hoksaaminrn ri ole sitä, että niin vain tekis ja ai että toimii kaikkiv.tun hyvin. 🤣
Real life on värikkäämpää. 😁
Oikea elämä ei kenelläkään mene kuten Strömsöössä. 😄
Elämää vaan ei voi kuvailla videopätkillä, sanoilla, teksteiĺlä...se pitää elää silti. 😊Disseisback kirjoitti:
Osaan sanoa, mitä "pitäisi" osata huomioida...en aina itsekään oikeasti osaa tilanteessa huomioida...
Asioista sanominen, hoksaaminrn ri ole sitä, että niin vain tekis ja ai että toimii kaikkiv.tun hyvin. 🤣
Real life on värikkäämpää. 😁
Oikea elämä ei kenelläkään mene kuten Strömsöössä. 😄
Elämää vaan ei voi kuvailla videopätkillä, sanoilla, teksteiĺlä...se pitää elää silti. 😊Vaikka hyvähän se on, että elämässä on tunnetta. Aika tylsää puurtamista olisi jos ei olisi mitään.
Ai, niin Rande sai selvitettyä missä mun laukkuni on ja se palautuu nyt lähimmälle poliisiasemalle..🙌🏻Haaveilija39 kirjoitti:
Vaikka hyvähän se on, että elämässä on tunnetta. Aika tylsää puurtamista olisi jos ei olisi mitään.
Ai, niin Rande sai selvitettyä missä mun laukkuni on ja se palautuu nyt lähimmälle poliisiasemalle..🙌🏻No niin ihan helmi homma! Upeeta, Mahtavaa.😊.
Aika normaalisettiä ujostella ihastuksen edessä. Siihen liittyy niin paljon toiveita ja pelkoja.
- Anonyymi
Kai tuo on kovasti siitä omasta persoonasta kiinni. Itse ne itsessäni tuollaista tunnista, ainakaan jos tarkoitat ihastumisen tunteita noilla tunteilla. Mä olen yleensä seurassa melko hiljainen ja mielelläni vetäydyn tarkkailijan rooliin. En tykkää yhtään huomion keskipisteenä olosta. Juttelen, jos on silleen aidosti jotain sanottavaa. Sen sijaan muutun ihan selkeästi puheliaammaksi sellaisen seurassa, johon olen tykästynyt ja jonka jutut aidosti kiinnostavat mua.
No kuuntelen kyllä mielelläni, mutta itse olen hiljainen.. joskus toki höpöttelen niitä näitä.. mutta siihen menee yleensä vähän aikaa, että taas tottuu siihen toisen läsnäoloon..
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
No kuuntelen kyllä mielelläni, mutta itse olen hiljainen.. joskus toki höpöttelen niitä näitä.. mutta siihen menee yleensä vähän aikaa, että taas tottuu siihen toisen läsnäoloon..
Mulle on ihan sama missä seurassa olen, niin yleensä olen suht hiljanen. Paitsi tosiaan sitten, jos on jotain henkilökohtasta mielenkiintoa. Silloin tulee juteltua, kyseltyä ja puhuttua paljon normaalia enemmän. Joskus oon jopa ihmetyttänyt itseänikin miten vapautuneesti mä siinä kohtaa puhun, vaikka yleensä olen aika tarkka siitä mitä yleensäkään itsestäni jaan. Mä jopa kertosin niistä tunteistanikin ihan liian nopeesti, niin pitää oikein toppuutella itseäni.
Anonyymi kirjoitti:
Mulle on ihan sama missä seurassa olen, niin yleensä olen suht hiljanen. Paitsi tosiaan sitten, jos on jotain henkilökohtasta mielenkiintoa. Silloin tulee juteltua, kyseltyä ja puhuttua paljon normaalia enemmän. Joskus oon jopa ihmetyttänyt itseänikin miten vapautuneesti mä siinä kohtaa puhun, vaikka yleensä olen aika tarkka siitä mitä yleensäkään itsestäni jaan. Mä jopa kertosin niistä tunteistanikin ihan liian nopeesti, niin pitää oikein toppuutella itseäni.
Puhutko silloin jos muita on siinä samassa tilassa?
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Juu. Olen ylipäänsä puheliaampi silloin. Tosin en mä muiden edessä niitä tunteitani paljasta jne. Kunhan nyt vaan olen selkeästi puheliaampi kuin yleensä.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Ne, jotka mut tuntee, niin tietenkin tietää ton. Että hyvin helposti huomaavat, että taisi miellyttää. Oudommat taas luulee, että mä muutenkin höpöttelen silleen ja voivat sit joskus olla vähän ihmeissäänkin, jos tapaavat jossain muussa tilanteessa ja onkin paljon hiljasempi. Ja siis mä juttelen silleen ihan yleensä enemmän sellasessa tilanteessa, en vain sille kyseiselle ihmiselle, vaan myös ihan yleisellä tasolla, vaikka yleensä sitten kohdistankin puheitani juuri sille yhdelle.
Anonyymi kirjoitti:
Ne, jotka mut tuntee, niin tietenkin tietää ton. Että hyvin helposti huomaavat, että taisi miellyttää. Oudommat taas luulee, että mä muutenkin höpöttelen silleen ja voivat sit joskus olla vähän ihmeissäänkin, jos tapaavat jossain muussa tilanteessa ja onkin paljon hiljasempi. Ja siis mä juttelen silleen ihan yleensä enemmän sellasessa tilanteessa, en vain sille kyseiselle ihmiselle, vaan myös ihan yleisellä tasolla, vaikka yleensä sitten kohdistankin puheitani juuri sille yhdelle.
Niin että vie jotenkin sitten niissä tilanteissa sinun huomiosi vaikka olisikin muita paikalla🤔
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Olen ylipäänsä puheliaampi silloin. Tosin en mä muiden edessä niitä tunteitani paljasta jne. Kunhan nyt vaan olen selkeästi puheliaampi kuin yleensä.
Jännä juttu..
itse olisin tuossa tilanteessa hiljaa ja vaan tod näk tuijottelisin kohdetta.. ilman sanoja😅- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Niin että vie jotenkin sitten niissä tilanteissa sinun huomiosi vaikka olisikin muita paikalla🤔
En mä sitä noin koe. Koenpahan enemmän tarvetta puhua, kun on kerrankin kiinnostavaa juttuseuraa. Varmaankin tuon paremmin itseni esille, etten vaan sulaudu parhaani mukaan tapettin.
Anonyymi kirjoitti:
En mä sitä noin koe. Koenpahan enemmän tarvetta puhua, kun on kerrankin kiinnostavaa juttuseuraa. Varmaankin tuon paremmin itseni esille, etten vaan sulaudu parhaani mukaan tapettin.
Tämä kuulostaa hyvältä.🤗
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Jännä juttu..
itse olisin tuossa tilanteessa hiljaa ja vaan tod näk tuijottelisin kohdetta.. ilman sanoja😅En mä ole ikinä mitenkään ujostellut kiinnostavan miehen edessä. Ne on ihan erilaisia tilanteita, joissa mä ujostelen tai koen puhumisen epämiellyttäväksi. Ainoa, jossa varmaan ujostelisin, olis jos menisin yhtäkkiä ihastumaan johonkin tuttuun. Sittenhän se olis heti kättelyssä selvää, että nyt kiinnostaa, jos ihminen mut tuntis. 🤣
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Jännä juttu..
