Kenen palstalaisen

Anonyymi-ap

Myöhäillan yllätysvierailusta ilahtuisit?

-flowersreally-

109

1005

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jasu-Eivorin <3

• Anonyymi

Danielin vierailu maistuisi.

🦄

• Anonyymi

Älä höpötä! Oma mies on ihaninta maailmassa. 😍

🦄

• Anonyymi

:)

• Sinun tietenkin.

• Tämä kettu voisi tulla kylään...
        Paijattavaksi varsinkin...
        Outo oon kun ois tarve paijailla...
        Ja rapsutella hipsutella...
        Ei mitään "sellaista" mielessä...
        <3

• originalpieninainen kirjoitti:

Tämä kettu voisi tulla kylään...
        Paijattavaksi varsinkin...
        Outo oon kun ois tarve paijailla...
        Ja rapsutella hipsutella...
        Ei mitään "sellaista" mielessä...
        <3

Kiitos, mutta tämä kettu on tällainen erakko joka viihtyy yksikseen.

• Palstakamu kirjoitti:

Kiitos, mutta tämä kettu on tällainen erakko joka viihtyy yksikseen.

Ihan vapaasti.

• Pupun!

• Anonyymi

😚🤗🐰❤️

• Anonyymi

Pupulla on jänisrutto :(

• Anonyymi

Pikku-pirpanan! Vaikuttaa tosi kivalta ja huipulta tyypiltä.

• Kiitos, mutta minussa on perustavanlaatuinen asennevamma. En oikeastaan ole kovinkaan kiva ja jos sellaisen kuvan olet saanut, niin ihmettelen mitä olet minusta oikein lukenut. :)

Oikeasti normimittapuulla mitattuna olen pahimman luokan looseri joka hitot välittää mistään tai kestään..

Itsekeskeinen, jukuripäinen ja yksinkertainen. Sellainen olen. Noin muun muassa. Eli eipä kannata minuun tustustua. :D

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Kiitos, mutta minussa on perustavanlaatuinen asennevamma. En oikeastaan ole kovinkaan kiva ja jos sellaisen kuvan olet saanut, niin ihmettelen mitä olet minusta oikein lukenut. :)

Oikeasti normimittapuulla mitattuna olen pahimman luokan looseri joka hitot välittää mistään tai kestään..

Itsekeskeinen, jukuripäinen ja yksinkertainen. Sellainen olen. Noin muun muassa. Eli eipä kannata minuun tustustua. :D

Voihan tuo olla niinkin. Vähän aikaa vasta olen palstaa seuraillut ja on jäänyt sellainen kuva, että et turhaan auo päätäsi, mutta uskallat olla eri mieltä. Keskustelussa otat huomioon myös muut keskustelijat. Ja mietit asioita etkä vain trollaa menemään jotain idioottimaisia pöljyyksiä, kuten 75% porukasta.

Saatan olla siis väärässäkin. Ehkä olet läpeensä huono ihminen, jossa on vielä ripaus kusipäätä lisänä. Hankala sanoa.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Kiitos, mutta minussa on perustavanlaatuinen asennevamma. En oikeastaan ole kovinkaan kiva ja jos sellaisen kuvan olet saanut, niin ihmettelen mitä olet minusta oikein lukenut. :)

Ällös nyt pikkuinen mollaa itseäsi. Meillä parantumattomasti sairailla saa olla huonojakin päiviä.

>simiti<

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Musta olis itseasiassa kiva tutustua suhun.
        Aika paljon jossain huomasin samaa meissä..
        Tai siis siinä millainen elämä on ollut...
        Ja sä voisit opettaa mulle jotakin tarpeellista :)

• Anonyymi kirjoitti:

Voihan tuo olla niinkin. Vähän aikaa vasta olen palstaa seuraillut ja on jäänyt sellainen kuva, että et turhaan auo päätäsi, mutta uskallat olla eri mieltä. Keskustelussa otat huomioon myös muut keskustelijat. Ja mietit asioita etkä vain trollaa menemään jotain idioottimaisia pöljyyksiä, kuten 75% porukasta.

Saatan olla siis väärässäkin. Ehkä olet läpeensä huono ihminen, jossa on vielä ripaus kusipäätä lisänä. Hankala sanoa.

Ihanaa.. sait minut repeämään nauruun. On sinulla ainakin sanansäilä hallussasi.

Joidenkin mielestä olen täysi kusipää, mutta eikös meistä kaikki ole kuspäitä jonkun mielestä.

"Saatan olla siis väärässäkin. Ehkä olet läpeensä huono ihminen, jossa on vielä ripaus kusipäätä lisänä. Hankala sanoa."

Oli niin hyvä että piti oikein lainata sinua.

Oikeasti olen todella lempeä ja kiltti ihminen, jos kuitenkin myös pikkuisen tyhmä ja yksinkertainenkin.

Pyrin realismiin myös itseni kanssa. Harvemmin ihminen korostaa omia huonoja puoliaan, mutta tälläisenä vastavirran uimarina teen sitäkin jotta joku tolkku pysyy mukana.

Mielipiteesi minusta mairittelee. Kiitän siitä. Sillä onhan se aina kivaa saada positiivista palautetta.

En tarvitse makeilua pönkittääkseni egoani, tiedän kyllä mikä olen. Täällä useimmiten ihmiset alentavat ja pilkkaavat kuin kehuvat. Enkä oikeastaan ota edes kehuna mielipidettäsi, se nyt vaan on yksi mielipide muiden joukossa. Ja jokaisen mielipiteellä on arvo. Merkitys.

Täällä oli yksi ihan hyvä kirjoittelija joka lopetti palstailun täällä sinkuissa mielipiteeni takia. Vähän harmi, kun minun mielestäni tänne mahtuu kaikki. Erilaisuudetkin.

Jokainen valitsee itse kenen kanssa ja mistä keskustelee. Tämä on hyvä palsta, tämä sinkut.
        Täällä on ihan mahtavia persoonia ja itse olen saanut apua monenmoiseen visaiseen pulmaani.

Oletko kauan palstaillut?

• Anonyymi kirjoitti:

Ällös nyt pikkuinen mollaa itseäsi. Meillä parantumattomasti sairailla saa olla huonojakin päiviä.

>simiti<

En tosiaankaan mollannut itseäni. Kerroin huonoista puolistani. Minusta on moneksi ja en ole pelkkiä hyviä puoliani.

On aina tietysti mukavaa kun joku ilmaisee pitävänsä mielipiteistäni tai minusta, mutta kun sillä kolikolla on aina kääntöpuolensa.

Olen joskus pikkuisen ilkikurisella päällä ja tuo nyt oli sellainen kommentti.

Ja Timppa, nyt oikeasti.. on totta että olen parantumattomasti sairas, mutta kuten olen palstallakin kertonut että sairauteni on remissiossa. Olin joskus huonona, mutta paranin. Toimintakykyni on lähes normaali tätä nykyä. Ja vuosi sitten aivokuvat kertoivat, että etenevä sairauteni on ollut pysähdyksissä jo kolme vuotta.

Eli tilanteeni on erinomainen, vaikka olenkin aivovammainen. Minua harmittaa että sinulla on väärä kuva voinnistani.

Häiritsevin oireeni on satunnainen ylimääräinen silmänisku tällä hetkellä. Ja lääkärin varovaisen arvion mukaan en ehkä edes saa enää pahenemisvaiheita. Se jää nähtäväksi.

Se että olin pyörätuolissa 12 vuotta sitten ja muutoinkin huonona johtui tulehduksista aivoissani. Kun tulehdukset parani, jäi vain lieviä vaurioita jotka tänä päivänä ovat lähes huomaamattomia. Kukaan ei erottaisi sitä että olen aivovaurioinen.

Kaikilla saa olla huonoja päiviä. Ihan kaikilla. Ja onkin.

Musta olis itseasiassa kiva tutustua suhun.
        Aika paljon jossain huomasin samaa meissä..
        Tai siis siinä millainen elämä on ollut...
        Ja sä voisit opettaa mulle jotakin tarpeellista :)

Ei, en pystyisi opettamaan sinulle yhtään mitään. Olet jo täydellinen sinä itsesi. Ja hyvä niin.

On totta, että elämäni on ollut tragediaa, mutta entä sitten?
        Tämä on minun elämäni ja se on minun näköiseni. Sinulla on sinä ja sinun näköisesi elämä.

Ja elämä on todella arvokasta. Se on fakta. Se on aivan sama mistä vinkkelistä elämää katsoo, se on arvokas asia. Ja jokaisessa elämässä keskiössä on se eläväinen itse.

Oletko nähnyt Avatar elokuvan?
        Itse näen nytkin kun katson ulos ikkunasta sen elämän symbioosin täällä ympärillämme. Kaikki liittyy kaikkeen. Elämä pyörii ja pöhisee koko ajan ympärillämme kuin plasma. Hengitämme samaa ilmaa, mitä kasvit meille tuottavat, ne kasvit jotka saavat mullan juurilleen maan matosilta ja lisääntyvät pörriäisten avulla. Sinä ja minä olemme osa tuota symbioosia. Elävä olento. Siinä missä kuuset, ryhävalaat tai muurahsisetkin.

Meitä on siunattu elämän lahjalla tässä upeassa paikassa jota maapalloksi kutsutaan.
        Tuossa mittakaavassa elämäni pikkutragediat ovat mitättömiä.

Ymmärräthän kultaseni, elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa. Kyse on pelkästä katsantokannasta. Niitä omia vinkkeleitään kannattaa muuttaa, jos elämä ei maistu. Kannattaa yrittää katsoa boxin ulkopuolelta. Ja tuolla boxilla tarkoitan omaa itseään.

Itse tunnen euforiaa jo ajatuksestakin.

En tosiaankaan mollannut itseäni. Kerroin huonoista puolistani. Minusta on moneksi ja en ole pelkkiä hyviä puoliani.

On aina tietysti mukavaa kun joku ilmaisee pitävänsä mielipiteistäni tai minusta, mutta kun sillä kolikolla on aina kääntöpuolensa.

Olen joskus pikkuisen ilkikurisella päällä ja tuo nyt oli sellainen kommentti.

Ja Timppa, nyt oikeasti.. on totta että olen parantumattomasti sairas, mutta kuten olen palstallakin kertonut että sairauteni on remissiossa. Olin joskus huonona, mutta paranin. Toimintakykyni on lähes normaali tätä nykyä. Ja vuosi sitten aivokuvat kertoivat, että etenevä sairauteni on ollut pysähdyksissä jo kolme vuotta.

Eli tilanteeni on erinomainen, vaikka olenkin aivovammainen. Minua harmittaa että sinulla on väärä kuva voinnistani.

Häiritsevin oireeni on satunnainen ylimääräinen silmänisku tällä hetkellä. Ja lääkärin varovaisen arvion mukaan en ehkä edes saa enää pahenemisvaiheita. Se jää nähtäväksi.

Se että olin pyörätuolissa 12 vuotta sitten ja muutoinkin huonona johtui tulehduksista aivoissani. Kun tulehdukset parani, jäi vain lieviä vaurioita jotka tänä päivänä ovat lähes huomaamattomia. Kukaan ei erottaisi sitä että olen aivovaurioinen.

Kaikilla saa olla huonoja päiviä. Ihan kaikilla. Ja onkin.

Tuo sinussa on erityisen ihanaa, kun uskallat olla itsesi sellaisena kuin olet, aito ja inhimillinen, hyvine ja huonoine puolinesi.

Ei, en pystyisi opettamaan sinulle yhtään mitään. Olet jo täydellinen sinä itsesi. Ja hyvä niin.

On totta, että elämäni on ollut tragediaa, mutta entä sitten?
        Tämä on minun elämäni ja se on minun näköiseni. Sinulla on sinä ja sinun näköisesi elämä.

Ja elämä on todella arvokasta. Se on fakta. Se on aivan sama mistä vinkkelistä elämää katsoo, se on arvokas asia. Ja jokaisessa elämässä keskiössä on se eläväinen itse.

Oletko nähnyt Avatar elokuvan?
        Itse näen nytkin kun katson ulos ikkunasta sen elämän symbioosin täällä ympärillämme. Kaikki liittyy kaikkeen. Elämä pyörii ja pöhisee koko ajan ympärillämme kuin plasma. Hengitämme samaa ilmaa, mitä kasvit meille tuottavat, ne kasvit jotka saavat mullan juurilleen maan matosilta ja lisääntyvät pörriäisten avulla. Sinä ja minä olemme osa tuota symbioosia. Elävä olento. Siinä missä kuuset, ryhävalaat tai muurahsisetkin.

Meitä on siunattu elämän lahjalla tässä upeassa paikassa jota maapalloksi kutsutaan.
        Tuossa mittakaavassa elämäni pikkutragediat ovat mitättömiä.

Ymmärräthän kultaseni, elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa. Kyse on pelkästä katsantokannasta. Niitä omia vinkkeleitään kannattaa muuttaa, jos elämä ei maistu. Kannattaa yrittää katsoa boxin ulkopuolelta. Ja tuolla boxilla tarkoitan omaa itseään.

Itse tunnen euforiaa jo ajatuksestakin.

Kiitos !

Luulisin ainakin niin...

Lähinnä se opettaminen oli "vitsimielessä" ..
        Tohon että ei välitä muista tms...

Enpä nyt oikein oo ihan varma miten sä
        olet käsittänyt musta mitäkin....
        Eikä kai sen niin väliä...

Kyllä mulle elämä maistuu ja ihan hyvä
        elämä mulla onkin oikeesti..

Niitäkin jolloin ei maistuisi on liiankin usein,
        ja niitä tulee olemaankin tällä diagnoosilla.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ihanaa.. sait minut repeämään nauruun. On sinulla ainakin sanansäilä hallussasi.

Joidenkin mielestä olen täysi kusipää, mutta eikös meistä kaikki ole kuspäitä jonkun mielestä.

"Saatan olla siis väärässäkin. Ehkä olet läpeensä huono ihminen, jossa on vielä ripaus kusipäätä lisänä. Hankala sanoa."

Oli niin hyvä että piti oikein lainata sinua.

Oikeasti olen todella lempeä ja kiltti ihminen, jos kuitenkin myös pikkuisen tyhmä ja yksinkertainenkin.

Pyrin realismiin myös itseni kanssa. Harvemmin ihminen korostaa omia huonoja puoliaan, mutta tälläisenä vastavirran uimarina teen sitäkin jotta joku tolkku pysyy mukana.

Mielipiteesi minusta mairittelee. Kiitän siitä. Sillä onhan se aina kivaa saada positiivista palautetta.

En tarvitse makeilua pönkittääkseni egoani, tiedän kyllä mikä olen. Täällä useimmiten ihmiset alentavat ja pilkkaavat kuin kehuvat. Enkä oikeastaan ota edes kehuna mielipidettäsi, se nyt vaan on yksi mielipide muiden joukossa. Ja jokaisen mielipiteellä on arvo. Merkitys.

Täällä oli yksi ihan hyvä kirjoittelija joka lopetti palstailun täällä sinkuissa mielipiteeni takia. Vähän harmi, kun minun mielestäni tänne mahtuu kaikki. Erilaisuudetkin.

Jokainen valitsee itse kenen kanssa ja mistä keskustelee. Tämä on hyvä palsta, tämä sinkut.
        Täällä on ihan mahtavia persoonia ja itse olen saanut apua monenmoiseen visaiseen pulmaani.

Oletko kauan palstaillut?

No itse asiassa nyt tajusin, että olenhan jo viime kesästä saakka käynyt täällä aika ajoin lueskelemassa ja joskus hiukan kirjoittamassakin. Aika harvakseltaan kuitenkin.

• Aletheias kirjoitti:

Tuo sinussa on erityisen ihanaa, kun uskallat olla itsesi sellaisena kuin olet, aito ja inhimillinen, hyvine ja huonoine puolinesi.

Oih.. ja voih. Mulla ei ole muuta kuin minä itse. Jos en uskaltaisi olla se, koko elämässäni ei olisi mitään mieltä.

En ole kovin älykäs, tai fiksu, mutta osaan ymmärtää itsenään olemisen arvon.
        Kaikki me ollaan hyvien ja huonojen puolten kombo.
        Tasapainoinen ihminen tunnustaa ja ymmärtää heikkoutensa.

Kiitos !

Luulisin ainakin niin...

Lähinnä se opettaminen oli "vitsimielessä" ..
        Tohon että ei välitä muista tms...

Enpä nyt oikein oo ihan varma miten sä
        olet käsittänyt musta mitäkin....
        Eikä kai sen niin väliä...

Kyllä mulle elämä maistuu ja ihan hyvä
        elämä mulla onkin oikeesti..

Niitäkin jolloin ei maistuisi on liiankin usein,
        ja niitä tulee olemaankin tällä diagnoosilla.

En ole oikeastaan käsittänyt juurikaan mitään sinusta vielä. Kyllähän tässä kerkeää tutustumaan kun jutellaan täällä palstalla.

Mulla oli vaan itselläni sellainen euforinen hetki kun kirjoitin sinulle kommenttiani. Älä vällää niin kauhiasti.
        Mä olen tunneihminen ja elän vahvasti tunteella. Se aina välillä pompsahtaa esiin täälläkin.

Ja tuohon, että ei välitä muista pätee vain se, että viihtyy omissa nahoissaan. Silloin ei muista niin väliksi.

• Anonyymi kirjoitti:

No itse asiassa nyt tajusin, että olenhan jo viime kesästä saakka käynyt täällä aika ajoin lueskelemassa ja joskus hiukan kirjoittamassakin. Aika harvakseltaan kuitenkin.

Jahas.. :)

Tuleva palstalainen.. :)

No en mä sinua ala kiusaamaan. Tämä on ihan kiva paikka satunnaiselle kävijällekin. Varsinkin jos osaa ohittaa turhuudet.
        Pieni varoitiksen sananen. Näihin ihmisiin kiintyy ja palstaan jää herkästi koukkuun.

Aloitin satunnaisena itsekin, mutta kun opin tuntemaan muita palstalaisia, totesin et tää on ihan huippumesta. Ja meillä on täällä yhteisö johon kuuluu erilaisia ihmisiä. Se on rikkaus.

En ole oikeastaan käsittänyt juurikaan mitään sinusta vielä. Kyllähän tässä kerkeää tutustumaan kun jutellaan täällä palstalla.

Mulla oli vaan itselläni sellainen euforinen hetki kun kirjoitin sinulle kommenttiani. Älä vällää niin kauhiasti.
        Mä olen tunneihminen ja elän vahvasti tunteella. Se aina välillä pompsahtaa esiin täälläkin.

Ja tuohon, että ei välitä muista pätee vain se, että viihtyy omissa nahoissaan. Silloin ei muista niin väliksi.

Tunne ihminen mäkin olen..
        Liiankin tunteilija,
        omastakin mielestä oon,
        mutta myös muidenkin..
        Olis kiva kun ei välittäisi toisista tällei....

Eipä ehkä kyllä tutustuta kuitenkaan,
        tää palstailu saa loppua just...

Mikäli niin olis tarkoitettu,
        niin kyllä se tapahtuu jotenkin joskus.

Kuten muissakin tutustumisissa sekä asioissa, jotka on tarkoitettu tapahtuviksi.... (:

Harmillista että koukuttui jotenkin
        liikaa tänne...

