Ja miten se onnistuu siellä kaupungissa? 🤭
Harrastatteko te kaupunkilaiset siellä maalaisromantiikkaa?
26
274
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oot liian utelias perverssi. Pidä huoli su omist asioistas
- Anonyymi00002
😅😅😅👍
- Anonyymi00018
Aika niinku svengaavaa textii apäijä plus nämä muut
- Anonyymi00003
Piirrän kik kelin kuvia tutulle miehelle! Koska mä voin!
mieheltä- Anonyymi00004
:D
- Anonyymi00019
Niin sinä gubbe voitkin
- Anonyymi00005
Mitä se "maalaisromantiikka" sitten on? Heinälatoja ja maitolaitureitako? Eipä noita enää maaseudultakaan juuri löydy.
- Anonyymi00020
Se on se mielentila. Tutkittava. Heh en tiä eteenpäin sano keskusta
Kyllä, tää on vanha hirsitalo ja kustavilaiset kalusteet. Pihapiirissä on ollu vanhoja navettoita, sikaloita, joita oon remontoinu työhuoneeks.
- Anonyymi00006
Ihan kaupungissako asut?
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ihan kaupungissako asut?
Hyvin täälläkin menee ihan yhtä romanttisest kui maallakin, kui?
- Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
Hyvin täälläkin menee ihan yhtä romanttisest kui maallakin, kui?
Työtuolitkin on nykyään usein ”kustavilaisia” tahrojen perusteella.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Työtuolitkin on nykyään usein ”kustavilaisia” tahrojen perusteella.
xD
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ihan kaupungissako asut?
Kaupungissa kyllä. Aika lähellä keskustaa. Vanhoja TYÖväen asuinalueita. Tässäkin asunu ennen kolme taloutta
- Anonyymi00007
Kyllä, me harrastetaan täällä kaupungissa ihan kaupunkilaisromsntiikkaa.
- Anonyymi00024
Meillä päin saa kyllä ihan ainakin kahavia kans joka paikasta
- Anonyymi00010
Kaikki on hyvin👌Kiitos kysymästä!
- Anonyymi00011
Mikä ettei, jos sopiva ikäiseni kumppani löytyy! Aurinko herättää hormoonit hyrräämään!
- Anonyymi00012
Ei täällä näy romantiikka katukuvassa. Viereisellä luonnonsuojelualueella yksi pari pussaili.
- Anonyymi00014
Se on lijityypillistä käyttäytyä tähän aikaan vuodesta. Onko heillä pesinnän suojeluaika? Tuskin…pitäisi paremminkin vähentää syntyvyyttä, kuin lisätä sitä, jos haluaa että maailma selviytyy ilman marsin kohtaloa.
- Anonyymi00025
Anonyymi00014 kirjoitti:
Se on lijityypillistä käyttäytyä tähän aikaan vuodesta. Onko heillä pesinnän suojeluaika? Tuskin…pitäisi paremminkin vähentää syntyvyyttä, kuin lisätä sitä, jos haluaa että maailma selviytyy ilman marsin kohtaloa.
Kyllä suomalaisia saisi syntyä enemmän.
- Anonyymi00013
ei ole mitään nähtävää taino joskus jotain nuoria pariskuntia kävelee ohi ja katsovat minulla lähinnä säälivästi mut hri olenha mä selviytyjä
- Anonyymi00022
Suostako sinä gubbe sitten niitten eteen nouset kun niin peljästyvät?
- Anonyymi00017
Kertokaa romantiikasta metropolilaiset
Noh romantiikka on taidesuuntaus. Enempi koristeellinen kuin klassismi. Mulla on klassistiset ruokailuvälineet. Ei onneks sentään romanttiset.
- Anonyymi00026
kävelymatkan päässä peltoja ja mielenrauhaa löytyy, mukavuuksilla. ihania kahviloita ja pikku polkuja 🙂 mihin sitä maaseutua enää tarvitaan 🙂
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483