Lennokit - läpi tuli, pääsi Kouvolaan saakka

Anonyymi-ap

Suomen kiovaan. Ei ollut estokenttää rajalla.
Miksi Suomi sössi oman rauhansa?

Stubbi? Marin?

63

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Eikös Venäjä lsita nootit kehiin pikkuasioistakin. Ei muuta kuin nootit sinne ja äkkiä!!!!!!@@@@@

      • Anonyymi00031

        On tää Ylen touhu aivan perseestä! Jauhetaan ilmeisesti tuntikaupalla, että mitään ei tiedetä ja mitään ei ole tapahtunut paitsi vähän romua tipahtanut taivaalta! Ja tätä tuubaa verorahoilla maksetaan!


      • Anonyymi00063
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        On tää Ylen touhu aivan perseestä! Jauhetaan ilmeisesti tuntikaupalla, että mitään ei tiedetä ja mitään ei ole tapahtunut paitsi vähän romua tipahtanut taivaalta! Ja tätä tuubaa verorahoilla maksetaan!

        Kyllä ja syyllinen tehdään Venäjästä


      • Anonyymi00067
        Anonyymi00063 kirjoitti:

        Kyllä ja syyllinen tehdään Venäjästä

        KUUSAAN PUNKKARIT ILOTULITTEITA HEITELLY?


    • Anonyymi00002

      Vähän matkaa vielä niin ne olisi menneet sinne Häkkäsen kotipuoleen, Mäntyharjulle.
      Se olisikin oikea ja toivottava osoite.

      • Anonyymi00049

        Toinen drooni olisi joutanut osua Mäntyniemeen.


    • Anonyymi00003

      Kouvola on porvari kaupunki.

    • Anonyymi00007

      Ukraina ei kuulemma siviilejä pommita. Vittu jos se ei edes tiedä mihin valtioon sen koneet saattaa lentää niin enempi kuin todennäköistä että osuu niitä lastensairaaloihin ja ihan mihin sattuu.

      • Anonyymi00008

        Kyllä jo aluksi osui omiin kerrostaloihin. Ukrainan sisällä. Myös hyökkääjä osui.


      • Anonyymi00011

        Näin on, jos Ukraina on kyseessä.


      • Anonyymi00039

        Testaa miten pitkälle
        pääsee
        ja millä reaktiolla.


      • Anonyymi00064

        Kyllä


    • Anonyymi00009

      Venäjä voisi siis helposti pistää drooneilla paskaksi vaikka ilmavoimat ja asevarikkoja.

      • Anonyymi00010

        Tuskin tarvii suomessa asuvat muslimit äärioikeistolaiset ja muutkin hihulit noita rupee räjäytteleen droneilla ihan aikansa kuluksi.

        Nekin Irakilaiset kaksoisveljet lupas että suomelle kostetaan Päättäjät tapetaan jne ja sekin kuulemma vasta alkua.


    • Kerrotko mistä "estokentästä" puhut?

    • Anonyymi00012

      Mitä ne hornetit siellä oikein teki ? Muuten vaan lenteli rajalla ?

      • Anonyymi00015

        Pitäisi varmaan tehostaa vähän näitä touhuja .


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Pitäisi varmaan tehostaa vähän näitä touhuja .

        Pitäisikö armeijan siirtyä nykyaikaan sieltä 30-luvun tykärismistä


    • Anonyymi00018

      Turvallisuudentunne senkun vaan lisääntyy!

    • Anonyymi00019

      Venäjä hyötyy Suomen sijainnista tässä,
      ukrot ei kunnioita sitä paskan vertaa.

    • Anonyymi00020

      Ukrainalainen drone ajautuu Suomen rajojen sisäpuolelle.

      Heti sen jälkeen Iltalehtien toimituksessa:

      "Kysytään tekoälyltä miten saadaan uutista muotoiltua niin että se saa kansalaiset hysterian valtaan, mutta varovaisesti siten ettei meitä voi selkeästi syyttää disinformaatiosta."

    • Anonyymi00021

      Eipä estä Venäjä lennokeita, vai mikä siellä savuttaa? Suomelle tuo oli ystävävaltion lennokki, joka ohjattiin turvalliselle alueelle. Saatiin samnalla harjoitusta.

    • Anonyymi00022

      Suomella ei ole mitään.

      Suomi köyhdytti itsensä, kaulaa myöten veloissa.

      Ei ole edes haarukkaa ja veistä tähän ruokailuun.

      Miten paljon voi v*tuttaa!
      Miten huonosti voi hoitaa hommat!

      Ukrot ja kehitysapu! VAI MITÄ DEMARIT!

    • Anonyymi00023

      Nyt jos koskaan pitää turvautua avaintenkilistelyyn.

      • Anonyymi00037

        Kiroilu toimii kans.


    • Anonyymi00024

      Espoossa….

      näitähän sataa.
      Kuin notia taivaalta.

    • Anonyymi00025

      Suomen ilmavalvonta ilmeisesti katsoi netistä pornoa, eikä huomannut lennokkeja.

      • Anonyymi00028

        Ei ne huomannu 2015
        puolta miljoonaa maahan kävelevää matuäijääkään.


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Ei ne huomannu 2015
        puolta miljoonaa maahan kävelevää matuäijääkään.

        🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi00026

      >>Ei ollut estokenttää rajalla.

      Eikö itärajalle rakennettu verkkoaita toimikaan ?

      • Anonyymi00041

        Aitaa on korotettava!


    • Anonyymi00027

      Nyt ukrit kotiinne huomenna! Menkää hyväilemään Zelenskynne hikistä vihreää T-paitaa!

    • Anonyymi00030

      Suomen ilmapuolustus vuodelta -43,
      Lotat talojen katoille
      rynkky kädessä.

      ?

      • Anonyymi00032

        Se oli toimiva ilmavalvonta. Nyt näyttää siltä, että kukaan ei huomannut mitään.


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Se oli toimiva ilmavalvonta. Nyt näyttää siltä, että kukaan ei huomannut mitään.

        Huomaako joku teknologista kehitystä?


    • Anonyymi00033

      Pitkälle sisämaahan ne menivät.

    • Anonyymi00036

      Helsingin taivalla kymmeniä droneja
      viimeyönä.

      ILMAHÄLYTYS? Ei kuulunut.
      Tiedustelu - nukkui.

      KANSALAISET LÄHETTÄÄ KÄNNYKKÄKUVIA LEHTIIN!

      • Anonyymi00044

        suomi on turvallinen maa😂😂😂 ja hyvin suojattu


    • Anonyymi00038

      Mitä ne
      Nato joukot ja EU kyttäysluukku
      tekee Suomen maaperällä?

    • Anonyymi00040

      Ukrainalainen AN-196 Ljutyi -lennokki pystyy kantamaan 75 kg räjähteitä. Jos tuo osuu kerrostaloon räjähdelastissa, niin jää vain kuoppa jäljelle.

      • Anonyymi00048

        Voidaan pommittaa suomessa muslimilähiöt asukkaineen paskaksi ja syyttää teosta ukrainaa. Nyt on äääääärioikeiston aika aktivoitua suomessakin.


    • Anonyymi00042

      Nato ei puolustanut!

      • Anonyymi00055

        Hiljaista on.
        Mykkää suorastaan.


    • Anonyymi00045

      Miten lentolaite voi tulla suljetun rajan yli ?

      • Anonyymi00050

        Droonipataljoonaa ei ole vielä tänne perustettu. Oliskohan jo aika siihenkin vai odotetaanko vielä ?


      • Anonyymi00058
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Droonipataljoonaa ei ole vielä tänne perustettu. Oliskohan jo aika siihenkin vai odotetaanko vielä ?

        1. Ilmatorjunta ja tiedustelu
        PERUSTETAAN. ALOITETAAN NÄKÖJÄÄN ALUSTA.

        Ilmahälytys?

        LOPETTAKAA NATOMAKSUJEN MAKSUT.
        SUOMI TARVITSEE OMAT KAMAT.


    • Anonyymi00046

      viimeyönä lensi 20 dronea HELSINGISSÄ POMMIT KYYDISSÄ.
      MITÄ TEKI SUOMEN TURVAPOLITIIKKA?
      VETIVÄT YÖLLÄ HANSKAANSA

      • Anonyymi00053

        Ne olis voinu pommittaa samantien
        Helsingin polvilleen.


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        Ne olis voinu pommittaa samantien
        Helsingin polvilleen.

        Ei ehtiny ottaa edes ajastinta
        käteen.


    • Anonyymi00047

      Näin tänään lentävän luudan.

    • Kouvostoliitto Rules OK.🇷🇺🎖🎈🧨💥👍

    • Anonyymi00052

      Soini ja Häkkänen/ Mykkänen
      TURVATAKUUT!!!!


      SIIS MITÄ?

    • Anonyymi00056

      Daavidin linko taitaa olla vielä varastossa?😳

      • Anonyymi00059

        Se pelittää ohjuksiin.

        KUKAAN EI OLE VIELÄ TEHNYT MITÄÄN
        DRONEHOMMALLE
        - havainnointi
        - torjunta


    • Anonyymi00057

      JA MAILMALLA NAURAVAT SUOMEN ILMAPUOLUSTUKSELLE VIHOLLINEN SAA LENNELLÄ MITEN HALUAA SUOMEN ILMATILASSA. ELISABETI HORNETTILOISSA EI JENKA RIITÄ KIINNI OTTOON LEIKKILENNOKKEJA, POLITIKOT PUHUKAA VÄHEMMÄN TEHKÄÄ ENEMMÄN.

      • Anonyymi00061

        Maapallon mahtavimmat maajoukot ( möreällä miesäänellä)

        Kattelin viimekesänä kun tästä lensi yli muutamaan otteeseen helikoptereita.
        SAATANAN VÄÄRÄ REITTI!
        ( en voi kertoa miksi)

        Kattelin pari viikkoa sitten Hki juna- aseman kulmalla
        venäjää puhuvaa miesjoukkoa. Niillä oli jokin kiivas asia.

        Täällä voi olla EU aikakaudella kuka tahansa, pesiä missä tahansa.
        Avoimet rajat….ihanaa.

        Me huomataan erilaisia asioita.


    • Anonyymi00060

      Saadaan sijoitetulle pääomalle vihdoinkin vastiketta. Alle jäämisestä luonnolisesti sakko.

    • Anonyymi00062

      Miksi ei nyt kukaan estänyt

    • Anonyymi00065

      Suomen kehuttu armeija näytti kyvyttömyytensä hoitaa edes näin pieni asia. Tiedotustilaisuus oli vain viranomaisten toistensa kehumista huonosti tehdystä työstä. Viesti Ukrainalle oli kuitenkin selvä, saatte lähettää droneja suomeen emme puutu asiaan jos tulee kuolonuhreja so what?

    • Anonyymi00066

      Ehkä seuraava voi lentää arkadiankukkulalle .

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe