Joululaulut ovat täällä!

33

507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000


      • randombypasser kirjoitti:

        Tästä kyllä herää kysymys, että tekikö Chris eka tuon linkittämäsi biisin ja sen perään, noin suunnilleen Joulupäivänä tämän:

        https://www.youtube.com/watch?v=gUUdQfnshJ4

        😂

        Varmasti teki. 😄 Täytyyhän sen inspiraation jostain tulla. Tuo on kyllä diippiä ja tyypillistä Chris Reaa parhaimmillaan.

        Yksi suosikkibiisestäni:

        ~ Chris Rea - Blue Cafe ~
        https://youtu.be/t8Lb14kRRBc?si=H1UrKhrG8hlcnf8_


      • tosi.typy kirjoitti:

        Varmasti teki. 😄 Täytyyhän sen inspiraation jostain tulla. Tuo on kyllä diippiä ja tyypillistä Chris Reaa parhaimmillaan.

        Yksi suosikkibiisestäni:

        ~ Chris Rea - Blue Cafe ~
        https://youtu.be/t8Lb14kRRBc?si=H1UrKhrG8hlcnf8_

        On mahtanut Krisulla olla melkoinen pirttihirmu ja/tai perhe kotona odottelemassa iskää jouluksi kotio 🤣


    • Anonyymi
      • Joululaulu??!!? 😂😂😂


      • tosi.typy kirjoitti:

        Joululaulu??!!? 😂😂😂

        Sehän riippuu ihan siitä keneltä kysyy 😂

        Surullinen faktahan on se, että yllättävän monelle perheelle tuo laulu on se joululaulu, oli se sitten isi, äiti, molemmat, koko suku... Kohtuudella hilpeäksi on ihan ok asia, mutta se kohtuus toisinaan unohtuu.


      • randombypasser kirjoitti:

        Sehän riippuu ihan siitä keneltä kysyy 😂

        Surullinen faktahan on se, että yllättävän monelle perheelle tuo laulu on se joululaulu, oli se sitten isi, äiti, molemmat, koko suku... Kohtuudella hilpeäksi on ihan ok asia, mutta se kohtuus toisinaan unohtuu.

        Totta turiset. Itse haluan jouluna keskittyä vain positiivisiin asioihin ja rauhoittumiseen. Se tapahtuu kyllä ilman viinaksia.
        Valitettavasti kaikissa perheissä joulurauha ei toteudu.


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Joululaulu??!!? 😂😂😂

        Nooh. Olihan siinä kuitenkin jouluinen mainos ensin.

        Valitettavasti totuus on, että moni lapsi joutuu viettämään viinanhuuruista joulua. En hyväksy sitä vaikka kuppiin en syljekkään.

        Itse aikoinaan lapsen ja vaimon lasten kanssa vietettiin selvää joulua.

        Kerran vaimon pojan kanssa menimme aattona heti aamukahvin jälkeen hiljaa hipsien metsään.

        Haimme sieltä kuusenoksia muovikuusen alle. Kyllä tytöt tykkäsivät herätessään, kun tuoksui oikea kuusi.

        Myös kissat tykkäsivät niistä kuusen oksista...😁

        Mutta illemmalla tenavat "yllättyivät" kun saivat jokainen toivomansa lahjan.

        Säälittää vähävaraisempien lapset ja anonyymisti olen heille ostanut suklaakonvehteja.

        Joten poliisit ei, en hiippaile pahat mielessä. Vien vähävaraisille konvehtirasioita.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nooh. Olihan siinä kuitenkin jouluinen mainos ensin.

        Valitettavasti totuus on, että moni lapsi joutuu viettämään viinanhuuruista joulua. En hyväksy sitä vaikka kuppiin en syljekkään.

        Itse aikoinaan lapsen ja vaimon lasten kanssa vietettiin selvää joulua.

        Kerran vaimon pojan kanssa menimme aattona heti aamukahvin jälkeen hiljaa hipsien metsään.

        Haimme sieltä kuusenoksia muovikuusen alle. Kyllä tytöt tykkäsivät herätessään, kun tuoksui oikea kuusi.

        Myös kissat tykkäsivät niistä kuusen oksista...😁

        Mutta illemmalla tenavat "yllättyivät" kun saivat jokainen toivomansa lahjan.

        Säälittää vähävaraisempien lapset ja anonyymisti olen heille ostanut suklaakonvehteja.

        Joten poliisit ei, en hiippaile pahat mielessä. Vien vähävaraisille konvehtirasioita.

        >simiti<

        Olet kiltti ja huomaavainen, kun ajattelet myös muiden jouluiloa.

        Oikein hyvää joulunalusaikaa sinulle. 😊🎄🎁


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Olet kiltti ja huomaavainen, kun ajattelet myös muiden jouluiloa.

        Oikein hyvää joulunalusaikaa sinulle. 😊🎄🎁

        Kiitos typyläiseni. En tiedä voisinko elää itseni kanssa ellen huomioisi vähävaraisia. Valitettavasti nykyinen hallittus voi ja nauraa orpopurran kanssa päälle.

        >simiti<


      • tosi.typy kirjoitti:

        Totta turiset. Itse haluan jouluna keskittyä vain positiivisiin asioihin ja rauhoittumiseen. Se tapahtuu kyllä ilman viinaksia.
        Valitettavasti kaikissa perheissä joulurauha ei toteudu.

        Joulu on rauhan aikaa, välittämisen aikaa, ilonkin aikaa. Aina ne eivät toteudu, mutta paljon voi antaa vain rakastamalla ja kunnioittamalla kohtaamiaan ihmisiä, täysin tietämättä taustoistaan tai joulustaan. Eikä haittaisi, jos se jatkuisi läpi vuoden, kun joulu on vain kerran vuodessa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos typyläiseni. En tiedä voisinko elää itseni kanssa ellen huomioisi vähävaraisia. Valitettavasti nykyinen hallittus voi ja nauraa orpopurran kanssa päälle.

        >simiti<

        Sulla on Simiti suuri sydän 🤗


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Sulla on Simiti suuri sydän 🤗

        Nooh ei nyt liioitella. Ihan normi pumppuhan tuo on. Monesti olen ajatellut että se leikkaa kiinni.

        Nyt aiheeseen liittymätöntä. Kerran viritetty Aerosaabini leikkasi kiinni. Se maksoi aika paljon. Koko kone piti työstää uudelleen.

        Menin hakemaan sitä pajalta ja lasku oli yli 2000€ Hieman hämmennyin, mutta aivan sama. Silti meinaan auttaa vähävaraisia elämäni loppuun saakka.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nooh ei nyt liioitella. Ihan normi pumppuhan tuo on. Monesti olen ajatellut että se leikkaa kiinni.

        Nyt aiheeseen liittymätöntä. Kerran viritetty Aerosaabini leikkasi kiinni. Se maksoi aika paljon. Koko kone piti työstää uudelleen.

        Menin hakemaan sitä pajalta ja lasku oli yli 2000€ Hieman hämmennyin, mutta aivan sama. Silti meinaan auttaa vähävaraisia elämäni loppuun saakka.

        >simiti<

        Eläs nyt vetäydy, on sulla se. Sulla vähän räiskyy ja läikkyy, aiheesta ja päivästä riippuen, mutta keskimäärin olet aika pörröinen nallukka. Ehkä joskus hiukan hutikassa, mutta hei kukapa ei olisi ja kenelläpä ei välillä lähtis laukalle?

        Mutta jos pilkulleen mennään, olet tavallisella tavalla varsin hyväsydäminen veijari ja sama vähintään tuplana, jos lapsista puhutaan.

        Niin sillä 😉


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Eläs nyt vetäydy, on sulla se. Sulla vähän räiskyy ja läikkyy, aiheesta ja päivästä riippuen, mutta keskimäärin olet aika pörröinen nallukka. Ehkä joskus hiukan hutikassa, mutta hei kukapa ei olisi ja kenelläpä ei välillä lähtis laukalle?

        Mutta jos pilkulleen mennään, olet tavallisella tavalla varsin hyväsydäminen veijari ja sama vähintään tuplana, jos lapsista puhutaan.

        Niin sillä 😉

        Höpö höpö. Tai no joo kerran lauantaina sanoin tytölleni, että nyt saat ottaa ihan minkä karkin haluat.

        Vaatimaton lapseni otti pätkiksen. Salaa laitoin ostoskoriin lauantaipussin.

        Sitten illemmalla tuli telkusta Jurassic park ja katsoimme sen syöden lauantaipussia.

        Seuraavana päivämä sain hirmu haukut äidiltänsä. Ei tuon ikäinen kuulemma saa katsoa Jurassic parkia.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Tai no joo kerran lauantaina sanoin tytölleni, että nyt saat ottaa ihan minkä karkin haluat.

        Vaatimaton lapseni otti pätkiksen. Salaa laitoin ostoskoriin lauantaipussin.

        Sitten illemmalla tuli telkusta Jurassic park ja katsoimme sen syöden lauantaipussia.

        Seuraavana päivämä sain hirmu haukut äidiltänsä. Ei tuon ikäinen kuulemma saa katsoa Jurassic parkia.

        >simiti<

        No hyvä ettei karkkipussista tullut sanomista 😉


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Juhlapyhät ovat vähän raskasta aikaa, tiedän.., mutta joka vuosi helpottaa. 🤗
        Voimia sinulle Haaveilija ❤️

        https://youtu.be/dlrQFzLneY4?si=z2N2p2mwNDoQ07AT



    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe