Erään sisaren JT äiti sanoi, että älä ota vakavasti Jehovan todistajuutta. Ota se harrastuksena. Niin hän varmaan tekee itse.
Vastaukset 9
- Anonyymi
olisikohan tuossa minulle jotain, varsinkin vapaiden suuntien yhteisöllisyydessä on toivomisen varaa. Kaikki eivät edes tervehdi, kun siellä yrittää olla kansakoulupohjalta mukan.
- Anonyymi
Parhaiten todistajissa menee niillä, jotka eivät ota sitä kovin vakavasti.
- Anonyymi
Urpoilua!
- Anonyymi
Soopaa
Jos tykkää päästellä kimppa-Peräilmaa, niin mikä ettei. Silloin jt on oiva lahko. Sillä sanoihan jeesus Kapernaumissa vaaraolle ja marialle: älkää pidätelkö Peräilmaa, sillä se jos mikä on herralle kauhistus. Ja he menivät ja tekivät, kuten jessuli käski.
- Anonyymi
Lahko tekee parhaansa.
Jos nähdään että joku on saatu pelkäämään maailmanloppua, nähdään mahdollisuus painostaa.
Tuo ilmenee tutkimuksesta, jossa haastateltiin uskontojen uhreja, jehovalahkosta.
Suuntaa antavaksi tulkoon tässä lehti Valtakuntamme palvelus, kesäkuu 1974: Nyt kun loppu on lähellä, on hyvä ajatus myydä asuntonsa tai edes vähäisempää omaisuutta, ja antaa rahat vartiotorniuskonnolle.- Anonyymi
Varma keino joutus asunnottomaksi myydä asunto, ja antaa rahat Vartiotorniuskonnolle..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varma keino joutus asunnottomaksi myydä asunto, ja antaa rahat Vartiotorniuskonnolle..
Mikä kama tyhmentää pään noin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kama tyhmentää pään noin?
Vartiotorniuskonto
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän511001Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17896Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501802- 46737
- 42674
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57518