Aika vaikeeta ollut irrottautua oikeesti täältä,
        kun on muutamakin aikas mukavahko tyyppi vastaan tullut...

Onneks on jo pystynyt vähentämään paljon,
        kun vihdoin alkaa saamaan mahdollisuuksia
        sekä voimiakin muihin asioihin,
        ja omaan elämään.

Ja kaipa tää irrottautuminen on
        helpottanut senkin takia kun
        ei ole niinkään vissiin enää syytä olla täällä...
        Tai olis vieläkin jonkun toisen kannalta,
        mutta ei mulle ole täällä mitään..
        Mä en enää toivo,
        haaveile tai odota mitään itelle....

Oon tyytyväinen kun sain tehtyä edes
        tän verran siitä mitä oli tarkoituskin tehdä...
        Se miksi tänne päätyi edes vuos sitte.....

Tulipas taas tällänen mikä lie kirjoitus..

Liiankin tunteilija,
        omastakin mielestä oon,
        mutta myös muidenkin..

Kuten muissakin tutustumisissa sekä asioissa, jotka on tarkoitettu tapahtuviksi.... (:

liikaa tänne...

ja omaan elämään.

Mä en enää toivo,

Olen itekkin koukussa palstaan ja tähän yhteisöön. Mulla alkoi loma tänään ja ihmeekseni totesin että olen sopinut lomalleni kuusi tapaamista joista neljä on palstalaisen kanssa. Eli juu.. kyllä tämä on osa, ellei iso osakin elämääni.

Minulla ei ole pienintäkään yritystä päästä eroon palstasta. En edes halua.

• Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

Liiankin tunteilija,
        omastakin mielestä oon,
        mutta myös muidenkin..

liikaa tänne...

ja omaan elämään.

Mä en enää toivo,

Harmi ettei se Välis lämmennyt tapaamisellenne 😒

• Anonyymi kirjoitti:

Harmi ettei se Välis lämmennyt tapaamisellenne 😒

Enpä mä kyllä kuvitellutkaan niin...

Oih.. ja voih. Mulla ei ole muuta kuin minä itse. Jos en uskaltaisi olla se, koko elämässäni ei olisi mitään mieltä.

En ole kovin älykäs, tai fiksu, mutta osaan ymmärtää itsenään olemisen arvon.
        Kaikki me ollaan hyvien ja huonojen puolten kombo.
        Tasapainoinen ihminen tunnustaa ja ymmärtää heikkoutensa.

Sen kun useampi osaisi; uskaltaa olla oma itsensä ja tunnustaa myös ne haastavammat puolet itsessä. Olla inhimillinen, sillä jokaisella meistä on siihen lupa. Inhimillisyys ei anna lupaa kohdella muita huonosti, mutta itselleen täytyy pystyä olemaan armollinen silloin, kun ei kaikki menekään kuten strömsöössä, jotta pääsee asian yli ja kasvaa ihmisenä.

Ja olethan sinä nyt fiksu. Jollet olisi, niin et olisi löytänyt keinoja selvitä kaikesta, mistä olet selvinnyt.

• Aletheias kirjoitti:

Sen kun useampi osaisi; uskaltaa olla oma itsensä ja tunnustaa myös ne haastavammat puolet itsessä. Olla inhimillinen, sillä jokaisella meistä on siihen lupa. Inhimillisyys ei anna lupaa kohdella muita huonosti, mutta itselleen täytyy pystyä olemaan armollinen silloin, kun ei kaikki menekään kuten strömsöössä, jotta pääsee asian yli ja kasvaa ihmisenä.

Ja olethan sinä nyt fiksu. Jollet olisi, niin et olisi löytänyt keinoja selvitä kaikesta, mistä olet selvinnyt.

Nooh.. ehkäpä olen vain sen verran typerä, että en osaa ottaa kaikkea itseeni.

Onhan minussa roppakaupalla hyvääkin. Ja sisua sekä voimaa löytyy kuin pienestä kylästä.
        Kyllä minä pidän sinua fiksuna. Kaikessa mitä keskustelet täällä paistaa se läpi. Että sinä olet fiksu. Minä en ole.

En tunnista itsessäni fiksuutta joka on eräänlaista näppäryyttä. Ennemminkin olen kankea ja yksioikoinen.

Minulla on ennemminkin hieman viisautta kuin fiksuutta. Ei sitäkään paljoa ole, että sillä pääsisin kehuskelemaan. Olen hidas hiffaamaan ja nokkeluus minulta puuttuu lähes kokonaan. Ihan päin vastoin kuin esimerkiksi sinulla.
        Elämänviisautta voi oppia kuka tahansa vain elämällä.

Ihailen toki älykkyyttä ja fiksuutta, mutta itse olen vain keskivertoa niiden suhteen.

Minä ihailen vuorostani sinun nokkeluuttasi ja sinulla on mielestäni hitsin hyvä asenne. Sinäkin tunnistat omat heikkoutesi ja osaat ehkä jopa vastustaa niitä. Noin mielestäni.

Ja tunnut siltä, että olet oma itsesi. Aito sellainen. Ja minä en siis kehu sinua, vaan kerron mielipiteeni.

Pikkuisen sapettaa olla freimillä, sillä en ole tottunut saamaan huomiota. Joten puhutaan muusta kuin minusta.

Mutta kiitos kommentistasi. Se lämmittää kuitenkin, sillä pidän sinusta. Kuulut sellaisiin ihmisiin, jonka mielipiteelle annan arvoa.

Ei sen väliksi, kuka on mitäkin mieltä minusta, mutta minä valitsen itse ne ihmiset joita haluan kuunnella. Sinä olet osoittautunut sellaiseksi jo alkumetreilläsi täällä palstalla. Meillä oli hyvää vuoronvaihtoa aikanaan ja pidän tavastasi ajatella ja esittää mielipiteitäsi. Mielestäni olet aito ihminen.

Eikös täällä olekin aivan mahtavia erilaisia persoonia? Olet jo laajemmin tutustunut palstaan ja sen immeisiin, niin mitäs sinä tykkäät täällä olemisestasi? Joko olet koukussa?

Nooh.. ehkäpä olen vain sen verran typerä, että en osaa ottaa kaikkea itseeni.

Onhan minussa roppakaupalla hyvääkin. Ja sisua sekä voimaa löytyy kuin pienestä kylästä.
        Kyllä minä pidän sinua fiksuna. Kaikessa mitä keskustelet täällä paistaa se läpi. Että sinä olet fiksu. Minä en ole.

En tunnista itsessäni fiksuutta joka on eräänlaista näppäryyttä. Ennemminkin olen kankea ja yksioikoinen.

Minulla on ennemminkin hieman viisautta kuin fiksuutta. Ei sitäkään paljoa ole, että sillä pääsisin kehuskelemaan. Olen hidas hiffaamaan ja nokkeluus minulta puuttuu lähes kokonaan. Ihan päin vastoin kuin esimerkiksi sinulla.
        Elämänviisautta voi oppia kuka tahansa vain elämällä.

Ihailen toki älykkyyttä ja fiksuutta, mutta itse olen vain keskivertoa niiden suhteen.

Minä ihailen vuorostani sinun nokkeluuttasi ja sinulla on mielestäni hitsin hyvä asenne. Sinäkin tunnistat omat heikkoutesi ja osaat ehkä jopa vastustaa niitä. Noin mielestäni.

Ja tunnut siltä, että olet oma itsesi. Aito sellainen. Ja minä en siis kehu sinua, vaan kerron mielipiteeni.

Pikkuisen sapettaa olla freimillä, sillä en ole tottunut saamaan huomiota. Joten puhutaan muusta kuin minusta.

Mutta kiitos kommentistasi. Se lämmittää kuitenkin, sillä pidän sinusta. Kuulut sellaisiin ihmisiin, jonka mielipiteelle annan arvoa.

Ei sen väliksi, kuka on mitäkin mieltä minusta, mutta minä valitsen itse ne ihmiset joita haluan kuunnella. Sinä olet osoittautunut sellaiseksi jo alkumetreilläsi täällä palstalla. Meillä oli hyvää vuoronvaihtoa aikanaan ja pidän tavastasi ajatella ja esittää mielipiteitäsi. Mielestäni olet aito ihminen.

Eikös täällä olekin aivan mahtavia erilaisia persoonia? Olet jo laajemmin tutustunut palstaan ja sen immeisiin, niin mitäs sinä tykkäät täällä olemisestasi? Joko olet koukussa?

Olen keskustelujemme perusteella saanut pikemminkin sellaisen käsityksen sinusta, että arvostat itseäsi riittävästi, jotta osaat olla päästämättä kaikkea ihollesi. Sisua ja sinnikkyyttä sinusta ehdottomasti löytyy. Ilman noita ominaisuuksia kokemuksesi olisi saattanut murtaa sinut täysin.

Kiitos kauniista sanoistasi ❤️ Aitous on minulle tärkeä arvo elämässä silloinkin, kun se tarkoittaa jotain vähemmän hyvää. Joskus on vaikea tunnustaa ja tunnistaa itsessään tiettyjä asioita, mutta ajattelen niin, että jollen kohtaa heikkouksiani tai muita kolhujani, ajaudun kauemmaksi siitä, kuka olen sisimmässäni.

Meillä on ollut tosiaan paljon mahtavaa ajatustenvaihtoa palstalla. On arvokasta kuulla muiden ajatuksia ja näkemyksiä. Joskus jokin keskustelumme on tuonut jopa kyynelet silmiin, kun se on osunut johonkin kipeään kohtaan, mutta se on ollut puhdistavaa ja saanut minut näkemään asioita uudesta näkökulmasta. Minäkin siis arvostan sinun mielipiteitäsi eli anna tulla vain jatkossakin 🥰

Mitä tulee palstaan, niin täällä on kyllä upeita persoonia 😊 Paljon heitän täällä kevyttä läppää, mutta on ollut paljon myös loistavia keskusteluja ja joskus on antoisaa lukea muiden keskustelua ns kärpäsenä katossa. Täytyy myöntää, että vähän olen jo koukussa 😄

• Aletheias kirjoitti:

Olen keskustelujemme perusteella saanut pikemminkin sellaisen käsityksen sinusta, että arvostat itseäsi riittävästi, jotta osaat olla päästämättä kaikkea ihollesi. Sisua ja sinnikkyyttä sinusta ehdottomasti löytyy. Ilman noita ominaisuuksia kokemuksesi olisi saattanut murtaa sinut täysin.

Kiitos kauniista sanoistasi ❤️ Aitous on minulle tärkeä arvo elämässä silloinkin, kun se tarkoittaa jotain vähemmän hyvää. Joskus on vaikea tunnustaa ja tunnistaa itsessään tiettyjä asioita, mutta ajattelen niin, että jollen kohtaa heikkouksiani tai muita kolhujani, ajaudun kauemmaksi siitä, kuka olen sisimmässäni.

Meillä on ollut tosiaan paljon mahtavaa ajatustenvaihtoa palstalla. On arvokasta kuulla muiden ajatuksia ja näkemyksiä. Joskus jokin keskustelumme on tuonut jopa kyynelet silmiin, kun se on osunut johonkin kipeään kohtaan, mutta se on ollut puhdistavaa ja saanut minut näkemään asioita uudesta näkökulmasta. Minäkin siis arvostan sinun mielipiteitäsi eli anna tulla vain jatkossakin 🥰

Mitä tulee palstaan, niin täällä on kyllä upeita persoonia 😊 Paljon heitän täällä kevyttä läppää, mutta on ollut paljon myös loistavia keskusteluja ja joskus on antoisaa lukea muiden keskustelua ns kärpäsenä katossa. Täytyy myöntää, että vähän olen jo koukussa 😄

Noh.. minä olen ihan oikeasti koukussa. Myönnän sen ihan rehellisesti.

Koen olleeni onnekas kun olen eksynyt joskus muinoin palstalle. Minule henkilökohtaisesti aivan erityisen tärkeä käännekohta omassa elämässäni. En vaihtaisi pois.

Noh.. minä olen ihan oikeasti koukussa. Myönnän sen ihan rehellisesti.

Koen olleeni onnekas kun olen eksynyt joskus muinoin palstalle. Minule henkilökohtaisesti aivan erityisen tärkeä käännekohta omassa elämässäni. En vaihtaisi pois.

Sinä olet täältä saanut ihan varmasti paljon, jopa tärkeitä ihmisiä elämääsi irl. Se, mistä pidän täällä erityisen paljon on, että tietyistä asioista on helpompi puhua täällä, kun täällä ei ole "kukaan". Minulla on kyllä läheisiä ihmisiä elämässäni, joiden kanssa pystyn puhumaan kaikesta, mutta olen huomannut, että irl minun on joskus vaikea avautua joistain asioista, mikä johtunee siitä, että olen aina ollut se, johon muut tukeutuvat ja olen tottunut olemaan aina "vahva". Mitä en tietenkään ole, mutta irl sitä on joskus vaikea näyttää.

