Surrutin! Nenäkarvatrimmeri. Näköjään se myös kerää niitä karvoja sisäänsä sen lisäksi että leikkaa niitä. Paljon turvallisempi ja siistimpi ratkaisu kuin sakset. Leikkausteho on mieto, ilmeisesti turvallisuuden takia. Tämän vuoksi sitä saa surruttaa nenässään hieman kauemminkin. Liikuttelin nenääni ja samalla naamaani jotta saisin paremmin trimmattua niitä karvoja. Nenäonteloiden sisäkylkien etuyläosan karvoihin on kiinnitettävä erityishuomiota koska siellä niitä karvoja piisaa. Nieluuni ei kulkeutunut oikeastaan yhtään nenäkarvaa, toisin kuin "saksimiskokemusteni" myötä.
Hahaa! Mikä loistava
18
198
Vastaukset
jaa tommonenkin on olemassa, varmaan ihan hyvä kun välillä vuotaa korvat ja nenät verta kun on nyppiny, nyppiny kuin höyheniä nypitään, paitsi en mä höyheniä nypi, en niin julma oo.
En oo tommosta konetta nähny, varmaan enemmän naisille suunnattu. Miten ton ostit, naamioiduitko naiseksi, vain menitkö vaan pokkana.- Anonyymi
Sille on olemassa jokin toinenkin nimi mitä en nyt muista. Ainakin Powerista ja Gigantista pitäisi löytyä kun pistää niiden sivuilla hakuun tuon. Kovin syvälle sitä ei kannata tietenkään työntää. Aina se sakset voittaa. Niitä voi saada muutamalla eurolla ja toimivat paristoilla. Nenäkarvoja tarvitsee ajaa vain harvakseltaan joten paristokaan ei kulu juuri ollenkaan käytössä. Minulla eivät korvakarvat kasva ulos korvistani joten niitä minun ei ole tarvinnut ajella. Kaukosäätimeni paristot ovat olleet käytössä jo ties kuinka kauan, vaikka yleensä joka päivä käytän sitä edes vähän. Nykyään on tarjolla jopa jokin hammasvälipuhdistin. Langalla vedän kerran viikossa. Ikenet ovat silloin verillä mutta sen se vaatii.
Anonyymi kirjoitti:
Sille on olemassa jokin toinenkin nimi mitä en nyt muista. Ainakin Powerista ja Gigantista pitäisi löytyä kun pistää niiden sivuilla hakuun tuon. Kovin syvälle sitä ei kannata tietenkään työntää. Aina se sakset voittaa. Niitä voi saada muutamalla eurolla ja toimivat paristoilla. Nenäkarvoja tarvitsee ajaa vain harvakseltaan joten paristokaan ei kulu juuri ollenkaan käytössä. Minulla eivät korvakarvat kasva ulos korvistani joten niitä minun ei ole tarvinnut ajella. Kaukosäätimeni paristot ovat olleet käytössä jo ties kuinka kauan, vaikka yleensä joka päivä käytän sitä edes vähän. Nykyään on tarjolla jopa jokin hammasvälipuhdistin. Langalla vedän kerran viikossa. Ikenet ovat silloin verillä mutta sen se vaatii.
Mulla on hampaisiin väleihin taas sellaset pienet harjat, ne on lempeempiä, niin sillon ei vuoda verta. Ensin mä luulin ettei ne harjat mahu, mutta niissäkin on eri kokoja, ja sitten kun hammaskiveys poistettiin, niin hienosti mahtu.
- Anonyymi
Pitäisiköhän kokeilla joskus? Minulla on tuuheat nenäkarvat. 🤔👃🦫
🦄- Anonyymi
Käyttöohjeissa ei lukenut kuinka sitä laitetta käytetään. Luki vain että 0,5 cm syvemmälle sitä ei saisi työntää. Alussa se pikkaisen napsaisi karvojani muttei mitenkään oikeasti kivuliaasti. Taitaa olla sama kuin hiustenleikkuukoneen kanssa, eli tasaisen hitaasti mutta varmasti viimeistelee jälkensä. Siinä on sellaisia pieniä reikiä aika ajoin metalliosan välissä. Ne varmaan ovat niitä leikkaavia osia. Kokeilin pyöritellä sitä laitetta ja koneen äänestä päätellen kyllä se jotakin onnistui leikkaamaan.
Niin ja olen aloittaja eli -💊-. En kokenut olennaiseksi käyttää tuota pillerinikkiäni kunnes havahduin erääseen fysiologiseen seikkaan. Huomasin nimittäin että rystysteni kohdalta on alkanut sojottamaan karvoja aiempaa innokkaammin. Johtuuko se sitten iän tuomista muutoksista vaiko pillereistä, jos ne ovat boostanneet hormoniarvojani? Siitä se nimitys "karvainen setä" ilmeisesti tulee 😄. Eli iän mukanaan tuomista karvoista. Eräs ala-asteen opettajani oli harmaapää (ikää siis karttunut) ja mies. Sillä oli aivan jäätävät nenä- ja korvakarvat. Anonyymi kirjoitti:
Käyttöohjeissa ei lukenut kuinka sitä laitetta käytetään. Luki vain että 0,5 cm syvemmälle sitä ei saisi työntää. Alussa se pikkaisen napsaisi karvojani muttei mitenkään oikeasti kivuliaasti. Taitaa olla sama kuin hiustenleikkuukoneen kanssa, eli tasaisen hitaasti mutta varmasti viimeistelee jälkensä. Siinä on sellaisia pieniä reikiä aika ajoin metalliosan välissä. Ne varmaan ovat niitä leikkaavia osia. Kokeilin pyöritellä sitä laitetta ja koneen äänestä päätellen kyllä se jotakin onnistui leikkaamaan.
