Kyllä minäkin ymmärrän siistin pukeutumisen päälle. Mutta sitä en ymmärrä, että JT pukeutuvat kuin ministerit kokouksiin ja oville. Se on yksinkertaisesti liian hienoa.
Vastaukset 22
- Anonyymi
Hei uusi tyyli alkaa näkyä sallilla paljon housuja
Sisarilla veljillä ei puvun takkia. Meillä noin
10% porukasta eikä kauvan ole mennyt siitä
Kun ilmoitus tuli.!- Anonyymi
Farkuistakaan ei enää mitään sanota.
Veli vanhin istui salilla farkuissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veli vanhin istui salilla farkuissa.Lopun ajat on merkeistä päätellen tosiaan täällä ja päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veli vanhin istui salilla farkuissa.Uskomatonta, mutta positiivista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veli vanhin istui salilla farkuissa.Hei meilläkin ei niin siistejä vaateitta joitakin
Mutta ei siitä mitään sanotta kuluneen näköisiä housuja .Mutta mitä sitten....! - Anonyymi
Minulle opetettiin aikoinaan, että kokouksia kohtaan osoitetaan arvostusta pukeutumalla. Miehillä puku, naisilla hame tai mekko. Muu osoittaa epäkunnioitusta. Tämäkään opetus ei sitten kestänyt aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskomatonta, mutta positiivista.
Kärryvahteina tunteilevien naistenkin villasukkahousut on poistuneet ainakin kesäisestä katukuvasta.
Naiskuva iloisessa JT seurassa näyttää siis muuttuvan tämänkin kanavan valistustyön myotä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopun ajat on merkeistä päätellen tosiaan täällä ja päällä.
Mikä tahansa on merkki lopun ajasta sille, joka sellaiseen uskoo. Raamatun lopun aika kuitenkin oli ja meni reilu 1900 vuotta sitten.
- Anonyymi
Vartiotornihan on erikseen kieltänyt vartiotornikaupustelun sandaaleissa.
Perusteluna, että vaikka Jeesus kulki sandaaleissa ei vartiotornia kaupitella sandaaleissa.
Ei kelpaa Jeesus esimerkiksi vartiotorniseuralle. Mutta miksei sandaalit kelpaa sille ? - Anonyymi
pitäisikö saatana pukeutua säkkikankaaseen, että miellyttää ateistien ja lahkolaisten silmään, häh?
- Anonyymi
Tarkoitat varmaankin tuolla lahkolaisella JT:a?
Hehän ovat Raamatuntutkijoista erkaantunut lahko. Siis lahkolaisia kaikki. - Anonyymi
Sandaaleista oli puhe. Jos hikoileekin helteellä, on ne miellyttävämmät kuin umpikengät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sandaaleista oli puhe. Jos hikoileekin helteellä, on ne miellyttävämmät kuin umpikengät.
Minä omistan vain sandaaleja. Ei ole umpikenkiä.,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä omistan vain sandaaleja. Ei ole umpikenkiä.,
Olet suljetulla osastolla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet suljetulla osastolla!
Pääsin jo pois.
- Anonyymi
Säkkikangasko on ainoa tuntemasi vaihtoehto hiostavalle polyestripuvulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säkkikangasko on ainoa tuntemasi vaihtoehto hiostavalle polyestripuvulle?
Lahkolainen mielellään kärjistää.
- Anonyymi
Myös siisti parta tai viikset saa olla nykyisin.
- Anonyymi
Ei saa olla!
- Anonyymi
Saisi olla miesten hiuksissa vähän pituutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisi olla miesten hiuksissa vähän pituutta.
Korvan päälle ei saa ulottua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korvan päälle ei saa ulottua.
Typerä sääntö.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521013Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17906Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501810- 46737
- 42674
- 37629
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30606Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57528