Mukavaa kesää kaikille!

Anonyymi-ap

Tulin vain kertomaan, että on ollut välillä ikävä kaikkia kirjoittajia täältä. Sankomiehen hurjia lenkkeilyfantasioita, persuihin suunnattuja raivonpuuskiaja, hihittelijän irrationaalisia ajatuspläjäyksiä, syvällisiä kasvatukseen ja ihmiselämän kasvuun liittyviä aiheita, mukavia luontoaiheisia lintu/puunhakkaussettejä ja kaikenlaisia naisten juttuja. 💗

Rakkauden täyteistä lämmintä kesää.

-Thinksy (piipahtaja)

19

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Tuli paljon kirjoitusvirheitäkin, mutta kun nopeasti vain piipahdin :)

      • Anonyymi00003

        Joo kyllä aloittajaäijä sinun piipahtamiset tiedetään


      • Anonyymi00012

        Oliko ikävä myös mieheksiluulijaa?


    • Anonyymi00002

      Kiitos, hyvää kesää sullekin!

      Kaikkihan me täällä vain piipahdetaan, joten kiva kun sinäkin piipahdit 😊 -piip-

      xLiner

    • Aurinkoa, lämpöä, valoa ja ihania makumatkoja kesäpäiviisi. 💛

    • Anonyymi00004

      Entä gubbe nääs niitten persujen raivonpuuskat- tuleeko ikävä, mulle ei. Tod ikävää jos teistä tuntuu tolta tai miltään

    • Anonyymi00005

      Ja kaikki nuo "henkilöt" ovat yhden kirjoittajan eri persoonallisuuksia, kuten tämä kehujakin on.

      • Anonyymi00006

        Lääkkeet tainnut unohtua?


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Lääkkeet tainnut unohtua?

        Tuskin ovat unohtuneet, henkilökohtaisen näkemyksen mukaan ovat luultavasti tarpeettomia :D


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Tuskin ovat unohtuneet, henkilökohtaisen näkemyksen mukaan ovat luultavasti tarpeettomia :D

        Vajakki läskinaama sinä olet. Eikö äiskä anna rahaa uli- ulisivustolle. Sulle kakarapelle nauraa kaikki. Sun naapurin koirakin nauraa sulle.

        >Simiti<


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Vajakki läskinaama sinä olet. Eikö äiskä anna rahaa uli- ulisivustolle. Sulle kakarapelle nauraa kaikki. Sun naapurin koirakin nauraa sulle.

        >Simiti<

        Anonyymi00008 kiittää kommentista :D
        Unohdin taas kerran että täällä täytyy ilmaista itseään kovin selkeästi että tulee ymmärretyksi, pahoittelen :D


    • Kiitos samoin. Mukavaa kesää myös sinulle. 😁🌸

      Itse kukin piipahtelee palstalla, mennen tullen. Toiset enemmän, toiset vähemmän.
      Näin keskustelufoorumilla on tärkeää, että muistaa huikata tervehdyksen mennessään. 👋😀

    • Anonyymi00007

      Vähempi vois olla enempi jo pikkuhiljaa, hyvää kesää 🌞

    • Kiva kun jaksoit piipahtaessa laittaa hyvän mielen aloituksen. Oikein hyvää kesää sinullekin ja piipahtele jatkossakin. 🌹

      • Anonyymi00011

        Tuo yksi sekopää ulisee guppea joka ikisessä ketjussa. Mutta ei anneta sen häiritä. Mahtiksia ilmoja pidellyt. Ei ole yhtään kylmä.

        >Simiti<


      • Anonyymi00011 kirjoitti:

        Tuo yksi sekopää ulisee guppea joka ikisessä ketjussa. Mutta ei anneta sen häiritä. Mahtiksia ilmoja pidellyt. Ei ole yhtään kylmä.

        >Simiti<

        Mutta hei, jos palstalla ei olisi mieheksiluulijaa, niin olisikos palsta edes palsta enää..?


      • Anonyymi00014
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mutta hei, jos palstalla ei olisi mieheksiluulijaa, niin olisikos palsta edes palsta enää..?

        No ei tietenkään, omaa huviansa tästäkin näköjään seuraa...jos ei muussa niin ainakin hutien ammuskelussa :D
        Terveisin Anonyymi00008 :)


      • Anonyymi00014 kirjoitti:

        No ei tietenkään, omaa huviansa tästäkin näköjään seuraa...jos ei muussa niin ainakin hutien ammuskelussa :D
        Terveisin Anonyymi00008 :)

        Mieheksiluulija vetää vesiperän lähes poikkeuksetta, mutta hupinsa kullakin.


    • Joo samoin kivaa kesää kaikille 🌞

      Meillä JyystaXi taksivirmassa juhlistetaan pride-kuukautta, ja meidän Kasipätkä-Volvossa, GMC-pikkubussissa ja edustavassa Cadillac Escaladessa on sateenkaari-lippu liimattuna etulokasuojiin. 🌈

      Vedin tuossa justiin aamupalaksi pari litraa puuroa, 300g maapähkinöitä, neljä kanankoipea, tusinan paistettuja munia ja kilon grilllattua rahkaa, kolme triplaespressoa ja kolmen vartin votkapullon. Sitten lähden salille nostelemaan kahvakuulia penislihasvarrella, mun keulivalla Silveradolla jossa hörisee GM:n 6,5 isolohko-twinturbo-V8-diesel ilokaasujärjestelmällä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe