Millainen ääni sinulla on?

Anonyymi-ap

Kuvaile omaa ääntäsi.

63

619

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moni kehunut heleäksi. En sit tiedä onko hyvä vai huono juttu.

      Mies

      • Anonyymi

        Hauska 😆


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😍 ­­N­­­y­­­m­f­o­­m­a­­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Minulla on miellyttävä puhelinääni. Ei liian kimeä, ei raakkuva, ei möreä, vaan sellainen suht tavallinen naisääni.

    • Anonyymi

      Miehen ääni.

    • Anonyymi

      Aika paska. Mutta muut tykkää.

    • Anonyymi

      Matala ja äänialaton, mutta metallinen sävy.

    • Tavallinen nuoren naisen ääni. Ääntäni on sanottu kauniin heleäksi, suloiseksi ja joskus jopa seksikkääksi. Sellainen se on. 👄

      • Anonyymi

        Ruma juoppoakan tupakanpolttama ääni sulla kuitenkin on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ruma juoppoakan tupakanpolttama ääni sulla kuitenkin on.

        Ei todellakaan ole. Voisin laittaa tähän ääniviestin, jos se olisi mahdollista.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole. Voisin laittaa tähän ääniviestin, jos se olisi mahdollista.

        Se on mahdollista: https://vocaroo.com/


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on mahdollista: https://vocaroo.com/

        Okei no en nyt ala laittaan kuitenkaan…😅


    • Anonyymi

      Mieleen painuvat ääni. Kuuluva. 🤗

      • Anonyymi

        Bullaa ja kaffet


    • Muutama nainen on sanonut mun ääntäni mm. seksikkääksi ja oikeanlaiseksi ja moni miellyttäväksi niin sitä on kommentoitu mutta omasta mielestä se kuulostaa noin niin kuin nauhalta kuultuna tosi oudolta ja erilaiselta mitä se itelle kuulostaa. Joten tiedä siitä sitten millainen se on.🤔😄.

      • Anonyymi

        Oma äänihän kuulostaa aina oudolta omissa korvissa nauhoitettuna, siihän on olemassa joku tieteellinen selityskin.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oma äänihän kuulostaa aina oudolta omissa korvissa nauhoitettuna, siihän on olemassa joku tieteellinen selityskin.

        -harmiseikirj-

        Jep niin siihen taitaa olla muistelisin jostain nähneeni/kuulleeni/lukeneeni samaa joskus.🙂.


    • Laiska....

      • Anonyymi

        Pidän jostain syystä usein sellaisista :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidän jostain syystä usein sellaisista :)

        Joku hölmö fixsaatio tuohon. En edes itse ymmärrä miksi, mut just tajusin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joku hölmö fixsaatio tuohon. En edes itse ymmärrä miksi, mut just tajusin.

        Jaa? No minusta ääni ei ole mun korviin laiska, mutta kun nauhoitan vaikka jotain videota, missä selitän jotain, se kuullostaa siinä laiskalta. Se ääni itselle varmaan sointuu luita pitkin osittain tms. mutta videolla se kuullostaa laiskalle. :oD


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Jaa? No minusta ääni ei ole mun korviin laiska, mutta kun nauhoitan vaikka jotain videota, missä selitän jotain, se kuullostaa siinä laiskalta. Se ääni itselle varmaan sointuu luita pitkin osittain tms. mutta videolla se kuullostaa laiskalle. :oD

        Jos se videolla kuulostaa, niin luultavasti myös oikeasti. Pidän sellaisesta. Jotenkin se saa vaikuttamaan ihmisen olevan itsenäinen mistään ulkopuolisesta vaikuttamisesta. Nyt kun muistelen miten vastailet kirjoituksiin, niin luultavasti olet juuri sellaista myös itse. Laiskan rennosti, kun ei mitään kireyttä vaikka joku toinen ajattelisi erilailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se videolla kuulostaa, niin luultavasti myös oikeasti. Pidän sellaisesta. Jotenkin se saa vaikuttamaan ihmisen olevan itsenäinen mistään ulkopuolisesta vaikuttamisesta. Nyt kun muistelen miten vastailet kirjoituksiin, niin luultavasti olet juuri sellaista myös itse. Laiskan rennosti, kun ei mitään kireyttä vaikka joku toinen ajattelisi erilailla.

