Suomesta tuli nyt sodan osapuoli?

Anonyymi-ap

3 lennokkia ei ole sattuma.Suomi joutuu vastaamaan
sotilaallisesti Ukrainan iskuun.

45

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Nehän on tunnistettu lintuparviksi.

      • Anonyymi00010

        Ihan sama, droonit tippuneet vaarattomiin paikkoihin. Venäjän häirintä on luultavasti saanut eksymään.


      • Anonyymi00015

        Oli varmaan tarkotettu Vekarajärvelle???


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Oli varmaan tarkotettu Vekarajärvelle???

        Joka oli kesällä 77 mäkäräjärvi, ja vatutti.


      • Anonyymi00017

        Kalsarikoomikko yrittää lavastaa venäjän syylliseksi???


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Ihan sama, droonit tippuneet vaarattomiin paikkoihin. Venäjän häirintä on luultavasti saanut eksymään.

        Älä nyt viitsi jauhaa paskaa se oli Ukraina mutta ei sitä saanut sanoa


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Kalsarikoomikko yrittää lavastaa venäjän syylliseksi???

        Totta puhut


      • Anonyymi00041

        Ei muutako lissää rahhaa Ukrainaan !
        Sitä saa mitä tilaa....


    • Anonyymi00002

      Höpsistä! Ei tule sodan osapuolta vaikka kuinka haluaisit!
      Turhaa melua pidetään tästä asiasta!

      • Anonyymi00018

        Sanoppa sama 2030 luvulla!


    • Anonyymi00003

      Suomi on ollut sodan osapuoli helmikuusta 2022

      • Anonyymi00004

        Eikä ole. Vaikka stupidi toitottaakin Suomea halukkaana maana joka paikkaan.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Eikä ole. Vaikka stupidi toitottaakin Suomea halukkaana maana joka paikkaan.

        Suomi on tukenut Ukrainaa miljardeittain, Suomi on selvä sodan osapuoli


      • Anonyymi00006

        2014 Suomesta tuli sodan osapuoli.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        2014 Suomesta tuli sodan osapuoli.

        2014 pidettiin vielä visusti pää pensaassa ja mielisteltiin venäjää ja putinia parhaan mukaan


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Eikä ole. Vaikka stupidi toitottaakin Suomea halukkaana maana joka paikkaan.

        Saisi pitää suuta soukemmalla. Jokaisessa mahdollisessa välissä kerskailemassa Suomen paperi-reservillä, ikään kuin Suomi olisi joku sotilaallinen suurvalta. Varmuudella omat sukulaiset eivät ole menossa etulinjaan drooneja vastaanottamaan.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Saisi pitää suuta soukemmalla. Jokaisessa mahdollisessa välissä kerskailemassa Suomen paperi-reservillä, ikään kuin Suomi olisi joku sotilaallinen suurvalta. Varmuudella omat sukulaiset eivät ole menossa etulinjaan drooneja vastaanottamaan.

        Suomen pitäs panostaa nyt kaikki mahdollinen oman drooniarmeijan luomiseen, ehkä järjestelmiä voitaisiin ostaa Ukrainalta.
        Ukrainan pieni droonijoukkue nöyryytti kaikki nato-joukot sotaharjoituksessa. Trump ja USA tullee lähiviikkoina myös todenteolla kokemaan mitä sota on 2020-luvulla


      • Anonyymi00011

        Venäjän trollin juttuja.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        2014 pidettiin vielä visusti pää pensaassa ja mielisteltiin venäjää ja putinia parhaan mukaan

        Otettiin muun muassa vastaan tuhansia Venäjän kautta tulleita paperittomia "pakolaisia"


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        2014 pidettiin vielä visusti pää pensaassa ja mielisteltiin venäjää ja putinia parhaan mukaan

        Hyvä oli silloin 2014, ei droonit lennelleet toisin kuin nyt.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        2014 pidettiin vielä visusti pää pensaassa ja mielisteltiin venäjää ja putinia parhaan mukaan