itse olisin tuossa tilanteessa hiljaa ja vaan tod näk tuijottelisin kohdetta.. ilman sanoja😅Sun profiili on mies vissiin syynissä kun sitä ei pääse katsomaan. Oli enemmän emojia ku laki sallii ja toisen ihmisen kuvaa käytetty taas tyylikkäästi
Anonyymi kirjoitti:
Sun profiili on mies vissiin syynissä kun sitä ei pääse katsomaan. Oli enemmän emojia ku laki sallii ja toisen ihmisen kuvaa käytetty taas tyylikkäästi
Voi hittolainen, siinä on kuule ihka aito orginal minä😹
Anonyymi kirjoitti:
En mä ole ikinä mitenkään ujostellut kiinnostavan miehen edessä. Ne on ihan erilaisia tilanteita, joissa mä ujostelen tai koen puhumisen epämiellyttäväksi. Ainoa, jossa varmaan ujostelisin, olis jos menisin yhtäkkiä ihastumaan johonkin tuttuun. Sittenhän se olis heti kättelyssä selvää, että nyt kiinnostaa, jos ihminen mut tuntis. 🤣
No juu tuo nyt olisikin aikamoinen tilanne🫶🏻
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
No juu tuo nyt olisikin aikamoinen tilanne🫶🏻
Ja kaikkein epämilyyttävimpiä tilanteita on sellaiset, joissa joku kohdistaa minuun huomiota, eikä itseäni kiinnosta yhtään. Aina ei edes voi vain häipyä. Ei todellakaan tee mieli sanoa yhtään ainoaa sanaa ja melkeinpä vain katsella seinille ja kattoon.
Anonyymi kirjoitti:
Ja kaikkein epämilyyttävimpiä tilanteita on sellaiset, joissa joku kohdistaa minuun huomiota, eikä itseäni kiinnosta yhtään. Aina ei edes voi vain häipyä. Ei todellakaan tee mieli sanoa yhtään ainoaa sanaa ja melkeinpä vain katsella seinille ja kattoon.
Itsellä on ollut nuoruudessa näitä tilanteita, mutta ei tietääkseni näin vanhana. Niin tai hetkinen, on ollut ihan luultavasti kyllä molemminpuolista..
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Itsellä on ollut nuoruudessa näitä tilanteita, mutta ei tietääkseni näin vanhana. Niin tai hetkinen, on ollut ihan luultavasti kyllä molemminpuolista..
Itselläni näitä on tullut eteen enemmän kuin laki sallii. Varmaankin koska olen niin pirun nirso ja varsinkin sellanen "naurattaminen" ja "juttuttaminen" pistää lähinnä vaan v.tuttamaan.
Anonyymi kirjoitti:
Itselläni näitä on tullut eteen enemmän kuin laki sallii. Varmaankin koska olen niin pirun nirso ja varsinkin sellanen "naurattaminen" ja "juttuttaminen" pistää lähinnä vaan v.tuttamaan.
Ei mua haittaa yhtään jos on huumorimiehiä. Se seura on silloin ihan kivaa. Toki en tiedä minkä ikäinen olet ja minkä ikäisiä miehiä sielä on sinua hauskuuttamassa🧐
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Ei mua haittaa yhtään jos on huumorimiehiä. Se seura on silloin ihan kivaa. Toki en tiedä minkä ikäinen olet ja minkä ikäisiä miehiä sielä on sinua hauskuuttamassa🧐
Valtaosan ihmisistä huumori ei uppoa muhun lainkaan. Mun huumorini on sen verran mustaa, että ei vieraammassa seurassa viitsi viljellä lainkaan. Mun mielestä "huumorimiesten" seura on tylsintä seuraa maanpäällä ja vielä ihan hiton rasittavaakin. Kohta 40 on ikää, mutta tää tilanne on kyllä aina ollut tasan sama. Ei vaan uppoo naistenaurattajien seura lainkaan, eikä jututtajien.
Anonyymi kirjoitti:
Valtaosan ihmisistä huumori ei uppoa muhun lainkaan. Mun huumorini on sen verran mustaa, että ei vieraammassa seurassa viitsi viljellä lainkaan. Mun mielestä "huumorimiesten" seura on tylsintä seuraa maanpäällä ja vielä ihan hiton rasittavaakin. Kohta 40 on ikää, mutta tää tilanne on kyllä aina ollut tasan sama. Ei vaan uppoo naistenaurattajien seura lainkaan, eikä jututtajien.
Työskentelen miesvaltaisella alalla. Niin minä kyllä jaksan kuunnella kaikkia kaksimielisiä juttuja.. vihjailevia heittoja.. kerran kyllä olin vähän huuli pyöreänä kun sanottiin (niin mekään ei olla vielä pussailtu) 😮 että mitä?
