Mikä on Antti Kaikkosen AUTO joka hajoaa usein?

Anonyymi-ap

122

4537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole löytänyt mikä merkki on kyseessä, mutta yhdessä uutisessa mainittiin, että kyseessä on hänen vaimonsa käyttämä auto ja auto on vuosimallia 2006. Eli kyseessä on 17 vuotta vanha auto ja niissä ongelmia onkin useammin varsinkin jos kilometrejä on kertynyt paljon.

      • Anonyymi

        Ei iän persuteella voi päätellä vikojen määrä... useimmilla persuilla on vanha venäläinen auto ja hyvin toimii pakkasellakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei iän persuteella voi päätellä vikojen määrä... useimmilla persuilla on vanha venäläinen auto ja hyvin toimii pakkasellakin.

        - Kepun kaikkoselle olis Paras kulkuneuvo MasseyFerguson 165 vm. 1966 !
        - ja siihen Peräkärry LannanLevittimellä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei iän persuteella voi päätellä vikojen määrä... useimmilla persuilla on vanha venäläinen auto ja hyvin toimii pakkasellakin.

        Niin Ladaa parempaa ja käyttö varmempaa autoa ei ole vielä keksitty. Minulla on sellainen siistikuntoinen kilometrejä hyvän matkaa päälle 200 000 km Lähes aina on mennyt katsastuksesta ensimmäisellä läpi niin viimmeiset kolmekertaakin. Mikään muu auto merkki ei ole talvella Ladaa lämpimämpi . . . . !! EI MIKÄÄN, kuin hyväksi lämmitetyn uunin pankko !!

        Sanoo Timppa Idästä ja Venäjän sydän ystävä ja kävijä.


      • Anonyymi

        Volvo han se on ainakin enen ollut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei iän persuteella voi päätellä vikojen määrä... useimmilla persuilla on vanha venäläinen auto ja hyvin toimii pakkasellakin.

        Täyttä tuubaa, Ladat myytiin käytettynä jo 90-luvun alussa takaisin Venäjälle. Minunkin Lada Samarani osti joku venäläinen, mutta auton osti minulta manne autokauppias Helsingissä. Sain monta tonnia voittoa (markkoina) tuosta autosta. Olin sen saanut aika halvalla noin vuoden verran aiemmin tuttavaltani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täyttä tuubaa, Ladat myytiin käytettynä jo 90-luvun alussa takaisin Venäjälle. Minunkin Lada Samarani osti joku venäläinen, mutta auton osti minulta manne autokauppias Helsingissä. Sain monta tonnia voittoa (markkoina) tuosta autosta. Olin sen saanut aika halvalla noin vuoden verran aiemmin tuttavaltani.

        Eihän ny kaikki ladojaan myynyt. Niitä näkyy yllättävän paljon tien päällä. Vielä jos on vanhempi lada, niin avot, kun on helppo korjata, jos vikaa tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei iän persuteella voi päätellä vikojen määrä... useimmilla persuilla on vanha venäläinen auto ja hyvin toimii pakkasellakin.

        Hallitustako nämä siat äänestää kun mikään ei toimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        - Kepun kaikkoselle olis Paras kulkuneuvo MasseyFerguson 165 vm. 1966 !
        - ja siihen Peräkärry LannanLevittimellä !

        Lannan levitin on Mestarilla lainas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lannan levitin on Mestarilla lainas.

        Fiat Mirafiori ois hyvä tai kunnon Mosse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiat Mirafiori ois hyvä tai kunnon Mosse.

        Kepukanki-Koora tai Kepukanki-Khraisleri .


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        ❤️ ­­N­­y­m­­f­­­o­m­­a­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        Se on piru BMW... AK seisoo niin, että toinen munuainen erottuu maskissa...


      • Anonyymi

        Laittomasti parkkeerattu. Sakon paikka.


    • Anonyymi

      Kohtuullisen painava kaasujalka Kaikkosella. Ei kestä autot Antin revitystä.

      • Anonyymi

        Onko mm. huoltovarmuudesta vastannut ministeri koskaan kuullut että autot kuuluu viedä säännöllisesti huoltoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko mm. huoltovarmuudesta vastannut ministeri koskaan kuullut että autot kuuluu viedä säännöllisesti huoltoon?

        Puolueohjelmassa siitä ei ole mitään mainintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puolueohjelmassa siitä ei ole mitään mainintaa.

