Englannin kirkossa on paljastunut hyväksikäyttöskandaali, jossa työntekijä on käyttänyt hyväksi yli 100 poikaa. Asiasta on tiedetty ylintä johtoa myöten jo kymmenen vuotta, mutta sitä on vain peitelty. Käsi ylös, kuka oli yllättynyt?
Mistä tämä peittely johtuu? Teistinen asetelma on aivan absurdi. Ihminen keksii omaksi kuvakseen kosmisen vuohipaimensedän, joka ei ole vastuussa mistään ja sen kunniaa pitää suojella. Tämä kosminen vuohipaimensetä on aina samaa mieltä kuin uskovainen. Sillä on yhtä korkea moraali kuin ihmisellä, jonka kuupassa se mellastaa. Hullunmylly on valmis kun kosminen vuohipaimensetä sallii pedofiilien toteuttaa himojaan muiden sekopäiden päässä mellastava vuohipaimensetä käskee peitellä ja puolustaa hänen kunniaansa.
Eihän tällaista absurdiutta ja moraalittomuutta sallittaisi missään muussa instituutiossa. Olisiko jo vihdoin aika heittää Jumala romukoppaan ja valita ateismin tie? Miten muuten nämä hyväksikäytöt saadaan kitkettyä lahkoista pois?
https://www.hs.fi/maailma/art-2000010828799.html
Taas on kirkon piirissä hyväksikäyttöskandaali
10
192
Vastaukset
- Anonyymi
Näin lahkoissa!
Eikä jää viimeiseksi! - Anonyymi
Maallinen nihilismi ei pahuuteen meitä vie. Alledaawkinsuia"
- Anonyymi
Maailmanselitykseksi uskonnosta ei ole ollut enää viiteen sataan vuoteen.
Viimeinen linnake on se vahva yhteisöllisyys,jonka kuuluminen uskonnolliseen järjestöön tuo.
Uskonveljeä suojellaan törkeissäkin rikoksissa kun Wiimeisellä Tuomiolla tilit tasataan.Ettei sitten uhri houkutellutkin???? Tämä on erittäin vakava ja herkkä aihe. Lasten hyväksikäyttö on tuomittavaa ja aiheuttaa valtavaa kärsimystä uhreille ja heidän perheilleen. On tärkeää, että tällaiset tapaukset tutkitaan perusteellisesti ja että syylliset saatetaan oikeuden eteen. Kirkkojen ja muiden instituutioiden on tehtävä kaikkensa suojellakseen lapsia ja estääkseen hyväksikäytön.
Jos sinulla on kysymyksiä tai tarvitset tukea, on olemassa monia järjestöjä ja palveluita, jotka voivat auttaa. On tärkeää, että uhrit ja heidän perheensä saavat tarvitsemansa tuen ja oikeudenmukaisuuden.Ateistit pää pois Raamatusta politiikan pariin. Eduskunta voi kieltää uskonnot ja saattaa hihhulit vastuuseen
- Anonyymi
Uusi uskonpuhdistus on alkamassa, uskovaiset paljastavat joukoissaan olevat pedofiilit ja kaappihomot vain näin he voivat ansaita taivaspaikan.
- Anonyymi
Kristinusko on paras pedofiilien keksimä sumuverho toimintansa peittämiseksi.
Ja Jeesus ei piittaa vaan antaa kaiken tapahtua.Kristinusko kielletään eduskunnassa jos ateistit niin halua. Politiikan pariin pää pois Raamatusta. Räsäsen tapaus hyvä alku mutta ei onnistunut.
- Anonyymi
uskonnot ovat rikollisten turvapaikkoja 😠
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090