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Työskentelen miesvaltaisella alalla. Niin minä kyllä jaksan kuunnella kaikkia kaksimielisiä juttuja.. vihjailevia heittoja.. kerran kyllä olin vähän huuli pyöreänä kun sanottiin (niin mekään ei olla vielä pussailtu) 😮 että mitä?
Niin minäkin. Ei mulla tollaset mitenkään haittaa ja tarvittaessa pistän vaan pökköä pesään. Vaan ei se tarkota, että ne ihmiset kiinnostais siinä mielessä lainkaan. Ei mua tuollaset pussailujutut saa hetkahtamaan mihinkään. Saatasin todeta vaan, että anna tulla sitten niin ei tarvii sunkaan enää siitä haaveilla.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Mä olen kasvanutkin kasarmilla sekä poromiesten seassa, että eipä sellasta juttua löydy, joka mua hetkauttais .🤣
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen kasvanutkin kasarmilla sekä poromiesten seassa, että eipä sellasta juttua löydy, joka mua hetkauttais .🤣
Juu no ei varmasti ei.. on ollut vilskettä😬
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin. Ei mulla tollaset mitenkään haittaa ja tarvittaessa pistän vaan pökköä pesään. Vaan ei se tarkota, että ne ihmiset kiinnostais siinä mielessä lainkaan. Ei mua tuollaset pussailujutut saa hetkahtamaan mihinkään. Saatasin todeta vaan, että anna tulla sitten niin ei tarvii sunkaan enää siitä haaveilla.
😂😂😂
Joo mutta jos toteuttaisi tuon, niin mitäpä siihen sanoisit?😅 Siinä tilanteessa minä menisin kyllä täysin lukkoon..- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Juu no ei varmasti ei.. on ollut vilskettä😬
Juu. Olen kuunnellut jo sellasena pikkukersana sivusta kaikki "miten tuon kokonen on nuin pienestä v.tusta ulos saatu" jutut. En jaksa järkyttyä moisista.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
😂😂😂
Joo mutta jos toteuttaisi tuon, niin mitäpä siihen sanoisit?😅 Siinä tilanteessa minä menisin kyllä täysin lukkoon..En mä siihenkään kuolis. Toteisin vaan, että saat sitten itkeä ittes tästä lähtien aina uneen tätä muistellen.
Anonyymi kirjoitti:
En mä siihenkään kuolis. Toteisin vaan, että saat sitten itkeä ittes tästä lähtien aina uneen tätä muistellen.
Niin eli täräyttäisit nyrkillä?
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Miksi niin kuvittelet?
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Ei mun ole koskaan elämässäni tarvinut käyttää keneenkään väkivaltaa. Se ei todellakaan ole minun juttuni.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Ehkä tuo itku, ellei sitten ole iloista itkua.
Harvemmin kai kukaan ilosta itseään uneen itkee. Tai voi joku varmaan senkin tehdä. Täytyykin pistää korvan taakse, että jos joku tuota yrittää, niin parempi vaan kysyä, että "joko tuli?"
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Tai, että "voit jatkaa loppuun itekses vessassa".
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Mutta mä nyt siis olen yleensä tollanen, että jos menee jotain ääliömäistä laukomaan, niin yleensä saa samalla mitalla takaisin. Asialliset kaksimielisyydet, siis sellaset joilla ei edes yritetä mennä toisen henkilöön, tai jotka kohdistetaan itseen, niin sellasissa pysytään toista kohtaan kilttinä. Ei silloin ole mitään tarvetta ilkeillä tai veetuilla. 🙂
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Etkö mies enää esitäkään hoitoalalla työskentelevää naista? Kerro ihan huvin ja urheilun vuoksi tämä ammattikunta
Voi kuule! - Tunneihmisen elämä on joskus melkoista vuoristorataa. - On helppo olla avoin ja hauska, kun ei ole toista kohtaan mitään henkilökohtaisia odotuksia, mutta kun yhtäkkiä tajuat olevasi kiinnostunut hänestä, lakkaa kieli taipumasta ja sanat jää kurkkuun.
- Ihan tuttua.. 😄
Toinen tilanne on se, kun tiedät herkistyväsi helposti. Jos tunnet, että liikuttuminen on lähellä, on parempi ettet sano mitään, koska pelkäät äänen sortumista tai sinua hävettää näyttää kyyneleet. - Siihenkin tottuu.
Tuossa tilanteessa voin sanoa, että nyt minä herkistyn, mutta kaikki on hyvin ja minulla on myös omat nenäliinat, kiitos. Yritän nyt kuitenkin kertoa sanottavani loppuun, että toivottavasti et häiriinny siitä, kun ääneni pettää.
Etenkin miehillä voi olla kiusallinen ja hämmentynyt olo siinä tilanteessa, erityisesti jos he ovat aiemmin tottuneet pitämään minua tiukkana ämmänä.
Tuossa ensimmäisessä tilanteessa voit valita kuinka toimit. Sanotko hänelle suoraan, että minä taidan olla nyt aika kiinnostunut sinusta, koska minua alkoi näin ujostuttaa. Voit myös sulkeutua ja antaa toisen hoitaa puhumisen. 😄 Ikä tuo rohkeutta sanoittaa tunteensa. 👍Juu herkistyn kyllä jos on joku herkkä aihe. Helposti saattaisin kyynelehtiä.🤔
Tiedän yhden miehen joka ei oikein osaa sulattaa naisen itkua. Eikä siis liioin edes puhu omista tunteistaan.
Ikä tuo kyllä helpotusta näihin asioihin se on täyttä totta😁 nuorempana en olisi ujouteni vuoksi, edes lähestynyt. Vaan tarkkailin aina kauempana..- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Juu herkistyn kyllä jos on joku herkkä aihe. Helposti saattaisin kyynelehtiä.🤔
Tiedän yhden miehen joka ei oikein osaa sulattaa naisen itkua. Eikä siis liioin edes puhu omista tunteistaan.
Ikä tuo kyllä helpotusta näihin asioihin se on täyttä totta😁 nuorempana en olisi ujouteni vuoksi, edes lähestynyt. Vaan tarkkailin aina kauempana..Olet siis selvinnyt järkytyksestä mies ja juttu jatkuu itsesi kanssa perheenäitiä esittäen? Erikoinen fiksaatio…
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis selvinnyt järkytyksestä mies ja juttu jatkuu itsesi kanssa perheenäitiä esittäen? Erikoinen fiksaatio…
🤦♀️😂😂😂
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
🤦♀️😂😂😂
Montako lasta sulla mies oli tällä hahmolla/profiililla- eikö sillä yhdellä avattarella ollut peräti yhdeksän?
Anonyymi kirjoitti:
Montako lasta sulla mies oli tällä hahmolla/profiililla- eikö sillä yhdellä avattarella ollut peräti yhdeksän?
No arvaa, monta sormea mulla on pystyssä?
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
No arvaa, monta sormea mulla on pystyssä?
Kerro nyt kun sulle on näköjään tuota yleisöä taas kerääntynyt pällistelemään
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis selvinnyt järkytyksestä mies ja juttu jatkuu itsesi kanssa perheenäitiä esittäen? Erikoinen fiksaatio…
Onko sinulla kaikki hyvin? Tuntuuko sinusta, että kuulet ääniä pääsi sisällä tai jopa näet palstalaisten liikuskelevan lähelläsi?
Älä jää ongelmasi kanssa yksin. Apua on kyllä saatavilla, jos tilanne ei pian helpota.Xena-183 kirjoitti:
Onko sinulla kaikki hyvin? Tuntuuko sinusta, että kuulet ääniä pääsi sisällä tai jopa näet palstalaisten liikuskelevan lähelläsi?
Älä jää ongelmasi kanssa yksin. Apua on kyllä saatavilla, jos tilanne ei pian helpota.Kiitos, tämä oli hyvin sanottu!🙏
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Älä jää ongelmasi kanssa yksin. Apua on kyllä saatavilla, jos tilanne ei pian helpota.Se ei varsinaisesti vaikuta mies tehokkaalta toimenpiteeltä, että loggaa toisella hahmollaan sisään ja länkyttää jotain keskinkertaista ja peukuttaa omia kommenttejaan. Vähän liian vesselimäistä toimintaa aikuiselle ihmiselle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei varsinaisesti vaikuta mies tehokkaalta toimenpiteeltä, että loggaa toisella hahmollaan sisään ja länkyttää jotain keskinkertaista ja peukuttaa omia kommenttejaan. Vähän liian vesselimäistä toimintaa aikuiselle ihmiselle
Ja kun nämä jotkut fantasiatasoille jääneet ei tunnu vieläkään ymmärtävän, että mitään turinatiimiä ei ole eikä teatterin ylläpito vaadi ihan hirveästi jos ja kun yksi ”kitso” mies onnistuu näin tekemään. Naurattais jos ei kertois ymmärryksen tasoata karua kieltä
Anonyymi kirjoitti:
Se ei varsinaisesti vaikuta mies tehokkaalta toimenpiteeltä, että loggaa toisella hahmollaan sisään ja länkyttää jotain keskinkertaista ja peukuttaa omia kommenttejaan. Vähän liian vesselimäistä toimintaa aikuiselle ihmiselle
Ongelma onkin että kaikki tuo on vaan sun omassa päässä tapahtuvaa ja siihen sä sitä apua tarvisit kun vaan ymmärtäisit sitä hakea.🙂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Ongelma onkin että kaikki tuo on vaan sun omassa päässä tapahtuvaa ja siihen sä sitä apua tarvisit kun vaan ymmärtäisit sitä hakea.🙂.
Mikset laittaisi yksinpuhujamies sitä hymiötä siinä passiivisaggressiivisessa :) - muodossa niin turhautuminen korostuisi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset laittaisi yksinpuhujamies sitä hymiötä siinä passiivisaggressiivisessa :) - muodossa niin turhautuminen korostuisi
Miksi mä laittaisin ja ainoa kuka täällä yksin höpöttelee on sinä ja se ehkä sun ongelmas onkin että oot niin kovin yksinäinen että kuvittelet kaikkien muidenkin olevan koska et muuten sitä kestäisi. Mä satun oleen tavannut ihan livenä monta näistä ketä kuvittelet yhdeksi mieheksi ja pidän heitä ystävinäni niin tajuatko sä kuinka naurettavalta toi sun touhu vaikuttaa oli se sitten trollausta tai oli sulla oikeasti joku ongelma noiden kuvitelmien kanssa.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Miksi mä laittaisin ja ainoa kuka täällä yksin höpöttelee on sinä ja se ehkä sun ongelmas onkin että oot niin kovin yksinäinen että kuvittelet kaikkien muidenkin olevan koska et muuten sitä kestäisi. Mä satun oleen tavannut ihan livenä monta näistä ketä kuvittelet yhdeksi mieheksi ja pidän heitä ystävinäni niin tajuatko sä kuinka naurettavalta toi sun touhu vaikuttaa oli se sitten trollausta tai oli sulla oikeasti joku ongelma noiden kuvitelmien kanssa.🙂.
Juu, tuo on kyllä harvinaisen ykstotinen tapaus.. 😄
- Anonyymi
Mie taas lörpötän näitä enemmän. Mutta itekseni niiden unohduttua. Että ei tule juteltua paljon. Harvoin kenenkään kanssa niitänäitä 😂🤣😅
Sanoisin että ole vain oma itsesi ja unohda tuollainen itsensä "kehittäminen". Hiukan tietysti riippuu elämäntilanteesta ja ympäristöstä mutta itse voin toimia varoittavana esimerkkinä.
Itse olen kasvattanut sisälleni hyvin vahvan "virkakoneiston" joka tehokkaasti napsasee pois kaikki tunteet jos niitä alkaa versota. Tämä on ollut iso apu työelämässä, politiikassa ja myös ostoskäyttäytymisessä. Virkamiesmäisesti vain keskittyy siihen olennaiseen tietoon eikä sano tai tee asioita jotka ovat itselle tai edustamalleen ihmisille haitallisia.
Naisten kanssa treffatessa tämä on vähän kaksiteräinen miekka. Toisaalta se tekee minusta hyvän kuuntelijan mutta toisaalta kun pitäisi kertoa toiselle omista tunteistaan niin virkakoneistolta tulee määräys jättää se seuraavaan kertaan koska tässä vaiheessa toinen voi kokea sen vielä ahdistavalle. Siksi varmaan monet suhteet on jääneet kaveriasteelle kun tunteistani kertominen on jäänyt aina odottamaan oikeaa hetkeä.
Nytkin välillä pintaan nousee toive loppuelämän rakkaudesta mutta virkakoneisto lyö tilastolliset faktat pöytään omista mahdollisuuksistani. Vielä kun kehuvat miten hyvin olen oppinut sietämään yksinäisyyttä niin helppo on vaihtaa deitti-ilmoituksen hahmottelu työhuoneen remontin suunnitteluun.
Ainoa sektori jossa vierkakoneisto lomailee on lasteni kasvatus. Siellä tunteita voi ja pitää näyttää. Kokemus auttaa siinä kuinka kauan tyttäret haluaa vatvoa sitä ongelmaa itsessään ja missä vaiheessa pitää kertoa ratkaisu.Yritänkin olla oma itseni. Kun tunteita on niin se on niin ihana tunne, samalla ihan helvetin pelottavaa.. Pitää yrittää rentoutua jatkossa.., niin ja jos joku ei pidä minusta itsestänini, niin onkin sitten ihan väärää seuraa😊
Hienosti sinäkin kuvailet miten sinulle käy jos tunteita tulee esiin, että heti mietit ei tämä kumminkaan onnistu jne.. no eihän se silloin onnistu jos se asenne on jo tuo😔
Puhut ihanasti lapsistasi😊
- Anonyymi
"Pohdiskelen tässä, mitä minun pitäisi työstää itsessäni?" - AP
Treenaa persettä. Se kannattaa aina. :=) - Anonyymi
Uskotko horoskooppiin? Mietin vain sitä mahdollisuutta missä ihan oikeasti ihmiset olisivat sellaisia missä kuussa olisivat syntyneet.
Me varmasti voitaisiin puhaltaa kakun kynttilät sammuksiin melkein samaan aikaan.
Tunnut niin neitsyeltä.
AVKyllä mä jotenkin uskon🤔
Toki olen elämäni varrella tavannut erilaisia neitsyt persoonia, kaikissa on silti se sama rauhallisuus. Vaikka eräs tuntemani nainen on ADHD silti hän osaa olla hyvinkin rauhallinen.😁 kaikissa on myös taipumusta siihen, että viihtyy myös itsekseen hiljaisuudessa.🤗Haaveilija39 kirjoitti:
Kyllä mä jotenkin uskon🤔
Toki olen elämäni varrella tavannut erilaisia neitsyt persoonia, kaikissa on silti se sama rauhallisuus. Vaikka eräs tuntemani nainen on ADHD silti hän osaa olla hyvinkin rauhallinen.😁 kaikissa on myös taipumusta siihen, että viihtyy myös itsekseen hiljaisuudessa.🤗Saatanpa ehkä tunnistaa noita kyllä myös itessäni.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Saatanpa ehkä tunnistaa noita kyllä myös itessäni.🙂.
Vaikutitkin rauhalliselta persoonalta🤗
Haaveilija39 kirjoitti:
Vaikutitkin rauhalliselta persoonalta🤗
Joskus jotkut on sanoneet että jopa raivostuttavuuteen asti.😅.
Mikkojuhan kirjoitti:
Joskus jotkut on sanoneet että jopa raivostuttavuuteen asti.😅.
Taisivat liioitella😁
- Anonyymi
Ei se aina ole itsessä, tilanne ja ympäristö, elämä kokonaisuudessaan voi tehdä tenän. Tyytymättömyys kertyy siinä etsiessään vuotoa padosta, jonka rakentanut erottamaan todelliset tunteet ne ympäröivästä tilanteesta.
- Anonyymi
mä pääsin noista öö mietteistä kun pakkasin kamat pussiin ja matkustin ulkomaille sinne missä on hyvä meininki
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055038Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453313Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4252357Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2431456Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761227
- 751204
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311168Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1241073