Haaveilijaa ja Pirpanaa pääsisin näin ensi alkuun "korkkaamaan" 😗? Samaan aikaan 🤔? No vattu tietty juuri samaan aikaan 🤗! Hinnastani voidaan sitten neuvotella. Luonnossa yleensä maksan. Mitä minä muka kiinnostukselleni mahdan? Olen itse asiassa pikemminkin tilanteen uhri 😱!
Jos sitä nyt vaikka
12
270
Vastaukset
Pöh! Älä uhriudu.. ja mä olen ihan liian kurppa korkattavaksi.. :D
- Anonyymi
Mutta kun tässä on niin liikaa stressiä ja muuta painetta, niin vitsit alkavat olemaan vähissä 😭. Kunhan vaan kumppani ees muistuttaa naista, niin se riittää (tai edes etäisesti ihmistä 🤭). Ulkonäöstä viis 👌.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun tässä on niin liikaa stressiä ja muuta painetta, niin vitsit alkavat olemaan vähissä 😭. Kunhan vaan kumppani ees muistuttaa naista, niin se riittää (tai edes etäisesti ihmistä 🤭). Ulkonäöstä viis 👌.
Eli kunhan siinä on reikä ylhäällä ja alhaalla.. 🤔
Voi, taitaa olla kovat paineet...- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18158563G
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
tuollaista voi jokaiken kokeilla ei vaarallista kokeilee nukkua täysin kokonaan peiotn alla... irse teen tuollaista ajoittain.
- Anonyymi
voi niilejub jurhiuttaa hitaub his gakyaa,
itseäni vähän huvittaa jos kouluruokailut kiinni niin 124 hampurilaistta jiykykausekke evööjsu ha sitten odottamaan noin 4 vuotta niistä korvauksia KELÖaKTA.. - Anonyymi
kannattaa ottaa pankkkilainaa jonka maksuaika noin 500 vuotta jotta eikastuu
- Anonyymi
Tuollainen voi olla tytöillekin hauskaa jos tulee joku henkilökohtainen kirje itselle
- Anonyymi
Tytöt on mukavia :). - Ap.
Sullapa on kovat paineet.
- Anonyymi
Jokin henkinen lukko avautui minulla, tyydytykset ovat jääneet vähiin ja jotenkin tässä on ollut myönteistä tietoisuuden kohoamista kontollani parempaan suuntaan. Ehkä siksi padot ovat alkaneet murtumaan ihan melkein kirjaimellisesti "sieltä". Naisten saaminen irl on pelkkää salaliittoteoriaa ja satuilua. - Ap.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109878"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483