Onko kokemusta ihmisistä, jotka..

Anonyymi-ap

oikeuttavat itselleen määrätynlaisen käytöksen, mutta odottavat toiselta aivan toisenlaista? Minulla on. Melkein menisin nunnasta, mutta eihän sekään riitä kenellekään. Kunhan yleisesti pohdin.

65

661

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika montakin sellaista tiedän.

Yksi on lasteni äiti. Hänellä on säännöt muita kohtaan ja sitten omat säönnöt itselle ja hän voi itse niitä muokata, mihin suunttan nyt ikinä on itselle edullisinta. 🤣

Meni vuosia eron jälkeen, että tajusin, ettei hänen kanssaan voi sopia mistään sanallisesti. Se sopimus pitää tehdä kirjallisena ja kolmannen osapuolen kanssa. Nyt on mennyt loistavasti.

Niin ja tuosta nunnasta tulee mieleen ne ajat kun oltiin yhdessä vielä. Minä on voinut käydä ulko kavereitten kanssa, kun en ollut hänen mielestään uskollista tyyppiä, mutta hän kyllä osasi käyttäytyä...kuitenkin joku oli ostellut juomia ja oli oikein iloinen siitä. 🤣

Tudkin hän petti missään vaiheessa, mutta enpähän kytännytkään...

• 😂 eksä juu, suunnanvaihto sujui kivuttomasti, jopa kesken puheiden

• Anonyymi

Hän ei ollut luonnostaan oikeudenmukainen ihminen, koska sellainen ei toimisi noin.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

❤️ ­­N­­­y­m­f­­o­m­­­a­­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Mihinkäs tuollainen nunnuus pitäisi riittää, vai onko se jotenkin tavoiteltava olotila tai kohde?

Ja tuohon ensimmäiseen, että eiköhän kaikki aikuiset ihmiset ole jo asioineet elämässään mulkkujen kanssa.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

No ei nunnailu varsinaisesti tavoiteltava tila ole. Jokainen taaplaa tyylillään.

Riippuu varmaan siitä haluaako säästää itseään johonkin vakavampaan vai hyppiä eri sänkyihin.

• Anonyymi

Good for you male, mutta minkä sille mahtaa jos juttujen keksiminen muista omasta päästään on lähimmäs seksiä mitä pääsee?

• Anonyymi

Aivan, mutta puhun yleisestä hyväntahtoisuudesta ja kiltteydestä, en pelkästään seksistä.

En nyt tiedä miksi oletat, että keksin muista juttuja, kun myös ympärilläni tapahtuu asioita ja käsittelin aloituksessa kahta asiaa. 🤔

• Anonyymi

No entä sellaiset ihmiset, jotka arvostelee harrastustasi tyyliin, mitä hyötyä on sulle sun harrastuksesta tai on sitä mieltä, että se on turhuutta, kun eivät itse ole kiinnostuneet harrastuksestasi ja sitten kehuvat omaa harrastusta ja toteavat, että sunkin pitäs alkaa harrastamaan samaa, kuin minä.

Siis mitä, ei harrastuksesta tarvi olla mirään hyötyä,
      Yleensähän harrastetaan sellaista mikä tuottaa iloa, ei harrastus ole mikään työ välttämättä.
      Eikä toisen harrastus ole toiselle turhuutta vaikka se toisesta niin tuntuisi, kun ei itse samaa harrasta.
      Ei se ole enää mikään harrastus, jos toinen alkaa määräämään mitä harrastat,

• Anonyymi

Tuo kuvastaa hyvin vihervasemmistoa. Heillä on tarve määritellä mikä harrastus on hyvä ja mikä ei. Toisinsanoen "mistä minä en pidä se pitää kieltää".

• Anonyymi

Kyllä ihminen saa harrastaa juuri sitä mitä tykkää harrastaa, kunhan se on laillista eikä satuta ketään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ihminen saa harrastaa juuri sitä mitä tykkää harrastaa, kunhan se on laillista eikä satuta ketään.

