Mitä sitä pitäsi emännällä syötteä, että se joskus laskisi housusa muullonni kuin vessassa ja saonassa käyvessä?
Emännälle eliksiiriä
Anonyymi-ap
593316
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- On aika ottaa sinuun etäisyyttäKohtalo tuli apuun ja järjesti sille puitteet. Ei sillä että olisi tyytyväinen, päinvastoin.
Vastaukset 59
Vanhimmat
Risiiniöljyä!lähtee housut jalasta äkkiä ja usein,mutta haittapuolena on ite häivyttävä takavasempaan.
Kato peiliin, syy voi löytyä sieltä😂
Jos ukko on noin helevein tyhmä, ettei tajua niin ei se akkaa tarvii. Osta lehmä.
Kukua akka se jakaa muille?
Kannattaa ehkä sitä omaa käytöstä miettiä ihan ekana. Ei ne emännät mitään tarjoa, jos ukko on ainaan kännissä tai niissä paskasissa dimexeissä.
Kahtohan että käyt päivittäin pesulla hampaat on ehjät maha ei roiku polovissa..
Persvakoselle haisevat dimeksit on punanen vaate…tee kotona puutahi ku lipität kalijoa…ole kotitöissä automaattisesti apuna..puhu fiksusti …
Teebeellä ei kotiasioita ratkota…
Ompa kumma akka! Meillä akka änkejjää peälle heti,jos meen makkuulle. Monasti mennee ettonet jyystäessä! Jatkuvasti pitäs mulla tojia. Kyllä se riittää kerran päevässä. Hyvältähän se tuntuu vieläki tässä iässä.
Laeta kaekki akkas pikkupöksyt piiloon niin ei tartte riisua.
Pikkupöksyt ! Nälässäkö piät akkaasi, kyllä akan pitää olla niin tyyskä että kaksista aluhousuista saa teltan.
Strinkit on nykyään kaekilla akkoella, eikä niistä soa telttaa millään.
Strinkit ! Jo on keimailua, ei oo ihme että ukot uupuvat, meiän akalla isomummon peruja vaaleenpunaset melkein polveen lahkeet .
No sitten en yhtään ihmettele miksei jaksa laskee alushousujjaan kun on nuin isot. Liekkö vielä pässinpökkimät?
Ei oo mulla. Inhottavat.
Ei oo mullakaan. Mistä tiijjät että ne on inhottavat?
Eikö sen jo näe? Miten ne voi olla hyvät jos on vain naru persvaossa? On jo parempi jos ei alushousuja ollenkaan.
Pittääpi olla muojin mukanen. Ala vaan sinäki pitämään joko köyttä tae strinkejä.
Eihän niitä laskea tarvi väljästä lahkeesta soppii työstämään.
Sitä päivää ei tule
Päevä kaonein sammuva on kukka kuolee korvaamaton kun peättyypi tää muisto vae jääää....
Siinä lahkeesta naidessa kannattaa varoa ettei käy kun minulle kerran. Alkoi yöllä panettaa ja emäntä oli siinä sängyssä perse tarjolla minuun päin, niin en viitsinyt alkaa hänen housuja kiskoa pois, vaan nainpahan tuosta lahkeesta. Hänellä olikin housuissaan joku liimapintainen pikkuhousujen suoja, niin se hemmetin liimapintainen suoja sotkeentui ja takertui mun terskan ympärille, niin kyllä sattui mulkun päähän kun kiskoin sen irti. Siihen jäi naiminen sillä kertaa.
Ompa dramaattinen tapahtuma mutta ei tosimies ois kesken heittännä.
Siinä kans yks idiootti. Tunnen muutaman kainuulaisen ja jotenkin tuntuu, että siellä Kainuussa se junttius kasvaa ja voi hyvin.
Ai, että ilman lämmittelyä. Taitaa olla väljä laitos! Nimittäin emännällä.
Valta ja syvät taskut.
Niillä saa aika helposti revaa, ainakin työpaikalla...
Oesit jyystännä nin kovvaa jotta oes menny suojasta läpi. Harmittaahan se tuommonen epäonnistuminen varmaan!
Käy kerrankin suihkussa, aja tukka ja se parran tursake helevettiin.
Pistä tekohampaat suuhun.
Heitä ne gamokamppeet helevettiin ja pukeudu asiallisesti.
Sitten voi jo irrota.
Ainakin naapurin ukko on päässyt upottelemaan nuilla keinoin...
t. vaimosi
Kannattaa suositella alastomuutta.
Peli on menetetty. Kohta lähet vaihtoon.
Biologi ja tutkimussukeltaja Myyri Sysivesi oli viime viikolla Suomussalmen Hukkajoella tekemässä jokihelmisimpukoiden eli raakkujen lajikartoitusta, eli laskemassa joen pohjasta löytyvien simpukoiden lukumäärää.
Hän oli liikkeellä yhdessä työparinsa kanssa. Kaksikko oli lähetetty Suomussalmelle, sillä jokihelmisimpukka on lajina äärimmäisen uhanalainen.
Suomussalmen Hukkajoki puolestaan lukeutuu lajin tärkeimpiin elinalueisiin. Lajikartoituksen oli tilannut alihankintana Metsähallitus.
Hämmästyksekseen tutkijat saivat todistaa, kun rauhoitetun raakkujoen ylitse jyristeli metsätyökone.
– Se oli tukkien keräilykone, joka meni siitä yli ja ilmeisesti hakemaan tukkeja siitä viereiseltä hakkuualueelta, Sysivesi kertoo.
Kone kuului Stora Enson hakkuualueelle. Yhtiö on pahoitellut tapahtunutta tiedotteessa.
Asiatonta käytöstä
Biologin koulutuksen saanut Sysivesi kertoo, että joella kohdattu näky raivostutti.
Hän kertoo pysäyttäneensä metsäkoneen kuljettajan ja ilmoittaneensa, että rauhoitetun joen yli ajaminen on laitonta.
Osa keskustelusta tallentui Sysiveden kuvaamalle videolle. Yle on nähnyt videon.
– Kuljettajan asenne oli sellainen, että siitähän nyt mennään yli. Että hän ei paljoa lotkauttanut korvaansa huomautukselle, Sysivesi kertoo.
Sysiveden mukaan kuljettaja myös käyttäytyi tilanteessa asiattomasti.
– Hän totesi siinä, että voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo.
– Minä tulkitsin sen itse niin, että täällä ei minkään hippien ininöitä paljoa kuunnella, että täällä toimitaan niin kuin on aina toimittu, Sysivesi arvioi.
Sysiveden mukaan kuljettaja jatkoi keskustelun jälkeen matkaansa ja ylitti joen uudestaan.
Ei Storalla omia koneita ole, ne on urakoitsijoiden tai aliurakoitsijoiden koneita.
Oikeusjuttuhan siitä tullee mutta sitten nousee esiin esim. kysymys siitä oliko alueesta merkinnät kartoissa ja oliko varoitusmerkintöjä maastossa jne.
No mutta, joka poikamiehen jääkaapissa on aina vierasvarana XL-kokoinen pullo espanjankärpäsvalmistetta. Joten eiköhän kyseisestä tuotteesta ole hyötyä myös ukkomiesten kokemiin ongelmiin.
Myrkyllisyys: Kantaridiini on erittäin myrkyllistä. Se on voimakkaasti ihoa ja limakalvoja ärsyttävä aine, joka voi aiheuttaa rakkuloita, vakavia sisäelinvaurioita, munuaisvaurioita ja jopa kuoleman.
Vika on sinussa !
Älä ikinä moiti puolisoa nuin alentavasti…HÄPEÄ!!!
Joo..ei soa moettie akkaasa. Akka on ihmisen paras ystävä.
Näytä tissit !
Koira on immeisen paras ystävä!akka tulloo sen jäläkeen.
Koera kuuluu perheeseen! Kyllä aenaki minun akka on minun paras ystävä.
Näytä tissit !
Sulla on huono koera!
Eläpä hauku koeraa!Hauhauhau!
Osta Tpe nukke tai käytä kyllikkii.
Laeta akka kiertoon,käy Taimaasta uus akka jolta tippuu kyllä vermeet kun vuan sormela näytät merkkijä.se seisoo vaekka päevän nurkassa perse pystyssä kun käsket.
Noinkohan on?🤣
Ensalkuun vois puhua suomea siellä kotitonttulassakin.
Huu haa Innanen lauloi aikoinaan "polje suihin, polje suihin, polje suihin siitä vaan".
Keitä aamukahvit ja taputa takamukselle. Timantitkin kuulemma kelpaisivat ;)
Elä elä vuan tie tuota virhettä!luuloo heti että oot käyny vieraissa.
Itse teen illalla helikopteri esityksen ja laitan sille punaisen rusetin niin johan alkaa peitto heilua ja hetekka natisemaan
Nuin sitä pittää! Kuhan et voan liikaa kopteroe se potkuri voe irrota!
Näin naisena annan sinulle neuvon, HYVÄ MIES, pidä vaimoasi hyvänä ja hemmottele: järjestä teille vaikka romanttinen kahdenkeskinen illanvietto, ne ELOKUUN IHANAT KUUTAMOILLAT!
Teetkö naesena ukollesi romanttisie kuutamoiltoja?
SEpä, naistenki pittäes aatella miesten tunteita. Ee tuu saunanporstualle elokuun iltana televisiota jossa MM95 finaali, sen vieressä kaks koria kylymää aperitiivikalijaa ja pääruuaksi tapolan rillimakkaraa ja pari iloista koskenkorvapulloloista.
Ja se kuukin ois hyvä niin näkkee paremmin tintata keittoa.
Meillei voe tuommosie kuutamoiltoja pittää. Akka änkejää peälle jos meen vaekka rantteelle kahtomaan miten on terävä kirves. Eiku repäseepi niskasta kiinne ja liiterin taa taluttaa jyystämään. Siinon tarpeeksi romantiikkaa!
Ompa näköjään äijillä ongelmat ?? Pieniä ne on muikut joulukaloiksi.. mikähä lie käyttäytyminen itellään ????
Millainen teidän arkisuhde on>? Kyllä se henkinen yhteys pitää olla yhteinen,muuten ei tule mitään.
Pitää osoittaa vaimolle että sinä rakastat häntä. Jospa se siitä herkistyy.
Tuokin voi auttaa joillakin p.kunnilla ,ei välttämäti kaikilla ! Jos tuo tapahtuu ns. alkutaipaleella ,kantsii miettii muita ratkaisuja ,mut jos? jo 10 vuosia olleilla, niin suht normia ,luulen..
Rrr
Kannattaa kahtoa peiliin mies!
Kysele tummaa poikaa yökylään kun itse olet poissa.
90%:n varmuudella laskee housut.
Nainen on nainen isolla N :llä .170 tai yli pitkää .90 -110 kiloa .Siinä on nainen mistä pitää kiinni .Leveä on lonkka synnytää vaikka yksin .Siinä on naisen malli.