Tuli mieleen tällainen tuosta buddyloven ilmakivääristä.
Järkyttävin asia, mitä olet kantanut mukanasi?
27
401
Vastaukset
- Anonyymi
No eipä mitään oikein järkyttävää tulee mieleen, Jos verrataan Buddyn kantamiseen niin sitten konekiväärin kanssa on tullut ryynättyä intissä, vaikka eihän siinä sinällään mitään järkyttävää ole, ainoastaan jäljessä mitä voi tehdä.
-harmiseikirj-- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18163025G
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Enpä tiedä järkyttikö se tavallaan enää siinä vaiheessa, mutta mieheni tuhkat.
- Anonyymi
Minun naisystävän tuhkat ripoteltiin viereiselle raviradalle. Haluan kuvitella, että ne ovat edelleen siellä. 🙂
Kaikenlaista sitä. Itsehän minun olisi pitänyt jo monta kertaa kuolla. Mutta ei, tässä vain sinkkuillaan 5G liittymän kanssa.
Elo on joskus vähän hassua.
>simiti<
- Anonyymi
Kerran vein roskiin yli kuukauden vanhan biojätepussin.
>simiti<- Anonyymi
kyllä on janin elämä vaikeaa, mikään ei onnistu . edes biojätteiden vieminen roskiin
- Anonyymi
Naapurin nälkäinen työtön kävi keräämässä ne perunat biojäteastiasta?
Kaikki olisi päässyt helpommalla, kun olisit jättänyt ne siihen rappuun.
- Anonyymi
Ehkä puolikuollutta rottaa tai myyrää, jota kiirehdin lapasen sisään huolestuneena lämmittelemään. Seuraavana päivänä oli suurin järkytys. Lapanen oli tönkkö ja jäässä, ja niin oli sen sisälle tungettu vikisevä pikkueläinkin.
Olen noin kymmenvuotiaana siirtänyt talvella liian matalaan hautaan roskapussissa haudatun kuolleen kissan jäteastiaan.
Seuraavana kesänä siis, ja kepin nokassa, koska se, mikä operaatiossa oli hirvittävää oli haju. Äiti ei pystynyt siihen, joten minun se oli tehtävä. En edes oksentanut, mutta haju oli sitä tasoa, että silmissä kirvelsi.Mitta eiks sen ois voinu, saman tien haudata syvemmälle. Ymmärrettäväähän, ettei talvella kovin syvään pysty kaivaan, ellei pääse routarajan alapuolella. Mulla oli työpaikalla pari pulua. Ja yks aamu, kun mä tulin töihin kun olin ensimmäinen, kun olin työnjohtaja. Niin pulut oli tuhannen palasina siinä pihalla. Mä siirsin ne roskalavalle js peittelin sinne. Ja meillä oli tapana talloo aina lavalla tai sitten kaivurilla painaa roskia lyttyyn. Niin sitten mä sanoin henkilökunnalle, että nyt ei toistaseksi saa roskia litistää.
Puukkoa. Olin 14-vuotias, kun tein puukon puukäsityötunnilla. Luonnollisesti kannoin sen laukussani kotiin. Olenhan kantanut puukkoa myös kaupasta kotiin, kun olen sellaisen ostanut.
Eihän puukko nyt sillain järkyttävä ole, mutta sellaisen kantaminen mukanaan on melko jäätävää, jos ei tiedä syytä.- Anonyymi
Järkyttävintä mitä olen kantanut mukana oli ripulipaska joka tuntui haisevan satojen metrien päähän.
Onneksi oli yö ja vähän vastaantulijoita. - Anonyymi
Aina linkkari repussa. Ja teelusikka. Ei koskaan tiedä milloin pitää jotain leikata tai syödä vaikka viili. Harvoilla ulkomaan matkoillani muistan jättää kotiin. Jos pitäisi puolustukseen käyttää niin tuskin ehtisin. Sen verran tiukassa terä, pitää voimakkaasti kynsillä vääntää se ulos.
- Anonyymi
Se on sellainen mitä ei kaupasta saa ja hyvin harvat näkevät ja vielä harvemmat kokevat.
- Anonyymi
Kolkuttava omatunto.
- Anonyymi
Ei mulla mitään järkyttävää ole ollut mukana.
Vai haluaako joku järkyttyä omaisten tuhkista, teräaseista, suurista rahasummista?
No lopetettavaksi vietävä kissa oli henkisesti aika raskas kuljetettava. Ei sekään järkyttävä kuitenkaan.
Virpi Butt vetäisi tässä varmaan voiton, sehän kuljetteli jonkun murhaamansa ryypin päätä mukanaan.
xLiner Lasten vaippapussi kesähelteellä
Kysymys. Siis järkyttävin kenen mielestä? Aloittajan, kommentoijan, yhteiskunnan, kenen?
Läppäri. Sellainen, jossa oli tavanomaisesta poikkeavaa sisältöä, mikä kiinnosti paljon poliisiakin.En tiedä mitä järkyttävää olisin kantanut mukanani mutta lapseni löysi kuolleen punatulkun ja pyysin nostaa sen puunoksalle koin ikävä asiana että se jätettäisiin maahan mutta luin tietoa että olisi pitänyt heittää sekajätteeseen en tiedä pystynkö heittämään punatulkkua sekajätteeseen. Tekee pahaa sen puolesta.
https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/lintuinfluenssa-herattaa-huolta-mita-tehda-kun-kuollut-lintu-loytyy-kotipihalta/?shared=2033659-bc261266-1Taisin olla kuudentoista, kun esimies laittoi minut viemään pankkiin viikon kassan. Se järkytti minua suunnattomasti. Hitokseltaan käteistä. Ja minä.. pikkulikka.
- Anonyymi
Mikä nyt sitten itsekutakin järkyttää. Asetta olen kantanut, sekä intissä, että metsästäessä. Haulikko ja kivääri ovat olleet autossa ihan ihmisten ilmoillakin, vaikka niitä en silloin kantanutkaan.
Ehkä kuollut koirakin on sellainen, joka olisi jonkun mielestä järkyttävää - Anonyymi
Olen kerran laittanut takin nrikkaan joka painoi kun synti. Oli ihan pakko katsoa mikä siitä nii painavan teki niin oli pyssy taskussa ja toisessa panokset.💩
- Anonyymi
Olin vielä saanut hemmolta kyydin kotiin ja majoittanut hänet yöksi 😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin vielä saanut hemmolta kyydin kotiin ja majoittanut hänet yöksi 😳
Tais olla se palstaätmien jännämies😄 mutta hauska heppu ja jännät tarinat.😁
- Anonyymi
Työkoneen kuljettaminen on nykyisin aina jännittävää. Kassan vieminen pankkiin jäntskäsi myös. Mutta mitään järkyttävää ei varsinaisesti ole ollut.
- Sheena Ei nyt mitään kovin järkyttävää tule mieleen. Kun siivosimme lapsuudenkotia ja talo laitettiin myyntiin, oli suursiivouksen ja tyhjentämisen aika. Kauhea urakka.
Kerättiin edesmenneen isäni puukkoja ja muita teräaseita vähän joka puolelta taloa. Jää mysteeriksi, miksi sillä oli niin paljon puukkoja ympäri taloa.
Kerättiin ne yhteen ja kannoin yksin (Ikean kassissa) ne puukot, stadin läpi julkisilla, sopimuksen mukaan eräälle, joka tuhosi ne käyttökelvottomaksi.
Kukaan sukulainen ei niitä halunnut, eikä sellaisia vanhoja ja ruosteisia puukkoja kannata missään säilyttää.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477