Mitä antaisit ja kenelle?
Palstalaisille joululahjoja
38
591
Vastaukset
Antaisin Pirpanalle seksikkäät pikkarit
- Anonyymi
Halkiolla vai ilman? :))
-keinovaginamies- Ja minä sitten antaisin sinulle lämpimän, pehmoisella langalla neulotun kalukukkaron, josta olikin jo puhetta tuolla toisessa ketjussa..
Tai no olen minä muutakin miettinyt. Katsotaan sitä sitten kun seuraavan kerran tavataan. :DPikku-pirpana kirjoitti:
Ja minä sitten antaisin sinulle lämpimän, pehmoisella langalla neulotun kalukukkaron, josta olikin jo puhetta tuolla toisessa ketjussa..
Tai no olen minä muutakin miettinyt. Katsotaan sitä sitten kun seuraavan kerran tavataan. :DToivottavasti tavataan vielä ennen joulua
pujotteIija kirjoitti:
Toivottavasti tavataan vielä ennen joulua
Toivon sitä minäkin. Minulla on sinulle lahjaidea, mikä tosin voi olla ihan umpisurkea. Voin treffeillä kysyä siitä sinulta.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Toivon sitä minäkin. Minulla on sinulle lahjaidea, mikä tosin voi olla ihan umpisurkea. Voin treffeillä kysyä siitä sinulta.
Minäkin kyselisin sinulta lahjatoiveita, kysellään yksityisesti jossain vaiheessa
pujotteIija kirjoitti:
Minäkin kyselisin sinulta lahjatoiveita, kysellään yksityisesti jossain vaiheessa
Juu. Noin tehdään.
- Anonyymi
Halauksen
- Anonyymi
Naisille antaisin 1 kg pkt myllyn paras torttutaikinaa ja purkin luumuhilloo ja pkt kahvia ja yhdessä kysyttäis naiselle jotakin sinkkumiestä mukaan joulutorttukahveille naisen luokse tai miehen ja ensi vuoden jouluna näen heit tuli pareja
Annan kaikille palstalaisille musiikkilahjan ja toivotan rauhallista joulunalusaikaa. 🧑🎄☃️
" Jarkko freaking Metal God Ahola 🔥🔥🔥!" 😍
~ Jarkko Ahola - Walking In The Air ~
https://youtu.be/WqBSDB5oHug?si=QN92ISiZFiKpA5Jb- Anonyymi
Mjaa, en tiedä onko kaikki vielä tilannetajultaan ajankohtaista mutta:
1. Lahden lähellä asuvalle antaisin munat ja sänkisen leukapielen
2. Disselle antaisin saunatontun jolla olis mukanaan koppa kaljaa
3. Harmikselle ennustuspallon suhteesta Suomi Venäjä
4. Trollikalle yhden hyvän ja kiihkeän yön ex-miehen kanssa
5. Haaveilijalle, Athe... ja Citrinellalle ässäarvan jonka päävoittona olisi unelmien mies. Aina ei voi voittaa.
6. Tositypylle https://www.youtube.com/watch?v=D4sJIztc9Zo
7. YB, pelkkää hyvää mieltä, on sen ansainnut
8. Random, joku kirjalahja hyvää luettavaa, Joulun hiljaisiin hetkiin
9. x-liner, pusu poskelle, ei ole sitä pitkään aikaan saanut:)
10. Muillekin jotain, kivaa ja jännittävää. Jokainen on lahjansa ansainnut
AVKiitos musiikkilahjasta.
Aika erikoinen musavalinta. Mikä inspiroi sinua valitsemaan juuri ko. biisin?- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Kiitos musiikkilahjasta.
Aika erikoinen musavalinta. Mikä inspiroi sinua valitsemaan juuri ko. biisin?Taidat olla ainut joka tuntee bändin, uutta tuotantoa. Sanoja ei kannata ottaa vakavasti.
AV Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla ainut joka tuntee bändin, uutta tuotantoa. Sanoja ei kannata ottaa vakavasti.
AVKuuntelen Atomirottaa kausittain. Varsinkin "Piru olkapäällä" on hyvä biisi. Pitää vaan olla oikeanlaisessa mielentilassa.
https://youtu.be/4JnUyMIkRSM?si=s_cfCgBdcCW8Mknatosi.typy kirjoitti:
Kuuntelen Atomirottaa kausittain. Varsinkin "Piru olkapäällä" on hyvä biisi. Pitää vaan olla oikeanlaisessa mielentilassa.
https://youtu.be/4JnUyMIkRSM?si=s_cfCgBdcCW8MknaMä tykkään tästä.🙂. https://youtu.be/RuWTf7w9PpM?si=UD5dbkuVbcdj7gBr
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla ainut joka tuntee bändin, uutta tuotantoa. Sanoja ei kannata ottaa vakavasti.
AVKyllä sitä muutkin joskus kuuntelee.😀. https://youtu.be/MWKnIIUOs4s?si=q4cKNQcwOiHdN7rq
Mikkojuhan kirjoitti:
Mä tykkään tästä.🙂. https://youtu.be/RuWTf7w9PpM?si=UD5dbkuVbcdj7gBr
Just hetki sitten (ennen kuin laitoit tuon viestin ja linkin) kuuntelin tämän.
Hah! Hauska yhteenattuma. 😃- Anonyymi
No, jee jee! Tämäpä oli yllätys lahja; mä haluan kiihkeästi ottaa koivuhalon mukaani.
Uus kiihkeä, skapa! Tällä kertaa mun ei tarvitsisi kohteliaasti ainoastaan väistellä, vaan käyttäisin sitä astaloa, pienten kolhujen aikaan saamiseksi! Puntit; tasoihin!
Omatekemä digitaalinen joulukalenteri koko palstalle.
Ja tällainen aivopieru löytyi joulukuun 1. päivän luukun takaa.- Anonyymi
Vois olla myös pelkkä komponentit, piirilevy ja kasausohjeet.
Tina ja kolvi olisi oltava ns. talon puolesta.
Olis vähän käsitöihin vaihtelua palstalaisille :)
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Vois olla myös pelkkä komponentit, piirilevy ja kasausohjeet.
Tina ja kolvi olisi oltava ns. talon puolesta.
Olis vähän käsitöihin vaihtelua palstalaisille :)
-keinovaginamies-👍
Huomasin juuri, että nyt on jo joulukuun TOINEN päivä.
Mun verbaalikalenteri jätättää pahasti. Kantsii seurata muita kalentereita, ettei missaa jouluaattoa.
- Anonyymi
Vastauksen flowersreallylle.
- Anonyymi
Punaiset pikkarit pikku lapulla ja toiset pylly puolen mustat pikkarit aukiolla....Rakas
- Anonyymi
Tulethan Rakkaani?
- Anonyymi
Tehdään se pian
Joulutorttuja Välikselle
- Anonyymi
Kaikille Playstation 5 kaikilla herkuilla,
ja, iso kasa, pelejä lisäksi,
jos, unelmat, toteen tulevat, vain,
N - Anonyymi
Antaisin epilaattorin palstan yli 40-vuotiaille naisille.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Kiitos tästä. Alkoi väkisinkin naurattamaan. 😁
Rauhaa rakastava kosmonautti-nainen?
Anonyymi kirjoitti:
Rauhaa rakastava kosmonautti-nainen?
Ihan vain rauhaa rakastava Konsonantti-nainen.
Purkillinen hunajaa tänne , kiitos :)
- Anonyymi
amerikkalaisten noita karkkikeppejä: candy cane -juttuja... söin niitä osan, ei ollut enää kaupassa ostaa lisää joten ei voi enää syödä vaan säästää joulukuuseen...
Toivoisin vain, että kaikki
palstalla olevat saisivat olla
rauhassa ja edes hetken
rakastettuja sekä onnellisia.
Tiedetään, kunnon missivitsi,
klisee ja mitä kaikkea, mutta silti.
✨💚🌲✨💚🌲✨- Anonyymi
Ihan kaikille stressitöntä ja huoletonta joulunaikaa antaisin jos pystyisin.
-harmiseikirj- En mitään. Perinteisestihän vain kiltit lapset saavat lahjoja 😂
Tai no. Voisin sen verran joustaa, että antaisin kaikille tasapuolisesti malttia ja hyvää käytöstä palstahöpöttelyihin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082989
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142582Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3581350Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess191278- 901274
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531179- 951151
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1681001Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO160998- 131942