Jääkiekko on suosittu harrastus. Siinä myös usein sattuu. Pitääkö se siis kieltää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jääkiekko on suosittu harrastus. Siinä myös usein sattuu. Pitääkö se siis kieltää?

Tarkoitinkin lähinnä henkistä satuttamista. Ihan samalla tavalla kaikki muutkin fyysiset lajit ovat tapaturma-alttiita.

• Anonyymi

Ei olen vaan melkein 40 vuotta tavannut ihania ihmisiä.

• Anonyymi

Kiva sarkasmin kukka siellä. Hymyilytti.

• Anonyymi

On. Poliittinen vihervasemmisto edustaa juuri tuota käyttäytymistapaa.

• Anonyymi

Ei tämä nyt politiikkaan liittynyt.

• En tiedä ymmärsinkö aloitusta nyt oikein. Mutta tunnen ainakin yhden sellaisen ihmisen, joka tekee ja sanoo sellaisia asioita, mitä ei muiden hyväksy sanovan ja tekevän. Eli hän moralisoi ja tuomitsee toisissa sellaisen käytöksen, miten hän itse käyttäytyy.
      Kerran tästä hänelle huomautin, meni aika hiljaiseksi sen jälkeen.

• Anonyymi

Hyvä, että sanoit suoraan asiasta, niin minäkin olisin tehnyt.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä, että sanoit suoraan asiasta, niin minäkin olisin tehnyt.

Henkilö sattuu vielä olemaan sellainen, että herkästi loukkaantuu jos hänen toimintaansa kyseenalaistetaan tai kritisoidaan. Heittäytyy marttyyriksi. Syyttelee muita omasta käytöksestään.
        Ei mikään helppo tapaus, tosiaankaan. Vaivihkaa olen häntä kehottanut menemään terapiaan, mutta kun hän ei kuulemma ole se ongelma, kun vika on aina toisissa.
        Kunpa hän joskus itsekin tajuaisi!

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Henkilö sattuu vielä olemaan sellainen, että herkästi loukkaantuu jos hänen toimintaansa kyseenalaistetaan tai kritisoidaan. Heittäytyy marttyyriksi. Syyttelee muita omasta käytöksestään.
        Ei mikään helppo tapaus, tosiaankaan. Vaivihkaa olen häntä kehottanut menemään terapiaan, mutta kun hän ei kuulemma ole se ongelma, kun vika on aina toisissa.
        Kunpa hän joskus itsekin tajuaisi!

Niin sitä aina toivoo, että ihminen olisi itsereflektoiva, mutta kaikki eivät pysty siihen. 🤔

• Anonyymi

Olen ansainnut ihmiset elämääni ihan itse, miksi heitä moittisin?

• Anonyymi

Aivan. Jokainen valitsee elämäänsä sopivat ihmiset.

• Anonyymi

Valehtelet.. näin yleisesti syyttelen vaan.

• Anonyymi

Pyh. Puhun kahdesta tilanteesta. Itse voisin tosiaan ilmoittautua vaikka luostarijonoon ja sitten toisaalta ystävällä tilanne päällä, jossa toinen osapuoli peeseillyt aika pahasti, mutta olettaa, että toinen ei peeseile. Tätä viimeisintä tilannetta meinasin, kun kuvasin oikeutuksen tunnelukkoa.

• Anonyymi

Juu, useitakin.

Usein sillä ei tarkoiteta mitään (?), kunhan vaan saa valittaa kaikesta ja sättiä muita ihmisiä vapaasti. Minua se kyllä ärsyttää, joten olen ottanut joskus vapaudeksi huomauttaa, jos tällainen tapaus ei itse osaa omia sääntöjään noudattaa.

Jotkut taas luulee että maan jokaisessa kolkassa tehdään asioita yhdellä ainoalla tavalla, eikä muusta tietoa tai luonne sen puoleen jotenkin ahdasmielinen tai tynnyrissä kasvanut.

Arvaappa vain onko sitä otettu hyvällä vastaan, että olen saattanut tästä sanoa, koska muiden ihmisten morkkaaminen suututtaa. Eipä vaan ole. Ihan ilmiriidankin olen saanut sillä aikaan.

