Oletan, että hän on mies. Voi tietysti olla nainenkin. Kuitenkin täällä tuskin kukaan ymmärtää mitä hän hakee noilla soopaa vastauksillaan. Jos hän on oikea todistaja niin mitä hän uskoo saavuttavansa tuolla tyylillä. Soopaa ilman selitystä on pelkkä mielipide. Jos koulussakin opettaja kirjoittaisi oppilaan väärän vastauksen kohdalla vain soopaa niin mitä hän oppii. Oikeat todistajat eivät täällä ole edes vastaamassa. Hänkään tuskin vastaa tähän, että mitä sillä hakee.
Soopaa mies
24
246
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeat todistajat? Hehhehhehheee. On kuuppa kumossa sulla.
- Anonyymi
Joku häiriintynyt asialla. Käy huutelemassa muutaman viestin aika ajoin. Ehkä helpottaa hetkeksi?
- Anonyymi
Veikkaan, ettei soopaa-kommentoija ole oikeasti jt. Vaan hemmo, joka on joskus ollut piireissä, ja menneisyys kaivelee sen verran ettei pysty pysymään poissa palstalta. Näitä tyyppejä täällä on pilvin pimein (jos ihminen on käsitellyt menneisyytensä, niin mitä ihmeen tarvetta täällä on roikkua). Soopaa-tyypille tuo iloa hakea kommenteillaan huomiota itselleen. Ennenkaikkea soopaa-kommentti on viihdykettä hänelle itselleen, jonkinlaista omalaatuista huumoriaan. Kieltämättä se välillä toimiikin, niin rajoittunutta kuin onkin.
- Anonyymi
Minä puolestani luulen, että soopailija on järjestössä tiiviisti mukana. Hän omaa erittäin ankaran super-egon, ja ei tahdo päästää kognition tasolle alitajunnasta silloin tällöin pompsahtavia epäilyksiä järjestöä kohtaan. Hän aivopesee itseään hokemalla "soopaa" silloin, kun joku asia kommentissa triggeröi.
- Anonyymi
Hän on Tyrnävän Rectum Centerin Toimitusjohtaja eli CEO
- Anonyymi
SOOPAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Soopa mies olen minä, olen JT.
Vihaan kun palstalla vain jauhetaan soopaa, ei mitään siitä mitä sanotaan Raamatussa!- Anonyymi
Voisit vähän monipuolistaa ulosantiasi. Ehkä voisit kertoa, mikä on soopaa ja millä perusteella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit vähän monipuolistaa ulosantiasi. Ehkä voisit kertoa, mikä on soopaa ja millä perusteella.
Soopaa on mm kolminaisuus oppi, se sielun kuolemaisuusoppi, sitä ei yksikään raamattu tunnista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soopaa on mm kolminaisuus oppi, se sielun kuolemaisuusoppi, sitä ei yksikään raamattu tunnista
Kyllä raamattu opettaa sielun kuolemattomuutta
Ilm. 6:
9 Ja kun Karitsa avasi viidennen sinetin, näin minä alttarin alla niiden sielut, jotka olivat surmatut Jumalan sanan tähden ja sen todistuksen tähden, joka heillä oli.
10 Ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Kuinka kauaksi sinä, pyhä ja totinen Valtias, siirrät tuomiosi ja jätät kostamatta meidän veremme niille, jotka maan päällä asuvat?"
11 Ja heille kullekin annettiin pitkä valkoinen vaippa, ja heille sanottiin, että vielä vähän aikaa pysyisivät levollisina, kunnes oli täyttyvä myös heidän kanssapalvelijainsa ja veljiensä luku, joiden tuli joutua tapettaviksi niinkuin hekin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soopaa on hallintoelin. Raamattu ei vaadi tottelemaan elintä.
- Anonyymi
Miksi suutut jos järjestöstä puhutaan?Ymmärrän kyllä halusi puhua Raamatusta, eikä siinä ole mitään pahaa. Tunnut triggeröityvän pahasti kun joku kirjoittaa järjestöstä. Sanot sen olevan pelkkää soopaa perustelematta miksi se on soopaa. Sellainen ei auta ketään. Mikäli haluat raamattuun perustuvia keskusteluja voit aloittaa sellaisia. Varaudu silti, että joku on erimielinen. Syynä siihen on mm, että olen kuullut kuten moni muu siitä kuinka järjestö määrää opin. Siksi kysymme nyt vastinettasi.
- Anonyymi
Raamattu on jauhettu tälläkin palstalla jo ihan soopaksi.
Edelleen vaan jaksaa JT jankata iloisesti raamatullista ja liittymistä, iloisiin.
Soopaa sanon minä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki muu on soopaa eli raamatunvastaista, mutta sitä ei ole se mitä JT tarjoaa, se kaikki löytyy Raamatusta, KAIKISTA!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä raamattu opettaa sielun kuolemattomuutta
Ilm. 6:
9 Ja kun Karitsa avasi viidennen sinetin, näin minä alttarin alla niiden sielut, jotka olivat surmatut Jumalan sanan tähden ja sen todistuksen tähden, joka heillä oli.
10 Ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Kuinka kauaksi sinä, pyhä ja totinen Valtias, siirrät tuomiosi ja jätät kostamatta meidän veremme niille, jotka maan päällä asuvat?"
11 Ja heille kullekin annettiin pitkä valkoinen vaippa, ja heille sanottiin, että vielä vähän aikaa pysyisivät levollisina, kunnes oli täyttyvä myös heidän kanssapalvelijainsa ja veljiensä luku, joiden tuli joutua tapettaviksi niinkuin hekin.Saarnaaja 9:5
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi suutut jos järjestöstä puhutaan?Ymmärrän kyllä halusi puhua Raamatusta, eikä siinä ole mitään pahaa. Tunnut triggeröityvän pahasti kun joku kirjoittaa järjestöstä. Sanot sen olevan pelkkää soopaa perustelematta miksi se on soopaa. Sellainen ei auta ketään. Mikäli haluat raamattuun perustuvia keskusteluja voit aloittaa sellaisia. Varaudu silti, että joku on erimielinen. Syynä siihen on mm, että olen kuullut kuten moni muu siitä kuinka järjestö määrää opin. Siksi kysymme nyt vastinettasi.
Eri mieltä ovat ne jotka ei lue Raamattua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu on jauhettu tälläkin palstalla jo ihan soopaksi.
Edelleen vaan jaksaa JT jankata iloisesti raamatullista ja liittymistä, iloisiin.
Soopaa sanon minä.Raamattu itsessään ei ole soopaa, vaan se mitä täällä väitetään Raamatun sanovan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saarnaaja 9:5
Ilm. 6:9
Jes. 14:9
Tilanne: 2-1 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saarnaaja 9:5
"Vanhurskas saa elää." Hes.18:9.
Yhtäpitävä Jeesuksen sanojen kanssa:" joka minuun uskoo ei ikinä kuole. Ja vaikka KUOLISIKIN saa elää."
- Anonyymi
Saarnaaja 9:5 kertoo vain maallisesta elämästä.
9:3 Se on onnettomuus kaikessa, mitä tapahtuu auringon alla, että kaikilla on sama kohtalo, ja myös se, että ihmislasten sydän on täynnä pahaa ja että mielettömyys on heillä sydämessä heidän elinaikansa; ja senjälkeen - vainajien tykö!
-"kaikilla sama kohtalo" -maallisesti onkin, kaikilla hautaus
9:4 Onhan sillä, jonka vielä on suotu olla kaikkien eläväin seurassa, toivoa. Sillä elävä koira on parempi kuin kuollut leijona.
-elävä pystyy toivomaan, mitä me maan päällä toivommekin.
9:5 Sillä elävät tietävät, että heidän on kuoltava, mutta kuolleet eivät tiedä mitään,
-vertaus elävä / kuollut. Elävä tietää että kuolleena hän ei maan päällä enää toivo.
Alavireyttä tässä saarnaajalla. Mutta maan päällä kaikilla yksi kohtalo.- Anonyymi
Raamattu siis todistaa, että kun ihminen kuolee, se ei tiedä mitään sen jälkeen.
Tämä siis kumoaa sielunkuolemattomuusopin täysin, mitä lahkot opettaa!
Jeesuskin oli haudassa kuollut, Jumala herätti hänet kuolleista!
Samoin käy kristityille!"
Ateistit ja lahkolaiset jää monttuun pysyvästi maatumaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu siis todistaa, että kun ihminen kuolee, se ei tiedä mitään sen jälkeen.
Tämä siis kumoaa sielunkuolemattomuusopin täysin, mitä lahkot opettaa!
Jeesuskin oli haudassa kuollut, Jumala herätti hänet kuolleista!
Samoin käy kristityille!"
Ateistit ja lahkolaiset jää monttuun pysyvästi maatumaan!Höpö höpö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö.
Et rakasta totuutta!
Mikä ateismin totuus, keksittyjä tarinoita......lapsellista touhua!
- Anonyymi
Matt. 10:28 Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.
Tuo ensi lause osoittaa että että kun on kuollut, sielu elää.
Toisen lauseen täytyy siten merkitä, että tuo elävä sielu voi joutua jonnekin josta suomennos puhuu helvettinä.
UM on väärentänyt: ...peljätkää...häntä, joka voi tuhota sekä sielun että ruumiin Gehennassa"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389