• Anonyymi

Jos yöllä tulisi, niin hakkaisin rusinaksi. Päivällä tullessa tarjoasin teetä/Kahvia. Vasta sen jälkeen antaisin turpasaunan.

>simiti<

• Ai mutkin jos yllättäen tulisin ovelle??
        :(
        Entä jos mulla olisi sulle tuomisina vaik kahvinmakuisia pusseja?

• Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

Ai mutkin jos yllättäen tulisin ovelle??
        :(
        Entä jos mulla olisi sulle tuomisina vaik kahvinmakuisia pusseja?

Nöj nyt tarkoitin kùtsumattömis ääliöotä
        Toki. Pirpanaĺle ĵs mùille sinkuille on ovet avoimna.

>simiti<

• Anonyymi

Väkivaltainen hullu

• Ei nyt tuu ketään mieleen. En mä osaa kaivata ketään niin, että ilahtuisin jälleennäkemisestä. Ihmisiä tulee, ihmisiä menee.

• Anonyymi

Topi olisi poikkeus?

• Anonyymi kirjoitti:

Topi olisi poikkeus?

Pappa vainaa on kuollut vuosia sitten.

• Anonyymi

aika hienokin tyuuletinjuttu, kun tuul3ettaa mukaqcasri, ... tuntuukin mukavalle4 jaloissakin.

• Anonyymi

En mä tämmöisiin yleensä lähde, mutta yhden tahtoisin nähdä.

• Anonyymi

jos näkee kummituksina rai hahmoin JOTAIN....

• Anonyymi

JOS mwenewe nukkuman kuin poppw rai pe3ntti ja j näkee unessa pwloyyyavia unia palstan tytöisräkin

• Anonyymi

buub nur3b viut bögsdö´äö owkirraqvua ybuajub hisr´raub okarab rtrlsröjub,,

• Anonyymi

minull<a vähän inhottavaakin kun tuo siitgelölyalleegi... mutta joskus hauskoja nuo vanhat james bondit..

• Anonyymi

en tiedä migten voit edes irfsdekään gigtgtäää täällä killeri 100-jutut ja WRC inland.. autot...

• Anonyymi

polrasto otse'mo teloso ,oeöo ,emm' milli,aamlom

• Toivottavasti olen ilahduttanut palstalaista useilla yllätyksettömillä myöhäisillan vierailuillani

• Varmasti. Olethan sinä minuskin ilahduttanut monasti.. :D

Varmasti. Olethan sinä minuskin ilahduttanut monasti.. :D

Sinäkin minua, viime treffeillä taas kipristelemiseen asti

• pujotteIija kirjoitti:

Sinäkin minua, viime treffeillä taas kipristelemiseen asti

Jaha.. vai niin hyvälle treffimme maistui. Mukava kuulla.

• Anonyymi

Jos Katja-vainaa tulisi ovelleni, niin saattaisin yllättyä. Hän oli mukava naìnen. Rakastan edelleen.

>simiti<

• Pujiksen... se tois donitsin, mulle. Kuiskaisin sille jotain ja se ajelis hymysuin kotiin.

Haukkasin donitsista, vasta kun näkisin hymyilevän pujiksen kiihdyttävän poispäin. 🙂

Sellaista vähän toivon...😄

• Mitä ihmettä, sun viesti siitä, että Pirppis on äijä, poistettiin 🤔 Mutta olet oikeassa, Pirppis on ehdottomasti äijä, en epäile sitä hetkeäkään 😁

• Aletheias kirjoitti:

Mitä ihmettä, sun viesti siitä, että Pirppis on äijä, poistettiin 🤔 Mutta olet oikeassa, Pirppis on ehdottomasti äijä, en epäile sitä hetkeäkään 😁

Joo, eilen tais vähän katoilla ja palaillakin viestejä taas miten sattuu. :oD

• Jos asuisit lähempänä niin voisin tuodakin donitsin, tai en nyt yhtä lähtis kiikuttamaan, toisin vähintään kolme :D

• pujotteIija kirjoitti:

Jos asuisit lähempänä niin voisin tuodakin donitsin, tai en nyt yhtä lähtis kiikuttamaan, toisin vähintään kolme :D

No kahvit keittäisin tietysti. Sun pitää joskus käydä Hondaa ulkoiluttamassa täälläpäin, voin tarjota ne donitsitkin. :oD

• Disseisback kirjoitti:

No kahvit keittäisin tietysti. Sun pitää joskus käydä Hondaa ulkoiluttamassa täälläpäin, voin tarjota ne donitsitkin. :oD

Honda tuli myytyä viimeviikolla, seuraavaksi ehkä paremmin sorateille sopiva pyörä

• pujotteIija kirjoitti:

Honda tuli myytyä viimeviikolla, seuraavaksi ehkä paremmin sorateille sopiva pyörä

Ihanko crossi, vai enska?

Mä katsoin kerran kaupan pihalla sellaista 350 kuutioista kotaria himoiten. Ei ollut kovin korkea. Mutta hintaa on varmaan....

• Aletheias kirjoitti:

Mitä ihmettä, sun viesti siitä, että Pirppis on äijä, poistettiin 🤔 Mutta olet oikeassa, Pirppis on ehdottomasti äijä, en epäile sitä hetkeäkään 😁

Täh??

Vettä myllyyn mieheksiluulijalle.. tanks.

Olen tosiaan saanut kuulla irl että multa löytyy pallit. Tämähän tarkoittanee vapaasti suomennettuna, että kuulun kastiin hyvä jätkä.
        Joku persoonallisuustesti minkä tein, oli lopputulemana persoonallisuus joka on lähes tulkoon vain miehillä. Naisia alle kaksi prossaa.. tai jotakin.

Itse ehkä en koe olevani äijä, mutta tiedostan että munaa löytyy.

• Disseisback kirjoitti:

Ihanko crossi, vai enska?

Mä katsoin kerran kaupan pihalla sellaista 350 kuutioista kotaria himoiten. Ei ollut kovin korkea. Mutta hintaa on varmaan....

Suunnilleen tuon tyylistä https://www.nettimoto.com/yamaha/xt/3110039

• pujotteIija kirjoitti:

Mä oon miettinyt, että uskaltaako tuollasillakin vetää jotain hiekkatietä ihan 80 km/h? 🤔

Kaippa sen sit äkkiä oppis tuntemaan? 🙃

Täh??

Vettä myllyyn mieheksiluulijalle.. tanks.

Olen tosiaan saanut kuulla irl että multa löytyy pallit. Tämähän tarkoittanee vapaasti suomennettuna, että kuulun kastiin hyvä jätkä.
        Joku persoonallisuustesti minkä tein, oli lopputulemana persoonallisuus joka on lähes tulkoon vain miehillä. Naisia alle kaksi prossaa.. tai jotakin.

Itse ehkä en koe olevani äijä, mutta tiedostan että munaa löytyy.

Joo. Siis oit just hyvä äijä. Siihen ei pysty moni mieskään. 😀

Luultavasti se mieheks luulijakin on sellainen vinku-ukko vaan. 😄

• Disseisback kirjoitti:

Joo. Siis oit just hyvä äijä. Siihen ei pysty moni mieskään. 😀

Luultavasti se mieheks luulijakin on sellainen vinku-ukko vaan. 😄

Tai vinkuakka.. woo tai sellaine samanlainen äärifeministi :D

Mitähän wuppikselle kuuluu? No samapa tuo.
        Moni on jättänyt palstan, ehkä palaavat,ehkä ei.

Tai vinkuakka.. woo tai sellaine samanlainen äärifeministi :D

Mitähän wuppikselle kuuluu? No samapa tuo.
        Moni on jättänyt palstan, ehkä palaavat,ehkä ei.

Ei se Wuppis ole.

Joo, Wuppis kyllästyi ehkä?

• Disseisback kirjoitti:

Ei se Wuppis ole.

Joo, Wuppis kyllästyi ehkä?

Enhän mä tosissani.

Mutta voihan mieheksiluulija olla nainenkin...
        Epäilen kyllä sitä vahvasti ettei ole. Naistrolleja tuossa mittakaavassa on vähän, jos ollenkaan.

Enhän mä tosissani.

Mutta voihan mieheksiluulija olla nainenkin...
        Epäilen kyllä sitä vahvasti ettei ole. Naistrolleja tuossa mittakaavassa on vähän, jos ollenkaan.

No joskus Wuppis epäili sinua ohimennessään ehkä miespuoliseksi trolliksi, koska onhan täällä vaikka mitä ollut trollina.
        Mutta ei hänelle silleen ollut itselle väliä, mitä sukupuolta kukakin oli. :o)

En mäkään usko, että ketään naista joku trollailu kiinnostelis. :o)

• Disseisback kirjoitti:

No joskus Wuppis epäili sinua ohimennessään ehkä miespuoliseksi trolliksi, koska onhan täällä vaikka mitä ollut trollina.
        Mutta ei hänelle silleen ollut itselle väliä, mitä sukupuolta kukakin oli. :o)

En mäkään usko, että ketään naista joku trollailu kiinnostelis. :o)

Höh.. Wuppis olisi mennyt valalle sen puolesta, että olen mies.. :D

Ja rakkaushuijari joka vie pujiksen rahat.
        Oli hänellä ainakin vahvat mielipiteet.

Höh.. Wuppis olisi mennyt valalle sen puolesta, että olen mies.. :D

Ja rakkaushuijari joka vie pujiksen rahat.
        Oli hänellä ainakin vahvat mielipiteet.

Pujis oli Wuppiksen suosikki, vaikka se joskus sai Wuppiksenkin hermostumaan. :oD

Se tais oikeasti olla huolissaan, että joku pelleilee Pujiksen kustannuksella, siitä se kai johtui. :oD Vaikka hän oli kärkäs, niin aika symppis tyyppi.

• Disseisback kirjoitti:

Pujis oli Wuppiksen suosikki, vaikka se joskus sai Wuppiksenkin hermostumaan. :oD

Se tais oikeasti olla huolissaan, että joku pelleilee Pujiksen kustannuksella, siitä se kai johtui. :oD Vaikka hän oli kärkäs, niin aika symppis tyyppi.

No en kerennyt tutustumaan ko henkilöön kun oltiin nuottasilla koko ajan siitä, että olenko mä nainen ja pujiksesta. Wuppis oli hyvin kärkäs ja en päässyt siitä yli. Emme juuri keskustelleet asiallisesti. Koin, ettei hän antanut minun olla minä vaan erimielisyytemme asioista nostivat muurin välillemme.

No en kerennyt tutustumaan ko henkilöön kun oltiin nuottasilla koko ajan siitä, että olenko mä nainen ja pujiksesta. Wuppis oli hyvin kärkäs ja en päässyt siitä yli. Emme juuri keskustelleet asiallisesti. Koin, ettei hän antanut minun olla minä vaan erimielisyytemme asioista nostivat muurin välillemme.

No kieltämättä kummassakin on kärkkäät piirteensä. :oD

Jospa se oli mustis Pujiksesta? :oD

Kyllä sillä kyllä omakin kotiluhnake piti olla. :oD

• Disseisback kirjoitti:

No kieltämättä kummassakin on kärkkäät piirteensä. :oD

Jospa se oli mustis Pujiksesta? :oD

Kyllä sillä kyllä omakin kotiluhnake piti olla. :oD

No.. ehkä hän palaa palstailemaan jonakin päivänä.

No.. ehkä hän palaa palstailemaan jonakin päivänä.

Mene ja tiedä, vaikka palstaileekin, muttei tee siitä enää numeroa.

Aika pitkälti olivat hänenkin kimpussa täällä.

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Joko pyörä on löytynyt? Millainen budjetti hankintaan?
        Kiinnostaako Bemarin matkaenduro? Multa vois löytyä sopuhinnalla vähän ajettu ja varusteltu pikkugessu.

• Anonyymi kirjoitti:

Joko pyörä on löytynyt? Millainen budjetti hankintaan?
        Kiinnostaako Bemarin matkaenduro? Multa vois löytyä sopuhinnalla vähän ajettu ja varusteltu pikkugessu.

Ei ole löytynyt, on tulevan kesän hommia

• pujotteIija kirjoitti:

Ei ole löytynyt, on tulevan kesän hommia

Hyvä. Pyörää ei pidä valita hätäsesti. Sen pitää sopia kerralla alle, kun lonkkaluu kuoppaansa. 😁

• Disseisback kirjoitti:

Hyvä. Pyörää ei pidä valita hätäsesti. Sen pitää sopia kerralla alle, kun lonkkaluu kuoppaansa. 😁

Olen harkinnut jopa 400 kuutioista skootteria

• pujotteIija kirjoitti:

Mut sit moottoripyöräilijät ei enää morjestais. 😁

• pujotteIija
        Disseisback kirjoitti:

Mut sit moottoripyöräilijät ei enää morjestais. 😁

No just sen takia ettei tarvis enää morjestella :D

• pujotteIija kirjoitti:

No just sen takia ettei tarvis enää morjestella :D

🤣🤣🤣

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Mutta nyt olis ollut halpa ja hyvä pikkugessu yhtä aikaa tarjolla :)

Skootteria itekin mietin muutama vuosi sitten. Olishan se käytännöllinen kesäpeli, mutta ei ne taida sorateillä kummoisia ajettavia olla. Pienet renkaat ja pysty keulakulma.

