Kenelle palstanaiselle suot latinkisi?
palstamies
29
403
Vastaukset
- Anonyymi
Kyl se talouspaperiin vapautetaan. Naiset ei nyt kiinnosta.
- Anonyymi
Miehetkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehetkö?
Hetero olen.
Suon verbaalisen latinkini ihan kaikille palstalaisille tasapuolisesti. Tosin kaikkia vaan latingit ei aina miellytä. :oD
Mä ruiskin näitä juttuja koko kansan silmille.
(olipas härskiä)Tätähän kannattaisi ennemmin kysyä palstanaisilta, että kenen latinkia on ehkä tullut koettua, eikö?
Tää on niin helppo kysymys, että voi jopa vastata, ei kenenkään. Oma mieheni ei ole sinkkupalstalta.
EivorCreed kirjoitti:
Tää on niin helppo kysymys, että voi jopa vastata, ei kenenkään. Oma mieheni ei ole sinkkupalstalta.
Aika tylsä vastaus, ei jää mitään kuumottavaa spekuloitavaa palstalle 😂
randombypasser kirjoitti:
Aika tylsä vastaus, ei jää mitään kuumottavaa spekuloitavaa palstalle 😂
Ainahan he voi miettiä miehen väriä, etnisyyttä jne. 😉
EivorCreed kirjoitti:
Ainahan he voi miettiä miehen väriä, etnisyyttä jne. 😉
No mä en tiedä kenelle noi mainitsemasi asiat enää olis jotenkin spekuloitavissa, eiköhän ne ole perattu puhki jo aika hiton monta kertaa. Vaikka laskis oikeinkin 😂
No mä en tiedä kenelle noi mainitsemasi asiat enää olis jotenkin spekuloitavissa, eiköhän ne ole perattu puhki jo aika hiton monta kertaa. Vaikka laskis oikeinkin 😂
Joku voi ostaa halvalla ajatuksen alkuasukkaasta. 😄
EivorCreed kirjoitti:
Joku voi ostaa halvalla ajatuksen alkuasukkaasta. 😄
Veikkaan, että se tilaisuus on kyllä jo mennyttä, mutta ainahan voi yrittää 😁
Veikkaan, että se tilaisuus on kyllä jo mennyttä, mutta ainahan voi yrittää 😁
Joku uusi ostaa, usko pois. Coco jambo. 🙂
Ei kaikki tiedä, etten tunne mustiin miehiin pienintäkään vetoa. 🤫- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Ei kaikki tiedä, etten tunne mustiin miehiin pienintäkään vetoa. 🤫Kenelle palstanaiselle antaisit?
EivorCreed kirjoitti:
Ei kaikki tiedä, etten tunne mustiin miehiin pienintäkään vetoa. 🤫No varmasti ostaa, jos vähän värittää tarinaa palstalla 😁
No varmasti ostaa, jos vähän värittää tarinaa palstalla 😁
Täytyy kokeilla. 😆
Jaa että on taas tylsää palstalla? 😂
Vähän meinaa olla, liian tasaista. 😂
EivorCreed kirjoitti:
Vähän meinaa olla, liian tasaista. 😂
No aloita vaihtamalla profiilikuva hamsusta johonkin provosoivampaan, kyllä se siitä lähtee liikkeelle. Sitten pari kärkevää aloitusta ja ralli on taas käynnissä 😂
No aloita vaihtamalla profiilikuva hamsusta johonkin provosoivampaan, kyllä se siitä lähtee liikkeelle. Sitten pari kärkevää aloitusta ja ralli on taas käynnissä 😂
Hamsuhan on syyrialainen, kuten mieskin. 😂
EivorCreed kirjoitti:
Hamsuhan on syyrialainen, kuten mieskin. 😂
Sulla on siis ISIS-agentti purujen keskellä häkissä?!?!?! 😱
Ja missäs se hamsu sitten viipottaa? 😂
Olen ollut stressaantunut, joten ei huvita ne hommat. Aika antiklimaattista.
- Anonyymi
Disselle ❤️
T. Pullea Kaveripoika- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Sinusta ukonpieru ei lähtis kuin kuivaa ilmaa ja korpunmuruja. :oD
Olen säästänyt sinulle parhaintani jo kuukauden ❤️
T. Pullea Kaveripoika
- Anonyymi
Siis minähän en siementä jakele, mutta siis niin kysytään naisilta. Naiseeet! Miks ette vastaa? Siis niinko , miks ne ei vastaa. Nyt en tajua, kyllä olen muutamat kokeillu. En oo vastannu niille sen jälkeen, paitsi yhdelle jos janottaa ja toiselle, ettei äityisi v*ttuileen meikäläiselle.
- Anonyymi
Eihän sitä niin ihan joka huljuttarijattarelle tuota...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1272770Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2442425Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j631645Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1891528- 581454
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa751153Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751128- 391109
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391002Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M288960