Taas seksuaalista häirintää palstalla

Anonyymi-ap

Taas on palstalla seksuaalista häirintää:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18070688/oletko-tunteella-tai-jarjella-kayva#comment-123899281

"Teoretisoitko rakastelusi? Jos teoretisoit, mahtaa tuntua upealta..."

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18070688/oletko-tunteella-tai-jarjella-kayva#comment-123900928

"Sun intiimielämä ei edes kiinnosta minua. Ellet ole tässä vaiheessa oppinut oraaliseksin jaloa taitoa. Silloin saattaisin ehkä vähän kiinnostua siitä."

En kommentoi tätä nyt tämän enempää. Haluan vain tuoda esille, että tällaista tapahtuu. Voitte kommentoida vapaasti.

Yllä siteeratun häirikön viesteihin en tässä ketjussa vastaa. Enkä enää missään muussakaan ketjussa.

🦄

124

902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mun silmiin nuo kommentit ovat enemmänkin kohdistetusti persoonaan käyviä, olkoon sisältö seksuaalissävytteinen tai ei

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😋 ­N­y­m­f­­o­­­m­a­­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🔞 ­­­N­y­­­m­­­f­­o­­­m­­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18070927H

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Mun mielestä nuo ei kyllä tuntuneet seks. häirinnälle.
      Toki susta itsestäs kiinni miten sä tunnet ja otat tuollaiset.

      • Anonyymi

        Kyllä ne olivat häirintää. Yksiselitteisesti, kahdesta syystä:

        1. Yhtäkkiä, aivan muusta aiheesta puheen ollen henkilö kääntää keskustelun seksiin, eikä pelkästään seksiin yleensä vaan nimenomaan MINUN seksiini.

        2. Henkilöllä oli perusteita olettaa, etten halua puhua kyseisestä aiheesta hänen kanssaan.

        🦄


      • Anonyymi

        Tässä neuvoja kaikille seksuaalisen häirinnän kohteille ja sivustakatsojille:

        1. Kerro tekijälle, että hänen sanomisensa ovat ei-toivottuja.

        2. Kerro asiasta mahdollisimman monelle muulle. Minäkin kerron tässä nyt asiasta koko maailmalle.

        3. Kun itse näet seksuaalista häirintää, pyydä tekijää lopettamaan, vaikka et itse olisi kohde.

        Koskee kaikkia sukupuolia.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä neuvoja kaikille seksuaalisen häirinnän kohteille ja sivustakatsojille:

        1. Kerro tekijälle, että hänen sanomisensa ovat ei-toivottuja.

        2. Kerro asiasta mahdollisimman monelle muulle. Minäkin kerron tässä nyt asiasta koko maailmalle.

        3. Kun itse näet seksuaalista häirintää, pyydä tekijää lopettamaan, vaikka et itse olisi kohde.

        Koskee kaikkia sukupuolia.

        🦄

        Miksi et toiminut kohdan 1 mukaisesti, vaan vastailit nauruhymiön kera?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et toiminut kohdan 1 mukaisesti, vaan vastailit nauruhymiön kera?

        Toimin täsmälleen kohdan 1 mukaisesti, kun vastasin häriköijälle:

        "Pahoittelut mutta intimiielämäni ei kuulu sinulle"

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18070688/oletko-tunteella-tai-jarjella-kayva#comment-123900852

        Hymiön käyttäminen tai kirjoitusvirhe sanassa "intiimi" eivät kumpikaan vaihda tuon virkkeen sisältöä päinvastaiseksi. Tahdonilmaukseni oli selkeä ja yksiselitteinen.

        🦄


    • En tiedä mitä häirintää tuo on, mutta tuli epämukava olo niistä kun luin. Jopa vähän uhkaavan sävytteisiä olivat viestit???

      • Anonyymi

        No nyt tiedät mitä ne olivat. Ne olivat ihan aitoa seksuaalista häirintää.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        No nyt tiedät mitä ne olivat. Ne olivat ihan aitoa seksuaalista häirintää.

        🦄

        Enpä tiedä. Ehkä enemmän tarkoitus alistaa ja vähätellä?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Enpä tiedä. Ehkä enemmän tarkoitus alistaa ja vähätellä?

        Nyt ihan oikeasti! 😁

        Miksi muuksi sinä seksuaalista häirintää luulet?!

        Kaikki seksuaalinen häirintä on alistamista ja vähättelyä!

        🦄


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Enpä tiedä. Ehkä enemmän tarkoitus alistaa ja vähätellä?

        Eihän sellainen ole seksuaalista häirintää, jossa vastapuoli on mukana vapaaehtoisesti. Siitä puuttuu silloin tuo alistamisen komponentti.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sellainen ole seksuaalista häirintää, jossa vastapuoli on mukana vapaaehtoisesti. Siitä puuttuu silloin tuo alistamisen komponentti.

        🦄

        Olen pahoillani, mutta sinussa ei ole mitään seksuaalista mitä voisin häiritä.

        T. Se häiriköijä. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ihan oikeasti! 😁

        Miksi muuksi sinä seksuaalista häirintää luulet?!

        Kaikki seksuaalinen häirintä on alistamista ja vähättelyä!

        🦄

        Voi olla. Ihmettelen vaan mikä oikein motiivi jollain tuollaisia laukoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen pahoillani, mutta sinussa ei ole mitään seksuaalista mitä voisin häiritä.

        T. Se häiriköijä. :D

        No mikä sitten on motiivisi kirjoitella tuollaisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pahoillani, mutta sinussa ei ole mitään seksuaalista mitä voisin häiritä.

        T. Se häiriköijä. :D

        Ps. Sä taidat jopa pitää siitä, että häiritsen sinua seksuaalisesti. Kukaan muu ei näe sua seksuaalisena olentona, miten me kaikki lopulta halutaan tulla nähdyksi... :)

        Et sinä muuten tällaista aloitusta tekisi.

        Pps. Nyt muuten kannattaisi käyttää sitä järkeä ja kokeilla improvisointia. Saisit ne teoriat ja tekniikat hyötykäyttöön... :)


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        No mikä sitten on motiivisi kirjoitella tuollaisia?

        Vittuilu? :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vittuilu? :D

        Miksi vittuilet Ponille? Anna Ponin olla rauhassa poni.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Miksi vittuilet Ponille? Anna Ponin olla rauhassa poni.

        Jos My Little Pony olisi kommentoimatta minulle, en noteeraisi sitä millään tavalla. Sen älylliset lahjat ei riitä mun mielenkiinnon herättämiseen.

        Mutta kun se haluaa lähteää vänkäämään mun kanssa, minun aloittamissani aiheissa sanomatta niihin mitään järjellistä, voi odottaa sitä että tulee isku vyön alle. Minä en noudata sääntöjä. Jotkut jutut toimii ja toiset ei. Toisinaan yhdet toimii ja toisinaan ei. En mieti niitä sen enempää, improvisoin aina tilanteen mukaan.

        Mutta minua ei tosiaan voisi vähempää kiinnostaa tämä my little pony seksuaalisesti. Olen saanut tähän asti eletyn elämäni aikana paljon parempaa. Ja tulen saamaankin. Hän voi pitää oman ihanan miehensä ja harjoitella hyvää oraaliseksiä joko miehensä tai dildonsa kanssa. Minua ei oikeastikaan kiinnosta. Kuhan vittuilen taidoista tai taidottomuudesta... :D


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Voi olla. Ihmettelen vaan mikä oikein motiivi jollain tuollaisia laukoa.

        No juuri se alistaminen ja vähättely?

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos My Little Pony olisi kommentoimatta minulle, en noteeraisi sitä millään tavalla. Sen älylliset lahjat ei riitä mun mielenkiinnon herättämiseen.

        Mutta kun se haluaa lähteää vänkäämään mun kanssa, minun aloittamissani aiheissa sanomatta niihin mitään järjellistä, voi odottaa sitä että tulee isku vyön alle. Minä en noudata sääntöjä. Jotkut jutut toimii ja toiset ei. Toisinaan yhdet toimii ja toisinaan ei. En mieti niitä sen enempää, improvisoin aina tilanteen mukaan.

        Mutta minua ei tosiaan voisi vähempää kiinnostaa tämä my little pony seksuaalisesti. Olen saanut tähän asti eletyn elämäni aikana paljon parempaa. Ja tulen saamaankin. Hän voi pitää oman ihanan miehensä ja harjoitella hyvää oraaliseksiä joko miehensä tai dildonsa kanssa. Minua ei oikeastikaan kiinnosta. Kuhan vittuilen taidoista tai taidottomuudesta... :D

        Voi poika polo.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Voi poika polo.

        En nyt ihan tiedä.

        Kyllä minusta sinä näytät tässä kohtaa nololta valkoritarilta ja my little pony vielä nolommalta kuin normaalisti.

        Mutta saatan minä olla väärässäkin. Ei olisi ensimmäinen kerta. Annetaan lukijoiden päättää... :)


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Miksi vittuilet Ponille? Anna Ponin olla rauhassa poni.

        Voi kettu kulta, ei se ole Poni, vaan yksisarvinen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        En nyt ihan tiedä.

        Kyllä minusta sinä näytät tässä kohtaa nololta valkoritarilta ja my little pony vielä nolommalta kuin normaalisti.

        Mutta saatan minä olla väärässäkin. Ei olisi ensimmäinen kerta. Annetaan lukijoiden päättää... :)

        Miksi minusta tuntuu kuin keskustelisin nuoremman itseni kanssa? Lasten leikkejä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi kettu kulta, ei se ole Poni, vaan yksisarvinen!

        Poni :3


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Miksi minusta tuntuu kuin keskustelisin nuoremman itseni kanssa? Lasten leikkejä.

        On tuota joku muukin ajatellut...


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Miksi vittuilet Ponille? Anna Ponin olla rauhassa poni.

        Genio tekee taas ainoata asiaa, jonka osaa.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Poni :3

        Kyllä tuolla sarvi näyttäis otsassa olevan..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Genio tekee taas ainoata asiaa, jonka osaa.

        Ei ole minulle tuttu käyttäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt ihan tiedä.

        Kyllä minusta sinä näytät tässä kohtaa nololta valkoritarilta ja my little pony vielä nolommalta kuin normaalisti.

        Mutta saatan minä olla väärässäkin. Ei olisi ensimmäinen kerta. Annetaan lukijoiden päättää... :)

        Ai täälläkö on joku populismipeli menossa, taisit hävitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos My Little Pony olisi kommentoimatta minulle, en noteeraisi sitä millään tavalla. Sen älylliset lahjat ei riitä mun mielenkiinnon herättämiseen.

        Mutta kun se haluaa lähteää vänkäämään mun kanssa, minun aloittamissani aiheissa sanomatta niihin mitään järjellistä, voi odottaa sitä että tulee isku vyön alle. Minä en noudata sääntöjä. Jotkut jutut toimii ja toiset ei. Toisinaan yhdet toimii ja toisinaan ei. En mieti niitä sen enempää, improvisoin aina tilanteen mukaan.

        Mutta minua ei tosiaan voisi vähempää kiinnostaa tämä my little pony seksuaalisesti. Olen saanut tähän asti eletyn elämäni aikana paljon parempaa. Ja tulen saamaankin. Hän voi pitää oman ihanan miehensä ja harjoitella hyvää oraaliseksiä joko miehensä tai dildonsa kanssa. Minua ei oikeastikaan kiinnosta. Kuhan vittuilen taidoista tai taidottomuudesta... :D

        Ai ätmi olet ottanut tämän hahmon käyttöön ekstravagantissa yksinkeskustelussasi, mainitsinpa vaa tästä ohimennen


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Enpä tiedä. Ehkä enemmän tarkoitus alistaa ja vähätellä?

        Sivusta totean, että iso osa seksuaaliväkivallastakin on nimenomaan alistamistarkoituksessa tehtyä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta totean, että iso osa seksuaaliväkivallastakin on nimenomaan alistamistarkoituksessa tehtyä.

        Hyvä huomio. En miettinyt tätä loppuun saakka. Sitä aina välillä erehtyy.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Voi poika polo.

        Mä en ota susta selkoa, en niinku yhtää.
        Just kun meinaa, niin ei..
        Hämmentävää..
        En tarkoita tässä aloituksessa mitään.
        Joko sä vaa kettuilet, ja piikittelet. Tai sit et.
        Mutta sanon vaan, älä oleta ellet kysy.
        Ehkä mä oletan itse, mutta ainakin kysyn.

        Tuo kettu on jotenkin vaan niin mielenkiintoinen,
        Mutta silti hämmentävä.
        Meneekö nää jo liian ahdisteluiks? Sori. 😔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ota susta selkoa, en niinku yhtää.
        Just kun meinaa, niin ei..
        Hämmentävää..
        En tarkoita tässä aloituksessa mitään.
        Joko sä vaa kettuilet, ja piikittelet. Tai sit et.
        Mutta sanon vaan, älä oleta ellet kysy.
        Ehkä mä oletan itse, mutta ainakin kysyn.

        Tuo kettu on jotenkin vaan niin mielenkiintoinen,
        Mutta silti hämmentävä.
        Meneekö nää jo liian ahdisteluiks? Sori. 😔

        Minusta ei kannata edes yrittää ottaa mitään selkoa. Olen vain palstahahmo. Minua ei ole edes olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps. Sä taidat jopa pitää siitä, että häiritsen sinua seksuaalisesti. Kukaan muu ei näe sua seksuaalisena olentona, miten me kaikki lopulta halutaan tulla nähdyksi... :)

        Et sinä muuten tällaista aloitusta tekisi.

        Pps. Nyt muuten kannattaisi käyttää sitä järkeä ja kokeilla improvisointia. Saisit ne teoriat ja tekniikat hyötykäyttöön... :)

        ”Kukaan muu ei näe sua seksuaalisena olentona, miten me kaikki lopulta halutaan tulla nähdyksi... :)”

        Puhu vaan omasta puolestasi.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ei ole minulle tuttu käyttäjä.

        Genio on pieni virolainen terrieri. Hän tykkää näykkiä ja roikkua palstalaisten lahkeissa kiinni. Pyörinyt palstalla jo vuosia enemmän tai vähemmän aktiivisena. Hänet tunnistaa tuosta vittuilusta. Muuta hän ei sitten osaakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Genio on pieni virolainen terrieri. Hän tykkää näykkiä ja roikkua palstalaisten lahkeissa kiinni. Pyörinyt palstalla jo vuosia enemmän tai vähemmän aktiivisena. Hänet tunnistaa tuosta vittuilusta. Muuta hän ei sitten osaakaan.

        Kuulostaa aika viattomalta ja jokseenkin mitättömältä. Miten hän on saavuttanut sitten niin suuren statuksen palstalla?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Minusta ei kannata edes yrittää ottaa mitään selkoa. Olen vain palstahahmo. Minua ei ole edes olemassa.

        Ei ehkä juuri kettu ole olemassa, mutta joku ketun takana..
        On kaksi vaihtoehtoa, mutta vielä en ole keksinyt siihen vastausta..
        Enkä siis tarkoita vaihtoehdoilla henkilöä ketun takana, vaan muuta.

        sinussa on jotain... ; )

        ps. Olisit vastannut tuohon..
        pps. taidat tietää tämän anon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Genio on pieni virolainen terrieri. Hän tykkää näykkiä ja roikkua palstalaisten lahkeissa kiinni. Pyörinyt palstalla jo vuosia enemmän tai vähemmän aktiivisena. Hänet tunnistaa tuosta vittuilusta. Muuta hän ei sitten osaakaan.

        Onko nyt ihan näin? Saattaa toki olla, tai sitten ei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ehkä juuri kettu ole olemassa, mutta joku ketun takana..
        On kaksi vaihtoehtoa, mutta vielä en ole keksinyt siihen vastausta..
        Enkä siis tarkoita vaihtoehdoilla henkilöä ketun takana, vaan muuta.

        sinussa on jotain... ; )

        ps. Olisit vastannut tuohon..
        pps. taidat tietää tämän anon?

        Kovin on nyt kryptistä. Olen lopettanut anojen arvailun jo kauan sitten. Muutenkaan en tykkää mistään arvausleikeistä. Olen hyvin suoraviivainen ihminen.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Kovin on nyt kryptistä. Olen lopettanut anojen arvailun jo kauan sitten. Muutenkaan en tykkää mistään arvausleikeistä. Olen hyvin suoraviivainen ihminen.

        Päättäisit jo oletko vaan palstahahmo vai ihminen?
        No mutta, oikein mukavaa perjantaita ketulle joka on mielenkiintoinen.
        Joko on parempi olo?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Päättäisit jo oletko vaan palstahahmo vai ihminen?
        No mutta, oikein mukavaa perjantaita ketulle joka on mielenkiintoinen.
        Joko on parempi olo?

        Olen ihan ymmälläni. En tiedä kuka näitä viestejä oikein lähettää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps. Sä taidat jopa pitää siitä, että häiritsen sinua seksuaalisesti. Kukaan muu ei näe sua seksuaalisena olentona, miten me kaikki lopulta halutaan tulla nähdyksi... :)

        Et sinä muuten tällaista aloitusta tekisi.

        Pps. Nyt muuten kannattaisi käyttää sitä järkeä ja kokeilla improvisointia. Saisit ne teoriat ja tekniikat hyötykäyttöön... :)

        Pidä mielessäsi, että sinun oma mielipiteesi koskee varmuudella vain sinua itseäsi. "Kukaan muu ei näe sua seksuaalisena olentona, miten me kaikki lopulta halutaan tulla nähdyksi..." Ei pidä paikkaansa ainakaan minun kohdallani.

        Minä haluan tulla nähdyksi seksuaalisena olentona vain ja ainoastaan minua itseänikin seksuaalisesti kiinnostavan henkilön taholta. Tuo ei tietenkään ole käytännössä mahdollista, mutta se olisi ideaali. Parasta olisi, jos kaikki muut yksilöt (paitsi se minua kiinnostava yksilö) näkisivät minut täysin seksittömänä ja seksuaalisesti maailman epäkiinnostavimpana olentona, mutta koska se ei ole käytännössä mahdollista, niin toimiva kompromissi on, ette he eivät ilmaise minua kohtaan mitään seksuaalista. Kiitos jo etukäteen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos My Little Pony olisi kommentoimatta minulle, en noteeraisi sitä millään tavalla. Sen älylliset lahjat ei riitä mun mielenkiinnon herättämiseen.

        Mutta kun se haluaa lähteää vänkäämään mun kanssa, minun aloittamissani aiheissa sanomatta niihin mitään järjellistä, voi odottaa sitä että tulee isku vyön alle. Minä en noudata sääntöjä. Jotkut jutut toimii ja toiset ei. Toisinaan yhdet toimii ja toisinaan ei. En mieti niitä sen enempää, improvisoin aina tilanteen mukaan.

        Mutta minua ei tosiaan voisi vähempää kiinnostaa tämä my little pony seksuaalisesti. Olen saanut tähän asti eletyn elämäni aikana paljon parempaa. Ja tulen saamaankin. Hän voi pitää oman ihanan miehensä ja harjoitella hyvää oraaliseksiä joko miehensä tai dildonsa kanssa. Minua ei oikeastikaan kiinnosta. Kuhan vittuilen taidoista tai taidottomuudesta... :D

        Sä mitään vittuile kun et sellasiin kykene.😂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Genio on pieni virolainen terrieri. Hän tykkää näykkiä ja roikkua palstalaisten lahkeissa kiinni. Pyörinyt palstalla jo vuosia enemmän tai vähemmän aktiivisena. Hänet tunnistaa tuosta vittuilusta. Muuta hän ei sitten osaakaan.

        Ei osaa edes sitä.😀.


    • Anonyymi

      Tästä ketjusta on poistettu yksi viesti. Ehdin nähdä viestin. Siinä poistetussa viestissä tuo häiriköijä esitti raiskausfantasian.

      Hän esitti sen negaation muodossa, tyyliin "En haluaisi raiskata sinua, mutta jos haluaisin, tekisin sen näin."

      Jos joskus saatte tuollaisia omaan puhelimeen ne joltakulta, jonka nimi on selvillä/selvitettävissä, ottakaa yhteyttä poliisiin.

      Tälläkin palstalla tuollaisten viestien esittäminen on kiellettyä.

      🦄

      • Anonyymi

        Voihan ne ilmoittaa eteenpäin, vaikka poistuvat. Minkä lähettää, se pysyy, vaikkei näy.


      • Anonyymi

        Vannon, että kirjoitin possessiivisuffiksin kiinni sanaan "puhelin", mutta autocorrectillani on aina ollut vaikeuksia hyväksyä possessiivisuffikseja...ni.

        🦄


      • Anonyymi

        En kirjoittanut näin, mutta sinulla on oikeus fantasioida mitä haluat. :)

        Mä ymmärrän kyllä sen, että minä edustan sinulle kaikkea mitä olet opetettu halveksimaan, mutta jostain syystä silti kiehtoo sinua... :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kirjoittanut näin, mutta sinulla on oikeus fantasioida mitä haluat. :)

        Mä ymmärrän kyllä sen, että minä edustan sinulle kaikkea mitä olet opetettu halveksimaan, mutta jostain syystä silti kiehtoo sinua... :D

        Kyllä sen virkavalta näkee mitä kirjoitit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sen virkavalta näkee mitä kirjoitit.

        Mulle passaa loistavasti! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle passaa loistavasti! :)

        Sinun asenteellasi tulet todennäköisesti löytämään itsesi muurien sisältä antamasta päätä ihanalle isolle karvaiselle karjulle. Lykkyä jonnekin muualle kuin tykö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun asenteellasi tulet todennäköisesti löytämään itsesi muurien sisältä antamasta päätä ihanalle isolle karvaiselle karjulle. Lykkyä jonnekin muualle kuin tykö.

        Antakee mennä. Odottelen. :)


    • Anonyymi

      Huomaatteko miten monta viestiä hän on kirjoittanut minulle tässä ketjussa?

      Niissä on yksi systemaattinen piirre: väite siitä, että olisin kiinnostunut hänestä seksuaalisesti.

      🦄

      • Anonyymi

        Oikeasti, hevosenpää... Sinä et ole kiinnostava persoona minulle. Olet siihen liian tyhmä. Oliko nyt riittävän selvästi ilmaistu?


      • Heii, jos te kinastelette keskenänne, älkää siihe liittäkö muita!!


      • Anonyymi

        Ei mikään ihme, että maailma on viturallaan. Näette asiat täysin toisin kuin ne on.

        Mutta joo. Antaa olla. Uskokaa mihin haluatte. I don't give a flying fuck. :)


      • Anonyymi

        Miehen Logiikassa gentsu oli sitä mieltä palstan kaikki naiset olivat rakastuneet häneen 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen Logiikassa gentsu oli sitä mieltä palstan kaikki naiset olivat rakastuneet häneen 😂

        Oliko hän väärässä?

        Hän herättää edelleen tunteita jokaisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko hän väärässä?

        Hän herättää edelleen tunteita jokaisessa.

        Ja kaikki muistaa hänet. Kuin monta muuta miehen logiikkalaista muistatte?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko hän väärässä?

        Hän herättää edelleen tunteita jokaisessa.

        En edelleenkään tiedä kuka hän on 😐


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        En edelleenkään tiedä kuka hän on 😐

        Eikä ketään kiinnosta kuka sinä olet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ketään kiinnosta kuka sinä olet.

        En tarkoittanut loukata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko hän väärässä?

        Hän herättää edelleen tunteita jokaisessa.

        Oli väärässä, useimmat näkivät hänen eltaantuneen omahyväisyytensä läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kaikki muistaa hänet. Kuin monta muuta miehen logiikkalaista muistatte?

        Rande-Toljakkeen, murri-wurstin, jazulin, blondin, xenan jne. jne. Genion muistaa narsistisena palstakiusaajana, nuo muut muista syistä.


    • Anonyymi

      No mutta ei kai siihen oo pakko vastata, että teorisoitko rakastelusi🤔

      • Anonyymi

        Hevosenpäällä kaikenkattava teoria hyvästä rakastelusta :D


    • Anonyymi

      Taianomainen ketju. Kaikki näyttää juuri siltä, mitä se oikeasti on.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä.