        "Ei ole sanottu tupailloissa auton huolloista mitään????"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei ole sanottu tupailloissa auton huolloista mitään????"

        Kaikkonen osaa huoltaa bain trkeoeita maataloustuella jonka sinä maksaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko mm. huoltovarmuudesta vastannut ministeri koskaan kuullut että autot kuuluu viedä säännöllisesti huoltoon?

        Ei ollut huoltovarmuus ministeri. Pöljä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko mm. huoltovarmuudesta vastannut ministeri koskaan kuullut että autot kuuluu viedä säännöllisesti huoltoon?

        Jo toki, jos ei mitään osaa tehdä, niin kannattaa huollattaa. Se on vaan aika erikoista, jos maksaa huollosta enemmän per kerta, kun auton arvo on. Itse tee. Bemari on kyllä hyvä auto, mutta kun ikää tulee, on siinäkin omat vikansa, kuten kaikissa. Ihmettelen, ettei osta "uutta" hyvää netistä ja käskis Kuusakosken hakea romun pois.


    • Anonyymi

      320d touring

      • Anonyymi

        Jeppp, nyt olisi kiinnostavaa tietää se vika/viat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeppp, nyt olisi kiinnostavaa tietää se vika/viat.

        Onko se bemari aivan yhtä aivokuollut kuin keputkin


      • Anonyymi

        Traktorin moottorilla.


      • Anonyymi

        Hahah touringit tehdään hinausauton avustuksella. Päivän paras hahahah


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Traktorin moottorilla.

        Mossen koneitahan noissa


    • Anonyymi

      Kepulaiset ovat tottuneet ajamaan traktoreilla, siksi autot eivät kestä heidän ajotyylillään.

    • Anonyymi

      Ei Volvot jää tienposkeen kun kolari tilanteessa ainoastaan, arvasin kun avasin et Saku se on kun ne on tilastoissa hinurien
      kyydissä aika kärjessä.

      • Anonyymi

        Mun BMW 520, 2004 ei kertaakaan simahtanut tielle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun BMW 520, 2004 ei kertaakaan simahtanut tielle

        Sun BMW sopii paskan kuskaamiseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun BMW sopii paskan kuskaamiseen

        Mistä saan noutaa Teidät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun BMW 520, 2004 ei kertaakaan simahtanut tielle

        Ei tielle varmaan mutta tiensivuun se yleensä viimeseltä simahtaa.


      • Anonyymi

        Volvoa sanottiin maatalousrattoriksi ennen,suunnitteliat piirti sen ruutupaperille pitkään,siksi se oli kantti×kantti kun rattori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tielle varmaan mutta tiensivuun se yleensä viimeseltä simahtaa.

        Joskus tulevaiuudessa varmaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun BMW 520, 2004 ei kertaakaan simahtanut tielle

        Ei ole jättänyt minunkaan 2000 Corolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun BMW sopii paskan kuskaamiseen

        Bmv ja vitulla määränpäähän ja kusisella pölkyllä päähän ääliöitä ja alapäähän myös jos omistatte ylä ja alapään niin ajakaa volvolla vollottajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun BMW 520, 2004 ei kertaakaan simahtanut tielle

        Ajaisit silllö joskin niin jäisit teille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tielle varmaan mutta tiensivuun se yleensä viimeseltä simahtaa.

        Rav 4 hybrid neliveto 8 sek. 222hv


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajaisit silllö joskin niin jäisit teille

        Tänäänkin olin Kurikassa sillä .


      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa. Saman aamun työmatkan aikana tuli pari hinuria vastaan, kummankin lavalla volvo. Et se siitä. Ei autoja enää osata tehdä. Kertakäyttökamaa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun BMW 520, 2004 ei kertaakaan simahtanut tielle

        Niinpä, kun kun auto on pajalla ja ei lähe käyntiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rav 4 hybrid neliveto 8 sek. 222hv

        Köyhää........kyllä 770 hp pitää löytyä kuten minun audista.....pysyttele tiensivussa kun miehet tulee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun BMW 520, 2004 ei kertaakaan simahtanut tielle

        Sulla mitään bemareita oo


    • Anonyymi

      Volvo sopii paskan kuskaamiseen

    • Anonyymi

      Suomen "hinatuin" automerkkihän se, eli bemari

      • Anonyymi

        Pitää paikkansa ja etusäleikön lisäksi myös etuvalot paljastaa automerkin.
        "Vakuutusyhtiö: BMW on hinausmäärissä omassa luokassaan"
        Tekniikka & Talous -lehti


    • Anonyymi

      Tai bemari?