Jos ottaa itselleen vapauksia tai vaatii muilta jotain, niin olisi toimittava silloin itsekin samoin.

• Anonyymi

Juuri näin! Toimi toista kohtaan, kuten toivoisit itseäsi kohdeltavan!

• Anonyymi

Olen, esimerkiksi itseni. Olen tavannut muitakin jotka ovat tehneet näin. Tällä palstallakin on sellaisia ihmisiä.

• Anonyymi

No, oletpa ainakin rehellinen.

• No tavallaan on. - Ei olisi tullut kuuloonkaan, että minä olisin jatkanut bilettämistä, kun mieheni olisi mennyt nukkumaan.

Toisaalta hän jatkoi bilettämistä, vaikka minä menin nukkumaan.

MUTTA! Tämä keskusteltiin jo suhteen alussa. Minä halusin selvästi aiemmin nukkumaan ja kehotin (ihan tosissani) miestä jatkamaan iltaa. Ensin hän koki sen jotenkin vaivaannuttavana, että hän sai tehdä niin ja hän totesi, että toisin päin hän ei olisi pitänyt tilanteesta. - Sitten kun hän näki, että asia oli minulle todellakin ihan fine, hän jatkoi paremmalla fiiliksellä.

Ja olenkin iloinen siitä, että hän sai elää kuten halusi. 😊

• Anonyymi

Juu, tuollainen tilanne on ihan fine, jos se on sinulle ihan fine. 😊

Ehkä itse tuossa tilanteessa toivoisin joustamista jossain itselle tärkeässä asiassa, mikä ei olisi toisella niin justiinsa.

Tällä tarkoitan siis vastavuoroisuutta.

• Etelänmatkoilla puolisolle riitti se, että kävelimme iltaisin rantakatua pitkin, käsi kädessä.
        Hänestä se oli romanttista, parasta mitä ulkomailla voi kokea.

Puolenyön aikaan hän meni nukkumaan ja minä jatkoin, ihan täpinöissä, boheemeissa kuppiloissa.
        Kansainvälinen ilmapiiri on aina vetänyt minua puoleensa.

• Gattino kirjoitti:

Etelänmatkoilla puolisolle riitti se, että kävelimme iltaisin rantakatua pitkin, käsi kädessä.

Puolenyön aikaan hän meni nukkumaan ja minä jatkoin, ihan täpinöissä, boheemeissa kuppiloissa.

See!
        Juuri tämä. Ymmärrän hyvin vaimoasi. Hän on varmasti ollut vielä iloisempi siitä, että sinäkin olet saanut nauttia yhteisellä matkallanne niistä asioista, mitkä tuottavat sinulle iloa.
        Luottamus - parisuhdetta ylläpitävä voima.👍

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Etelänmatkoilla puolisolle riitti se, että kävelimme iltaisin rantakatua pitkin, käsi kädessä.

Los kosmopolitos - Espanjalainen kosmopoliitti.

• Anonyymi

Kaikilla on, jotka vähänkään on ollut ihmisten kanssa tekemisissä. Ja kun et tanssi pillin mukaan, oikeuttaa nuo itselleen yrittää maalata sinusta huonoa kuvaa ympäristölle. Niin sanottuja ihmispersereikiä mitkä ei vaan kykene hyväksymään, että muillakin on oma pää ja omat ajatukset, eikä heidän ajatukset korreloi yhteen.

Jasu

• Anonyymi

Jos joku tuollainen mooses ei pysty pyörittelemään sinua, yrittää hän pyöritellä ihmisiä, joilla on vaikutusvaltaa tai efforttia elämässäsi. Kierrä kaukaa tuollaset aina, kun voit. Tietävät pelkkää huonoa.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joku tuollainen mooses ei pysty pyörittelemään sinua, yrittää hän pyöritellä ihmisiä, joilla on vaikutusvaltaa tai efforttia elämässäsi. Kierrä kaukaa tuollaset aina, kun voit. Tietävät pelkkää huonoa.

Jasu

Vahvoilla ihmisillä on aina omat mielipiteet, mutta kaikki eivät koe tarvetta tuoda niitä näkyvästi julki. Kuulun näihin, että olen ennemmin diplomaattinen vaikkapa kirjoittaessani täällä. Tiedän, että olen tylsä, kun en räisky. En vain jaksa draamaa netissä.
        Kiitos neuvosta. Pitääpä muistaa tämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vahvoilla ihmisillä on aina omat mielipiteet, mutta kaikki eivät koe tarvetta tuoda niitä näkyvästi julki. Kuulun näihin, että olen ennemmin diplomaattinen vaikkapa kirjoittaessani täällä. Tiedän, että olen tylsä, kun en räisky. En vain jaksa draamaa netissä.
        Kiitos neuvosta. Pitääpä muistaa tämä.

No täällä räiskyminen ei hyödytä mitään, mutta naurattaa joskus miten vakavasti jotkut ottaa muka räiskymisetkin. Mitkä siis on silkkaa pelleilyä, eikä vakavissaan räiskymistä.

Minäkin oon absoluuttisen tylsä, enkä oikeasti räisky koskaan. Mutta osaan näytellä räiskyvää. Tuntuu joskus menevän täydestäkin.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No täällä räiskyminen ei hyödytä mitään, mutta naurattaa joskus miten vakavasti jotkut ottaa muka räiskymisetkin. Mitkä siis on silkkaa pelleilyä, eikä vakavissaan räiskymistä.

Minäkin oon absoluuttisen tylsä, enkä oikeasti räisky koskaan. Mutta osaan näytellä räiskyvää. Tuntuu joskus menevän täydestäkin.

Jasu

Kun tunnistaa puuron, jonka polttaa pohjaan voi houkutus tehdä se käydä vastustamattoman helpoksi. Hyvää yötä. 🙂

Jasu

• Kyllä. Toinen voi suoltaa suustaan ihan mitä tahansa, sillä verukkeella (se on totta) loppujen lopuksi itse alennuin samaiselle linjalle. Mietin kauhuissani etten tunnista itseäni enää. Se oli ihan kamalaa.

• Anonyymi

Kuulostaa surulliselta, mutta voin jotenkin samaistua tilanteeseen, että on itseltään hukassa. Olet ilmeisesti kuitenkin nyt löytänyt tien omaan itseesi takaisin? 😊

• Anonyymi

Helmi! Syyttää toista vielä omasta käytöksestään? Oot siis kaksinaamainen kaveri.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa surulliselta, mutta voin jotenkin samaistua tilanteeseen, että on itseltään hukassa. Olet ilmeisesti kuitenkin nyt löytänyt tien omaan itseesi takaisin? 😊

No joo.. joskus toisen huono käytös voi provosoida omaa käytöstä.. yleensä siis osaan olla hötkyilemättä.

• Tottakai minä en muista aamulla mikä päivä on ja taas mies muistaa. Kyllä tässä kohtaa hyväksyn omani puutteeni ja hassuinta on hän lähti hakemaan. Myös oli hassua se on.

Se että itse en osaa jotain haluiaisin hönen tukevan ja opettajavan, minun oppivan ja taas tuen häntä oppimaan. Kyllä siinä tulee näin minä olen hiomaton timantti ja häntä hion virheettömäksi timantiksi

• Siis hassuinta kun lähti hakemaa suoristus rautaa teki saman virheen kuin vuosia sitte kun osti minulle kihartimen.

• valtakunta kirjoitti:

Siis hassuinta kun lähti hakemaa suoristus rautaa teki saman virheen kuin vuosia sitte kun osti minulle kihartimen.

😂 käske ostaa ensi kerralla yhdistelmälaite, ei voi mennä pieleen

• valtakunta
        E-Lukka kirjoitti:

😂 käske ostaa ensi kerralla yhdistelmälaite, ei voi mennä pieleen

Sinä sait minut hyvin iloiseksi ja nautin taas sinun jutuistasi todella saat minut niin onnelliseksi murheen keskellä. Ihmettelen vieläkin, miten olet vapaana.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Siis hassuinta kun lähti hakemaa suoristus rautaa teki saman virheen kuin vuosia sitte kun osti minulle kihartimen.

