Että suurin osa tällä palstalla ei ole sinkkuja.
Joku sanoi tällä viikolla
51
600
Vastaukset
Osatotuus..
- Anonyymi
Kyllä se näin on, jasukin väitti viime kesänä että nyt saa eräs nimeltä mainitsematon tuulen vietävissä oleva kuivan kesän orava liikettä paikan sinkkuihin...ei muuten saanut 😂,
- Anonyymi
Olisi kiva tietää mihin tuo olettama perustuu. Muutamaan vähän "äänekkäämpään" parisuhteessa olevaan ilmeisesti.
- Anonyymi
Mä oon ihmetelly mikä motiivi on olla sinkut palstalla höpöttämässä jos on parisuhteessa.
- Anonyymi
Itse ainakin olen sinkku, mutta en minä täältä seuraa etsi. Jopa sellainen "totaalinen selibaattisinkku" (what ever the fuck that is), josta susi tuossa edellä puhuu 😃.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon ihmetelly mikä motiivi on olla sinkut palstalla höpöttämässä jos on parisuhteessa.
Varmaan se, että täällä on edelleen suht aktiivista keskustelua, toisin kuin muilla pastoilla. Eikä täällä seuraa etsitä, joten miksi ei? Kyllä nykyään varatutkin ovat joskus sinkkuja olleet, joten pystyvät hyvin puhumaan myös siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon ihmetelly mikä motiivi on olla sinkut palstalla höpöttämässä jos on parisuhteessa.
Kauhean rajoittunut ajatusmaailma. Vaikkapa koirat pastalla ei kai sitten saa kirjoittaa, jos ei just nyt omista koiraa. 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon ihmetelly mikä motiivi on olla sinkut palstalla höpöttämässä jos on parisuhteessa.
Ehkä sinkkujen neuvominen, miten voi löytää.
- Anonyymi
Ainakin miehet ovat varattuja. Kirjoittavat tänne sinkkuina paremman naisen toivossa.
Näin ne tekee myös ravintoloissa.- Anonyymi
Harvemmin täällä on minkäänlaista etsimistä näkyvissä.
- Anonyymi
Heh, täältäkö meinaavat paremman naisen löytää? :D:D:D
No joku on tehnyt omat olettamukset jostain syystä.
- Anonyymi
Aloitus. Nyt sitten haravoidaan, ketkä ovat sinkkuja.
Oh my...
Vilma Ei voi tietää, kun ihmiset ei välttämättä aina kerro ja varsinkaan täysin anonyyminä kirjoittelevista ei tiedä. Jos vain vastaa yhteen ketjuun tai pariin ja ei muuten roiku täällä, niin ei sellaisesta henkilöstä tiedä onko sinkku vai ei.
- Anonyymi
kai ulko puoliset luulee että täältä lohkee helposti, vaikka kaikki on passivoituneita,
- Anonyymi
Miten voi olla "passivoitunut" alustalla, joka ei ylipäänsä ole luotu seuranhakuun?
- Anonyymi
Jaa. Minä ainakin olen niin sinkku kuin sinkku voi olla, sillä muusta ei ole kokemusta 😅 N
- Anonyymi
Mitä väliä?
- Sheena
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581