Vuosien ja päivien tarkkailu väärin

Anonyymi-ap

Jeesus sanoi Matteus 24 luvussa, että vuosista ja päivistä ei ole teidän tarvis tietää. Lopunajan näkee yleisistä merkeistä ja tapahtumista. Suunnilleen näin, vaikka ei juuri näillä sanoilla. Kuitenkin JT ovat laskeneet eri laskelmien kautta lopunajan alkaneen 1914. Se ei ole Raamatun valossa oikein. Eikä sukupolvioppikaan pitänyt paikkaansa. Lopunaika ei ole sidottu mihinkään vuosiin selvästikään, niin kuin Jeesuskin sanoi tai antoi ymmärtää.

16

341

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko kuuro ja sokea?

• Ainutkaan -siis ainutkaan- jt huuhaalahkon ennusteluista EI ole pitänyt kutiaan. EI AINUTKAAN. Sellaiseen lahkoon kannattaa uskoa. Tai sitten ei.

• Anonyymi

Varmasti ne eivät ole pitäneet paikkaansa, koska Jeesuskin sanoi, että ajoista ja vuosista ei teidän ole tarvis tietää. Siinä valossa vuosilukuennustelut eivät täyty, koska Jeesuskin jätti vuosiluvut kertomatta, koska niitä ei tarvita hänen sanojen mukaan. Vaikka kuinka olisi innokas, Raamatussa sanotaan myös, että ei yli sen, mitä kirjoitettu on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti ne eivät ole pitäneet paikkaansa, koska Jeesuskin sanoi, että ajoista ja vuosista ei teidän ole tarvis tietää. Siinä valossa vuosilukuennustelut eivät täyty, koska Jeesuskin jätti vuosiluvut kertomatta, koska niitä ei tarvita hänen sanojen mukaan. Vaikka kuinka olisi innokas, Raamatussa sanotaan myös, että ei yli sen, mitä kirjoitettu on.

Täytyy pysyä Raamatun sanassa, eikä antaa mielikuvituksen lentää. Suuri osa JT uskonnossa on mielikuvituksen tuotetta, jolla on väritetty Raamattua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy pysyä Raamatun sanassa, eikä antaa mielikuvituksen lentää. Suuri osa JT uskonnossa on mielikuvituksen tuotetta, jolla on väritetty Raamattua.

Soopaa!

• Anonyymi

Raamatun Jeesus tosiaan käski tarkkailla merkkejä, ei tehdä aikalaskelmia. Sellaisille ei muutenkaan ollut juuri tarvetta, koska hän lupasi palata kuulijoidensa elinaikana.

• Anonyymi

Soopaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Soopaa!

Raamatun Jeesus oli kyllä varsinainen soopatykki, esim.

Matt. 10:23 Kun teitä yhdessä kaupungissa vainotaan, paetkaa toiseen. Totisesti: te ette ehdi käydä kaikissa Israelin kaupungeissa ennen kuin Ihmisen Poika tulee.

- Kol. 1:23:n mukaan evankeliumi on julistettu kaiken taivaan alla, joten eiköhän Israelin kaupungit siihen kuulu mukaan myös

Matt. 26:63 Mutta Jeesus pysyi vaiti. Silloin ylipappi sanoi hänelle: "Minä vannotan sinua elävän Jumalan nimessä: sano meille, oletko sinä Messias, Jumalan Poika."
        64 "Itsepä sen sanoit", vastasi Jeesus. "Ja minä sanon teille: vastedes te saatte nähdä Ihmisen Pojan istuvan Voiman oikealla puolella ja tulevan taivaan pilvien päällä."

- ylipappi tai kukaan hänen seurueessaan ei tuota nähnyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatun Jeesus oli kyllä varsinainen soopatykki, esim.

Matt. 10:23 Kun teitä yhdessä kaupungissa vainotaan, paetkaa toiseen. Totisesti: te ette ehdi käydä kaikissa Israelin kaupungeissa ennen kuin Ihmisen Poika tulee.

- Kol. 1:23:n mukaan evankeliumi on julistettu kaiken taivaan alla, joten eiköhän Israelin kaupungit siihen kuulu mukaan myös

Matt. 26:63 Mutta Jeesus pysyi vaiti. Silloin ylipappi sanoi hänelle: "Minä vannotan sinua elävän Jumalan nimessä: sano meille, oletko sinä Messias, Jumalan Poika."
        64 "Itsepä sen sanoit", vastasi Jeesus. "Ja minä sanon teille: vastedes te saatte nähdä Ihmisen Pojan istuvan Voiman oikealla puolella ja tulevan taivaan pilvien päällä."

- ylipappi tai kukaan hänen seurueessaan ei tuota nähnyt

Ei ole ymmärrystä!

• Anonyymi

Soopaa!