Timantin hiominen kuulostaa hyvältä. Kauniisti ilmaistu parisuhteesta. 😊

• valtakunta kirjoitti:

Sinä sait minut hyvin iloiseksi ja nautin taas sinun jutuistasi todella saat minut niin onnelliseksi murheen keskellä. Ihmettelen vieläkin, miten olet vapaana.

Tjaa, pitäisi kai olla aktiivisempi ja juosta joka helman perässä. Jollekulle on miinuksena perhe, toiselle asuinseutu, kolmannelle ikä jne, syitä riittää...ja kukaan ei ole täydellinen, en ainakaan minä.
        Sellaista naulankantaan osumisen tunnetta odottelen, varmaan vielä pitkäänkin 🙂. 🌹

• E-Lukka kirjoitti:

Tjaa, pitäisi kai olla aktiivisempi ja juosta joka helman perässä. Jollekulle on miinuksena perhe, toiselle asuinseutu, kolmannelle ikä jne, syitä riittää...ja kukaan ei ole täydellinen, en ainakaan minä.
        Sellaista naulankantaan osumisen tunnetta odottelen, varmaan vielä pitkäänkin 🙂. 🌹

Kyllä sinä olet vielä minulle. toivon vaan että saat arvoisesi kumppanin.💎

• valtakunta kirjoitti:

Kyllä sinä olet vielä minulle. toivon vaan että saat arvoisesi kumppanin.💎

🤔 katsotaan nyt mitä paikallisen marketin hyllyjen väliköistä löytyy, toivottavasti ei kuitenkaan ihan timantinkovaa vaihtoehtoa 😁

• Anonyymi

Joo, vakkaripalstalaiset ovat sellaisia.

• Anonyymi

Ai, kiva yleistys sulla.

• Anonyymi

Kavereita ei jaksa seurata puolen ollen yksiä ja toisen niitä muita.

• Anonyymi

En ymmärtänyt kommenttiasi, mutta se oli varmaan tarkoituskin.

• Anonyymi

Monet ovat sellaisia, että jos heitä kohtaa käyttäytyy samalla tavalla kuin he itse, siitä seuraa valtava haloo!!

Jos huomautan, että käyttäydyin samoin kuin he itse tekivät, se on suuri loukkaus heitä kohtaan, koska heidän käyttäytyminen on kuulemma ihan eri asia.

Jos heidän kanssaan sopii, että jatkossa toimitaan tietyllä tavalla, he pitävät sopimusta minua velvoittavana, mutta tekevät itse mitä huvittaa.

Siinä kolme tyypillistä toimintatapaa heille, joista pysyn mahdollisimman kaukana.

• Anonyymi

Kiitos kattavasta vastauksesta. En kuulu kavereihisi, koska kukaan ei ole edes yrittänyt sopia kanssani mistään toimintatavoista, mutta ehkä vastauksesi tavoittaa heidät, jotka toivot sen tavoittavan.

• Anonyymi

Kyl o uhritumista uhriutumisen perään mitä sää leikepöytäboy ny juanit?

• Anonyymi

Leikepöytäboy? Anna mun kaikki kestää. 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Leikepöytäboy? Anna mun kaikki kestää. 😄

Kyllä heh hehhe hhe he naurattaa nautaa he he he he he he heeh heh he

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä heh hehhe hhe he naurattaa nautaa he he he he he he heeh heh he

No kiitosta. Minä kuitenkin valitsen olevani ylämaankarjaa, koska sillä on hieno etutukka.

• Anonyymi

Tuollainen on hyvä perussanonta: pidä vain ongelmasi itse itselläsi, älä tuo niitä minulle....

• Anonyymi

En ole tuomassa niitä sinulle. Mikäli aloitus ahdistaa, niin ei tarvitse kommentoida.

• Anonyymi

On. Miehet on sellaisia. Kaikki.

• Anonyymi

Vanhemmiten dementia ja alzheimer aiheuttaa tuollaista sairautta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      65
      5420
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      2727
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      274
      2531
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2409
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1884
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      233
      1593
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      56
      1201
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1123
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1105
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90