Palstalaisille uusia nikkejä

Anonyymi-ap

Olette käyneet vähän tylsiksi niillä vanhoilla, laitoin tuohon uudet joita voitte jatkossa käyttää:

uitale
hujottelija

disseispasser
randombyback

mikkokamu
partajuhan

trollwurst
mullikka

buddypirpana
pikku-love

valtasarvinen
yksikunta

mustakettu
elisasusi

Xena-184
Mies-183

-harmiseikirj-

24

557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ekan piti olla puitale.

      -harmiseikirj-

      • Minusta noi nimet ei imartele.


      • valtakunta kirjoitti:

        Minusta noi nimet ei imartele.

        Millä perusteella? Eli siis mitä vikaa Valtasarvisessa tai Yksikunnassa, mikä noissa sanoissa on sitä negatiivista? Mielestäni aika neutraaleja "sanoja" (lainausmerkit siksi, ettei noita "sanoja" oikeastaan ole olemassakaan).


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Millä perusteella? Eli siis mitä vikaa Valtasarvisessa tai Yksikunnassa, mikä noissa sanoissa on sitä negatiivista? Mielestäni aika neutraaleja "sanoja" (lainausmerkit siksi, ettei noita "sanoja" oikeastaan ole olemassakaan).

        Ehkä sinun oma nimimerkki voi olla syy ettet ymmärrä, ettei nyt minusta sinuakaan imartele.😅

        Valtasarvinen kuulostaa kuulostaa suurelta munalta.
        Yksikunnassa kuulostaa kuin valtakuntani vähän kuin yksi olisi vaan. Eivät nyt oikein imartele.


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Millä perusteella? Eli siis mitä vikaa Valtasarvisessa tai Yksikunnassa, mikä noissa sanoissa on sitä negatiivista? Mielestäni aika neutraaleja "sanoja" (lainausmerkit siksi, ettei noita "sanoja" oikeastaan ole olemassakaan).

        Ehkäpä hän halusi loukata minun halujani koska minulla on hormoorin kautta valtavat halut ja usein näin minulle kävi 3lapsesta mutta sen vuoksi mieskin muistaa meidän parveke jumpan. Aika ikävää jos ei pysty ymmärtää kuin haluaisi kohtaista ystävyyttämme.

        Ei minun mies minua nyfomaaniksi olisi kutsunut leikillään ja eikä minun suhteeni varmasti olisi pelkällä seksillä alkanut.


        Harvemmin olen kuullut naisten nauttivan mutta pidän halusi kurissa ja voin puhtain sydämiin kertaakaa en ole pettänyt koska minulla on vahva empatia taito, tunteet ja ikävähän se on jos ei kestetä minun olevan tämmöinen.


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Millä perusteella? Eli siis mitä vikaa Valtasarvisessa tai Yksikunnassa, mikä noissa sanoissa on sitä negatiivista? Mielestäni aika neutraaleja "sanoja" (lainausmerkit siksi, ettei noita "sanoja" oikeastaan ole olemassakaan).

        Minä olen tämmöinen on varmaan vaikea hyväksyä sitä mitä olen. Sen vuoksi vähän joskus asiat mennyt minulla haaveilessa yli 😅 eikä mitään kun nautin se on silloin ihanaampaa mieskin laukeaa useammin aktilla
        https://youtu.be/j07G38hW4zo?feature=shared


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Millä perusteella? Eli siis mitä vikaa Valtasarvisessa tai Yksikunnassa, mikä noissa sanoissa on sitä negatiivista? Mielestäni aika neutraaleja "sanoja" (lainausmerkit siksi, ettei noita "sanoja" oikeastaan ole olemassakaan).

        Ainiin ja palstalaiset kiusannut esim panolaitteesta kun halusi sen mielummin kuin timanttisormuksen, eikä se ne ollut sellainen kerta jäi minä olen todennut ettei mitkä tekovehkeet ole minun juttuni. Niin mies sen minulle osti . Mutta se jäi käyttämättä. 😁


    • Anonyymi

      Nyt harmis otetaan kiljua, sekä paheksutaan muita ihmispoloja. Utelias kun olen ja lisäksi muistivammainen, niin olikos sinulla Hiace? Itsellänihän oli aikoinaan lyhyt ja pitkä malli.

