Toisinaan tuntuu, etten sovi kellekään

Anonyymi-ap

Mutta toisaalta taas, että sovin ja uskon, että löydän sopivan naisen 🙂

20

410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      oikea tulee vastaan sen huomaa heti ensi näkemältä,,

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😋 ­N­­y­m­­f­­­o­­­m­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18227149

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Joskus on, että ei vaan sovi. Mullakin on sovitusongelmia, mutta lähinnä tuolla töissä. Moni asia on ettei sovi vaikka kuinka sovittaa. Ja uskovaiset puhuu myös sovituksesta, auttaisko se tässä.

      • Vallanpitäjät sovittelevat suljettujen ovien takana. Välillä pöllähtäneen tuntuinen, setä/täti/joku muu, tulee ovelle ja antaa medialle lausuntoja.
        Ei ole helppoa niilläkään.


    • Minäkin uskon että löydät. Ihana asenne🥰

    • Anonyymi

      No kuule, niin tuntuu minustakin. On tuntunut aika hemmetin kauan. Ilmeisesti kuitenkin joku sopii melko hyvin, koska yhäkin yhdessä kehnätään arkea eteenpäin. Mutta ei niitä juuri ole, jotka koen edes melkeen sopiviksi. Olen pirun hankala hyväksymään puolivillaisuutta.

      Jasu

    • Jostain luin että mies oli mennyt naisen kanssa kaupan sovituskoppiin sovittelemaan.
      Kyseinen lehti EI ollut miestenlehti.

    • Usko ja luota itseesi sekä toivo, että löydät jonkin ihmisen. Tsemppiä! 😊

    • Anonyymi

      Minä uskon, että löydät sopivan naisen. Se on sinusta itsestäsi kiinni.
      Sen lisäksi, että tein virheen sinun kanssasi, olen ollut sinulle tyly. Kun pelkään, että hylätään, niin se näkyy minussa. Anteeksi siitäkin.

    • Anonyymi

      hmm.. niin kuin liian pienet kengät tai eripariväriset sukat ja liian lyhyet housut.

    • Anonyymi

      Tottakai sovit, se on ajan kysymys😊

    • Anonyymi

      Kuitenkaan en puutu elämääsi enää, en puutu enää mihinkään. Se on minun osaltani loppu. En halua. Otan vastaan elämän sellaisena kuin se tulee. Päivä kerrallaan.

    • Anonyymi

      Minulle kelpaisi sinun kaveruus, ensin palstalla ja siitä eteenpäin. Näen sen mahdollisena.

    • Anonyymi

      En saa tähän lopetusta ja hyvä niin. Minulla on taipumus organisoimiseen. Tämä jää ilmaan. Antaa olla.

    • Anonyymi

      Sinä oot varmaan niitä jurpoja, joiden mielestä naisten pitäis joustaa joka asiassa esim vaikka näissä tunteissa

    • No voi, minusta on tuntunut aina enemmän ja vähemmän siltä. Etten edes kuulu tähän maailmaan tai tunne ihmisiä ja ihmisten elämäntyylejä omikseni. Enemmistö on kuin muukalaisien kanssa olis tekemisissä.

      Taisin pudota lentävästä lautasesta maahan vauvana. Ja poimivat mut kasvattaakseen jotain ihmismäistä. Silti ihminen on jotenkin outo otus. 😅

      • Että ei hätää, tuntuu olevan muitakin joille tämänlainen maailma ja ihmiselämä on ihan hepreaa. Tuntuu ettei sovi joukkoon sakeaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Et ole yksin tuntemustesi kanssa. Uskon monella olevan samoja tuntemuksia ja epäilyä sen oikean löytämisen kanssa.

    • Anonyymi

      kummitusmainen, surrealistinen peli... mutta niin... eräs labyrintti-juttukin ohjelma joka tekee suuria sellaisia voi laittaa tuohon peliin, kun monta kertaa nähnyt unta että olen jotenkin eksynyt kaupungin kortteleihin ja muka en löydä pois...

      Unessa ei mitenkään löydä pios kotiin takaisin vaikka oikeasti heti löytäisi...

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe