Mitä ultimate-sinkku?

Anonyymi-ap

Mitä siis touhuat perjantai-iltana?

Ite kävelin töistä kotiin auringonpaisteessa, tein kaikkia hoitoja itselleni (ja jatkan edelleen) sekä hain punaviiniä.

Nyt fiilistelen yksin hyviä biisejä. Haen ehkä sipsukkaa kaupasta ja vilkaisen välillä palstaa.

Onni on taas pienissä hetkissä, vaikka muuten ei aina niin naurattaiskaan.

Päivän auringonpaisteeseen sopi tämä kappale, vaikka itellä ei nyt mitään rakkautta olekaan ilmassa.

https://youtu.be/iPUmE-tne5U?si=zzY-wgATACGxkhHE

😊

17

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pelaan Arc-Raiders:a nakuna vihreätä teetä hörppien. Because I can!

• Anonyymi

Olet ihan kyltymätön ja mitä kaikkea teit itsellesi eli miten hemmottelit

• Anonyymi

Välis? Sulla on aina seksi mielessä. Tein kasvohoitoa, nypin ja värjäsin kulmat..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Välis? Sulla on aina seksi mielessä. Tein kasvohoitoa, nypin ja värjäsin kulmat..

No sinulla se seksi oli mielessä itse tarkoitin että sinulla suklaa himo ei tullu edes seksi mieleenikään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sinulla se seksi oli mielessä itse tarkoitin että sinulla suklaa himo ei tullu edes seksi mieleenikään

Juu, aivan. Taisi olla itsellä perjantai mielessä.

• Anonyymi

Kävin parturissa ja sitten vois lähtee salille. Sitten katsois vaikka jonkun leffan ja sitten ajoissa nukkumaan huomista työpäivää varten.

• Anonyymi

Älä syö sipsejä!
      Se on kuolemaksi.
      Vai haluatko ennenaikaisesti hautaan?

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Kaikki on kuolemaksi, jopa elämä.

• No biisin mä oon kuullu monta kertaa, ihan ok. Mutta tota videoo en oo nähny. Tosi hienot maisemat tossa alussa, joku tehdas. Ja sitten Thames näky takana. Tuli mieleen kun mut vietiin lapsena Lontooseen. Kun mä olin liian ilkikurinen, niin rauhottuun.

Mutta kai toi oli silleen huumorilla. Ei siinä rakkautta tarvinnu ollakaan. Eihän siinä aurinkokaan paistanut. Eipä siellä mun aikanakaan paistanut, vaikkei siellä mitään smogia enää ollukaan. Mutta smogin likaamia taloja kylläkin, vaikka monet oli jo pesty. Pirullisen koleeta kuitenkin kesäkuussa.

• Anonyymi

Joo, siellä sitä kuulema vasta kylmä onkin. Kylmä ja kostea, kolea ilmasto.

• Ihan vaan rentoudun. Olen ansainnut sen. Moninkertaisesti.

• Anonyymi

Aina ei tarvita kaikenmaailman hilavitkuttimia.

• Anonyymi

Tein pitkän työpäivän, kävin kaupassa ja salilla. Nyt ehkä voisi katsoa jotain leffaa. Harkitsen Ed Geinin tarinaa Netflixistä, mutta en tiedä kestääkö meikäläisen mieli sitä. On kuulemma aika karu..

Aletheias

• Anonyymi

En pysty kattoon kauhuleffoja ollenkaan tai en nuku seuraavana yönä, jos katson.

• Vitun rankka päivä töissä. Jos näin jatkuu, aion haistattaa vitut kaikille siinä toivossa että saan potkut.

Nukuin päiväunet ja nyt aion valvoskella yöllä elokuvaa katsellen sekä pelejä pelaillen.

• Anonyymi

Voi kun joskus voisikin haistattaa kaikille vattupäille vatut. 😁

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      57
      1855
    2. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      14
      1702
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      137
      1266
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      126
      1155
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      83
      807
    6. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      163
      744
    7. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      721
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      414
      662
    9. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      592
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      535
    Aihe