Vaihtamatta se tuolloin jäi, ja nyt vois jo luopua koko harrastuksesta.

• Anonyymi

urheilija-ryrtröjä kun joa katsoo jusriiin mieleen miwren ciilenrää naisawn jalarkin nukkuessa jalkovälissä lomirrain.

• Anonyymi

jalat viilentää, muttajoo itsellä ihä hyvcä ciilennysjutrtu-tuutletin

• Anonyymi

naiasren maastopyöeäily rosi paljon kilpailijoirarmaan röemääcär jorkur

• Anonyymi

naisten maastopyöräily... jos reenkaat lähtee käsistä kun josrä.. kuin joskus olimme autoolla auro ylösalaisin lwnrää ilmassa ei paljoa t4htäcissä

• Anonyymi

mutta niin kuljettajalla ei ole enää paljoa tekemisräjoa auro lenträä ylösalaisin ilmassa.

• Anonyymi

jos auto lentää noin ilmassa ylösalaisin... joytain pientä ehsimmwe kaverin kanssa jutella vielä ylösalaisin ilmassa.

• Anonyymi

joku koivu oli pitkänaikaa karkenneenaa mihin automme törmäsi ilmalennolla... mutta haittaava puu heh

• Anonyymi

koiv u karkeaa kwesakwlrä poikki kunj auro lwenrää kuin kuha wli aäwkikaqla

• Anonyymi

kun auto ilmassa ja ylösalaisin olimme, laskwusuimmw ja sare3reorkin soi päällä...

• Anonyymi

tuollainen että ei oikein mitään t

• Ilahtuisiko edes minun näkemisestä palstalla kukaan oikeasti?

• Ehdin jo miettiä missä oot ja onko kaikki hyvin?. Hyvä kun siis palasit takaisin🤗 sillä tavalla ikävöin😁

• Haaveilija39 kirjoitti:

Ehdin jo miettiä missä oot ja onko kaikki hyvin?. Hyvä kun siis palasit takaisin🤗 sillä tavalla ikävöin😁

Kaikki ei ole hyvin kyllä kaikki hengissä on mutta tilanteen kerro myöhemmin.

• valtakunta kirjoitti:

Kaikki ei ole hyvin kyllä kaikki hengissä on mutta tilanteen kerro myöhemmin.

🥹 ikävä kuulla.

Ehdin jo miettiä missä oot ja onko kaikki hyvin?. Hyvä kun siis palasit takaisin🤗 sillä tavalla ikävöin😁

Olen kiitollinen olet ikävöinyt mutta minulla on ollut erittäin ahdistavat tilanteet. Ainakin selvisi meidän sähköyhtiö vetää melkein 3 kertaista hintaa vielä. Eli tuli melkein tonnin lasku. Sitten katsottiin kilpailuttaisi ja mies totesi että vetävät 3 kertaisen hinnan ja jolla on kovin hintakin sekin vielä kirkaasti edullinen.

Varmasti jollakin on vielä on sama tilanne tuskailevat sähkölaskun kanssa .

Ihme juttu ettei kukaan ole edes mainninnut vedättävät kun hintakin niin korkea.

Murehdettiin omasta kulutuksesta liikaa ja että sellaisia vedettäjiä nostivat silloin sähkön pula aikaan hinnat kolminkertaiseksi. Ei oikeasti voinut uskoa tuollaisia asiaa oikeasti noin pahoja ihmisiä on ja luotettu siihen että laskee hinnat.

Enkä voi muuuta kuin kriisistä kriisiin vaan ajauduttu erittäin sydäntä raastavaa kun mies kävi taaskin tässäkin pohjalla ei kestä niin paljoa vastenkäymisiä.
        Kyllähän päätöksien valitusta saisi tehdä mutta ei jaksa mutta yhden valituksen tein ja vaadin työntekijä vaihtaa ihan työnkuvaa jättää pulaan heikommassa osassa olevan perheen kokonaisuudesta eikä stressiä voitu helpottaa vaikka lastensuojelukin tätikin suositteli. Noh joo tämmöistä meillä tarkemmin en voi kertoa en halua ihmisiä oven taakseni kun ollaan oltu niin huonoissa stressi tilanteissa kaikista helpoiten vain on poistua kuin uhmata ja vääntää rautaa suoraksi miten asia on ja menee ja hommata lapsiystävällisempi ympäristö.

🥹 ikävä kuulla.

Elämä ei ole koskaan tunnu helpottuvan. On ollut kovasti töitä ja sen vuoksi minua ei kovin näy ja sit tik tok:ia skrollaan ei kerkeä muuta ja väliin kommentoin sekin lyhyen hetken verran ja muutun iloisemmaksi kun joku oikeasti tykkää kun kommentoin hänelle.

🥹 ikävä kuulla.

Kiitos sinulle.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Ihme juttu ettei kukaan ole edes mainninnut vedättävät kun hintakin niin korkea.

Voi ei. Jos teillä ei vielä ole pörssisähköä, vaihtakaa heti siihen. Jos teillä on kallis määräaikainen sopimus, se jonka nimellä se nyt on ilmoittaa muuttaneensa pois asunnosta. Sopimus katkeaa siihen. Sitten toinen teistä (siis eri nimellä) ottaa sen pörssisähkön. Ei tarvitse mitään muuttotodistuksia.

Noin ne muutkin tekevät.

• valtakunta kirjoitti:

Kiitos sinulle.

Aivan varmasti löytyy myös niitä muita palstalaisia jotka edes välillä miettii. Mitähän sille kuuluu… ei ole näkynyt pitkään aikaan. Toivottavasti tilanteenne helpottuu🙏🫶🏻

• Anonyymi

Kuka haluaa ilahduttaa palstalaisia esiintyen toisina palstalaisina? 🤔

• Anonyymi

😂 kaikki muut paitsi mieheksiluulija

• Anonyymi

Ihan varmasti Randomin 😍
      Mut jos ensin päivä vierailu 😜

• Anonyymi

Ihanko oikeasti flowersreallyn elämä pyörii virtuaalitodellisuudessa vain ja ainoastaan? Voi naisparkaa.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      5028
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2801
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2554
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      26
      1963
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1872
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1739
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      95
      1732
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      1593
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1358
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      94
      1210
    Aihe