        Ei muuten pidä paikkaansa.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Suomi on tukenut Ukrainaa miljardeittain, Suomi on selvä sodan osapuoli

        Kyllä se on niin totta olisi pysynyt puolueettomana


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Suomen pitäs panostaa nyt kaikki mahdollinen oman drooniarmeijan luomiseen, ehkä järjestelmiä voitaisiin ostaa Ukrainalta.
        Ukrainan pieni droonijoukkue nöyryytti kaikki nato-joukot sotaharjoituksessa. Trump ja USA tullee lähiviikkoina myös todenteolla kokemaan mitä sota on 2020-luvulla

        Niin tai ottaa veloista


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Suomi on tukenut Ukrainaa miljardeittain, Suomi on selvä sodan osapuoli

        Juutalaisuutta pitää tukea sodassa !


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Suomi on tukenut Ukrainaa miljardeittain, Suomi on selvä sodan osapuoli

        Kokoomuslaiset ovat vieläkin katkeria hävitystä sodasta


    • Isketty oikein strategiseen kohteeseen maaseudulla...

    • Anonyymi00012

      Droonit korjattava ja laitettava kohti ryssälää.

      • Anonyymi00022

        Ukrainalaiset sotilaskarkurit korjaamaan? Vai viitsiikö ne?


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Ukrainalaiset sotilaskarkurit korjaamaan? Vai viitsiikö ne?

        Ei varmaan arkuuttaan kykene korjaamaan drooneja. Tännekin on kipitetty häntä koipien välissä pakoon .


    • Anonyymi00013

      Et sitten mitään idioottimaisempaa keksinyt?
      No vaikeaa se olisi ollutkin.

      Kremlin kätyreiltä tulee aina uusi tyhmyyden ennätys.

    • Anonyymi00021

      Suomi kuuluu natoon joten muiden on hyökättävä myös

    • Anonyymi00024

      Kaikki nämä virheet Suomelta, puolueettomuudesta luopuminen, Natoon liittyminen, jopa Trumpin vedätettäväksi marionetiksi suostuminen ! Nyt ollaan tässä.

      • Anonyymi00032

        Nimenomaan näin se on


      • Anonyymi00047

        Kiittäkää kokoomuslaista presidenttiä, hän toteutti Kokoomuksen pitkäaikaisen haaveen kysymättä kansalta yhtään mitään.


    • Anonyymi00025

      Suomi on ongelmissa kun itsenäisyys hävitettiin,, itse !!
      Ja nyt gb. ja ukraina natsit haluaa levittää sotaansa, haluavat sotkea Suomen
      ukraina-nato-vietnamiin kiihkeästi. Toimet ovat ahneita ja ylimielisiä.
      Ja nytkin Suomessa on täysin lapsellinen, osaamaton hallinto ! Tilanne on vakava !

      Historiaa usein muutellaan omaan katsomukseen sopivaksi,, ihminen tykkää pettää itseään... tai talous ohjaa.. busines.
      - Jos muistetaan historia, niin yksi suuri syy talvisotaan oli se, että Suomen valkoinen hallitus ei osannut ulkopolitiikkaa, -- Vaan esim.. antoi englannin ylimielisen hallituksen ja laivaston tehdä hyökkäyksiä Kronstattiin, Pietari edustalla. Englantilaiset toimi luvalla, Suomen hallituksen luvalla, Karjalan Koivistolta, jossa niillä oli sota-satama ja leiri...
      Siksi Moskovasta nähden Suomi oli epäluotettava naapuri !!..
      Ja joka ei osannut sopia ja neuvotella !!
      - Ja tuosta nykyisestä Lännen globalistien itään etenemis projektista, gb. siirtomaa sodasta ukrainassa. - Jossa edettiin itään , vaihdettiin valta ukrainassa,,
      ei neuvoteltu, - siis nato banaani tasavalta projekti.. Niin siitä tulikin uusi vietnam,,
      jo yli yli 2 miljoonaa ukrainalaista on tuhottu. Massa-tuho.
      Ja silti lontoossa ja brysselisä ylimielisten sota hurma puheet jatkuu...
      Vaikka, nämä itään etenijät tulisi tuomita aiheuttamastaan,, ( -ei neivotelleet..).
      massa-tuhosta tuomio.. sitä tarvitaan.
      Ja ukraina natsit, kaasuputki räjäyttäjät, Ja nyt Suomenlahden saastuttajat,
      tulee saada myös tuomiolle teoistaan, Siis ukraina natsit ja gb, mi6,
      siis läännen sota lietsojat !!.
      -- Ja huomiona Suomesta, - ettei meiilä ole edelleenkään järkevää ulkopolitiikkaa,
      tai talous politiikaa ! - Osaaminen on heikkoa!