• Anonyymi

Anonyymi-ap 2023-09-03 21:29:36

"Kuitenkin JT ovat laskeneet eri laskelmien kautta lopunajan alkaneen 1914. Se ei ole Raamatun valossa oikein. Eikä sukupolvioppikaan pitänyt paikkaansa. "

Ja Jeesus: Matt. 24:34 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.

Tuon vartiotorniselitys riippuu siitä, mistä vartiotornista katsoo.

Yhdessä on on että "Jeesus tarkoitti kahta sukupolvea".
      Kuitenkinhan tässä on kysymyksessä vartiotornin tarkoitus.

Tuon 1914 vahvistuksena yksi vartitorni esittää pyramidin mitat, Gizassa olevan, jonka käytävien pituus muutettuna 1 tuuma = 1 vuosi antaisi 1914.

Toinen vartiotorni tunnustaa että pyramidi on saatanan raamattu.
      Ja kolmas vartiotorni sanoo että vartiotornin kirjoittaa jehovakanava.

Mikään vartiotorni ei ole kertonut niiden ikuisuuskohtaloa, jotka kuollessaan uskoivat saatanan raamattuun.

• Anonyymi

Täytyy erottaa kolme asiaa toisistaan.

Lopun aika joka alkoi jo Jeesuksen kuolemassa ja ylösnousemuksessa. Se on kestänyt jo 2000 vuotta.

Sitten on suuri ahdistus, joka on jo alkanut ja vielä vain pahenee kun antikristus, tuhon poika nousee valtaan.
      Sillä tapahtumalla on omat merkkinsä. M m. pedon merkki, jota ilman ei kaupasta saa mitään. Koska pedon merkki on yhtä kuin alistuminen paholaiselle, kristitty ei voi ottaa sitä.
      Sitä on tässä parina viimevuotena harjoiteltu koronarokotteiden muodossa. Jopa JT:tkin lähtivät siihen muiden mukana. Minä en.

Lopulta tulee Jumalan vihan päivä.
      Sitä ennen Jumalan lapset nostetaan täältä pois. Heidän ei tarvitse kokea sitä aikaa.
      Se on hirveää aikaa, kun Jumala lyö ihmiskuntaa ennennäkemättömillä vitsauksilla.
      Silloin ihmiset toivovat kuolemaa, mutta kuolemakin pakenee heitä.

Kukaan ei tiedä noiden päivien tai vuosien alkamis ajankohtaa. Ei edes Jeesus. Isä yksin.

• Anonyymi

Ilmestyskirjan alussa luvataan, että tapahtumat - mukaanlukien vitsaukset - tulisivat pian. Kuulijoita kehoitettiin ottamaan viesti todesta vedoten siihen, että hetki on lähellä. Tuosta on pian kaksi vuosituhatta.

Ilm. 1:1 Jeesuksen Kristuksen ilmestys, jonka Jumala antoi hänelle näyttääkseen palvelijoilleen, mitä pian on tapahtuva. Jumala lähetti enkelinsä ja ilmoitti kaiken tämän palvelijalleen Johannekselle,
        2 joka nyt omalla todistuksellaan vahvistaa Jumalan sanan ja Jeesuksen Kristuksen todistuksen, kaiken minkä on nähnyt.
        3 Autuas se, joka tämän toisille lukee, autuaat ne, jotka kuulevat nämä ennussanat ja ottavat varteen sen, mitä tähän kirjaan on kirjoitettu, sillä hetki on lähellä.

• Anonyymi

Juuri näin!

• Anonyymi

Soopaa!

• Anonyymi

Loppu on oven takana!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta

Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on
      Maailman menoa
      47
      1492
    2. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      59
      900
    3. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      30
      667
    4. Taasko sä vedit

Suojamoodin päälle? Miehelle
      Ikävä
      87
      637
    5. kene ajoi "kolarin"?

"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl
      Savonlinna
      14
      605
    6. Pahin tapa satuttaa toista

On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.
      Ikävä
      56
      574
    7. Tiedoksi yhdelle naiselle

että mies lähestyy kaikin tavoin jos on kiinnostunut! 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      43
      573
    8. Liikenneonnettumuus

Linkkari ja ruotsibiili törmäsivät linkku oli redun opetusajossa
      Ylitornio
      7
      542
    9. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      24
      531
    10. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      44
      521
    11. Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä

Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan
      Ikävä
      70
      520
    12. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      61
      515
    13. Jos kaivattusi on

Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?
      Ikävä
      47
      513
    14. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      37
      496
    15. Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen

Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj
      Ikävä
      14
      491
    16. Kylän tielle remonttia?

Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?
      Hyrynsalmi
      13
      472
    17. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      132
      449
    18. 42
      418
    19. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      45
      409
    20. Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?

Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.
      Ikävä
      26
      399
    Aihe