Tulin vain kertomaan, että on ollut välillä ikävä kaikkia kirjoittajia täältä. Sankomiehen hurjia lenkkeilyfantasioita, persuihin suunnattuja raivonpuuskiaja, hihittelijän irrationaalisia ajatuspläjäyksiä, syvällisiä kasvatukseen ja ihmiselämän kasvuun liittyviä aiheita, mukavia luontoaiheisia lintu/puunhakkaussettejä ja kaikenlaisia naisten juttuja. 💗
Rakkauden täyteistä lämmintä kesää.
-Thinksy (piipahtaja)
Mukavaa kesää kaikille!
19
290
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuli paljon kirjoitusvirheitäkin, mutta kun nopeasti vain piipahdin :)
- Anonyymi00003
Joo kyllä aloittajaäijä sinun piipahtamiset tiedetään
- Anonyymi00012
Oliko ikävä myös mieheksiluulijaa?
- Anonyymi00002
Kiitos, hyvää kesää sullekin!
Kaikkihan me täällä vain piipahdetaan, joten kiva kun sinäkin piipahdit 😊 -piip-
xLiner Aurinkoa, lämpöä, valoa ja ihania makumatkoja kesäpäiviisi. 💛
- Anonyymi00004
Entä gubbe nääs niitten persujen raivonpuuskat- tuleeko ikävä, mulle ei. Tod ikävää jos teistä tuntuu tolta tai miltään
- Anonyymi00005
Ja kaikki nuo "henkilöt" ovat yhden kirjoittajan eri persoonallisuuksia, kuten tämä kehujakin on.
- Anonyymi00006
Lääkkeet tainnut unohtua?
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Lääkkeet tainnut unohtua?
Tuskin ovat unohtuneet, henkilökohtaisen näkemyksen mukaan ovat luultavasti tarpeettomia :D
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tuskin ovat unohtuneet, henkilökohtaisen näkemyksen mukaan ovat luultavasti tarpeettomia :D
Vajakki läskinaama sinä olet. Eikö äiskä anna rahaa uli- ulisivustolle. Sulle kakarapelle nauraa kaikki. Sun naapurin koirakin nauraa sulle.
>Simiti< - Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Vajakki läskinaama sinä olet. Eikö äiskä anna rahaa uli- ulisivustolle. Sulle kakarapelle nauraa kaikki. Sun naapurin koirakin nauraa sulle.
>Simiti<Anonyymi00008 kiittää kommentista :D
Unohdin taas kerran että täällä täytyy ilmaista itseään kovin selkeästi että tulee ymmärretyksi, pahoittelen :D
Kiitos samoin. Mukavaa kesää myös sinulle. 😁🌸
Itse kukin piipahtelee palstalla, mennen tullen. Toiset enemmän, toiset vähemmän.
Näin keskustelufoorumilla on tärkeää, että muistaa huikata tervehdyksen mennessään. 👋😀- Anonyymi00007
Vähempi vois olla enempi jo pikkuhiljaa, hyvää kesää 🌞
Kiva kun jaksoit piipahtaessa laittaa hyvän mielen aloituksen. Oikein hyvää kesää sinullekin ja piipahtele jatkossakin. 🌹
- Anonyymi00011
Tuo yksi sekopää ulisee guppea joka ikisessä ketjussa. Mutta ei anneta sen häiritä. Mahtiksia ilmoja pidellyt. Ei ole yhtään kylmä.
>Simiti< Anonyymi00011 kirjoitti:
Tuo yksi sekopää ulisee guppea joka ikisessä ketjussa. Mutta ei anneta sen häiritä. Mahtiksia ilmoja pidellyt. Ei ole yhtään kylmä.
>Simiti<Mutta hei, jos palstalla ei olisi mieheksiluulijaa, niin olisikos palsta edes palsta enää..?
- Anonyymi00014
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mutta hei, jos palstalla ei olisi mieheksiluulijaa, niin olisikos palsta edes palsta enää..?
No ei tietenkään, omaa huviansa tästäkin näköjään seuraa...jos ei muussa niin ainakin hutien ammuskelussa :D
Terveisin Anonyymi00008 :) Anonyymi00014 kirjoitti:
No ei tietenkään, omaa huviansa tästäkin näköjään seuraa...jos ei muussa niin ainakin hutien ammuskelussa :D
Terveisin Anonyymi00008 :)Mieheksiluulija vetää vesiperän lähes poikkeuksetta, mutta hupinsa kullakin.
Joo samoin kivaa kesää kaikille 🌞
Meillä JyystaXi taksivirmassa juhlistetaan pride-kuukautta, ja meidän Kasipätkä-Volvossa, GMC-pikkubussissa ja edustavassa Cadillac Escaladessa on sateenkaari-lippu liimattuna etulokasuojiin. 🌈
Vedin tuossa justiin aamupalaksi pari litraa puuroa, 300g maapähkinöitä, neljä kanankoipea, tusinan paistettuja munia ja kilon grilllattua rahkaa, kolme triplaespressoa ja kolmen vartin votkapullon. Sitten lähden salille nostelemaan kahvakuulia penislihasvarrella, mun keulivalla Silveradolla jossa hörisee GM:n 6,5 isolohko-twinturbo-V8-diesel ilokaasujärjestelmällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644