Haluaisit nähdä alastomana?
-flowersreally-
Kenet palstalaisen
54
754
Vastaukset
- Anonyymi
Flowers on niin kiinnostunut, että voisi itse riisuuntua. Uskon, että kaikkia kiinnostaa. Ole hyvä.
- Anonyymi
WOU, Aika pullea O=
Tällä hetkellä olisin kovin tyytyväinen, jos näkisin alastoman pujottelijan tuossa vieressäni sängyllä.. tosin en silloin kerkeäisi palstailemaan.
Juuri tuohon aikaan kun olet kirjoittanut, niin olisin kaivannut viereeni alastonta lämmittäjää, tuntui vähän viileältä.
pujotteIija kirjoitti:
Juuri tuohon aikaan kun olet kirjoittanut, niin olisin kaivannut viereeni alastonta lämmittäjää, tuntui vähän viileältä.
Niih.. ja minä tiedän mitä tuo tarkoittaa..
Pikku-pirpana kirjoitti:
Niih.. ja minä tiedän mitä tuo tarkoittaa..
Juuri sitä :D
Oletko käynyt tänään jo sauvakävelyllä?pujotteIija kirjoitti:
Juuri sitä :D
Oletko käynyt tänään jo sauvakävelyllä?Ei ole vielä kerennyt.. tässä ollut ihan muut mielessä.. kuten esimerkiksi sinä ja sinun sauvasi :D
No joo. Laitoin valkosipulit istutuslaatikkoon ja se oli jo routinut, niin piti sulatella lämpimällä vedellä. Ja sit kävin kaupassa ja juuri söin.. en nyt sit tiedä lähdenkö tänään sauvailemaan. Arkisin tullut se kymmenisen kilsaa päivässä, ni jos nyt vaan siivoilisin ja tekisin kotitöitä tänään. Ehkä huomenna sit enempi ulkoilua.. tiiä siitä sit.Pikku-pirpana kirjoitti:
Ei ole vielä kerennyt.. tässä ollut ihan muut mielessä.. kuten esimerkiksi sinä ja sinun sauvasi :D
No joo. Laitoin valkosipulit istutuslaatikkoon ja se oli jo routinut, niin piti sulatella lämpimällä vedellä. Ja sit kävin kaupassa ja juuri söin.. en nyt sit tiedä lähdenkö tänään sauvailemaan. Arkisin tullut se kymmenisen kilsaa päivässä, ni jos nyt vaan siivoilisin ja tekisin kotitöitä tänään. Ehkä huomenna sit enempi ulkoilua.. tiiä siitä sit.Minäkin kävin kaupassa, ostin Tokmannilta parit pitkät kalsarit, miltei kaikki entiset eivät pysy ylhäällä kuminauhojen väsähdettyä
pujotteIija kirjoitti:
Minäkin kävin kaupassa, ostin Tokmannilta parit pitkät kalsarit, miltei kaikki entiset eivät pysy ylhäällä kuminauhojen väsähdettyä
Kai ostit sellaiset joissa on tilaa.. ? :D
Mä ostin vain voita, ruohisipulia ja leipää. Teen valkosipulivoita leipien päälle. Hyvää tulee.Pikku-pirpana kirjoitti:
Kai ostit sellaiset joissa on tilaa.. ? :D
Mä ostin vain voita, ruohisipulia ja leipää. Teen valkosipulivoita leipien päälle. Hyvää tulee.Tarkistin toki etutilan, vaikka meidän treffeillä sillä ei väliä ole, kun pöksyt eivät juuri puettuna ole
pujotteIija kirjoitti:
Tarkistin toki etutilan, vaikka meidän treffeillä sillä ei väliä ole, kun pöksyt eivät juuri puettuna ole
Et sä mun luona tosiaankaan pöksyjä ole paljon tarvinnut. Onhan täällä tosiaan taas vähän kylmä kun termostaatit seuraavat viiveellä lämpötiloja.
Mutta on mukava köllötellä untuvapeiton alla lämpimässä.. harmi, ettet ole seuranani.pujotteIija kirjoitti:
Minäkin kävin kaupassa, ostin Tokmannilta parit pitkät kalsarit, miltei kaikki entiset eivät pysy ylhäällä kuminauhojen väsähdettyä
"Hanki henkselit"
Terv. pikkuoravat
:)Pikku-pirpana kirjoitti:
Et sä mun luona tosiaankaan pöksyjä ole paljon tarvinnut. Onhan täällä tosiaan taas vähän kylmä kun termostaatit seuraavat viiveellä lämpötiloja.
Mutta on mukava köllötellä untuvapeiton alla lämpimässä.. harmi, ettet ole seuranani.No....äkkiähän siellä lämpenee
Todella harmi, mutta jossain vaiheessa sitten taasbuddy-love kirjoitti:
"Hanki henkselit"
Terv. pikkuoravat
:)Hyvä idea, ei ois kyllä mieleeni tullut
pujotteIija kirjoitti:
No....äkkiähän siellä lämpenee
Todella harmi, mutta jossain vaiheessa sitten taasNo juu. Eiköhän meillä ole jo päivämäärä sovittuna.
Pikku-pirpana kirjoitti:
No juu. Eiköhän meillä ole jo päivämäärä sovittuna.
Nähdään sovittuna päivämääränä....ihanainen
pujotteIija kirjoitti:
Nähdään sovittuna päivämääränä....ihanainen
Odotan into pinkeänä.. kultaseni.
- Anonyymi
Citromasn, kuin supersankari
- Anonyymi
citrinwllan ja viinamiehen yhdistelmästä voi muodostua CitroMan, supersankari.
- Anonyymi
oikeasti tuo koodini on hyvä koska sew myös aivojumppaakin tewkee tuo siis tietokone noita tekee noita yhdistelmiä nhimistä, voi itsekin ajatella..
... eellei sitten koghnibiisitet kyvyt ole matalia kuin pszykiatreille jotta eivät käsitä... - Anonyymi
En tiedä, kirjoittaako täällä enää, mutta yksinkertainen blondi olis kiva nähdä saunassa.
- Anonyymi
niin vinkeän ärsyttävää juttus ollut että laitan nimittelijän keksimään jotain uusia nimiä palstalaisile vasikka huviksdikin
Kausla
Xavensri
Berprii
Laripraxdo
Hanelanvak
Rilate
Ermem
Castu
Morsdarneny
Paklachvodrey
Ipagaria
Naralalo
Bulosybu
Lamansningrethpri
Nescha
Nebe
Cogam - Anonyymi
En ketään. Alastomissa ihmisissä ei mitään ihmeempää katseltavaa ole.
En ketään. Riittää kun näkee itsensä sulavan kiloina pienemmäksi. 😊
78kg.Huitale kirjoitti:
Vai merkitäänkö se nettitermein, lähtöpaino 96 kg-> 78kg tämän hetkinen tilanne?
Wow! Onnittelut Huitale 💪
Hienoa, että olet jo ennen talvea noin hyvällä mallilla, kun kylmät ilmat varmaan omalta osaltaan taas tulevat lisäämään kipuja.
Olen tosi iloinen puolestasi 🤗Xena-183 kirjoitti:
Wow! Onnittelut Huitale 💪
Hienoa, että olet jo ennen talvea noin hyvällä mallilla, kun kylmät ilmat varmaan omalta osaltaan taas tulevat lisäämään kipuja.
Olen tosi iloinen puolestasi 🤗Thänks. 😊🤗
Koitan jatkaa uintiharrastusta läpi talvenkin, jotta toimintakyky säilyisi. Liike on varmaan lääke. Jos ei nyt täysin poista kipuja, niin ainakin lievittää, kun ylläpitää liikettä. Ja vesi tuntuu olevan paras elementti mulle. 😄Huitale kirjoitti:
Thänks. 😊🤗
Koitan jatkaa uintiharrastusta läpi talvenkin, jotta toimintakyky säilyisi. Liike on varmaan lääke. Jos ei nyt täysin poista kipuja, niin ainakin lievittää, kun ylläpitää liikettä. Ja vesi tuntuu olevan paras elementti mulle. 😄Lämpimissä allasvesissä uiminen sopii minullekin. 👍 Avantouinti ei, vaikka se olisi kuinka terveellistä 😄
Huitale kirjoitti:
Vai merkitäänkö se nettitermein, lähtöpaino 96 kg-> 78kg tämän hetkinen tilanne?
Onneksi olkoon. Tuo on jo hieno saavutus. Tsemppiä jatkoon. 😊🌸
Huitale kirjoitti:
Jee! Jippii!🥳. Onneks olkoon hieno homma ja hieno saavutus ystäväni.👍😊.
- Anonyymi
Vou. Onnittelut! :) Tunnetko itsesi paljon energisemmaksi ja onko kipuja vähemmän?
Huitale kirjoitti:
Ei paha, etenkin jos osa painosta on muuttunut lihakseksi
Anonyymi kirjoitti:
Vou. Onnittelut! :) Tunnetko itsesi paljon energisemmaksi ja onko kipuja vähemmän?
Nojoo, olen energisempi kuin vuosiin. Monen asian summa, mutta myös elopainon tiputus ja liikunnan lisäys, ruokavalio ja kiva työ lisää hyvinvointiani. Se on selgee. 😄👍
Ja kiitos kaikille tsemppareille ketjussa tässä, kiitos. 💗E-Lukka kirjoitti:
Ei paha, etenkin jos osa painosta on muuttunut lihakseksi
No mulla on suuri osa tästä jäljellä olevasta lihasta muutenkin, lähinnä rasva on sulanut pois. 🙂
Ei musta mitään höyhentä tule, ellen kadota lihaksiani. Mussa on sitä kuitenkin melko paljon naiskehoon. Vaikken ole mikään bodari. Olen vaan kehotyyppiä johon fyysinen työ vaikuttaa ja nuoruudessa hankittu lihas liikkuen.Huitale kirjoitti:
No mulla on suuri osa tästä jäljellä olevasta lihasta muutenkin, lähinnä rasva on sulanut pois. 🙂
Ei musta mitään höyhentä tule, ellen kadota lihaksiani. Mussa on sitä kuitenkin melko paljon naiskehoon. Vaikken ole mikään bodari. Olen vaan kehotyyppiä johon fyysinen työ vaikuttaa ja nuoruudessa hankittu lihas liikkuen.Siihen nähden etten ole salilla treenaaja pidän 42 kg elopainoa yhden käden kainalossa kantaen aika hyväksi tulokseksi ihan vakiona, ilman virityksiä. Nauselle. Miehiltähän tuollasen pikku massan nyt pitääkin yhdellä kädellä jaksaa kantaa leikiten.
Huitale kirjoitti:
Siihen nähden etten ole salilla treenaaja pidän 42 kg elopainoa yhden käden kainalossa kantaen aika hyväksi tulokseksi ihan vakiona, ilman virityksiä. Nauselle. Miehiltähän tuollasen pikku massan nyt pitääkin yhdellä kädellä jaksaa kantaa leikiten.
Se on kuiten yhden pienikokoisen naisen ja tytön elopaino. Ja tytär on se jota olen kantanut huoneesta toiseen. Kahdella kädellä hän nousee nukkuessaan rentona vielä matalaan parvisänkyyn. Että on mulla lihaksissa ihan hyvin vielä 47 v. voimaa ilman treenaamistakin.
Huitale kirjoitti:
Siihen nähden etten ole salilla treenaaja pidän 42 kg elopainoa yhden käden kainalossa kantaen aika hyväksi tulokseksi ihan vakiona, ilman virityksiä. Nauselle. Miehiltähän tuollasen pikku massan nyt pitääkin yhdellä kädellä jaksaa kantaa leikiten.
Ei tuo onnistu kaikilta naisilta, hyvä kun miehiltä. Siinä on pakko olla mukana perittyä ja luontaista voimatasoa, siihen viittaa tuokin että nuoruudessa hankitut tehot ovat tallessa.
E-Lukka kirjoitti:
Ei tuo onnistu kaikilta naisilta, hyvä kun miehiltä. Siinä on pakko olla mukana perittyä ja luontaista voimatasoa, siihen viittaa tuokin että nuoruudessa hankitut tehot ovat tallessa.
Niin kai. Olen ollut aina vahva, vahvempi kuin naispuoliset kaverini. Kannoin 50 kiloisena yksin isot nojatuolit ja lipastot 3 kerrokseen hissittömässä talossa. Muutin kotini siis yksin kaikkineen. Sohvakin kulkee, jos vaan saan siitä otteen.
Ehkäpä siksi oon pärjännyt miesten kanssa painissakin, hekin on saanet tosissaan laittaa kampoihin, samoin kun kädenväännössä.
Mun vanhemmat on kumpikin tosin olleet vahvoja, kun karhut. Isä on yhä. 😄Huitale kirjoitti:
Niin kai. Olen ollut aina vahva, vahvempi kuin naispuoliset kaverini. Kannoin 50 kiloisena yksin isot nojatuolit ja lipastot 3 kerrokseen hissittömässä talossa. Muutin kotini siis yksin kaikkineen. Sohvakin kulkee, jos vaan saan siitä otteen.
Ehkäpä siksi oon pärjännyt miesten kanssa painissakin, hekin on saanet tosissaan laittaa kampoihin, samoin kun kädenväännössä.
Mun vanhemmat on kumpikin tosin olleet vahvoja, kun karhut. Isä on yhä. 😄Puristusvoimat mitattiin kuntoutuksessa ja parhaimmillaan 43 kiloa puristusvoimaa. Kipeenä vielä. Näpeissä pysyy, jos kiinni saan. 😜
Huitale kirjoitti:
Puristusvoimat mitattiin kuntoutuksessa ja parhaimmillaan 43 kiloa puristusvoimaa. Kipeenä vielä. Näpeissä pysyy, jos kiinni saan. 😜
Vaan olen kyllä jo huomannut voimieni vähentyneen iän karttuessa. En ole enää niin vahva mitä vaikka 10 vuotta sitten. Kyllä ne voimat ehtyy ikääntyessä. Mutten ole vielä huolissani kaikkien tönijöiden suhteen. Jos puoleni tarttee pitää, refleksit on kuitenkin nopeet ja jalka nousee vielä Juhaa leukaan kepeesti.
Huitale kirjoitti:
Vaan olen kyllä jo huomannut voimieni vähentyneen iän karttuessa. En ole enää niin vahva mitä vaikka 10 vuotta sitten. Kyllä ne voimat ehtyy ikääntyessä. Mutten ole vielä huolissani kaikkien tönijöiden suhteen. Jos puoleni tarttee pitää, refleksit on kuitenkin nopeet ja jalka nousee vielä Juhaa leukaan kepeesti.
Se väheneminen on helppo korjata pienellä treenillä halutessaan ja vähän vielä parantaa aiheesta innostuessaan. 👍
E-Lukka kirjoitti:
Se väheneminen on helppo korjata pienellä treenillä halutessaan ja vähän vielä parantaa aiheesta innostuessaan. 👍
Toisaalta olen kokenut niinkin, että ikääntyäkin saa. Ei rartte ikuisesti olla teräsnainen. Kunhan pitää itsestään huolta, niin ettei anna toimintakyvyn ja lihasvoiman tyystin päästä hukkumaan. Ylläpitää ja niin teenkin. En mä osaa vaan olla, kuin nukkuessani ja keskustellessani. 🙂
Huitale kirjoitti:
Toisaalta olen kokenut niinkin, että ikääntyäkin saa. Ei rartte ikuisesti olla teräsnainen. Kunhan pitää itsestään huolta, niin ettei anna toimintakyvyn ja lihasvoiman tyystin päästä hukkumaan. Ylläpitää ja niin teenkin. En mä osaa vaan olla, kuin nukkuessani ja keskustellessani. 🙂
Kauan kauan 🙂 sitten kun olin samaa ikäluokkaa olin myös aikamoinen tehopaketti, melkein häpeän nykyistä elämäntyyliäni...tai ainakin melkein häpeän 🙂
E-Lukka kirjoitti:
Kauan kauan 🙂 sitten kun olin samaa ikäluokkaa olin myös aikamoinen tehopaketti, melkein häpeän nykyistä elämäntyyliäni...tai ainakin melkein häpeän 🙂
No jokainen kulkee omat askeleensa, eikä siinä tartte häpeää tuntea sen kummemmin. Yksilöinä meillä on niin omat elämänvaiheetkin milloin kiinnostaa aktiivisuus, milloin jokin muu ja jouten olo.
Se on varmaa, ettei meistä ikuinen ole yksikään. Ja mitään paremmuus kisaa en lähtisi laittamaan, sekin kun niin turhaa kun kaikilla on oma elämä ja omat vaiheet siinä. 😊
- Anonyymi
Huitale sinäkin voisit tulla asumaan alivuokralaiseksi samat jutut, ei mitään catvchiaa.... jotain 312eur/kk jos kaksi maksaa, nyt maksan itse koko
- Anonyymi
Olen huomannut että on todella kallista asua lähellä keskustaa, kaikki lähellä, palvelut sitten, ja sitten roskiakin tulee heiteltyä kaikkiin nurkikiinkin välilläå kun on tilaa...
Mutta toivottavsasti teitä ilahdutti tuo "Nimittteliän tekemät nimet palstan nimistä, vahingollinen sen tarkoitus... - Anonyymi
Rakkaani... Ei välttämättä allasti vaan ihanissa alusasuissa... Nam ja pusut päälle!
- Anonyymi
Kysy veskulta https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d188dd8-1a37-49ce-be17-5e4b573f79e6
- Anonyymi
No, jos olisi pakko valita niin se olisi E...
Parempi se olisi alastomana olla, jos hieromisöljyä vartalolle levitettäisiin.
Hierominenkin olisi helpompaa, ilman vaatteita...
AV - Anonyymi
Sinut Rakkaani tietysti... You are the most wonderful thing I ever wish to see...
- Anonyymi
Laita viestiä... Haluan keskustella ja syliäsi pian
- Anonyymi
Uskalla nyt...
- Anonyymi
Alaston ihminen ei ole (enää) kiinnostava.
Alaston ihminen ei ole kaunis, ei nainen eikä mies.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131524Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2621485- 1081134
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1231091- 76756
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168701- 150685
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala384588- 52572
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52515