      • Anonyymi00033

        Oli kyllä viisas ja rehellinen kirjoitus kiitos totuudesta


    • Anonyymi00026

      Höpö löpö nuija.

    • Anonyymi00035

      Pitäisikö kutsua Ukrainan suurlähettiläs puhutteluun?

      • Anonyymi00037

        Ei pidä!


    • Anonyymi00036

      Media on hallituksen ja Stubbin puolella eli hys hys-linjaa. Ukraina on aina muka se hyvis ja Venäjä aina pahis. Vastakkaista mieltä ei saisi olla. Edes viranomaiset eivät tuo esille sitä että entäs jos droonit olisivatkin pudonneet talon tai vaikkapa liikkuvan auton päälle? Kuolonuhrit olisivat olleet mahdollisia, niin kävi aiemmin Puolassa. Baltian maissakin jatkuvasti tippuu ukrainalaisdrooneja. Ei helvetti! Tämäkin on Nato-maa ja ulkopuolisen valtion sotakalusto saa ihan rauhassa pudota tänne eikä ketään päättäjää hetkauta. Stubbin rooli lienee painava: hän on Zelenskin lempikaveri ainakin julkisuudessa, vaan liekö taustalla sittenkin Ukrainan uhkailut maallemme että jos emme anna jatkuvasti apua sinne niin sabotoivat maatammekin. Kaikkea ei kerrota.

      Nyt pitää antaa nootti Kiovaan ja sanoa että jos yksikin drooni tai muu ohjautuu tänne, loppuu viimeinenkin tuki.

    • Anonyymi00038

      Mitä oli nämä 6 tronea Helsingin yllä josta oli eilen aamulla kuvia iltapäivä lehdissä ,mutta sitten uutiset poistettiin "jonkun "vaatimuksesta ?
      MITÄ ?

      • Anonyymi00039

        Entä mikä oli Espoossa jäälle laskeutunut trone?

        Milloin matkustaja koneet tippuu kun noita lentää niiden lentoalueilla joka puolella Suomessa ?


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Entä mikä oli Espoossa jäälle laskeutunut trone?

        Milloin matkustaja koneet tippuu kun noita lentää niiden lentoalueilla joka puolella Suomessa ?

        Yksi pieni trone Matksutaja koneen moottoriin saa räjähtämään koko koneen ,siihen riittää muutama sata Grammaa räjähdettä
        MIKSI SUOMI EI KIELLÄ JA LOPETA TROONIEN LENNÄTYSTÄ MAAMME ILMA TILASSA TÄMÄHÄN OON HULLUA !

        Pommi Ukrainaan ja raha hanat kiinni heti !


    • Anonyymi00043

      "Kolme lennokkia?" Kaksi niitä oli, se kolmas oli perinteinen oikea lennokki, ei mikään sotakone.
      En sanoisi noita Suomeen päätyneitä varsinaisesti eksyneiksi, menivät syystä tai toisdesta vähän pitkäksi, muuten hyvin tarkkaa hommaa (katsokaa kartasta)
      Ja sillä, onko Suomi puolueeton tai osapuoli ei ole mitään väliä tässä tapauksessa.

    • Anonyymi00044

      Venäjän kehittämät hyökkäyslinnut muodostavat uhan, kuten heidän valkoiset valaatkin muodostavat.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe