Moni on nytkin parisuhteessa, ei siinä mitään. Mutta onko palstalla yhtään ultimate sinkkua, kuka ei ole ikinä seukannut? Ei edes käynyt treffeillä?
>simiti<
Palstan ultimate sinkku?
17
336
Vastaukset
- Anonyymi
Mä oon pian 40v ikisinkku turusta, en ole seurustellut päivääkään. Nettideittailua oon kokeillu vuosia ilman tulosta. Treffeille en pääse ja en saa edes tykkäyksiä. Vuoden jaksoin nettideittailua kunnes lopetin, ja en jaksa enää koskaan yrittää mitään. En usko et sellaista naista on kuka aidosti on kiinnostunut 40v ikisinkusta. Ja kaiken lisäksi oon helvetin epäsosiaalinen, joten livessä en pysty lähestymään naisia. Joten on parempi vaan luovuttaa, ja pilluunkaan ei oo varaa työttömänä, joten käteen on turvauduttava. Mut kai se vois huonomminkin mennä, mulla on katto pään päällä ja ruokaa jääkaapissa, velkaa 0e.
- Anonyymi
No höh. Ei varmana ole kivaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No höh. Ei varmana ole kivaa.
Tähän tottuu, en "tarvii" mun elämään pakosta mitään, oon ihan onnellinen näin. Toki läheisyyden kaipuu ja halipula iskee ajoittain kovaa. Mutta sille ei mahda mitään. Pakko etsiä niitä onnen jyviä jostain mikä saa ajattelemaan jotain muuta. En koe itteeni silti yksinäiseksi vaikka oon yksin 24/7, teen omia juttuja mistä pidän.
- Anonyymi
Paremmin kun mulla mul on kuitee velkaa jonnii verran pärjään toki hetkittäin on ehkä tiukkaa ja elatusmaksu on jatkuva meno kunnes lapsi täyttää kahdeksantoista ja jos rästiin jää ni vanhenevat kuulemma viiden vuoden välein ja anteeksi saa viimeistään kun lapsi täyttää 23 ainakin isäni sai aikanaan
Ai turusta. Teillähän on se akatemiatalo ja turun linna. Ennen oli raunistulan siilotkin. Ne oli tosi hienot kohteet, ihan turun linnaan verrattavat, mutta sehän purettiin. Tuli se paine niin kovaksi, sen jälkeen kun se pikkupoila putos sieltä katolta. Ikävä juttu tietenkin, mutta aina pitää huomata, ettei talot itsessään ketään tapa, vertaa vaikka liikenteeseen.
Mä oon sua yli 10 vuotta vanhempi, enkä mäkään oo seurustellu. En nää siinä mitään ongelmaa. Eikä missään maksullisissa kannata käydä. Tauteja voi tulla. Ite en oo ikinä käyny, vaikkei se rahasta kiinni oo. Nelikymppisenä ne mahdollisuudet muutenkin vähenee. Hiukset ohenee ja tulee silmälasit. Ne on aika hankala esim suudellessa. Vaikka en tietenkään tiedä, kun en oo koskaan pussannu.
Kannattaa keskittyä muihin hommiin. Ite oon kuvannu paljon. Jo 15 vuotiaana alotin. (Olinhan sillon jo "epäsuosiossa"), ja nyt on aika paljon materiaalia kasassa. Niistä pikkuhiljaa aattelin koostaa kirjaa. Jää jotakin jälkipolville, kun ei omia lapsia siis tietenkään voinut tulla. Ja sitten jid muuten ei tykkäyksiä tule, niin noista kuvista kyllä tulee ja muutakin yhteyden ottoo. Että sun kannattas vaan löytää joku vastaava juttu. Kuvaaminen oli mulla, mutta jokaisella on eri ja se pitää ite löytää. Ja näköjään tossa alemmassa kommentissa kerroitkin, että sulla jo on. Niistä voi kehitellä just jotain laajempaakin.- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Ai turusta. Teillähän on se akatemiatalo ja turun linna. Ennen oli raunistulan siilotkin. Ne oli tosi hienot kohteet, ihan turun linnaan verrattavat, mutta sehän purettiin. Tuli se paine niin kovaksi, sen jälkeen kun se pikkupoila putos sieltä katolta. Ikävä juttu tietenkin, mutta aina pitää huomata, ettei talot itsessään ketään tapa, vertaa vaikka liikenteeseen.
Mä oon sua yli 10 vuotta vanhempi, enkä mäkään oo seurustellu. En nää siinä mitään ongelmaa. Eikä missään maksullisissa kannata käydä. Tauteja voi tulla. Ite en oo ikinä käyny, vaikkei se rahasta kiinni oo. Nelikymppisenä ne mahdollisuudet muutenkin vähenee. Hiukset ohenee ja tulee silmälasit. Ne on aika hankala esim suudellessa. Vaikka en tietenkään tiedä, kun en oo koskaan pussannu.