        T. Syytetty. :)


    • Anonyymi

      "Sun intiimielämä ei edes kiinnosta minua. Ellet ole tässä vaiheessa oppinut oraaliseksin jaloa taitoa. Silloin saattaisin ehkä vähän kiinnostua siitä."

      Se, ettet kiinnosta aloittajaa seksuaalisesti on sinun mielestä seksuaalista häirintää? Kummalliseksi on maailma mennyt. Ei voi muutakaan sanoa.…

    • Anonyymi

      Oliko Mikkojuhanilla tähän ketjuun julkista kannanottoa?

      Kannanotolle ei ole minun osaltani muita kriteereitä kuin se lähtökohta, että kiusaaminen/häirintä on tapahtunut. Mielestäni kukaan järkevä ihminen ei tämän ketjun perusteella sitä enää kiellä.

      🦄

      • Ikävältä kuulostaa mä kommentoin sitten vähän myöhemmin.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Ikävältä kuulostaa mä kommentoin sitten vähän myöhemmin.🙂.

        Sinulla taitaa olla taipumusta mielistelyyn. Mielistelet kiusaajia, koska et tuomitse heidän tekojaan. Minua mielistelet "kommentoin myöhemmin" -kommenteilla.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla taitaa olla taipumusta mielistelyyn. Mielistelet kiusaajia, koska et tuomitse heidän tekojaan. Minua mielistelet "kommentoin myöhemmin" -kommenteilla.

        🦄

        Ei en mä mielistele ja mä oon pahoillani etten mä ole etten oo vastannut sun komentti pyyntöös se on ollut mulla mielessä kyllä mutta mä olen muiden kanssa viettänyt niin paljon aikaa että se on aina jäänyt ja unohtunut. Mä ymmärrän että ne asiat on tärkeitä ja varsinkin sulle tärkeitä mutta musta itestäni tuntuu etten mä ehdi millään repeemään joka paikkaan kun on asioita ja juttuja palstan ulkopuolellakin. Ja se ahdistaa ja sitten on taipumuksena siirtää niitä asioita mitkä ahdistaa vaikka oikeasti pitäis tehdä just päinvastoin. Mua saa kyllä muistuttaa jos vaikuttaa etten mä muista sekään ei tietysti oo sinänsä mikään selitys kyllä. Mä olen nyt töissä mutta mä katon tän jutun iltapäivästä kun mä pääsen kotiin mä laitan vaikka muistutuksen itelleni puhelimeen ettei se jää. Mutta ymmärrän sun pahan mielen siitä etten oo kommentoinut vielä ja oon jättänyt sut huomiotta vaikka toisin lupasin. Anteeksi siitä. T. Mikkojuhan


      • No sen perusteella mitä tuota luki niin tästä tulee hyvin lyhyt kannanotto. Ihan selvää kiusaamista ja häirintäähän tuo on eikä kenenkään toisia ja itseään kunnioittavan ihmisen pitäisi noin käyttäytyä. Käytös on ilkeää, pahantahtoista, tarkoitettu vain loukkaamaan toista ja tuomittavaa eikä kenenkään pitäisi tuollaista käytöstä hyväksyä tai sietää tai joutua kokemaan.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No sen perusteella mitä tuota luki niin tästä tulee hyvin lyhyt kannanotto. Ihan selvää kiusaamista ja häirintäähän tuo on eikä kenenkään toisia ja itseään kunnioittavan ihmisen pitäisi noin käyttäytyä. Käytös on ilkeää, pahantahtoista, tarkoitettu vain loukkaamaan toista ja tuomittavaa eikä kenenkään pitäisi tuollaista käytöstä hyväksyä tai sietää tai joutua kokemaan.🙂.

        Kiitos kommentista. ☺️

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kommentista. ☺️

        🦄

        Olepa hyvä! Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.🙂.


    • Tarkoitetaanko tässä kuitenkin sukupuolista häirintää?

      • Anonyymi

        Sivusta totean, että en ainakaan itse nähnyt noissa mitään sukupuoleen liittyvää kommantointia. Minun silmiini ne olivat nimenomaan seksuaalista häirintää, ei sukupuolista tai edes sukupuolitettua, ainakaan käytetyn kielen osalta.


    • Anonyymi

      Tuollaisia kommentoijia on edelleen vaan aivan liian paljon. Ja sitten vielä merkillepalntavaa on se, miten moni ei ilemisesti edes tajua tuollaisen todellakin olevan seksuaalista häirintää. Kyseisten kirjoittajalla ei noissa ollut mitään syytä sanoa tuollaisia tai olettaa sua kiinnostavan lukea tuollaisia tai haluavan kommentoida tuollaiseen yhtään mitään. Seksuaalinen sisältö oli täysin tarpeetonta ja asiatonta.

      • Ei ole olemassa mitään "seksuaalista häirintää", laissa. Se on femakkoliturgiaa.


      • Anonyymi
        Bangingman kirjoitti:

        Ei ole olemassa mitään "seksuaalista häirintää", laissa. Se on femakkoliturgiaa.

        Ei ole laissa mainintaa kiusaamisestakaan. Sitä ei liene siis lainkaan olemassa.


      • Anonyymi
        Bangingman kirjoitti:

        Ei ole olemassa mitään "seksuaalista häirintää", laissa. Se on femakkoliturgiaa.

        https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-seksuaalinen-häirintä

        Laki tosiaan määrittää rangaistavaksi teoksi seksuaalisen ahdistelun. Seksuaalinen ahdistelu on rikos. Seksuaalinen häirintä sen sijaan on mm. laillinen irtisanomisperuste.


    • Miksi ainoastaan ikänaiset, joilta kaikki seksuaalisuus on päättynyt jos sitä koskaan on ollutkaan ja joita kukaan mies ei seksuaalisesti huomioi mitenkään, ulisevat "seksuaalisesta häirinnästä"?

      • Anonyymi

        Taidat kulkea silmälaput silmilläsi, jos kuvittelet noin. Tässä hetkessähän valtaosa "ulisijoista" on nuoria.


      • Anonyymi

        Alaikäisetkin ovat ilmeisesti sinusta "ikänaisia", joita " kukaan mies ei seksuaalisesti huomioi mitenkään".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alaikäisetkin ovat ilmeisesti sinusta "ikänaisia", joita " kukaan mies ei seksuaalisesti huomioi mitenkään".

        Hän kuuluu varmaan tuohon sakkiin täällä, joiden mielestä "nainen on kauneimmillaan 9-13 vuotiaana. Silloin ymmärrettävästi 17- vuotiaatkin ovat "ikänaisia".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidat kulkea silmälaput silmilläsi, jos kuvittelet noin. Tässä hetkessähän valtaosa "ulisijoista" on nuoria.

        Hyvä että huomautit, unohdin mainita sen pienen kourallisen femakkoja.


      • Anonyymi
        Bangingman kirjoitti:

        Hyvä että huomautit, unohdin mainita sen pienen kourallisen femakkoja.

        Hieno, että koet heidän määränsä noin pieneksi. Sittenhän teillä kenelläkään ei ole mitään hätää.


      • Anonyymi
        Bangingman kirjoitti:

        Hyvä että huomautit, unohdin mainita sen pienen kourallisen femakkoja.

        Ai niin ja minä,in koen, että sinun kaltaistesi miesten määrä on pieni ja onneksi jatkuvasti pienenemässä. Meillä kenelläkään ei siis ole mitään hätää. 👍


    • Anonyymi

      Vaadin välittömästi persoonaani kohdistuvaa seksuaalista häirintää.
      Täysin epäreilua jättää osattomaksi moisesta kateellisten jakelemasta palstasuosiosta.

      Nyt on muuta puuhaa, palaan tarkastamaan tulokset.

      • Anonyymi

        I might get slightly triggered and could use my bad bad big mouth


      • Anonyymi

        Saisinko "kutitella" hieman sinua?
        Riippuen sukupuolestasi, mistä ja miten.
        Ja ikä rajalla kiitos!!


      • Hämmentävästi systeemi on piilotanut minut, vaikka tuon kirjautuneena kirjoitin.
        (oikeasti minua on kerran kopeloitu messuilla takapuolen tienovilta)
        ((pitkä tukka ja viininpunainen huppari ilmeisesti hämäsivät kun olin kopeloijaan nähden selin))


    • Anonyymi

      Enpä tiedä, itse en osaa pelkkiä kirjoitettuja sanoja pitää seksuaalisena häirintänä. Kerran mulle sanottiin tällä palstalla "toivottavasti sut raiskataan". Vaikka se oli ilkeää ja tuntui tosi pahalta, niin en kyllä osannut sitä seksuaalisena häirintänä ottaa.

      Kirjautumaton palstalutka Kirjautumaton

    • Anonyymi

      Onneksi olen karun näköinen mieshenkilö, en koe seksuaalista häirintää.
      Lähestyminen seksuaalisessa merkityksessä ei ole häirintää, jos nainen ymmärtää kieltävän vastauksen. Ahdistelu, ja jatkuva kyttääminen yms. on jo häirintää.

      AV

    • Anonyymi

      Missä kohtaa tässä oli seksuaalista häirintää?

      Minulle se näkyy lähinnä vittuiluna.

      • Anonyymi

        Pidän seksuaalista häirintää v****ilun alalajina.

        Seksuaalisen siitä tekee seksuaalinen sisältö, joka on vieläpä epätoivottua.

        🦄


    • En ymmärrä joidenkin tarvetta tuollaisiin kommentteihin. Seksistä voi keskustella, mutta yhteisymmärryksessä niin, että molemmat osallistuvat siihen omasta vapaasta tahdostaan eikä kukaan kohdista kehenkään mitään alatyylisiä kommentteja. Eritoten, jos toinen ilmaisee, ettei ole halukas jatkamaan aiheesta, niin silloin se pitäisi jättää siihen.

    • Anonyymi

      Ketjun alkupäässä ap neuvoo sivullisia puuttumaan seks. häirintään, jos sellaista havaitsevat. Sinänsä asiallinen neuvo mutta ei toimi käytännössä tuolla reaalimaailmassa. Siihen ei vain puututa. Kuinkahan monen eri kommentoijan takana on yksi ja sama henkilö. Ei väliä, tuli vain mieleen ketjua kahlatessa.

      • Anonyymi

        Sivullisen ON PUUTUTTAVA, jos näkee epäasiallista käytöstä.

        Keinot on valittava tilanteen mukaisesti. Joskus soitto hätäkeskukseen on oikea valinta.

        Erityisesti lasten ja nuorison kohdalla täytyy olla tarkkana. Alaikäiset eivät osaa puolustautua samaan tapaan kuin me aikuiset.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivullisen ON PUUTUTTAVA, jos näkee epäasiallista käytöstä.

        Keinot on valittava tilanteen mukaisesti. Joskus soitto hätäkeskukseen on oikea valinta.

        Erityisesti lasten ja nuorison kohdalla täytyy olla tarkkana. Alaikäiset eivät osaa puolustautua samaan tapaan kuin me aikuiset.

        🦄

        Miehen ei pidä puuttua mitenkään, siitä voi kehittyä seksuaalirikossyyte. Ei edes hätänumeroon pidä soittaa koska ne antavat sieltä käskynomaisesti toimintaohjeita joista jotkin voivat johtaa seksuaalirikossyytteeseen jos niitä noudattaa.


      • Anonyymi
        Sugardude kirjoitti:

        Miehen ei pidä puuttua mitenkään, siitä voi kehittyä seksuaalirikossyyte. Ei edes hätänumeroon pidä soittaa koska ne antavat sieltä käskynomaisesti toimintaohjeita joista jotkin voivat johtaa seksuaalirikossyytteeseen jos niitä noudattaa.

        On suotavaa olla itse syyllistymättä rikokseen tai epäasialliseen käytökseen, oli tilanne mikä tahansa.

        Tästä periaatteesta ei kuitenkaan ole tekosyyksi olla puuttumatta muiden epäasialliseen tai rikolliseen käytökseen.

        🦄


      • Anonyymi
        Sugardude kirjoitti:

        Miehen ei pidä puuttua mitenkään, siitä voi kehittyä seksuaalirikossyyte. Ei edes hätänumeroon pidä soittaa koska ne antavat sieltä käskynomaisesti toimintaohjeita joista jotkin voivat johtaa seksuaalirikossyytteeseen jos niitä noudattaa.

        Aina, siis aivan aina, voi kysyä onko kaikki ok. Tietenkään sille ei mahda mitään, jos miehellä ei ole munaa tuohon, mutta monella naisella onneksi on. Itse olen elämäni varrella muutaman todella epämukavan oloisen tilanteen katkaissut pelkällä läsnäolollani, tekemättä tilanteesta sen suurempaa numeroa ja provosoimatta sitä lisää.

        Toisella kerralla menin eräässä lähes tyhjässä liikennevälineessä istumaan "kanssasisareni" viereen, jota kohtaan eräät miehet käyttäytyivät ilmiselvän asiattomasti. Istuin vain ja kysyin onko hänellä kaikki ok ja yllättävää kyllä se jo itsessään riitti rauhoittamaan sen tilanteen, tosin ei ihan sillä sekunnilla. Miehet jäivät siihen bussiin kuitenkin notkumaan, joten kyselin mihin tuo toinen nainen oli menossa ja sattumalta hyvin lähelle mihin olin itsekin jäämässä, joten tarjouduin jäämään hänen kanssaan pysäkkiä aiemmin, kuin olisin muutoin jäänyt. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina, siis aivan aina, voi kysyä onko kaikki ok. Tietenkään sille ei mahda mitään, jos miehellä ei ole munaa tuohon, mutta monella naisella onneksi on. Itse olen elämäni varrella muutaman todella epämukavan oloisen tilanteen katkaissut pelkällä läsnäolollani, tekemättä tilanteesta sen suurempaa numeroa ja provosoimatta sitä lisää.

        Toisella kerralla menin eräässä lähes tyhjässä liikennevälineessä istumaan "kanssasisareni" viereen, jota kohtaan eräät miehet käyttäytyivät ilmiselvän asiattomasti. Istuin vain ja kysyin onko hänellä kaikki ok ja yllättävää kyllä se jo itsessään riitti rauhoittamaan sen tilanteen, tosin ei ihan sillä sekunnilla. Miehet jäivät siihen bussiin kuitenkin notkumaan, joten kyselin mihin tuo toinen nainen oli menossa ja sattumalta hyvin lähelle mihin olin itsekin jäämässä, joten tarjouduin jäämään hänen kanssaan pysäkkiä aiemmin, kuin olisin muutoin jäänyt. 🙂

        Ihanaa että autoit tuota tyttöä/naista ja muitakin! 😍 Mielestäni kaikkien pitäisi tehdä juuri noin, omasta sukupuolesta riippumatta!

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa että autoit tuota tyttöä/naista ja muitakin! 😍 Mielestäni kaikkien pitäisi tehdä juuri noin, omasta sukupuolesta riippumatta!

        🦄

        Mut on sen verran monissa liemissä jo ehditty keittää, että en mä osaa tuollaisissa tilanteissa mitenkään pelätä tai arkailla. Ei kuitenkaan ole tapanani mennä mitenkään torvet soiden väliin, vaan pikemmin katsellen ja kuulostellen mistä siinä on kyse. Mä olin tollanen jo ala-asteella, tosin silloin menin aina kiusattujen seuraan. Mulla oli aika paljon sellaisia kavereita, joiden tärkein motiivi mun seurassani olemiseen taisi olla, että siinä sai aina olla rauhassa.

        En mä oikein edes tajua miksi tuollaiseen meno on monille ihmisille niin kovin vaikeaa. Hyvin useinhan muiden ihmisten läsnäolo rauhoittaa tilannetta, jolleivät nämä ihmiset pyri selkeästi aktiivisesti olemaan olematta paikalla ja ikäänkuin anna tilaa sille käytökselle. Aika vähäinenkin juttu voi laukaista sen tilanteen. Kerran, kun en ollut yhtään varma mistä yhdessä ruuhkabussin tilanteessa oli kyse, mutta se näytti ei toivotulta kähmimiseltä, niin kysyin kähminnän kohteelta, että halusiko hän istumaan (itse siis istuin) ja annoin hänelle paikkani. Kähmijä jäi sitten sinne mun selkäni taakse, enkä kiinnittänyt häneen mitään huomiota. Eihän tuollainen tietenkään auta muuhun kuin lopettamaan akuutin tilanteen, mutta auttaa sekin vähän. Ei noissa välttämättä tarvita mitään valtavan numeron tekemistä, mikä taas sitten hyvin provosoida.


    • Kyllä täällä S24:ssä voi olla kaikenlaista. Mullekin sattui joskus 6 tai 7 vuotta sitten täällä yhellä palstalla yks tapaus. Keskustelin yhen naiseks luulemani henkilön kanssa ja hän halusi sitten keskustella yksityisesti mun kanssa (silloin täällä oli mahdollisuus privaatteihin keskusteluihin jonkun kanssa, jos ei halunnut ihan kaikkea sanoa suoraan ketjussa). Ajattelin, että hän haluaa vaan tutustua muhun kaverimielessä ja ehkä laitaa joskus sähköpostia. No, suostuin yksityiskeskusteluun. Siinä sitten hetken juteltuamme tämä naisoletettu paljastikin olevansa keski-ikäinen mies. Hän sanoi, että esiintyy S24:ssä naisena, että saa kalasteltua naisia nalkkiin. Hän sitten ehdotti mulle, että voitaisiinko tavata, kun hän on menossa Helsingin laivasataan (oli lähdössä risteilylle). Mää sanoin, ettei se oikein sovi. Yritti kyllä ja kaikenlaista, mutta mua rupes niin paljon ahistamaan, että lopetin keskustelun siihen.

    • Anonyymi

      Et pärjännyt nousuhumalaiselle gentsulle ollenkaan, niin piti pistää uusi ketju aiheesta yhden sanan takia kostoksi.

      • Anonyymi

        Juuri päin vastoin. Hänen puutteelliset tietonsa ärsyttivät häntä siinä määrin, ettei hän pysynyt asiallisena siinä ketjussa. Eikä pysynyt tässäkään ketjussa.

        Minä olen pysynyt asiallisena koko ajan ja olen siitä ylpeä.

        🦄


    • Anonyymi

      Taidat olla vain huomionkipeä, minä ajattelin luoda tällaisen mielivaltaisen normipoikkeuksen tähän, sillä olen infyensser

      • influensser 🤔


    • Kun loppuu perustelut, alkaa alistus tms. Ihan tyypillistä alemmuuskompleksista kärsivälle. Täällä kun sitä ei suoranaisesti voi osoittaa, kuka tyyppi on, niin sitä suuremmalla syyllä voi olettaa, ettei kaverilla ole palikat kuupassa paikallaan. Valitettavaa.

      Tietty voihan siitä aina puhua.

    • Seksuaalisen häirinnän tekijä ei teollaan häiritse pelkästään kohdetta, vaan esimerkiksi työyhteisössä rapauttaa kaikkien kollegojen luottamusta työyhteisöä kohti.

      Tulee äkkiä mieleen, että harjoittaako täällä S24-palstalla huonosti käyttäytyvä henkilö seksuaalista häirintää tai ahdistelua muuallakin kuin netissä? 🤔

      Kiitos 🦄 kun tuot näillä esimerkeillä tietoisuuteemme sen, kuinka valitettavan yleistä tuollainen käytös on yhä edelleen. - Seksuaalista häirintää tai ahdistelua ei pidä koskaan hyväksyä eikä varsinkaan sitä pidä piilotella.

      • Anonyymi

        "Tulee äkkiä mieleen, että harjoittaako täällä S24-palstalla huonosti käyttäytyvä henkilö seksuaalista häirintää tai ahdistelua muuallakin kuin netissä? 🤔 "

        Minun on erittäin vaikea uskoa, että netissä tuollaisiin juttuihin sortuva henkilö ei tekisi samaa muuallakin kuin netissä.

        "Kiitos 🦄 kun tuot näillä esimerkeillä tietoisuuteemme sen, kuinka valitettavan yleistä tuollainen käytös on yhä edelleen. - Seksuaalista häirintää tai ahdistelua ei pidä koskaan hyväksyä eikä varsinkaan sitä pidä piilotella."

        Ole hyvä. ☺️ Olin yllättynyt siitä, kuinka moni oli (ehkä ymmärtämättömyyttään) sitä mieltä, ettei tuossa olisi ollut seksuaalista häirintää.

        Ei se mitään. Minä nostan kyllä tarpeellisen metelin, jos käyttäytyminen sitä vaatii. 📣 Nostakaa te muutkin, jos törmäätte tuollaisiin asiattomuuksiin!

        🦄


      • Anonyymi

        Gentsu tuskin raksamiehenä ketään töissään pääsee ahdistelemaan, jos työelämässä enää edes on. Mutta baarissa pikkumies takuulla piilokorkobuutseissaan kännissä ahdistelee henkisesti tai fyysisesti. Ehkei fyysisesti siksi kun on joskus valitellut seisokkiongelmiaan. Voisi joutua noloon välikäteen.


      • Xena-183
        Anonyymi kirjoitti:

        Gentsu tuskin raksamiehenä ketään töissään pääsee ahdistelemaan, jos työelämässä enää edes on. Mutta baarissa pikkumies takuulla piilokorkobuutseissaan kännissä ahdistelee henkisesti tai fyysisesti. Ehkei fyysisesti siksi kun on joskus valitellut seisokkiongelmiaan. Voisi joutua noloon välikäteen.

        Kenenkään ei kannattaisi alentua kommentoinnissaan tuolle tasolle.


    • Anonyymi

      Näkisin siinä vain viisautta pysyä erossa tilanteen osapuolista. Tuntevatko he entuudestaan, alkoholilla osuutta asiaan, oliko aluksi ymmärtäväistä huulenheittoa. Pahimmassa tapauksessa saa silmilleen nuo molemmat. "kuka vittu sä oot?! Mitä vittua sä puutut tähän?!" jne. Väliinmenevillä tyypeillä on muutenkin luonteentaipumusta ajautua käsirysytilanteisiin. Kannattaako noiden osapuolien takia hypätä kuulusteluissa? Meinaatko, että mies/nainen-asettelu, keskinäinen suhtautuminen ja käytös muuttuvat yxkax tai muuttuvat laisinkaan näin "äly"aikakautena siitä mitä tässä nyt ihmiskunnan historian verran ollaan oltu?

      • Anonyymi

        "Meinaatko, että mies/nainen-asettelu, keskinäinen suhtautuminen ja käytös muuttuvat yxkax tai muuttuvat laisinkaan näin "äly"aikakautena siitä mitä tässä nyt ihmiskunnan historian verran ollaan oltu?"

        Meinaan. Se alkoi metoosta vuonna 2017 ja prosessi jatkuu yhä.

        🦄


    • Anonyymi

      Tätä sinun toimintaa ja jankkaamista tämän asian ympärillä voisi sanoa jo patologiseksi.

      Onko sinulla kaikki hyvin? Siis yläpäässä?

      • Anonyymi

        Kiitos että huolehdit mielenterveydestäni! ☺️

        Minä nautin tästä, mutta en pelkästään itseni vuoksi vaan myös seuraavista syistä:

        - Muut ovat lähteneet mukaan keskusteluun.
        - Niin monet ovat tukeneet minua ja tuominneet kokemani häirinnän. 💖
        - Seksuaalinen häirintä aihepiirinä saa lisää huomiota.
        - Häirinnän uhrit saavat toivottavasti rohkaisua kertoa kokemastaan.
        - Häirinnän todistajat sekä netissä että reaalimaailmassa saavat toivottavasti rohkaisua puuttua ulkopuolisten kokemaan häirintään.

        Sinulle erityisesti seuraava huomio: muista, ettei tätä ketjua ole LAINKAAN pakko lukea, jos koet ketjun aihepiirin tai jonkun siihen osallistuvan kirjoittajan mielenterveyden niin heikoksi, että joudut sitä henkilökohtaisesti pohtimaan. Empatia on aina hyvästä, mutta johonkin kohtaan se raja kannattaa vetää ihan oman taakan kohtuullistamisen vuoksi. 😉

        🦄


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      65
      1980
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1327
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1264
    4. 46
      1148
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1002
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      999
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      920
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      881
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      878
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      873
    Aihe