Olympialaiset

Anonyymi-ap

Mistä lajeista tykkäät eniten?

40

252

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yleisurheilu ja miesten koripallo

    • Anonyymi

      Naisten maahockey ja rantalentopallo.

    • Yleisurheilu ja sieltä eniten pikajuoksu, pituushyppy ja keihäs.

    • Onkos vaakamambo olympialaji? Tai mölkky? Saappaanheitto? Akankanto? Suopallo?

      Ääh.. eihän mulla ole edes televisiota...

      • Hah! Itse valitsen urheilulajeista hohdokkaimman (täydellisillä tyylipisteillä): Korkokenkäkukkamekkosuohiihto. 😊

        Myös kaljakellunta pitäisi tuoda uutena lajina Olympialaisiin.


      • Olisihan se mukava harrastaa viikonloppuna olympialajia. Eiköhän sovita että vaakamambo on olympialaji


      • Olympialaisissa ei ole tarjolla noista kuin yksi uusi yhdistelmä, eukonheitto saappaat jalassa. Olisiko se riittävän lähellä kiinnostavaa?


      • tosi.typy kirjoitti:

        Hah! Itse valitsen urheilulajeista hohdokkaimman (täydellisillä tyylipisteillä): Korkokenkäkukkamekkosuohiihto. 😊

        Myös kaljakellunta pitäisi tuoda uutena lajina Olympialaisiin.

        Kaljakellunta tulee seuraaviin Suomessa järjestettäviin Olympialaisiin, mikäli Vantaanjoki on vielä olemassa 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Kaljakellunta tulee seuraaviin Suomessa järjestettäviin Olympialaisiin, mikäli Vantaanjoki on vielä olemassa 😂

        Hieno suunnitelma. Voimme odottaa kilpailuihin luovaa ja asiaansa paneutunutta joukkuetta. Onko Suomen joukkueen sponsori jo tiedossa?

        Harjoittelijoilla ja amatööreillä on mahdollisuus käydä ensi viikonloppuna kokeilemassa onneaan. Vantaanjoen kaljakellunta on yleensä heinäkuun viimeisenä viikonloppuna.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Hah! Itse valitsen urheilulajeista hohdokkaimman (täydellisillä tyylipisteillä): Korkokenkäkukkamekkosuohiihto. 😊

        Myös kaljakellunta pitäisi tuoda uutena lajina Olympialaisiin.

        Johan on .. sopiiko että jätän korkkarit pois, niin kukkamekkosuohiihto olisi ihan mun laji.

        Äänestän sitä olympialajiksi.


      • pujotteIija kirjoitti:

        Olisihan se mukava harrastaa viikonloppuna olympialajia. Eiköhän sovita että vaakamambo on olympialaji

        Mehän voidaan perustaa ihan omat olympialaiset mun makkarissa, olkkarissa, keittiönpöydällä.. jne.. :)


      • randombypasser kirjoitti:

        Olympialaisissa ei ole tarjolla noista kuin yksi uusi yhdistelmä, eukonheitto saappaat jalassa. Olisiko se riittävän lähellä kiinnostavaa?

        Olisi.. ehdottomasti :)


      • UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Olisi.. ehdottomasti :)

        No sitten meidän pitää vielä saada Timppa mukaan, koska Timppa on taannut olevansa hiivatin voimakas edelleen, niin ehkä hänellä riittää papua nakata eukkoa saappaat jalassa 😁


      • UUSI
        tosi.typy kirjoitti:

        Hieno suunnitelma. Voimme odottaa kilpailuihin luovaa ja asiaansa paneutunutta joukkuetta. Onko Suomen joukkueen sponsori jo tiedossa?

        Harjoittelijoilla ja amatööreillä on mahdollisuus käydä ensi viikonloppuna kokeilemassa onneaan. Vantaanjoen kaljakellunta on yleensä heinäkuun viimeisenä viikonloppuna.

        Kuulemma Sinebrychoff ja nimenomaan Karhu brändinä ovat sponsseina, kas kun ne keppanat tehdäänkin sopivasti Keravalla ja tölkit voidaan uittaa Keravanjokea pitkin suoraan Vantaanjoelle, viileinä, pysyvät urheilijat freeseinä kisan loppukahinoissa 😂

        No siellä sitä olisi taa tosiaan treenimahdollisuutta tarjolla, harmi vain että olen maaseudun rauhassa juomassa sahtia 😁


      • UUSI
        randombypasser kirjoitti:

        No sitten meidän pitää vielä saada Timppa mukaan, koska Timppa on taannut olevansa hiivatin voimakas edelleen, niin ehkä hänellä riittää papua nakata eukkoa saappaat jalassa 😁

        Timppahan heittelisi minua kuin leppäkeihästä oli saappaita tai ei.


      • UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Timppahan heittelisi minua kuin leppäkeihästä oli saappaita tai ei.

        No sillä mä Timppaa halusinkin mukaan, tulisi kirkkain mitali Suomeen 😁


      • UUSI
        randombypasser kirjoitti:

        No sillä mä Timppaa halusinkin mukaan, tulisi kirkkain mitali Suomeen 😁

        Niin se ainoa mitali koko kisoista.. 😄


      • UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin se ainoa mitali koko kisoista.. 😄

        Aivan se ja sama, kunhan se on kirkkain, eli eukko lensi pisimmälle, sillä saadaan taas lisää mainetta ja turisteja, japanilaiset hullaantuvat 😂


    • Nsisten maahockey oli viimeksi kivaa katsottavaa....tosin en jaksa etsiä kaukosäädintä nyt....

      😄

      • Anonyymi

        Pääsikö tepsi olympialaisiin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pääsikö tepsi olympialaisiin?

        Joku jääpallojoukkue vois hyvin pärjätäkin maahockeyssa. 😄


    • Naisten futis

      • Anonyymi

        Jostain syystä nimenomaan arvokisoista on paljon kivempi katsella naisten kuin miesten pelaavan jalkapalloa. Siis pelin taso yleisesti on viihdyttävämpää. Mutta tärkein syy on, että naiset keskittyvät paremmin itse pelaamiseen kuin siihen kaikkeen neitimäiseen draamaan. Tänään japanin naispelaaja loukkasi polvensa. Oletettavasti pahasti, koska kannettiin paareilla. Hyvin hillitty oli koko ajan. Vastaavassa tilanteessa mies olisi huutanut tuskissaan, vuodattanut kyyneleitä tietäessään kisojen olevan ohi ja mahdollisesti jopa laskenut alleen. Noh, viimeinen vähän vitsillä, mutta ymmärrätte kyllä pointin.


      • randombypasser
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostain syystä nimenomaan arvokisoista on paljon kivempi katsella naisten kuin miesten pelaavan jalkapalloa. Siis pelin taso yleisesti on viihdyttävämpää. Mutta tärkein syy on, että naiset keskittyvät paremmin itse pelaamiseen kuin siihen kaikkeen neitimäiseen draamaan. Tänään japanin naispelaaja loukkasi polvensa. Oletettavasti pahasti, koska kannettiin paareilla. Hyvin hillitty oli koko ajan. Vastaavassa tilanteessa mies olisi huutanut tuskissaan, vuodattanut kyyneleitä tietäessään kisojen olevan ohi ja mahdollisesti jopa laskenut alleen. Noh, viimeinen vähän vitsillä, mutta ymmärrätte kyllä pointin.

        Sanoitit omat ajatukseni täydellisesti, kiitos! Naiset keskittyvät pelaamiseen ja voiton tavoitteluun, miehet taas vastustajan estämiseen ja tappion välttelyyn.


    • Anonyymi

      Avajaisista Seinäjoen äärellä. YleX:n uutisissa puhui avajaisista Seine joen äärellä ja minä + tuhannet muut kuulivat väärin.

      Eipä minulla ole mitään suosikkilajia. Luultavasti tulee aika vähän katsottuakin.

      >simiti<

    • Anonyymi

      niin illalla vajaiset, pitäisiköhän maratoniin kuista pqilj jaloin arwwna -tyyliin,k peeineisesri

      • Anonyymi

        Tosimies juoksee paljain jaloin tulikuumalla asfaltilla ja antaa muille vielä kilometrin etumatkaa.

        >simiti<


    • Anonyymi

      Permannosta!

    • Anonyymi

      sandaalit jaloidsa kymm

      itseäni todella paljonkin huvittaa saeja netflixillä killing eve.... naisnäytyerlijä..

    • Anonyymi

      taisin ehdottaa että timberland keat hyryyr,,,
      ¨

    • Anonyymi

      buub tttlhweb nuwekweadeö viu ikka gaysjaa his jebgöb baygiussajub kyjee soiret

    • Anonyymi

      nebeb nibwadeujub byjjynaabm eu oagiha qasuiutra nuekeasaö vaab vöstbeebö,,

      eräs hyvä juttu kun laitoin oman pienen tuulettimen kun räällä on aika kuumaakin..

    • Anonyymi

      Naisten moukari ja kuula kiinostaa, näissä lajeissa on sieppeitä naisia.

    • Vaimon ja minun mielestä YLEn toimittajat sanoivat useamman kerran "seinäjoki" vaikka tarkoittivat seine-jokea.

      Tätä se on, yhdessä vanheneminen.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ehdottomasti naisten moukarinheitto.
      Olisi kiva osata.
      On niin hieno se pyörylävauhdinotto ja se että se moukari lähtee liitämään siitä aukosta.
      Mulla menis varmaan turvaverkkoihin.
      Vilma

    • Anonyymi
      UUSI

      Ilmakitaran soitto ja ryhmäseksi.

    • Anonyymi
      UUSI

      Naisten kuula ja moukari.
      - 80 luvulla oli haastavaa erottaa nainen miehestä.
      Sama on palannut.
      Transhenkilö voittaa.
      Hämmentävää.

    • Anonyymi
      UUSI

      ÿarvotsem tpdeööa harvpom kptaom weeolpsosoa loåiö''lwkirrika-

      mutta niin olypialaiset aika hassuja.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei ole pitkän matkan painille voittanutta!

      • Anonyymi
        UUSI

        Mä muistan kun Pertti Ukkola väänsi mitalin.
        Runomies?
        Antiikin Olympialaisissa oltiin nakuina, ei naisia ja taisi olla runonlausuntaakin.
        Olen käynyt Olympos-vuorella.
        Vilma


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      253
      18650
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3275
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2171
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      137
      1758
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      273
      1476
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1302
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1151
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      134
      1004
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      235
      985
    Aihe