Kannattaa keskittyä muihin hommiin. Ite oon kuvannu paljon. Jo 15 vuotiaana alotin. (Olinhan sillon jo "epäsuosiossa"), ja nyt on aika paljon materiaalia kasassa. Niistä pikkuhiljaa aattelin koostaa kirjaa. Jää jotakin jälkipolville, kun ei omia lapsia siis tietenkään voinut tulla. Ja sitten jid muuten ei tykkäyksiä tule, niin noista kuvista kyllä tulee ja muutakin yhteyden ottoo. Että sun kannattas vaan löytää joku vastaava juttu. Kuvaaminen oli mulla, mutta jokaisella on eri ja se pitää ite löytää. Ja näköjään tossa alemmassa kommentissa kerroitkin, että sulla jo on. Niistä voi kehitellä just jotain laajempaakin.En tiiä mitä tehdä, en tiiä mistä sitä naista ettis. Kaikki paikat jo koluttu läpi. Sama työnhaun kanssa, ei tule siitäkään mitään ja tutkinnot ei johda mihinkään. Oon ollu koko elämäni ajan aina jumissa jonkin asian kanssa. Haluisin vaan ripauksen sitä onnea itelleni. En tiiä noista harrastuksista, ja kiinnostuksen kohteista, kiinnostus mennyt niihinkin. Ei oo oikeen enää voimia tehdä mitään. Ja työttömänä ei oo varaa mennä mihinkään, ennemmin säästän rahaa et on sit rahaa bussiin jos tulee kutsu työhaastikseen. Mut en elä siinä toivossa enää et mut kutsuttais haastikseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paremmin kun mulla mul on kuitee velkaa jonnii verran pärjään toki hetkittäin on ehkä tiukkaa ja elatusmaksu on jatkuva meno kunnes lapsi täyttää kahdeksantoista ja jos rästiin jää ni vanhenevat kuulemma viiden vuoden välein ja anteeksi saa viimeistään kun lapsi täyttää 23 ainakin isäni sai aikanaan
Mä en oo koskaan nähny ees naista alasti, 40v lähestyy ja tissejäkään en oo nähnyt viel.
Anonyymi kirjoitti:
En tiiä mitä tehdä, en tiiä mistä sitä naista ettis. Kaikki paikat jo koluttu läpi. Sama työnhaun kanssa, ei tule siitäkään mitään ja tutkinnot ei johda mihinkään. Oon ollu koko elämäni ajan aina jumissa jonkin asian kanssa. Haluisin vaan ripauksen sitä onnea itelleni. En tiiä noista harrastuksista, ja kiinnostuksen kohteista, kiinnostus mennyt niihinkin. Ei oo oikeen enää voimia tehdä mitään. Ja työttömänä ei oo varaa mennä mihinkään, ennemmin säästän rahaa et on sit rahaa bussiin jos tulee kutsu työhaastikseen. Mut en elä siinä toivossa enää et mut kutsuttais haastikseen.
Juu en mäkään tiedä mistä neuvois. Että tuskin akatemiatalosta (mitä sielä nykyään ees on) tai turun linnasta.
Tutkinnoista puheen ollen. Suomessa on vähän koulutusinflaatiota. On ollut suuret puheet koulutustason nostosta. Niin ihmisillä alkaa olla jo ylikoulutusta. Sama juttu kuin rahankin kanssa. Ei se seteleitä painamalla lisäänny. Suorittavat työtehtävätkin pitää hoitaa. Ja yritykset kaipaa sellasta käytännön osaamista enemmän kun kirjaviisautta. Töissä itekin oon kaikki oppinu vaikka on noi insson paperit takataskussa. Varapalvelu on ainaki itelle ollu hyvä tie töihin. Tosin aika paljon siinä sai tehdä itteensä näkyväksi. Mutta askel askeleelta pääsi parempaan ja parempaan töihin. Turun kokoisessa kaupungissa se jo onnistuu, mutta pikkupaikkakunnilla voi olla tiukkaa. Mä muutin tampereelle, kun kotipaikkakunnalla ei edennyt. Ja avoimet opinnot ym on aina kaikki eteen päin.
- Anonyymi
Jännämiesten sekä muiden ytmien ei tartte seurustella. Juovat vain viinaa ja kertakäyttönaisia ilmaantuu joka päivä aina uusi.
- Anonyymi
Ja jokaisen myötä ovat hieman kylmempiä kuin sitä ennen kuinka ihmisestä saa tarvittaessa tunnekylmän
- Anonyymi
Nunnia ja munkkeja. No ei juu oo.
- Anonyymi
noh ensi viikonloppuna alan katsomaan vastauksia minne olen läåhettänyt jotain työhakemuksia, tosiaan ein hyvän työhakemukksen erään viikonlopun projektina.
voi suosittaa pienillekin kokeilla tehdä, aina mieluiten englanninkielellä. - Anonyymi
pitäisiköhän lähettää tuolle nVidialle työhakemus kun osti Nokian osakkeita paljon.
Sitten jos on holellisesti hdyt pohjat jossain työhakemuksssa, voi täydentää helposti uusia tietoja sllaiseen. - Anonyymi
Löytynee noitakin haitta eivät välttämättä erota hyväksikäyttäjää ihmisestä joka oikeasti haluaa parisuhteen
- Anonyymi
Täältä löytyy ikisinkku mies 51 vuotta ei tada montaa löytyä samaa sarjaa.
- Anonyymi
Jeesus oli tosi ultimate. Moniko on muka ristiinnaulittu sinkkuna. Jeesusta syytettiin myös jännämiesten synneistä.
- Anonyymi
Olen mä seurustellut kyllä, mutta oikeaa kunnon parisuhdetta ei ole ollut, vaikka on lapsiakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.913952Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j973307Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1252617Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2081953Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.201784Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m811695Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä951678- 1101539
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11301- 571192