      • Anonyymi

        En lukenut yhtään viestiä ketjussa ja muutkin näköjään puhuu bemarista. Sellainen käsitys mulla on että sitä joudutaan hinaamaan usein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En lukenut yhtään viestiä ketjussa ja muutkin näköjään puhuu bemarista. Sellainen käsitys mulla on että sitä joudutaan hinaamaan usein.

        Aloituksen toki luin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En lukenut yhtään viestiä ketjussa ja muutkin näköjään puhuu bemarista. Sellainen käsitys mulla on että sitä joudutaan hinaamaan usein.

        Toyota on hinatuin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En lukenut yhtään viestiä ketjussa ja muutkin näköjään puhuu bemarista. Sellainen käsitys mulla on että sitä joudutaan hinaamaan usein.

        Jos auto on vuosimallia 2006 ja paljon ajettu niin se ei ole kovinkaan ihmeellistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota on hinatuin.

        Heti mersun, volvon ja volkkarin jälkeen. Se on niin ihmeellistä että jos tiettyä merkkiä on paljon ja jos niillä autoilla myös ajetaan paljon, niille sattuu mahdollsiesti ja jopa todennäköisesti pikkuvikoja useammin kuin muille automerkeille. Minusta tämä on aivan käsittämätöntä, miten se näin voi olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota on hinatuin.

        Hanki sinä jomo oma elämä

        Toyota on vähiten hinattu

        Katsastuskin aina läpi kaikissa

        Milläs ite ajat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki sinä jomo oma elämä

        Toyota on vähiten hinattu

        Katsastuskin aina läpi kaikissa

        Milläs ite ajat

        Tilastojen mukaan Toyota on hinatuin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki sinä jomo oma elämä

        Toyota on vähiten hinattu

        Katsastuskin aina läpi kaikissa

        Milläs ite ajat

        Tilastojen mukaan Toyota on hinatuin.


      • Anonyymi

        Ja Suomen halutuin varmatoiminen Wartburg 353W.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki sinä jomo oma elämä

        Toyota on vähiten hinattu

        Katsastuskin aina läpi kaikissa

        Milläs ite ajat

        Katsastuksessakin läpi aina: koteloista , pohjasta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos auto on vuosimallia 2006 ja paljon ajettu niin se ei ole kovinkaan ihmeellistä.

        Minulla on 940 Volvo farmari bensamalli 85 kW (2,3 litranen) vm. 1993 ja toimii aika hyvin. Ei ole ikinä kone- eikä vaihteistoremonttia tehty. Korikin on lähes virheetön. Katsastuksessa on kehuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on 940 Volvo farmari bensamalli 85 kW (2,3 litranen) vm. 1993 ja toimii aika hyvin. Ei ole ikinä kone- eikä vaihteistoremonttia tehty. Korikin on lähes virheetön. Katsastuksessa on kehuttu.

        Kilometreilläkin on merkitystä, ei pelkällä vuosimallilla. Joku voi ajaa 50 tkm/v ja toinen taas 5 tkm/v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki sinä jomo oma elämä

        Toyota on vähiten hinattu

        Katsastuskin aina läpi kaikissa

        Milläs ite ajat

        Ajan oikealla autolla jota sivutuuli ei vie mennessään...kuten toyotaa tuulet vie.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on 940 Volvo farmari bensamalli 85 kW (2,3 litranen) vm. 1993 ja toimii aika hyvin. Ei ole ikinä kone- eikä vaihteistoremonttia tehty. Korikin on lähes virheetön. Katsastuksessa on kehuttu.

        Lambda sond kone....renault paskaa on siis konehuoneessa....onnea mouho.


    • Anonyymi

      Onko ex-puolustusministerin kelvoton auto julistettava turvallisuuspoliittiseksi uhkaksi? Ja Supo taas #KUORSAAAAAAAAA#

    • Anonyymi

      Ministerin autoon on asennettu virus, se riittää.
      Stuxnet- nimisellä viruksella aikanaan rikottiin Iranin Uraaninrikastussentrifugeja syöttämällä verkkoon tietyllä tavalla suunnattu virus joka tunkeutui paikallisen tehtaan järjestelmään, kuunteli eli seurasi aikansa sitä tekniikkaa ja alkoi sitten kiihdyttää sentrifugien pyörimisnopeutta niin suureksi että niitä hajosi kai tuhansin, eli myös mahdollinen ydinpommikäyttöön soveltuvan rikastetun uraanin valmistus ainakin silloin joksikin aikaa lakkasi. Autossa riittää tuhansia kertoja yksinkertaisempi ja helpommin ohjelmoitava haittajuttu silloin tällöin kiusallisesti laittamaan auton "epäkuntoon"!

    • Anonyymi

      Saksa on paska maa, eivät osaa tehdä autojakaan.

    • Anonyymi

      Ei se ole auto, se on laada. gorbatsohwin suosittelema kulkuneuvo suunnitelmatalouteen. Ei voi ohittaa ketään sillä kommunismissa kukaan ei saa olla parempi kuin joku muu.

      • Anonyymi

        Nyt päätimme karkottaa Sinut Siperiaan kun noin sanoit :) Joudut itse kustantamaan Ladalla sen matkan. Bensakulut saat vähentää Venäjän valtionverotuksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt päätimme karkottaa Sinut Siperiaan kun noin sanoit :) Joudut itse kustantamaan Ladalla sen matkan. Bensakulut saat vähentää Venäjän valtionverotuksessa.

        Da holotna olo masiina kaputtt


    • Anonyymi

      Siinä on kyselijäpösilölle mietittävää.

    • Anonyymi

      Eiköhän noilla palkoilla voi ostaa kunnon ajopelin. On etuja ja erilaisia tukia ja kylkiäisiä.

      Hänellähän on taloja, asuntoja ja nytkin rakentaa uutta taloa.

      Tuskin o rahasta kiinni, onko tämä vain huomion hakuisuutta.

      Minusta on ihan naurettavia piilo mainoksia, menee kauppaan ja ostaa uuden eiköhän sponssaajia ja varaa riitä ostaa vaikka osamaksulla uusi.

      • Anonyymi

        "Yrittää keinoköyhäillä ja saada ansiottomasti huomiohakuisuutta?"


      • Anonyymi

        KIrjoitustaitokaan ei ole rahasta kiinni!


    • Anonyymi

      Kyllä meidän isä teidän isän voittaa.

    • Anonyymi

      Mosse elite de luxe

    • Anonyymi

      Kanki on SDP- tappoverotuksen uhri. Rahat män kassa-sannan pohjattomaan kassaan.

    • Anonyymi

      Kumpi on parempi Lada 2105 vai Lada 2107?

      • Anonyymi

        2107 on kevyt- kuorma-auto. Venäjällä.
        Kyytiin saa 3.000 kg ja 5.000 kilon nosturin.
        Käy lentopetroolilla ja päästöt 0,5 grammaa


    • Anonyymi

      Yleensä näistä sammahtaa se morkooli, mikä on ahdetun dieselmoottorin mekaanisesti ruiskutushetken ajoittavan polttoaineensyöttöpumpun ahdonalaisen syöttömäärälisän hydraulis-pneumaattinen säätöelin

    • Anonyymi

      Kyseessä oli siis joku saksalainen premium, joten hinauksen ymmärtää.
      Itse olen ajanut 15-20-vuotiailla kaukoidän ihmeillä, mutta niissä on se
      yhteinen ominaisuus, että kun niitä välillä huollattaa, niin ei ikinä tarvi
      jäädä tieposkeen ihmettelemään.
      Tulevaisuudessa autoissa on niin paljon elektroniikkaa, että mikään
      auto ei selviä enää 20-vuotiaaksi, sillä korjauskulut ylittää arvon.

    • Anonyymi

      Taitaa olla Toyota kaikkosella kun koko ajan hajoilee...

    • Anonyymi

      SKOODALTA SE TAITAA OLLA, KOSKA ISIN TÄYTYY OLLA PAIKALLA.
      "SKODA ON NELJÄ PYÖRÄÄ JA LOOTA, ISI TYÖNTÄÄ JA ÄITI OHJAA, LAPSET PAIKKAA POHJAA".

      • Anonyymi

        MIksi huutokirjaimet, ei jaksa lukea, lienet juntti?


      • Anonyymi

        Jos Kanki olisikin sijoittanut skoodaan ei olisi mitään ongelmia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIksi huutokirjaimet, ei jaksa lukea, lienet juntti?

        ...jostain itä-suomesta on selvästi...


