Tarkoitus oli liueta paikalta ihan vähin äänin eikä suinkaan pistää palstaa sekaisin näin pohjia myöten, olen siis kovin pahoillani aiheuttamastani häiriöstä joka on käyttäjäkuntaa harhauttaen nimetty tekniseksi viaksi 🙄 kapinahenkeä hillitsemään.
Profiilini poisto on näköjään laajentunut koskemaan koko palstaa eli ylläpito tekee koko ajan parhaansa pitääkseen minut poissa täältä, olen syvästi kiitollinen tapahtuneista tukitoimista mitä toimintani lakkauttamiseen tulee.
Pysykäämme lujina edelleen 👍 ja yhtenäisenä rintamana siitä huolimatta että olen joukostanne poissa 😁
Pahoitteluni
18
298
Vastaukset
- Anonyymi
Hööpöhööpö
Kuka sinä sitten olet?
- Anonyymi
Olen pupu the predator!
Anonyymi kirjoitti:
Olen pupu the predator!
Etkä ole. Eikä Pupu ole mikään predator tai vastaava. Mistä olet sellaista saanut päähäsi? oletko se sama, joka väittää aina hänestä kaikkea muutakin ikävää?
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Etkä ole. Eikä Pupu ole mikään predator tai vastaava. Mistä olet sellaista saanut päähäsi? oletko se sama, joka väittää aina hänestä kaikkea muutakin ikävää?
Onko pupulla vesikauhu?
- Anonyymi
No se on se pläkkisusi koska eihän hän ole kommentoinut mitään sen eilisen häiriön jälkeen. Palsta tuntuu erilaiselta ilman hänen profiiliaan ;(.
Elä palstasetuli luule itsestäsi suotta liikoja. 😄
- Anonyymi
😂 noo joskus vähän omaksi ilokseni
Ei huolta, koska edelleen ja aina minä OLEN palsta 😂
- Anonyymi
Hienoa, turvaverkko on siis olemassa 🙂
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa, turvaverkko on siis olemassa 🙂
Ehkä itse esittäisin asian vaatimattomammin ja toteaisin lakonisesti, että verkko on olemassa 😂
Minulla ei ole hajuakaan mitä tämä asia koskee.
Viittaus taannoiseen, kun S24 oli kyykyssä noin vuorokauden. Joku on halunnut ottaa vähän elämää isompaa roolia katkon taustalla ja mikäs siinä, hyvää huumoria 😁
- Anonyymi
😂 no ei tosiaankaan ole, randesetä kyllä selitti ytimen jutusta ihan kiitettävästi. Eikä siellä tanskanmaallakaan mitään mätää kai ole vaikka susi siellä matkoilla olisikin 😁.
Jos näette sutta niin käskekää sanoa terveisiä sukulaisilleni siellä, reilu parikymmentä kappaletta kuulemma siellä asustaa 😜
Mitä täällä on sitten tapahtunut? Viimeksi olin 24.7 käymässä, silloin en havainnu mitään normista poikkeavaa.
- Anonyymi
Rekattujen kriisiä pukkaa ja mustasusi on joutunut Tanskaan maanpakoon.
Anonyymi kirjoitti:
Rekattujen kriisiä pukkaa ja mustasusi on joutunut Tanskaan maanpakoon.
Aijaa? No haittaako se jos joskus tekee muutakin kun palstailee? Hyvähän se on, jos on reissuunkin päässy lähtemään. Kesä sentään parhaimmillaan.
Minäkin liukenen taas, täällä on niin vaisua. Heissulivei!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161958Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541422Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551327- 551088
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1341031Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75956Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36857- 52854
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62842- 56801