Niin ehkä sitten vaikka huomenna osallistun jos jaksan. Nyt näyttää olevan niin tylsiä aiheita ettei niihin osaa mitenkään ottaa kantaa.
-harmiseikirj-
Keskustelkaa jostain mielenkiintoisesta aiheesta
48
435
Vastaukset
- Anonyymi
Ei täällä voi keskustella. Kun fëmakko aloittaa kaakattamaan femakonkakkaa niin avaus saa olla, mutta mies tekee aloituksen jossa käsittelee feminismiä logisen krittisesti niin fëmakko tuhoaa ketjun.
- Anonyymi
Ei ole sitten paljon palsta muuttunut sillä aikaa kun olin poissa :D
-harmiseikirj- - Anonyymi
Taidat olla melkoinen ätmi. Ei me komeat ja hyvätuloiset, uljaat miehet tuommoista psk hoeta.
Ei ihmekkään, että olet kynäniskainen ätmisivarikaljupelleahonatsisinkkuhuumehörhö, kuten esikuvasikin.
>simiti<
Mikäpä olisikaan kiinnostavaa..?
Päivän polttavin kysymys?
Minä en ome ajan hermoilla, siksi en osaa vastata kumpaankaan kysymykseen. Osaatko sinä?- Anonyymi
😁 egoile vähän, niin kaikki muutkin tekevät
- Anonyymi
Pari lutka-aloitusta, niin alkaa taas rattaat pyörimään 😄
(Putinin pepun pussailu kirjoituksista seuraa taas supon kellaria. Oletko koevapaudessa?)
xLiner - Anonyymi
Haluan keskustella tästä lyhytelokuvasta.
En jaksa pitkiä jaarituksia.
(hirn)
https://youtu.be/CXhnPLMIET0?si=bSRQT0TKUiBAHilg- Anonyymi
Siis häh?
Siis niin himmeän omituinen tekele, että olen ihan kujalla.
(naurua) - Anonyymi
hah, paras "lyhyt" filmi pitkään aikaan 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hah, paras "lyhyt" filmi pitkään aikaan 😁
Eikö olekin.
Siis niin tottunut kaikenlaiseen hönöilyyn, että olin ihan suu auki ja päässäni ei tapahtunut juuri mitään.
Hieno
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö olekin.
Siis niin tottunut kaikenlaiseen hönöilyyn, että olin ihan suu auki ja päässäni ei tapahtunut juuri mitään.
Hieno
(reps)...parasta nousujohteisuuden lisäksi se ettei siinä oikeastaan hönöillä vaan ollaan pahuksen fiksuja, jostain johtuu mieleen toiminta palstalla 😂, samoja aineksia löytyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...parasta nousujohteisuuden lisäksi se ettei siinä oikeastaan hönöillä vaan ollaan pahuksen fiksuja, jostain johtuu mieleen toiminta palstalla 😂, samoja aineksia löytyy
Liias paljon pimeää ainetta matkassa, et siitä vois keskustella.
*PAM* - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liias paljon pimeää ainetta matkassa, et siitä vois keskustella.
*PAM*Totta, ei kaikkea ole pakko jauhaa tomuksi
"Haluan keskustella tästä lyhytelokuvasta. "
Jos unohdetaan aikamatkailu scifinä ja nähdään se vertauskuvana, niin kysymyshän on on siitä että ihmisten pitää harjoitella kohtaamisia ja vuorovaikutusta riittävästi, jotta olisimme tarpeeksi virheettömiä toiselle ihmiselle. Voi sitä kutsua vaikka rakkaudeksi.
- Anonyymi
Joo ... keskustellaan vaan mielenkiintoisista asioista: esimerkiksi maahanmuutosta sekä ilmastonmuutoksesta sekä ilmastohumpasta sekä vihervasemmistosta sekä persuista sekä persujen fasismin ihailusta sekä pensan hinnasta sekä seksuaalisten vähemmistöjen oikeuksista sekä läskiä syövän Timo Soinin röhöttelystä ... keskustellaan vaan vaan miksi ...
- Anonyymi
Niin jotta joo että kyllä tarttis näissä keskusteluissa ottaa huomioon myös tämmöistä.
https://www.youtube.com/watch?v=KkKTMoRs-TU - Anonyymi
Miks tarttis osata voihan niihin silti ottaa jotain kantaa
- Anonyymi
Mikäs aloittaja luulee okevansa?
Vilma- Anonyymi
Kannustava sekä positiivista energiaa säteilevä persoona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannustava sekä positiivista energiaa säteilevä persoona.
8:45
Kuvittelee? Pyrsk
Tarttuuko toi positiivinen energia ja säteily?
Tarttis.
Vilma
Naamarasvoilla ja lukemani perusteella ihon hehkumaan. Minusta se kiiltää hirveän monella. Laajasti ottaen se voisi olla säteilyä. - Anonyymi
Aloittaja on johtava putinisti ja misogyyni.
- Anonyymi
Kelpaako degut tai kesyrotat? 😛
Kenties kevään suunnitelmat?
Jasu- Anonyymi
Mjoo
Mulla on kevätmasis, joten degut vois auttaa, koska mulla ei ole hajuakaan mitä ne ovat)
(masentunutta hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Mulla on kevätmasis, joten degut vois auttaa, koska mulla ei ole hajuakaan mitä ne ovat)
(masentunutta hihitystä)Samaa kärsimystä täällä. Ihan normi takapotku pääsiäisen päälle.
Degun Degüellot riipii hiirenkorvia ja hiljaisuuden retriitit joutuu tekemään aina käänteisessä järjestyksessä.
:) - Anonyymi
Sopii, mites puutarha? Uskotko vielä että kevät tulee vielä joskus tänne tundralle :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa kärsimystä täällä. Ihan normi takapotku pääsiäisen päälle.
Degun Degüellot riipii hiirenkorvia ja hiljaisuuden retriitit joutuu tekemään aina käänteisessä järjestyksessä.
:)Mikä hiljaisuuden retriitti.
En pystyisi.
On niin paljon puhuttavaa....
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopii, mites puutarha? Uskotko vielä että kevät tulee vielä joskus tänne tundralle :)
Uskon kyllä, että saamme ihan hyvän kesän ja maittavan kasvussadonkin. Toisinaan kesät on koleita ja tympeitä, mutta kyllä tämä vielä iloksi muuttuu, kun vauhtiin pääsee. 😃👍
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
(masentunutta hihitystä)Degu eli torvimyyrä. Minä kyllä sanon Chilen oraviksi. Ihania 🥰
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Degu eli torvimyyrä. Minä kyllä sanon Chilen oraviksi. Ihania 🥰
JasuOvat tuommoisia veijareita ja niistä lähtee ihanua ääniä. Elämäni ekat degut mulla täällä kotona, enkä voi muuta sanoa kun olen ihan rakastunut niihin. Ihania vilkkaita ja tuttavallisia olentoja. 😊
https://youtube.com/shorts/uaZ-dI9_CbY?si=c6W8uYMsBo5bqruj
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovat tuommoisia veijareita ja niistä lähtee ihanua ääniä. Elämäni ekat degut mulla täällä kotona, enkä voi muuta sanoa kun olen ihan rakastunut niihin. Ihania vilkkaita ja tuttavallisia olentoja. 😊
JasuMää nyt tosin täyttäisin kotini kaikenlaisilla jyrsijöillä, ei silleen mitään rajaa muuta kuin resurssit sitten heikkenee, jos on liikaa huollettavia. Se taas ei ole ollenkaan hyvä eikä viisasta. Miljonäärinä mä pystyttäisin kodittomille jyrsijöille hienot puitteet ja hyvät hoitajat ja lääkärit. Saisi toisen mahdollisuuden jokainen kotinsa menettänyt. Ja elämäntilanteiden takia uutta kotia tarvitseva.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovat tuommoisia veijareita ja niistä lähtee ihanua ääniä. Elämäni ekat degut mulla täällä kotona, enkä voi muuta sanoa kun olen ihan rakastunut niihin. Ihania vilkkaita ja tuttavallisia olentoja. 😊
JasuNo eivät onneksi ole karvattomia jaloista eikä hännästä, että menettelee mun puolestani 🙂, ei pörhisty niskakarvat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon kyllä, että saamme ihan hyvän kesän ja maittavan kasvussadonkin. Toisinaan kesät on koleita ja tympeitä, mutta kyllä tämä vielä iloksi muuttuu, kun vauhtiin pääsee. 😃👍
JasuLiian optimistinen asenne 🙂, mä luulen että kesä on peruttu ja ikitalvi tulossa suoraan jatkoksi kylmälle keväälle. Toukokuu puolessavälissä ja vasta kaksi ajokertaa 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian optimistinen asenne 🙂, mä luulen että kesä on peruttu ja ikitalvi tulossa suoraan jatkoksi kylmälle keväälle. Toukokuu puolessavälissä ja vasta kaksi ajokertaa 🙄
Katsotaan viikon tai parin sisällä lämpenee. Siitä sitten kesä alkaa. 😛
Onhan jotkut kesät viileitä koko kesän, niitä onneksi on aika harvoin ihan jo satojen takiakin.
Mopoillessa vaan kerrastoa ylle. 😅
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mää nyt tosin täyttäisin kotini kaikenlaisilla jyrsijöillä, ei silleen mitään rajaa muuta kuin resurssit sitten heikkenee, jos on liikaa huollettavia. Se taas ei ole ollenkaan hyvä eikä viisasta. Miljonäärinä mä pystyttäisin kodittomille jyrsijöille hienot puitteet ja hyvät hoitajat ja lääkärit. Saisi toisen mahdollisuuden jokainen kotinsa menettänyt. Ja elämäntilanteiden takia uutta kotia tarvitseva.
JasuMjoo
Joo siis mitä nyt tässä degusta käsitin, oli se ettei degu ole mikään maaovara, vaan jokin muu kaivajainen.
Oikein soma.
Kissanikin katseli niitä hetken (ihmeissään).
(reps) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Joo siis mitä nyt tässä degusta käsitin, oli se ettei degu ole mikään maaovara, vaan jokin muu kaivajainen.
Oikein soma.
Kissanikin katseli niitä hetken (ihmeissään).
(reps)Itseasiassa nuo ei paljonkaan kaiva. Kiipeilee kyllä kuten oravat, enimmäkseen. En tiedä mistä torvimyyrä nimi tulee, kun en näe mitään myyrämästä noissa omissa pojissanikaan. Enemmänkin muistuttaa Suomen oravaa, kun yhtäkään myyrää. Eivät nämä kaivele mitään, nukkuukin mahdollisimman korkealla. 😅
Siksi itse sanon herra Octodoneiksi tai Chilen oraviksi degujani. Sopii ja kuvaa paremmin tyyppejäni.
Jasu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa nuo ei paljonkaan kaiva. Kiipeilee kyllä kuten oravat, enimmäkseen. En tiedä mistä torvimyyrä nimi tulee, kun en näe mitään myyrämästä noissa omissa pojissanikaan. Enemmänkin muistuttaa Suomen oravaa, kun yhtäkään myyrää. Eivät nämä kaivele mitään, nukkuukin mahdollisimman korkealla. 😅
Siksi itse sanon herra Octodoneiksi tai Chilen oraviksi degujani. Sopii ja kuvaa paremmin tyyppejäni.
JasuEhkä vuoristossa on kylmää, pitää suojautua myös pedoilta maan sisään onkaloihin. Pesimään poikue jne. Häkissä ja terrassa ei noita uhkia eikä tarvetta ole. Olosuhteet on erilaiset.