    • Anonyymi

      Voi vattu

    • Anonyymi

      Suomen luotettavimmat autot TOP TEN:

      1. Toyota

      2. Volvo

      3. Mercedes

      4. Volkswagen

      5. Ford

      6. Nissan

      7. Opel

      8. Skoda

      9. Peugeot

      10 Audi

    • Anonyymi

      Hei, tässä on Saksan ADAC:in vikatilasto (hinausta tarvinneet autot), kääntäkää artikkeli google kääntäjällä suomeksi.
      Parhaat 1. bmw, ja 2. audi, kolmantena näyttäis tulevan (pienen välimatkan päässä) mb ja volvo. Eli tilastossa tumman vihreät vähiten hinausta tarvinneet.
      Sinällään mielenkiintoinen esim. toyotan suhteen, ks tilasto. on valtavan suuri otanta Saksassa.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Toyota näkyy olevan epäluotettavin.


    • Anonyymi

      BMW:ssä on rengasrikosta ilmoittava toimnto. Ei tarvi mitään venttiilitunnistimia kuten monet..

      • Anonyymi

        Ilmoittaa myös rengasrikollisista ja soittaa GESTAPON sen kotiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmoittaa myös rengasrikollisista ja soittaa GESTAPON sen kotiin

        Laittakaa kestaapot kepun perään


    • Anonyymi

      no, joku kepuli on huoltanu

    • Anonyymi

      >>auto on vuosimallia 2006. Eli kyseessä on 17 vuotta vanha auto>>

      Suomalaisten autojen keski-ikä on 13,5 vuotta. Kannattaisi Kaikkostenkin ajella tuoreemmilla autoilla, niin kuin muutkin suomalaiset.

      Kepulaisena Kaikkonen on vanhaa Hankkijan ja SOK:n asiakaskuntaa. Aikanaan SOK Autokauppa edusti Ford-, Hyundai-, Renault-, Suzuki-, Dacia-, ja Isuzu automerkkejä. Muistikuvani mukaan Hankkija myi aikanaan Fiatia.

      • Anonyymi

        Luulis että rengasrikon tunnistaa kuski,toki bemarilla ajaa moni sellainen(en yleistä) nää lippispää energy räppärit jotka ei välttämättä huomaa vaikka ajais vanteilla..... nooh itsellä on 2005..volkkarin 2.0tdi passat manuaali laatikolla ajelen lähinnä työmatkoja /100-600km sivu ja paikan päällä pikku siirtoja. normi huollot tehdään.mittarissa on nyt 800th hienosti pelittää. käytettynä ostin 07. on ruostekukkaa ja tottakai on pitäny laittaa iskaria,jarrupalaa sekä perushuoltoa..nyt siirtyy keväällä huutokauppaan kun leimaa viä on ja alle tulee audi A6 bensa 4wd farkku.


      • Anonyymi

        Eli jopa puolet autoista on yli 13,5 vuotta vanhoja. Yli 17 vuotta vanhoilla autoilla ajaa monetkin suomalaiset. Ja se on ihan ok, jos auto vain toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulis että rengasrikon tunnistaa kuski,toki bemarilla ajaa moni sellainen(en yleistä) nää lippispää energy räppärit jotka ei välttämättä huomaa vaikka ajais vanteilla..... nooh itsellä on 2005..volkkarin 2.0tdi passat manuaali laatikolla ajelen lähinnä työmatkoja /100-600km sivu ja paikan päällä pikku siirtoja. normi huollot tehdään.mittarissa on nyt 800th hienosti pelittää. käytettynä ostin 07. on ruostekukkaa ja tottakai on pitäny laittaa iskaria,jarrupalaa sekä perushuoltoa..nyt siirtyy keväällä huutokauppaan kun leimaa viä on ja alle tulee audi A6 bensa 4wd farkku.

        Mulla on Bemarin mittarissa nyt 1100000 km ja normihuolloilla mennään, automaattilaatikko vaihtaa huomaamattomasti ja kaikki toimii, katasastuksista läpi huomautuksitta. Ruostetta ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on Bemarin mittarissa nyt 1100000 km ja normihuolloilla mennään, automaattilaatikko vaihtaa huomaamattomasti ja kaikki toimii, katasastuksista läpi huomautuksitta. Ruostetta ei ole.

        Oho,onnittelut, mutta kyllä sitten automaattiinkin on oikeat öljynvsihdot tehty? Monta ZF-askia on varmasti pilattu sillä , että on ajettu satoja tuhansia samoilla fluideilla..


    • Anonyymi

      Säälittävä uusavuton paska tuokin. Äly ei näytä riittävän edes auton korjaamiseen,
      Ilmeisesti ei osaa mitään muutakaan siis.

      • Anonyymi

        TÄysin avuton ilman satojen avustajakuntaa????


    • Anonyymi

      Venäjän Volga paras ja potratonikat alle .

      • Anonyymi

        Vanki-kangin pitää siirtyä Lada kantaan? DA!


    • Anonyymi

      Tojo

    • Anonyymi

      Datsun 100A

      • Anonyymi

        Noi sata amppeeriset alkaa olla taas kysyttyä tavaraa, kun bensa-asemilla myydään kohta enää pelkkää sähköä.


      • Anonyymi

        Oi nostalgiaa,,,,,puukenkä, apinaratsu..mitä vielä lempinimiä rakkaalla lapsella..?:)


    • Anonyymi

      Iso kaara on kuvassa.

    • Anonyymi

      Kyllä se Kaikkosen ongelmallinen auto vaikuttaa tätä BMW 325i -sarjaa olevan.
      https://preview.netcarshow.com/BMW-325i_Touring-2006-hd.jpg

      Takaikkunan yläreunassa oleva ilmanohjain ja katolla oleva antennimötikkä, ja kattokaiteet vavistavat tunnistusta.

      Noista Bemareista oli Länsiväylässä juttua lokakuulla. Siinä todettiin, että BMW on eräs eniten hinaukseen joutuvista automerkeistä.
      https://www.lansivayla.fi/paikalliset/6243425

      "BMW on tässä kuitenkin täysin omassa luokassaan: Bemareita
      hinataan käsittämättömät lähes 60 prosenttia."

      • Anonyymi

        Sivulasien palkit ja muoto paljastaa helposti..


    • Anonyymi

      EIKÖ OLE POJULLA VARAA OSTAA / LIISATA / LAINATA PAPUPURKKII NOILLA HANKKEILLA, TULOILLA AIKA NOLOA EX MINISTERILTÄ NYT KANSANEDUSTAJA. KANKI OSTA VOLGA TEE VELKA VOLGA LOPPUU ENEMMIN KUN VELKA SINÄHÄN OLIT PUTEN KAVERI.

    • Anonyymi

      Viina maistuu?

      • Anonyymi

        Pitäisikö sen mennä myös ajokokeisiin uudestaan?


    • Anonyymi

      Se tulee nyt Kaikkosten nelihenkiselle perheelle paristoauto käyttöön. Se ei jätä tielle, jos muistaa laittaa auton joka ilta lataukseen kotona ja sitten taas eduskunnan parkkiluolassa.

      Tuusula on sopivan, 32 km päässä Helsingistä. Yhdellä latauksella voi suvikeleillä päästä meno-paluumatkankin, jos ei tarvii kovasti lämmitttää talvella auton sisätiloja.

      Vaalien ajan maakuntakierroksille akkuauto on liian epävarma, dieseli pitää sinne olla

    • Tässä tapauksessahan ei ole kyse auton merkistä vaan samasta asiasta kun koira ja omistajansa alkaa muistuttaa toisiaan. Kepulainen poliitikko on tartuttanut autoonsa oman aatesuuuntansa joten kuten kepulainenkin pettää aina niin miksi autonsa muka olisi yhtään parempi.

      • Anonyymi

        Joo eräs ulkomaalainen sanoi minulle aikoinaan Saulin ja Lennun kuvasta, että kyllä on koira isäntänsä näköinen.


    • Anonyymi

      Anti Kaikkonen aikoinan seurasi minua instaramisa =D Postasi käpyjen kansa kuvia metsänsiimeksksetä !Raija

    • Anonyymi

      >>Kyllä se Kaikkosen ongelmallinen auto vaikuttaa tätä BMW 325i -sarjaa olevan.

      Luulisi Kaikkosen tuloluokassa olevalal ihmisellä olevan varaa bemarin 500-sarjalaisiin autoihin.

      Nuo pienet kolmesataset ovat sellaisia parikymppisten kollien autoja.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      326
      3605
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      223
      3116
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2603
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      20
      2112
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2095
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      16
      1927
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1735
    8. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1732
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      286
      1422
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1342
    Aihe