        Siis kirjoituksiin palstalla :) no öö, eihän täällä mitään muuta. Mutta pidän sinun pehmeän laiskasta vakaumuksesta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis kirjoituksiin palstalla :) no öö, eihän täällä mitään muuta. Mutta pidän sinun pehmeän laiskasta vakaumuksesta

        Jaa? Katselin yövuoron ratoksi tuossa Guardians of xalaxyt 1 ja 2 leffat ja siinä on laiskan lutvakkaa menoa, vaikka kaikkeahan ne siinä touhuaa. :oD

        Nyt taidankin vetäistä sit nokoset... Ei täällä mitään sillä välin tapahdu. :oD


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Jaa? Katselin yövuoron ratoksi tuossa Guardians of xalaxyt 1 ja 2 leffat ja siinä on laiskan lutvakkaa menoa, vaikka kaikkeahan ne siinä touhuaa. :oD

        Nyt taidankin vetäistä sit nokoset... Ei täällä mitään sillä välin tapahdu. :oD

        Hyvää päivää :) onko yövuoron jälkeen aina unelmiaan laiska ääni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää päivää :) onko yövuoron jälkeen aina unelmiaan laiska ääni?

        eikun uneliaan siis


      • Anonyymi kirjoitti:

        eikun uneliaan siis

        No voi olla? Mä oon jo takas töissä...työkaveri tuli kipeeks.... satunnaisista syistä olen viettänyt ke-ma 69,5 tuntia työmaalla. Jos laskee tunnit, niin 108;aan tarjolla olevaan tuntiin olen ollut siis huomenaamuun mennessä melkein 65%;sti töissä. :oD

        Pitäiskö jo muuttaa tänne asumaan? :oD


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No voi olla? Mä oon jo takas töissä...työkaveri tuli kipeeks.... satunnaisista syistä olen viettänyt ke-ma 69,5 tuntia työmaalla. Jos laskee tunnit, niin 108;aan tarjolla olevaan tuntiin olen ollut siis huomenaamuun mennessä melkein 65%;sti töissä. :oD

        Pitäiskö jo muuttaa tänne asumaan? :oD

        Siinä tapauksessa se ainakin olisi turvallisempi vaihtoehto, kuin ajella kotiin nukkumaan puoliunessa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tapauksessa se ainakin olisi turvallisempi vaihtoehto, kuin ajella kotiin nukkumaan puoliunessa!

        Noh, enköhän mä maanantaiaamuna jo pääse vapaille. :o)


    • Kantava, selkeä, asiallinen.
      Mielestäni myös äännän ja artikuloin sanottavani oikein, eikä puhe ole kuin puuroa.

    • Anonyymi

      Vaikea sitä on itse kuvailla, ei varmaankaan mikään amerikkalaisen urheiluselostajan ääni mutta jos jossain radiossa olisin vetämässä aamuohjelmaa ei se varmaan siihen ääneen kaatuisi vaan ennemminkin juttuihin kun kaikki eivät suvaitsisi :D

      -harmiseikirj-

    • Pehmeä, ennemmin matala kuin korkea, joskus seksikkääksikin mainittu 😅
      Myös vakuuttava. Useimmiten artikuloin selvästi, etenkin lukiessani ääneen.

      Ääneni vaihtelee hieman sen mukaan kenelle puhun ja puhunko puhelimessa vai livenä.

    • Anonyymi

      Ja minkä helevitin takia pitäis..?

    • Anonyymi

      Aika vaimea ja suht matala (ei siis ollenkaan kuuluva). Mikä on ärsyttävää, kun tykkäisin laulaa, mutta ääntä ei vain lähde. Mutta ilmeisesti kuitenkin selkeä. Sen joku asiakas joskus mainitsi kun tein puhelintyötä. Ja luulisin, ettei mitenkään ärsyttävä (kimeä tai jotain).

    • Aika matala ja joskus hiljainen ja rauhallinen.

      • Ja varmaan välillä vähän epäselvä...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ja varmaan välillä vähän epäselvä...

        No ei ole...Ehkä niille, joille on muutenkaan turhaa rautalangastakaan mitään vääntää, kun eivät vaan kuule.


    • Matala, pehmeäkin vissiin...toki jos pehmoisia puhuu niin sehän kuuluu asiaan

    • Ei se omaan korvaan samalta kuulu kuin muille. Siksi en osaa objektiivistä kuvaa antaa. Muutama ihminen on joskus ääntä kommentoinut, mutta en usko että se on koko totuus.

    • Anonyymi

      No vähän sellainen kuin F1-auto kiertää radalla. Sellainen se on!

      • Anonyymi

        Mulla on samanlainen peffaääni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on samanlainen peffaääni!

        Ei! Se voi tulla vain ylhäältä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on samanlainen peffaääni!

        Mun pitää puhua aina valoisassa, että kuulija erottaa kumpi pää puhuu. Hajusta sitä ei nimittäin erota.