      Mutta tosimies kuulemma ajaa transitilla. https://youtu.be/qr8FVHBGMQ4?si=o84EZJbH7kYrwa71

      >simiti<

      • Anonyymi

        Ei ollut mulla ja nykyäänhän toyotan pakut on ihan kuraa, hiacet kai aikoinaan oli lujia. Pakumarkkinoilla kuulemma transitti on arvostettu peli. Mersut ruostuu, volkkarit vähän liiankin henkilöautomaisia, ranskikset on ranskiksia niin eihän siinä jää kuin transitti tosimiehen työkaluksi. Olen muuten ajanut ja ihan hyvä ajaa, kulkee kevyesti sillä tehokkaimmalla koneella.

        -harmiseikirj-


    • Anonyymi

      Eikö sulla ole oikeita ystäviä? 😟

      • Anonyymi

        Ei ole. Kaikki ovat kuolleet.

        >simiti<


    • Anonyymi

      uitale- huitelo
      hujottelija- puikottelija

      disseispasser- tissipissi
      randombyback- fandomhustler

      mikkokamu- pullea kamupoika
      partajuhan- pullea kamupoika II

      trollwurst-
      mullikka

      buddypirpana- ChubbyLove
      pikku-love-

      valtasarvinen- Suihinoton Piirimestari
      yksikunta- Pentutehtailija

      mustakettu-
      elisasusi

      Xena-184
      Mies-183

      Muihin ei nyt tähän hätään ole mitään

      • En ota keltään suihin, enkä mikään pentutehtailija.
        Aika lyhyeksi on jäänyt sinun listasi


      • No ei se mitään eipä noikaan kyllä osunu yhtään ettei niin välikskään.😄.


    • Voi kiitos Harmissetä.

      Voisin vaikka oikeasti nikittää tuon pikku-loven.

      Olen kuin pieni lovi ovenkarmissa. Huomaamaton, mutta aina kun sen huomaa, se alkaa ärsyttämään...

      • Anonyymi

        Heh. Eikös viime talvella puhuttu, että katoat lumihankeen poistuessasi bussista.

        Muistaakseni sanoit, ettet nyt niiiin pikkuinen ole.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh. Eikös viime talvella puhuttu, että katoat lumihankeen poistuessasi bussista.

        Muistaakseni sanoit, ettet nyt niiiin pikkuinen ole.

        >simiti<

        No kyllä siitä on puhuttu jo pari talvea..

        Sun muistisi ei ole niitä parhaimpia.

        Juu kerran jouduin vetää ukemin lumivallin yli, kun kiipeäminen oli mahdotonta.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No kyllä siitä on puhuttu jo pari talvea..

        Sun muistisi ei ole niitä parhaimpia.

        Juu kerran jouduin vetää ukemin lumivallin yli, kun kiipeäminen oli mahdotonta.

        Heh nyt muistinkin kun olivat sinulle jättäneet niitä lumivalleja.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh nyt muistinkin kun olivat sinulle jättäneet niitä lumivalleja.

        >simiti<

        No se aurausvalli autotieltä kävelytielle oli melkein minun korkuiseni. Yririn kiivetä, enkä onnistunut ja lopulta dyykkasin sen yli.


    • No minä nyt oonkin taattua laatua, yhtä tylsä täällä kuin IRL:kin. Eikä se muuksi muutu edes nimeä vaihtamalla. 🙂

    • Kumpi nuista sitte on kumpi🤔

    • Miten minut ja Mikitsi liitetään samaksi tyypiksi. Ainakin ollaan yhtä "rumia" kumpikin, mutta onko meissä muuta yhteistä?

      Ihailen Mikitsin kilteyttä ja kuinka hän osaa ottaa toiset huomioon. Siinä olisi minulla opettelemista.

      • Kiitos paljon.🙂.(nostaa olematonta hattuaan.)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      107
      1712
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1113
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1077
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      156
      883
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      782
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      749
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      40
      695
    8. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      680
    9. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      656
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      640
    Aihe