Kaupoissa on jälleen suuret joulumakeis vuoret asiakkaita houkuttelemassa.
Pystytkö ohittamaan ne ilman, että kätesi päätyy rohmuamaan makeispakkauksia ostoskoriin.
Ajattelin, etten joulumakeisita osta ja hyvät syytkin on sille.
Se on vain hetken hurmio, kun joulukonvehti on suussa kielenpäällä.
Seuraavana päivänä on sama tilanne, kuin ennen suklaakonvehtipakkausta, halu suklaakonvehtiin.
Toiseksi, joulumakeiset ei ole edes halpoja, vaan kalliita.
Kolmanneksi, eivät ole hampaille hyväksi ja aiheuttavat hampaille reikiintymistä ja
siitä seuraa sitten vielä suurempi lasku maksettavaksi, mitä joulumakeisiin on mennyt rahaa.
Onko sinulla itsekuria joulumakeis vuorten vierellä
31
269
Vastaukset
Ovatko ne makeiset sinkkuja? Entä heteroja?
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
No en ole erityinen konvehtimakeisten ystävä. En siis ostais makeisia kalliilla helkatinmoisessa muovi/pahvi paketissa kalliilla.
Ja toivoisin, ettei kukaan niitä mulle ostaiskaan. Ennemmin tavalliben suklaalevy, missä kohtuudella pakkausmateriaalia ja enempi tuotetta.Pystyn kyllä, se käy helposti. Jään niitä vaan usein ihastelemaan, että onpas siinä monenlaista ja hyvältä näyttää. Mutta jos päätän, että en osta, niin ei niitä sitten mukaan tartukaan.
- Anonyymi
Entä olut tai viinihyllyllä niin ostatki sitten 100 ja litroja ja mietit loppuuko jo ennen joulua vai
Anonyymi kirjoitti:
Entä olut tai viinihyllyllä niin ostatki sitten 100 ja litroja ja mietit loppuuko jo ennen joulua vai
En osta olutta, enkä viiniä ikinä…
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
En osta olutta, enkä viiniä ikinä…
Entä konroomi paketeita ettei tuu joulu vauvaa
Anonyymi kirjoitti:
Entä konroomi paketeita ettei tuu joulu vauvaa
En sinkkunaisena tarvitse niitäkään.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Epäilen ettet vaan olis superkuluttaja eli veikkaan että jos et tarvis niin sinulla olis oma mies eli aviomies mut et halua omaa miestä vaan miehiä eli konroomeita kuluu ja paljon onko perää arvauksella
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Vai entä dildojen suurkuluttaja
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Kyl jotain paheita on
Anonyymi kirjoitti:
Epäilen ettet vaan olis superkuluttaja eli veikkaan että jos et tarvis niin sinulla olis oma mies eli aviomies mut et halua omaa miestä vaan miehiä eli konroomeita kuluu ja paljon onko perää arvauksella
Ei ole arvauksellasi päätä eikä häntää😃
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ei ole arvauksellasi päätä eikä häntää😃
Mut oikeasti sanoppas minulle miks noin mukava ja kiva tyttö kuin sinä olet ei omaa poikaa etsi eli miksi et halua ja ota omaa miestä eli mikä on oikea syy koska saisit vaikka heti oman miehen jos vaan haluaisit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut oikeasti sanoppas minulle miks noin mukava ja kiva tyttö kuin sinä olet ei omaa poikaa etsi eli miksi et halua ja ota omaa miestä eli mikä on oikea syy koska saisit vaikka heti oman miehen jos vaan haluaisit
Ja siin oliskin sinelle elämäsi paras joululahja hankit itsellesi iki oman miehen
Anonyymi kirjoitti:
Noh ei se ole niin yksinkertaista, kun ei sitä hyvää ja oikeaa miestä niin vaan löydetä ja oteta.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Noh ei se ole niin yksinkertaista, kun ei sitä hyvää ja oikeaa miestä niin vaan löydetä ja oteta.
Ei se monimutkaistakaan ole eli on hyvin hyvin yksinkertainen juttu ja kyllä hyviä miehiä on ja kyllä sinä otat oman miehesi heti vaan kun haluat
En juuri pidä makeisista. Liha on paheeni. Teinkin tässä ison läjän karjalanpaistia, jota pakastin. Nam nam.
- Anonyymi
Olen syönyt jo viisi laatikollista joulumakeisia!
- Anonyymi
Isännälle ikä pitkä, emännälle perä leveä! Näillä mennään!
- Anonyymi
Ihailen aina uusia kauniita rasioita.
Pari olen jo ostanut - viemisiksi totta kai.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Pystyn kyllä menemään niiden ohi. Aion kuitenkin ostaa jouluksi tiettyjä joulumakeisia. Juuri tuossa viikonloppuna mietin, että jos ostaisi ne tässä kohta, niin olisi sitten joulun namit hankittuna. Ne tosiaan kyllä säilyvät mulla kaapeissa sinne jouluun saakka ongelmitta. 🙂
- Anonyymi
Ei mitään kontrollia
- Anonyymi
Out of control.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Out of control.
Damn right candycone
- Anonyymi
Pyrin siihen, että kerran viikossa voin antautua makeisten vieteltäväksi. Muuten olen ankara itselleni ja tunnen huonoa omaatuntoa, jos lankean useammin näille viettelyksille 🎅🎀🙏🧐💩😪
- Anonyymi
"Joulumakeiset" tarkoittaa minulle suklaakonvehteja, mikä tahansa ei kuitenkaan maistu. Itsekurissa löytyy, sillä suklaa on kärjessä herkuistani, joita välttelen, joissa on lukuisia itseasettamiani rajoituksia.
- Sheena - Anonyymi
Kerran täällä vaan eletään ja joulu on vaan kerran vuodessa jne. mitä näitä lentäviä lauseita nyt on. Eli kyllä rohmuan ja syön ja roskaan. Koska mä voin.
Ei tarvi itsekuria tässä asiassa kun en karkista ja makeisista välitä juuri muutenkaan joten hyvin hyvin vähän tulee joulumakeisiakaan syötyä jos yhtään varsinkaan konvehdeista en tykkää.🙂.
Edellisenä joulunja sain 5 konvehtirasiaa ja yhden suklaalevyn. Kyllä tuli syötyä suklaata, tosin en ihan ahmimalla syönyt heti kaikkia, mutta pikku hiljaa rasiat tuli tyhjennettyä ja suklaalevy syötyä. Suklaalevy oli Fazerin ja sellainen, jossa suklaan seassa pieniä vihreän kuulan paloja. En muuten välitä vihreistä kuulista, mutta suklaan seassa ne meni tosi hyvin ja tämä levy olikin mun suosikki suklaista. Toisiks suosikein oli Juliasuklaa-konvehtirasia. Viime jouluna en tainnu saadaakaan yhtä mun suosikkia, Pandan Juhlapöydän konvehteja.
Nyt en tahtois ihan noin paljon suklaata kuin viime jouluna, mutta se otetaan vastaan mitä tulee =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397840Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412019Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251960- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822