    • Anonyymi

      Pehmeä, hassu, iloinen, vakuuttava, vakava, sanoisinpa jopa koominen, mutta samalla myös aistillinen. Mmmm...

    • Anonyymi

      Kirskuvan kireä

    • Anonyymi

      Bambuman manaali ääni minulla on sellainen kaikuva basso sonaatti manaali.

    • Anonyymi

      Tota, tota, aloittaja ei kyllä maininnut onko ääni ylä- vai alapään ääni?

    • Minulla on käheä ääni. Lisäksi puheeni on hyvin epäselvää. Monesti keskityn oikein artikuloimaan, että puheestani saa selvää. Muutenkin minulla on äänentuoton kanssa ongelmia. Minulla oli refluksia lapsena, joten äänihuuleni ovat varmaan jollain tavalla vahingoittuneet. Vittumaista. Ei tällä Aku-Ankan äänellä ainakaan naisia hurmata.

      • Älä nyt. Minä itse ainakin tykkään persoonallisista äänistä. Nasaalia en tosin voi sietää useimmiten.

        Ja minuthan hurmataan juuri äänellä.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Älä nyt. Minä itse ainakin tykkään persoonallisista äänistä. Nasaalia en tosin voi sietää useimmiten.

        Ja minuthan hurmataan juuri äänellä.

        Voi kiitos :)


    • Anonyymi

      Tärkeintä on tulla kuulluksi ja ymmärretyksi, jos ei siihen opettelullakaan pysty, niin vika lienee kuulijassa...

    • Anonyymi

      Tykkään mun äänestä paitsi jos kuuntelen sitä esim videolta. Ihan eri kuuloista. Kuulostaa ihan joltain nuoren tytön ääneltä, ei kovin aikuisen ääneltä mun mielestä 😂 Onneksi jutut on ihan asiallisia, mut äänestä voisin ajatella itseni 15-vuotiaaksi 🤔
      N31

    • IImeisen erottuva, sillä olin kerran radion suorassa lähetyksessä ja muinainen luokkakaverini kertoi myöhemmin tunnistaneensa minut heti, vaikkei kuullut ohjelmaa alusta lähtien.

      • Anonyymi

        Matala resonoiva basso? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matala resonoiva basso? :)

        Ja osa tenoria kun innostut? :')


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja osa tenoria kun innostut? :')

        Ei kumpaakaan noista, enkä myöskään kykene määrittelemään tunnistettavuuden syytä.


    • Omaa ääntään on vaikea kuvailla, koska sen kuulee erilaisena kuin muut. En osaa itse sanoa muuta kuin, että ääneni kallistuu enemmän matalaan kuin korkeaan ja pyrin välttämään nasaaliäänteitä ja narinaa äänessä. Ääntäni on kommentoitu aika paljon muiden toimesta ja sitä on sanottu esim pehmeäksi, seksikkääksi ja ihanaksi. Minulle on sanottu, että sopisin radioon ja koulussa eräs opettaja laittoi minut aina lukemaan tiettyjä pätkiä, kun minulla kuulemma on niin hyvä ja selkeä lukuääni. Osansa lienee musiikkiluokalla olemisella. Siellä opeteltiin artikuloimaan selkeästi ja avaamaan ääntä.

    • Anonyymi

      Sellainen lähtee kuin kumoon kellahtaneesta kärpäsestä.

    • Anonyymi

      En mä kuuntele juuri koskaan omaa ääntäni sellaisena kuin muut sen kuulevat. Välttelen kuuntelemasta nauhotteita itsestäni. Mun mielestäni ääneni on ihan tavallinen, mutta jostain syystä hyvin monet miehet ihastuvat ääneeni. Se on outoa. Ääneni on kuulemma seksikäs, mitä hittoa se sitten mahtaakaan tarkoittaa. 🙄

      • Anonyymi

        Ehkä siinä on tekarit väärin päin suussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä siinä on tekarit väärin päin suussa?

        En omista tekareita. Ei ole tarvetta. Yhdenkään normaalin ihmisen ääni ei kuulu omiin korviin samoin kuin muille ihmisille, Oma pää, kalloineen ja pehmytkudoksineen, muuttaa sen äänen automaattisesti erilaiseksi.


    • Anonyymi

      SUUTTUESSA sitten sama kuin Stihlissä!

    • Anonyymi

      Yleensä mumisen jotain epäymmärrettävästi käsitellesäni asiaa monelta kantilta :) eikä se ollut vastaus, vaan siitä pitäisi itse päätellä

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      148
      2597
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      179
      1548
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1403
    4. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      113
      1330
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1197
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1122
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      41
      1108
    8. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1085
    9. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1077
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      73
      986
    Aihe