Mielenkiinnolla odotan kuinka Ukrainan nyt käy. Oikein huonolta näyttää. Varsinkin jos ilman lupaa drooneja lennätettiin Natomaissa., jotta voitiin hyökätä Pietarin satamiin. Eurooppakin kääntää vielä takkinsa. Jos sillä nyt edes on merkitystä enää...
Euroopan aseostot menevätkin Lähi-Itään ja USAta ei kiinnosta Ukraima
13
176
Vastaukset
- Anonyymi00001
Saa nähkä koska Ukrainan oikea vallankäyttäjä Kholomoisky saa tarpeekseen. Tai oikeastaan ei välitä ja Ukrainalaiset vain kuolevat ilman aseita, ammuksia ja rahaa.
Suomi tukee tätä kehitystä, koska "Ukrainan sota on Stubbin sota", kuten hän on itse juuri sanonut. - Anonyymi00002
Eiköhän ukraina järjestä sodan venäjän nato naapurimaihin, kuten suomeen ja baltiaan lennättämällä droneja näiden maiden kautta venäjälle, jolloin venäjä tulkitsee sen maan hyökkäykseksi mistä maasta drone venäjälle lentää.
- Anonyymi00003
Venäjällä ilkuttiin Suomen suuntaan tilanteesta, joten kyllä venäjällä tiedetään, mistä ne droonit tulivat.
Eurooppa ei käännä takkiaan, koska Eurooppa ymmärtää, että jos Venäjän annetaan voittaa Ukrainassa, se ei pysähdy sinne.
- Anonyymi00004
'Annetaan voittaa'...kuin suoraan selesnin suusta.
Suoraan sanoen, Venäjä on taistellut vapauden puolesta Epstein-hirmuvaltaa vastaan.
Epstein lonkerot ovat Ukrainassa ja Israelissa ja molemmat kriisipesäkkeet ovat samaa. Anonyymi00004 kirjoitti:
'Annetaan voittaa'...kuin suoraan selesnin suusta.
Suoraan sanoen, Venäjä on taistellut vapauden puolesta Epstein-hirmuvaltaa vastaan.
Epstein lonkerot ovat Ukrainassa ja Israelissa ja molemmat kriisipesäkkeet ovat samaa.Hevonpaskaa, tiltu.
Anonyymi00004 kirjoitti:
'Annetaan voittaa'...kuin suoraan selesnin suusta.
Suoraan sanoen, Venäjä on taistellut vapauden puolesta Epstein-hirmuvaltaa vastaan.
Epstein lonkerot ovat Ukrainassa ja Israelissa ja molemmat kriisipesäkkeet ovat samaa.Venäjä, vapaan maailman esitaistelija joka uhraa itseänsä että koko muu maailma voisi elää vapaana...
Ei helvetti mitä tuubaa taas...
- Anonyymi00005
Epstein itseasiassa oli Mossadin apulainen.
Ja siksi nimiä ei paljasteta, koska siinä on koko Lännen eliitti.- Anonyymi00007
moloch_horridus kirjoitti:
No ketkä nykyiset läntiset johtajat esiintyvät listoilla?
Trump, Biden ja Obama.
Anonyymi00007 kirjoitti:
Trump, Biden ja Obama.
Obama ei ole nykyinen johtaja ja Biden ei esiinny listoilla.
moloch_horridus kirjoitti:
Obama ei ole nykyinen johtaja ja Biden ei esiinny listoilla.
Niin, ja tietenkään Bidenkään ei ole enää nykyinen johtaja.
- Anonyymi00006
Erittäin hyvä, että Ukrainaa ei tueta koska se hyökkää Nato maahaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692050- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321373- 1431092
- 103942
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten354880Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664