https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010911516.html
"Näyttelijä ja muusikko Heikki Silvennoinen, 70, on kuollut. Asia vahvistetaan IS:lle Silvennoisen lähipiiristä.
Silvennoinen kuoli keskiviikkoaamuna 18. joulukuuta."
Kyllähän tällaiset uutiset jollakin lailla koskettaa, kun Silvennoinen tuli tutuksi Kummeli tv sarjasta.
RIP Silvennoinen
30
453
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä vain.
Voi että...🙄
Kevyet mullat Heikille...😒- Anonyymi
Nimenomaan blues-kiraristina huippu, Kangasalan Clapton.
M - Anonyymi
Arki elämän hauskuuttaja on poissa :-( Yllätyksenä tuli itselle tämä uutinen, surua on ja silti kun muistelee kaikkea Kummeli ym. juttuja, tuo ne aina hymyn suun pieliin. Hänellä on sitä tilanne komiikan tajua, jonka arvostan korkealle annoit itsestäsi paljon meille taviksille.
Olit ihminen, joka oli arvostettu laajemmin kuin kukaan osaa ajatellakaan. Haluan uskoa ja uskonkin, että elit hyvän elämän, et antanut sairaudelle enempää tilaa kuin oli tarpeen. RIP Heikki! Ja läheisille jaksamista, hyvät muistot sinusta ei koskaan unohdu. Oli kyllä puskista ja pysäyttävä uutinen. Herra ei ollut kuin vasta 70v
- Anonyymi
Silvennoinen sairasti veritautia, jollainen on yhdellä ihmisellä miljoonasta. Se rasitti esim munuaisia.
Anonyymi kirjoitti:
Silvennoinen sairasti veritautia, jollainen on yhdellä ihmisellä miljoonasta. Se rasitti esim munuaisia.
Ikävä juttu.
- Anonyymi
"Oli kyllä puskista ja pysäyttävä uutinen. Herra ei ollut kuin vasta 70v"
Puskista tuli meikäläisellekkin kun oli mennyt ihan ohi noi sairaudet. Kosketti kyllä tämä meikäläistäkin kuten varmaan kaikkia jotka on Kummeleita seurannut. Eli kuitenkin lähes 6 vuotta vanhemmaksi kuin mun isä joka kuoli 64 vuotiaana heti eläkkeelle päästyään. Vaikka eihän se läheisiä lohduta että joku on menettänyt oman läheisensä vielä aikaisemmin.
KilttiMies89
- Anonyymi
Nyt kyllä riipaisi aika rankalla tavalla. Mies oli kuitenkin vasta 70-vuotias, vaikka viime aikoina hieman hauraan tuntuinen olikin haastatteluissa. Olen ehdottomasti ollut niin Kummeli kuin Silvennoinen fani.
Kumman syvältä riipaisee, vaikken miestä henkilökohtaisesti tuntenutkaan. Yhden kerran näin livenä Kalevan Prismassa juhannuksena 2019 - Hessu oli silloin Kahilaisen kanssa vetämässä jotain hihna 24 showta. Omassa elämässäni tapahtui yksi ikävä tapaus hiljattain, joka on silmäkulmaa kostuttanut. Ja nyt sitten tällainen uutinen.
Voimia muille Kummeli tyypeille. Heikin musiikki ja Kummeli-pelleilyt jäävät silti iloksemme. Ne eivät katoa koskaan... - Anonyymi
Koskaan kuullutkaan.
- Anonyymi
Jonnet ei tiedä.
- Anonyymi
Tottahantoki poliitikot ratsastaa silvennoisen poismenolla ja falskeja osanottoja satelee..
Tolla ainoostaan pyritään viemään huomio toisaalle rikoksista ihmisyyttä vastaan.
Ällöttävää julkisuuden hakua...esim riikka purra..
Pitäis turpansa kiinni.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/7accf18d-a0bd-4d45-b368-868eaf99e0c3- Anonyymi
Se tonnin seteli sopis Purralle, Purra ottaa köyhältä tonnin ja antaa sentin takaisin, vaikka piti antaa 999 euroa.
- Anonyymi
Kummeli-sketsin perintöä odotellessa visan voittaja on siis ratkennut. VitsiVitsi.
- Anonyymi
Rauha hänen sielullee. Me muistamme hänet aina.
- Anonyymi
Näinhän se kaikilla elämä aikanaan päättyy, vieras tai tuttu. Voimia omaisille. 🥀
- Anonyymi
Monilahjakkuus ja osaaja, humoristi, taiteentekijä monessa taiteenlajissa.
Harvinainen Kangasalan Eric Clapton.
Huima mies, ja hällä oli kyllä hyvä elämä johon tulee olla jo tyytyväinen.
Moni ei saa puolta aikaan.
https://www.youtube.com/watch?v=EUbSHUnlt6Y
AV - Anonyymi
Hänellä oli tosi kaunis hymy ja hyvän tyypin oloinen mies muutenkin. Osanottoa omaisille ja kaikille ystävilleen.
Tämä suruviesti tuli yllätyksenä.
Muistoa kunnioittaen. Kaikesta kiittäen.
Lämmin osanotto omaisille.- Anonyymi
Osanottoni omaisille.
- Anonyymi
Eikö tämä aloitus sopisi paremmin kuolema ja suru palstalle?
Just ehin tehä oman aloituksen aiheesta. Kummelia on tullut katsottua. Jumakauta juu nääs päivää.
Näköjään sitten mun aloitus Heikki Silvennoisesta on poistettu. Ei ainakaan enää näy missään. Eikö kahta aloitusta samasta aiheesta saa olla?
Kyllä on ollut ehkä vähän mieli maassa, että hän lähti keskuudestamme verrattain nuorena. Mun mielestä hän oli Suomen paras koomikko. Voi helevettiläinen. Erittäin kevyet mullat hänelle.
- Anonyymi
Yle areenassa olevassa Heikki Silvennoisen muistelutuokiossa Timo Kahilainen sanoi hyvin, että Hessu on ollut monelle suomalaiselle kuin kaveri, vaikka ei henkilökohtaisesti olisikaan tuntenut. Myös minulle Hessu oli kuin kaveri...
- Anonyymi
Tekiköhän Silvennoinen Instagram tilin Heikki Silvennoinen Official itse?
Silvennoinen tietenkin oli erittäin pätevä pitkän linjan muusikko, mutta itselleni tuo komiikka on merkityksellisempää.
Muistan hämmennyksen tunteen nähtyäni ihan ensimmäisiä kummeleita tuoreeltaan. Paria hahmoa niistä voi muistella yhä lämmöllä ja olen valmis siteeraamaan heitä yhä kuin keitä tahansa suuria filosofeja. Ohjeistamispäällikkö Parantainen näkee ihmisen sielun ja sen kaiken julmuuden, olennon joka ei arvosta mitään ja on ahneuksissaan valmis hylkäämään ajoneuvot kuin muutkin käyttöesineet ja imemään järvet tyhjiksi. Ja sitten Matti Näsä, joka ei tarvitse akateemista tutkintoa tai hymistelevää samoinajattelijoiden joukkoa ympärilleen kertomaan milloin asioissa ei ole mitään järkeä.- Anonyymi
Tästä saa hyvää osviittaa Kummeli-maniasta. Porukka tanssii, niin kuin olis joku isonkin maailman artisti kyseessä. Eipä sillä, etteikö olisi hienosti herroilla soinnut kulkeneet.
https://youtu.be/FccNPyUH2NE?si=jKfWu7gHm4agQVAj Anonyymi kirjoitti:
Tästä saa hyvää osviittaa Kummeli-maniasta. Porukka tanssii, niin kuin olis joku isonkin maailman artisti kyseessä. Eipä sillä, etteikö olisi hienosti herroilla soinnut kulkeneet.
https://youtu.be/FccNPyUH2NE?si=jKfWu7gHm4agQVAjKuuntelin Artisti Maksaa kokonaisuuden läpi. Sehän on jonkinlainen tyyliparodia-kokoelma ja musiikillinen matka Eurooppaan ja vähän maailmallakin. Vähän valju kokonaisuus, jossa etenkin lyriikkapuoli saisi olla aika paljon terävämpää, jotta sitä voisi mestariteoksena pitää. Mutta on siinä hetkensä. Rumat ihmiset, menkää kotiinne käy melkein minkä vaan tilaisuuden päätteeksi.
- Anonyymi
Juu, vastikään oli telkkarissa ja nyt kokonaan poissa 😪
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1233334Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2572117Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois722095- 1361889
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641402- 971327
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931277- 611230
- 591217
- 711111