Mutta toisaalta taas, että sovin ja uskon, että löydän sopivan naisen 🙂
Toisinaan tuntuu, etten sovi kellekään
20
410
Vastaukset
- Anonyymi
oikea tulee vastaan sen huomaa heti ensi näkemältä,,
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18227149
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Joskus on, että ei vaan sovi. Mullakin on sovitusongelmia, mutta lähinnä tuolla töissä. Moni asia on ettei sovi vaikka kuinka sovittaa. Ja uskovaiset puhuu myös sovituksesta, auttaisko se tässä.
Vallanpitäjät sovittelevat suljettujen ovien takana. Välillä pöllähtäneen tuntuinen, setä/täti/joku muu, tulee ovelle ja antaa medialle lausuntoja.
Ei ole helppoa niilläkään.
Minäkin uskon että löydät. Ihana asenne🥰
- Anonyymi
No kuule, niin tuntuu minustakin. On tuntunut aika hemmetin kauan. Ilmeisesti kuitenkin joku sopii melko hyvin, koska yhäkin yhdessä kehnätään arkea eteenpäin. Mutta ei niitä juuri ole, jotka koen edes melkeen sopiviksi. Olen pirun hankala hyväksymään puolivillaisuutta.
Jasu Jostain luin että mies oli mennyt naisen kanssa kaupan sovituskoppiin sovittelemaan.
Kyseinen lehti EI ollut miestenlehti.Usko ja luota itseesi sekä toivo, että löydät jonkin ihmisen. Tsemppiä! 😊
- Anonyymi
Minä uskon, että löydät sopivan naisen. Se on sinusta itsestäsi kiinni.
Sen lisäksi, että tein virheen sinun kanssasi, olen ollut sinulle tyly. Kun pelkään, että hylätään, niin se näkyy minussa. Anteeksi siitäkin. - Anonyymi
hmm.. niin kuin liian pienet kengät tai eripariväriset sukat ja liian lyhyet housut.
- Anonyymi
Tottakai sovit, se on ajan kysymys😊
- Anonyymi
Kuitenkaan en puutu elämääsi enää, en puutu enää mihinkään. Se on minun osaltani loppu. En halua. Otan vastaan elämän sellaisena kuin se tulee. Päivä kerrallaan.
- Anonyymi
Minulle kelpaisi sinun kaveruus, ensin palstalla ja siitä eteenpäin. Näen sen mahdollisena.
- Anonyymi
En saa tähän lopetusta ja hyvä niin. Minulla on taipumus organisoimiseen. Tämä jää ilmaan. Antaa olla.
- Anonyymi
Sinä oot varmaan niitä jurpoja, joiden mielestä naisten pitäis joustaa joka asiassa esim vaikka näissä tunteissa
No voi, minusta on tuntunut aina enemmän ja vähemmän siltä. Etten edes kuulu tähän maailmaan tai tunne ihmisiä ja ihmisten elämäntyylejä omikseni. Enemmistö on kuin muukalaisien kanssa olis tekemisissä.
Taisin pudota lentävästä lautasesta maahan vauvana. Ja poimivat mut kasvattaakseen jotain ihmismäistä. Silti ihminen on jotenkin outo otus. 😅Että ei hätää, tuntuu olevan muitakin joille tämänlainen maailma ja ihmiselämä on ihan hepreaa. Tuntuu ettei sovi joukkoon sakeaan.
- Anonyymi
jotenkin vieläkin jaksaa huvittaa joku niin pelijuttu kun tuo nimittelijä-ohjelma Xenaq-nimestä tulee tuo peli tietokone jotain tehnyt.. Xenon 2 MEGABLAST...
https://www.youtube.com/watch?v=v9nD9DQwd80 - Anonyymi
Et ole yksin tuntemustesi kanssa. Uskon monella olevan samoja tuntemuksia ja epäilyä sen oikean löytämisen kanssa.
- Anonyymi
kummitusmainen, surrealistinen peli... mutta niin... eräs labyrintti-juttukin ohjelma joka tekee suuria sellaisia voi laittaa tuohon peliin, kun monta kertaa nähnyt unta että olen jotenkin eksynyt kaupungin kortteleihin ja muka en löydä pois...
Unessa ei mitenkään löydä pios kotiin takaisin vaikka oikeasti heti löytäisi...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673