Suurin uhka tuleekin Ukrainasta.

Anonyymi-ap

Täällä on varustauduttu Venäjän iskuihin.Ukraina
olikin se maa joka hyökkäsi ennen Venäjää Suomeen.
Kauanko kestää kun tulee ensimmäiset siviiliuhrit
Ukrainan pommeista.

27

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

      Mitäs mä sanoin eilen, ykski drone Ukrainasta suomeen niin Hornertit käy pommittaa Ukrainaa.

      • Oletko kuinkin isossa päättävässä asemassa kun pystyt oikein tuollaista asiaa päättämään?


      • Anonyymi00020
        santtu_1975X kirjoitti:

        Oletko kuinkin isossa päättävässä asemassa kun pystyt oikein tuollaista asiaa päättämään?

        juu olen ylipäällikkö, nyt tuhoan Ukrainan!


    • Anonyymi00003

      Ryzzänkätyreiden öyhötykset ovat sitten säälittävän surkeita ala-arvoisessa tyhmyydessään. Täysin aivokuollutta vammailua luusereilta.

    • Anonyymi00004

      Tällaisellako Ukraina kiittää niitä, jotka ovat heitä avustaneet?
      Suomenkin antamaa apua käytetään surutta, aivan kuin suomea vastaan.

    • Anonyymi00005

      Mistäs tiedät vaikka Virossa tai Suomessa asuvat rytsölät tekisi tätä. Suomessa ainakin venäläisillä on drooneja. Olisiko uudet Mainilan laukaukset .

      • Anonyymi00008

        se on maunulan laukakset idootti!


    • Anonyymi00006

      Ryssän vika silti. Nootti pitää lähettää örkkilään.

    • Anonyymi00009

      Siis vaarallista menoa!

    • Anonyymi00011

      Hienoa että Ukrainan lennokit pystyvät jo lentämään läpi koko venäjän ilman että niitä ammutaan alas.

      • Anonyymi00024

        Entäs kun alkavat tuhota suomalaiskoteja?


    • Anonyymi00012

      Ukraina kiittää tuesta lähettämällä drooneja Suomeen ja pyrkimällä tekemään Suomesta osallisen Ukrainan Venäjään kohdistamiin droonihyökkäyksiin. Sillä lailla

    • Anonyymi00014

      Se voi olla mikä maa vaan?

    • Anonyymi00016

      Millainen aivovamma saa ihmisen palvomaan psykopaattista sarjamurhaajaa ja kansainvälisesti etsintäkuulutettua sotarikollista Kalsarimyrkyttäjää?

      Joka tapauksessa jälki on rumaa ala-arvoista sontaa.

    • Anonyymi00021

      Ukraina putää hävittää tältä planeetalta niin saadaan rauha! Ei Venäjä yksinään tappele!

    • Anonyymi00022

      Suomalaisen logiikan mukaan syyllinen on Venäjä vaikka ne olisivatkin tulleet Ukrainasta.

      • Anonyymi00031

        🤣🤣🤣


    • Anonyymi00025

      Ilmatilan loukkauta ei saisi hyssytellä, seuraavalla kerralla voi tulls ihmisuhreja
      Suomen kuuluu turvata omaa kansaansa

    • Anonyymi00026

      Nyt Orpo se suu auki ja jyrkkä tuomio Suomeen lennetyille droineille.
      Ukraina näköjään tekee kaikkensa askaloidakseen sotaa

    • Anonyymi00027

      Voi näitä juttuja

      • Anonyymi00028

        Sitä mielikuvituksen määrää ei voi käsittää.


    • Anonyymi00029

      Mitäh ... onko Ukraina muka hyöjännyt Suomeen ! Millaista tuhoa tuli eli menikö kuinka monta sairaalaa, päiväkotia, kerrostaloa, sähkövoimalaa, vesipatoa, lentokenttää, moottoritietä, armeijan kasarmia paskaksi !

      Putinistit pois Suomesta !

    • Anonyymi00030

      Se on tänne ennenkin hyökännyt.

      • Anonyymi00032

        Voi näitä juttuja


    • Anonyymi00033

      Ei kukaan synrtyperäinen suomalainen usko Venäjän propagandaa. Kohde on varmaankaan rys-manut, jotka saattavat olla uhka yhteiskunnassamme, varmaan ovatkin. Ukrainasskin venäläisväestö oli yksi konfliktien syy. Onko meillä turvallisuutta uhkaava määrä venäläisiä? Äiti venäjä pitää huolen omistaan... keinoja kaihtamatta.

      • Anonyymi00035

        Kyllä kaikki RyzzänaZit ja heidän kätyrinsä pitäisi ehdottomasti karkottaa Venäjälle! Pois Suomen kansalaisuus mikäli sitä edes on ja tervemenoa ryssälään ilman paluuoikeutta.

        Ovat omalla käytöksellään näyttäneet että vihaavat Suomea ja suomalaisia haluavat meille vain kaikkea pahaa, joten karkotettava ehdottomasti vieraan vallan vakoilijoina ja agentteina ja maanpettureina!


    • Anonyymi00034

      75kg räjähde ainakin Espoon itsemurha lennokissa?
      Sillä saa isoa tuhoa aikaiseksi.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe