Miesystäväni tytär järjestää juhlat, joihin minutkin on kutsuttu. En halua lähteä, koska ex-vaimo on siellä ja tytärkin on kohdellut minua ikävästi muutamassa asiassa. Mieystäväni haluaisi, että lähden, on jo suutuksissa etukäteen, kun en halua lähteä. Hänen mielestään minun pitäisi vain kestää, koska asia ja lapsenlasten tapaaminen on miehelle niin tärkeää. Miten voisin fiksusti kieltäytyä suututtamatta miestä enemmän ?
Miten kieltäytyä sukujuhlasta fiksusti ?
13
469
Vastaukset
- Anonyymi
Hankala tilanne riippuu millaiset välit teillä on.Toisaalta myös sinut on kutsuttu niin olisiko ajatus mahdoton mennä jos sovitte miehen kanssa että käytte vain muutaman tunnin vierailulla.Ketään ei tietenkään voi pakottaa ja miehesi voi mennä yksinkin lapsiaan tapaamaan.Toivottavasti löydätte ratkaisun.
- Anonyymi
Aivan hyvin voit mennä. Tämä tilaisuus miehellesi on todella tärkeä! Onhan siellä muitakin ihmisiä kuin vain sinä, miehesi x ja miehesi tytär!
(Ei allekirjoittanutkaan halunnut kalanmaksaöljyä, se vain oli otettava koska se oli hyväksi.)
Käyttäydy kohteliaasti heitä kohtaan, sydänystäviksi ei tarvitse heti alussa yrittää- se voi tapahtua ajan kanssa kuitenkin. Ja ellei, kohteliaalla käytöksellä AINA vetää pidemmän korren. - Anonyymi
Joo, tosiaan kohtelias käytös ja ilme vaikka vaan peruslukemillakin, ei tule mitään suuria virheitä. Ei tarvitse käyttäytyä näyttävästi ja huippupositiivisesti ja huippuystävällisesti. Ja jos mahdollista, niin niin lyhyt käynti, että jaksat selvitä siitä hyvin.
Hei. Kiitos kutsusta. Mutta valitettavasti en osallistu. Mukavaa vuoden alkua.
- Anonyymi
No, tämäkin käy. ..tai Valitettavasti tällä kertaa en voi osallistua. Mukavaa vuoden alkua.
- Anonyymi
Täytyy ehdottomasti henkisesti valmistautua kaikkeen, vaikka pikkuisiin (vihjailuihin tai katseisiin) mikäli olet vähän etäinen heille. Ilme peruslukemilla vaan ja peruskohtelias käytös, kuin et huomaisikaan heidän mahdollisia ylilyöntejään. Ajattele, että hekin joutuvat siellä vähän hankalaan tilanteeseen.
- Anonyymi
Sinuna sanoisin suoraa, että en halua, enkä jättäisi asiaan neuvottelun ja kiukuttelun varaa. Jos mies oikeasti välittää sinusta, niin hän tajuaa tuon ja vaikka se häntä harmittaisi niin hyväksyy sen. Jos tuo lastenlasten ym. tapaaminen on miehelle tärkeää (ja ymmärrettävästi on), niin senhän voi kyllä järjestää ilman tuollaisia juhliakin. Kieltäytyä voi suoraa, ilman että siitä alkaa riidellä.
- Anonyymi
Tulee mieleen ryhmäkuvaus juhlissa, silloin yleensä osoitetaan oma paikka jokaiselle. Valmistaudu tähänkin, että ilmeesi pysyy hallittuna.
- Anonyymi
Kiitos kaikista kommenteista !
Kommentoin nyt vielä lisää sen verran, että tilaisuus olisi ulkomailla, joten kuluja tulisi aikalailla (matkat, hotelli jne.). Ne pitäisi itse maksaa ja tässä tapauksessa minun pitäisi myös maksaa miehen osuus myös, koska hänen rahatilanteensa on huono. Mielestäni kutsujan (= miehen lapsi) tulisi maksaa isänsä sinne, kun tietää hänen huonon rahatilanteensa. Siispä aion kieltäytyä mahd. kohteliaasti, kuten muutamat kommentoijat ovat ehdottaneetkin.
Terv. Keskustelun aloittaja - Anonyymi
Keromasi lisäys tilanteeseen on niin tyypillisen keksittyä provoa , alloituksesta saakka.
Toisaalta provoilut ymmärtää kun ihmisillä ei ole muuta tekemistäkuin rakennella tarinoita. Ja katsoa miten lukijat suhtautuvat ja jatkaa tarinaa ja jatkaa tarinaa ja jatkaa tarinaa ja .....kun lukijat lisäävät omia mieleipiteitään.
Oletko viitsinyt nähdä vaivaa käyttvv energiaasi itseäsi kehittävämpään, kuten oppiaksesi vaikka uuden vieraan kielen tai pesuaineiden koostumusta?- Anonyymi
No ei kyllä ole provosointia, miksi sellaista tekisin, ei minun tarvitse. Kaikki kertomani on täyttä totta, en tiedä miksi oletat minun provosoivan, mitä sillä voittaisin ? Sen sijaan ihmetyttää, miksi sinä vaivaudut kirjoittamaan oman kommenttisi ? Eikö sinulla ole mitään mielekkäämpää tekemistä ? Minulla on riittänyt ja riittää energiaa hyvi moneen asiaan, joista sinulla ei ole aavistustakaan eikä sinusta niihin vaikuttaisi olevankaan.
Terv. Keskustelun aloittaja
- Anonyymi
Keskity elämäsi hankkimiseen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362899Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31741- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2751331Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621114Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341083- 701033
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1271000- 63932
- 41877