Kyllä minäkin ymmärrän siistin pukeutumisen päälle. Mutta sitä en ymmärrä, että JT pukeutuvat kuin ministerit kokouksiin ja oville. Se on yksinkertaisesti liian hienoa.
Vastaukset 22
- Anonyymi
Hei uusi tyyli alkaa näkyä sallilla paljon housuja
Sisarilla veljillä ei puvun takkia. Meillä noin
10% porukasta eikä kauvan ole mennyt siitä
Kun ilmoitus tuli.!- Anonyymi
Farkuistakaan ei enää mitään sanota.
Veli vanhin istui salilla farkuissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veli vanhin istui salilla farkuissa.Lopun ajat on merkeistä päätellen tosiaan täällä ja päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veli vanhin istui salilla farkuissa.Uskomatonta, mutta positiivista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veli vanhin istui salilla farkuissa.Hei meilläkin ei niin siistejä vaateitta joitakin
Mutta ei siitä mitään sanotta kuluneen näköisiä housuja .Mutta mitä sitten....! - Anonyymi
Minulle opetettiin aikoinaan, että kokouksia kohtaan osoitetaan arvostusta pukeutumalla. Miehillä puku, naisilla hame tai mekko. Muu osoittaa epäkunnioitusta. Tämäkään opetus ei sitten kestänyt aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskomatonta, mutta positiivista.
Kärryvahteina tunteilevien naistenkin villasukkahousut on poistuneet ainakin kesäisestä katukuvasta.
Naiskuva iloisessa JT seurassa näyttää siis muuttuvan tämänkin kanavan valistustyön myotä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopun ajat on merkeistä päätellen tosiaan täällä ja päällä.
Mikä tahansa on merkki lopun ajasta sille, joka sellaiseen uskoo. Raamatun lopun aika kuitenkin oli ja meni reilu 1900 vuotta sitten.
- Anonyymi
Vartiotornihan on erikseen kieltänyt vartiotornikaupustelun sandaaleissa.
Perusteluna, että vaikka Jeesus kulki sandaaleissa ei vartiotornia kaupitella sandaaleissa.
Ei kelpaa Jeesus esimerkiksi vartiotorniseuralle. Mutta miksei sandaalit kelpaa sille ? - Anonyymi
pitäisikö saatana pukeutua säkkikankaaseen, että miellyttää ateistien ja lahkolaisten silmään, häh?
- Anonyymi
Tarkoitat varmaankin tuolla lahkolaisella JT:a?
Hehän ovat Raamatuntutkijoista erkaantunut lahko. Siis lahkolaisia kaikki. - Anonyymi
Sandaaleista oli puhe. Jos hikoileekin helteellä, on ne miellyttävämmät kuin umpikengät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sandaaleista oli puhe. Jos hikoileekin helteellä, on ne miellyttävämmät kuin umpikengät.
Minä omistan vain sandaaleja. Ei ole umpikenkiä.,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä omistan vain sandaaleja. Ei ole umpikenkiä.,
Olet suljetulla osastolla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet suljetulla osastolla!
Pääsin jo pois.
- Anonyymi
Säkkikangasko on ainoa tuntemasi vaihtoehto hiostavalle polyestripuvulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säkkikangasko on ainoa tuntemasi vaihtoehto hiostavalle polyestripuvulle?
Lahkolainen mielellään kärjistää.
- Anonyymi
Myös siisti parta tai viikset saa olla nykyisin.
- Anonyymi
Ei saa olla!
- Anonyymi
Saisi olla miesten hiuksissa vähän pituutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisi olla miesten hiuksissa vähän pituutta.
Korvan päälle ei saa ulottua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korvan päälle ei saa ulottua.
Typerä sääntö.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa28912Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää70850- 162832
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.104804Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27738Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93687Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192670Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks38612- 22602
- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78500Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu115497Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12495- 39485
- 57475
- 73461
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 55447
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25447