Niin ja olen aloittaja eli -💊-. En kokenut olennaiseksi käyttää tuota pillerinikkiäni kunnes havahduin erääseen fysiologiseen seikkaan. Huomasin nimittäin että rystysteni kohdalta on alkanut sojottamaan karvoja aiempaa innokkaammin. Johtuuko se sitten iän tuomista muutoksista vaiko pillereistä, jos ne ovat boostanneet hormoniarvojani? Siitä se nimitys "karvainen setä" ilmeisesti tulee 😄. Eli iän mukanaan tuomista karvoista. Eräs ala-asteen opettajani oli harmaapää (ikää siis karttunut) ja mies. Sillä oli aivan jäätävät nenä- ja korvakarvat.Siis kyllä mulla ihan selvästi kasvaa karvaa sormien selkäpuolella, samoin kun varpaissakin, mutta nehän ei silleen näy, paitsi kesällä jos on läpykkeet jalassa.
- Anonyymi
Nenäkarvoilla on oma tehtävänsä ja niitä ei kannata poistaa
Ostin joskus vuosia sitten ihan kunnon vehkeen. Nykyään se vetelee jo viimeisiään. Meinasin uusia, mutta tällä hetkellä tarjonta on pilipalia, eikä ne leikkaa kunnolla. Pitää varmaan yrittää huoltaa tuota vanhaa konetta.
No ei varmaan enää mitään hyvää saa. yritykset myy härskisti vaan. Tilaavat Temusta ja sitten myy kalliimmalla. Kannattaa korjata vaan se vanha.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
No ei varmaan enää mitään hyvää saa. yritykset myy härskisti vaan. Tilaavat Temusta ja sitten myy kalliimmalla. Kannattaa korjata vaan se vanha.
Mä ostin omani halvalla ja alennushintaisena. Halvassa on se hyvä puoli että siinä on kuitenkin takuu ja jos tuote on sontaa niin rahallinen menetys on joka tapauksessa pieni. Lisäksi kun itselläni ei ole aiempaa kokemusta noista vehkeistä niin tää nyt oli vain tällainen kokeiluluonteinen juttu. Saksia en aio enää käyttää nenässäni, se on selvää. -💊-.
Itse vain letitän ne tyylikkäiksi.
- Anonyymi
Naiset luulee että mies on bull sen jälkeen kun luulevat että miehen letittämät nenäkarvat muodostavat nenärenkaan :). Nenärengas liittyy siihen että mulla on stereotyyppinen kuva oikeista bulleista, joilla kaikilla olisi nenärengas. Jotenkin yhdistän tämän Aku Ankkaan. Olen ryypiskellyt joten ajatukseni lentänevät nytten. Älä huoli, on mulla L-kysteiiniä passissa tuossa pöydällä. -💊-.
Anonyymi kirjoitti:
Naiset luulee että mies on bull sen jälkeen kun luulevat että miehen letittämät nenäkarvat muodostavat nenärenkaan :). Nenärengas liittyy siihen että mulla on stereotyyppinen kuva oikeista bulleista, joilla kaikilla olisi nenärengas. Jotenkin yhdistän tämän Aku Ankkaan. Olen ryypiskellyt joten ajatukseni lentänevät nytten. Älä huoli, on mulla L-kysteiiniä passissa tuossa pöydällä. -💊-.
Ei mitään nenärenkaita, vaan ne yhdistetään korvakarvojen letitykseen ja värjätään oransseiksi. Vähän sellainen viiksivallu-ilmiö.
JeroP kirjoitti:
Mutta jos haluaisit, niin varmaan osaisit itekin rakentaa tollasen trimmerin.
Tietysti, mutta liekitys on nopeampaa ja tarkempaa.
JeroP kirjoitti:
Mutta jos haluaisit, niin varmaan osaisit itekin rakentaa tollasen trimmerin.
Itse kyhätyn, teriä sisältävän sähkölaitteen tunkeminen nenään voisikin olla ainutkertainen, sävähdyttävä kokemus.
- Anonyymi
kollimaattori kirjoitti:
Itse kyhätyn, teriä sisältävän sähkölaitteen tunkeminen nenään voisikin olla ainutkertainen, sävähdyttävä kokemus.
Ihan varmasti..
Itselläni on partatrimmerissä vaihtopää. Siis siihen partatrimmeriin, joskus olisi kiva, että olisi itsellenikin. Ihan kätevä kapistus lyhentää kutittavat nenäkarvat ja näkökenttään työntyvät kulmakarvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683149
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753047Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682912On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632584Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432098- 601667
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181639- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241620- 591556