Jasu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä vuoristossa on kylmää, pitää suojautua myös pedoilta maan sisään onkaloihin. Pesimään poikue jne. Häkissä ja terrassa ei noita uhkia eikä tarvetta ole. Olosuhteet on erilaiset.
JasuSaa nyt nähdä saanko moninisärottia eli natalhiiriä tuttavallisemmin kesän korvilla. Niilläkin on kiipeily verissä, toisin kun kesyhiiret taas kiipeilee mutta mieluusti majoittuu maan alla, puruissa ja niistä kyhätyissä onkaloissa. Kesyrottien taas viihtuessä pehmeissä pesissä korkealla.
Okahiiret taas menee onkaloihin nukkumaan, vaikka muuten kiipeilee pitkin ja poikin. 😛
Jasu
Joo keskustellaan, vanhoista tehtaista. Ja siinä onkin paljon keskusteltavaa. Se miksi näin on käynyt, mihin työpaikat kadonneet, valtio velkaantunut ja hyvinvointi rapautunu, syntyvyyskin pudonnu. Ja kaikki kiteytyy noihin vanhoihin tehtaisiin. En mä sitä tarkota, että teidän pitäs siellä vierailla, enkä suosittelekaan. Siinä on asbestia, pcb, pah yhdisteet ym vaaraksi.
Harmis kun muistaa noi idän kaupan ajat ja sen täystyöllisyyden. Meiltä päin lähti Sotkasta ja Kantolasta paljon materiaalia sinne vientiin.- Anonyymi
Keskutellaanko vaikka Stagalan ja Immun ottelusta?
- Anonyymi
Immulla on kummalliset korvat.
Korvasienet, mut pinkit.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korvasienet, mut pinkit.
VilmaKorvasienet kuulemma nykytutkimuksen valossa voivat liittyä ALS taudin kehittymiseen, joten onneksi en ole syönyt enkä syö niitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korvasienet, mut pinkit.
VilmaPieni tietoisku. Hyvin yleistä kamppailulajeissa, erityisesti painissa ja judossa.
https://www.duodecimlehti.fi/duo15741 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korvasienet, mut pinkit.
VilmaSulle korvasienelle:
https://youtu.be/PI7ZI_CeUKE?si=7C4waQjrAxKDi1B9
😄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieni tietoisku. Hyvin yleistä kamppailulajeissa, erityisesti painissa ja judossa.
https://www.duodecimlehti.fi/duo15741Voi yök.
Mutta kait laji vaatii uhrauksia?
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle korvasienelle:
https://youtu.be/PI7ZI_CeUKE?si=7C4waQjrAxKDi1B9
😄Wow. Vakuuttavaa. Saksofoni. Mmm.
Kuinka monta kertaa käskee kirjoittamaan...
Vilma - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Wow. Vakuuttavaa. Saksofoni. Mmm.
Kuinka monta kertaa käskee kirjoittamaan...
VilmaTottakai tiesin sun lempibiisin.
Kuinka tyttö voi? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai tiesin sun lempibiisin.
Kuinka tyttö voi?Voi voi. Korvia vihloo.
Mä kuitenkin pidän Muskasta. Nähnyt livenä Vanhalla.
Vilma
Ymmärsinköhän tahallani väärin? Kävin katsomassa kun asiasta niin kohkattiin. Olihan se nyt hupaisaa. Immu-setä löntystelee ja kerran melkein yrittää lyödä, ottaa muutaman iskun ilman suojausta ja putoaa. En tiedä onko se 20 vuoteen tai ikinä harjoitellut yhtään. Mutta taisi aika monella "asiantuntijalla" olla väärä tilannearvio etukäteen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1117104
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t324188törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/363655Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3981940- 321457
- 351438
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi621337Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv121078Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen1721055Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:111000