Arvi Lind on kuollut!

Anonyymi-ap

Tokihan ikääkin jo oli, mutta ei niin legendaarinen uutisankkuri voi kuolla. Eihän teräsmieskään ole vielä kuollut.

26

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      milloin se kuoli -

      • Anonyymi00004

        Ylen sivuilta luin juuri. Eli ilmeisesti ihan äsken 85 vuotiaana.

        >Simiti<


      • Anonyymi00022

        Uskon, et eli hyvä elämän, suoritti purjelentoluvankin itselleen viimeisinä vuosinaan. Arvi on hyvä esimerkki siitä, että hyvä ruokkii hyvää ympärilleen. Arvostin hänet korkealle. Oli koko kansan Arvi Lind.


    • Anonyymi00002

      Matti Rönkäkin on vanhemman näköinen kuin lind oli ikinä

    • Anonyymi00003

      Nyt kuulostaa pahalta mies. Miksi sä puhut nykyään kuolemasta niin usein. Pelottaako sinua.

      • Anonyymi00005

        Ei pelota, enkä puhu kuolemasta usein. Jännä tuo päätelmäsi, kun unohdin aloituksesta nimimerkkini. Silti teit oletuksen tietämättä kirjoittajaa.
        Ja tiedoksesi, olen jo yhdesti käytännössä kuollut. Mokomat lekurit sitten elvyttivät takaisin tänne kärsimään.

        >Simiti<


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Ei pelota, enkä puhu kuolemasta usein. Jännä tuo päätelmäsi, kun unohdin aloituksesta nimimerkkini. Silti teit oletuksen tietämättä kirjoittajaa.
        Ja tiedoksesi, olen jo yhdesti käytännössä kuollut. Mokomat lekurit sitten elvyttivät takaisin tänne kärsimään.

        >Simiti<

        Et ollut kirjannut elvytyskieltoa.


    • Anonyymi00007

      En ole koskaan ymmärtänyt miksi uutiset pitää lukea televisiossa ääneen television katsojalle. Kyllä ainakin minä osaan lukea nuo ihan itse esim. ilta-sanomista netistä.

      • Anonyymi00008

        Oletko kuullut esimerkiksi sokeista? Entäs vanhuuden kaihista ja muista rajoittavista tekijöistä? Jossain vaiheessa sinullekkaan kaikki ei ole enää niin itsestään selvää. Jopa ajolupasi saatetaan peruuttaa.

        >Simiti<


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Oletko kuullut esimerkiksi sokeista? Entäs vanhuuden kaihista ja muista rajoittavista tekijöistä? Jossain vaiheessa sinullekkaan kaikki ei ole enää niin itsestään selvää. Jopa ajolupasi saatetaan peruuttaa.

        >Simiti<

        Niin ja miten ajattelit uutiset esitettävän televisiossa? Pelkällä tekstillä ja ilman ulkomaan toimittajia. Nyt oikeasti vähän ajatusta sinne nuppiin.

        Tiedätkö edes radion ja television (yle) velvollisuuksista kriisitilanteilla. Niitä ei ole kokoomuksen iltapaskoilla tai mainosradiolla, tai mainostelevisiolla.

        >Simiti<


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Oletko kuullut esimerkiksi sokeista? Entäs vanhuuden kaihista ja muista rajoittavista tekijöistä? Jossain vaiheessa sinullekkaan kaikki ei ole enää niin itsestään selvää. Jopa ajolupasi saatetaan peruuttaa.

        >Simiti<

        Olen kuullut sokeista ja "puolisokeista" mutta kun "tavallisetkin" ihmiset katsovat kun heille luetaan uutiset ääneen teeveestä, pikkasen vanhanaikaista. En omista ajokorttia.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Niin ja miten ajattelit uutiset esitettävän televisiossa? Pelkällä tekstillä ja ilman ulkomaan toimittajia. Nyt oikeasti vähän ajatusta sinne nuppiin.

        Tiedätkö edes radion ja television (yle) velvollisuuksista kriisitilanteilla. Niitä ei ole kokoomuksen iltapaskoilla tai mainosradiolla, tai mainostelevisiolla.

        >Simiti<

        Koen olevani oikein hyvin perillä mitä maailmassa tapahtuu vaikka en katsokaan televisiosta ääneen luettavia uutisia (alkaa jo naurattamaan), siis ihminen lukee teeveessä paperilta uutisia ääneen teeveen katsojalle.


      • Anonyymi00014

        Ymmärrys kasvaa kolmenkymmenen ikävuoden jälkeen ja viidenkymmenen jälkeen alkaa ymmärtää, että kaikkien ei tarvitse olla kuin itse.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Ymmärrys kasvaa kolmenkymmenen ikävuoden jälkeen ja viidenkymmenen jälkeen alkaa ymmärtää, että kaikkien ei tarvitse olla kuin itse.

        Olen 65, jokohan tämä nyt pysyisi täällä. Ja olenko väittänyt että jos en ymmärrä kun joku katsoo teeveestä kun setä lukee katsojalle uutisia ääneen niin tällöin kukaan muukaan ei tällöin saa katsoa teeveestä kun setä lukee paperilta hänelle uutisia ääneen.


    • Legendaarisen uutisankkuri Arvi Lindin katse kameraan ja tervehdys uutisten alussa" "Hyvää iltaa!" on jättänyt ikimuistoisen vaikutuksen.
      Kiitos, kun vierailit meidän tv-ruudussa iltaisin, kertomassa kotimaan- ja maailman tapahtumista.

      Hyvää taivasmatkaa!

    • Anonyymi00010

      Luultavasti olen katsonut Ylen uutiset viimeisen kerran Arvi Lindin esiintyessä niissä viimeisen kerran.

      • Anonyymi00015

        Luultavasti käytät aikasi vain somettamiseen.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Luultavasti käytät aikasi vain somettamiseen.

        No justiinsa, ihmiset joko tollottaavat teeveestä kun joku lukee heille ääneen uutisia paperilta tai sitten ovat somessa, olitko ihan tosissasi.


    • Anonyymi00018

      Tai siirtynyt seuraavaan vaiheeseen ja syntynyt uudestaan. Rippuu mihin uskoo

    • Anonyymi00020
    • Anonyymi00021

      Yle olisi voinut kertoa Arvin kuoleman ensin. Kotimaan asiat ensin.
      Vasta sitten Iran-Israel-Lidys-Trump uutisen.
      Vilma

    • Mäkin vastasin tähän ketjuun, mutta jostan syystä se oli lentäny tonne maailman menoon. Onks teille koskaan käyny niin?

      Eli sitä piti vaan sanomani, että kun toivonenki on kuollu, niin ei oo enää uutisilla lukijaa. He kun lukivat niitä uutisia vuoropäivinä.

    • Anonyymi00023

      Nuo luetut uutisethan mahtuu aaneloselle kuulemma, näin sanoi joku mediayhtiö useita vuosia sitten. Jaksaskohan kokeilla seuraavaa, nauhoittaa TV-uutiset ja sitten purkaa sen käsin paperille ja kirjoittaa tuotoksen tänne, taitaa olla liian työlästä.

    • Anonyymi00024

      WILLY-WONKA HAVAITTU HELSINGIN TAIVAALLA, TOISTAN

      WILLY-WONKA HAVAITTU HELSINGIN TAIVAALLA

    • Anonyymi00025

      Progressiivinen vero löytyy ensimmäisestä sarakkeesta. Kipin-kapin tarkistamaan!

    • Anonyymi00027

      Olsiko hän saanut myös näitä edesauttavia mehupiikkejä käteen...taisi joku urheilijakin juuri saada sydänkohtauksen kuten Norwegianin kapteenikin.....katsokaa mitä tapahtuu jos ei vielä 5 vuoden aikana ole selvinnyt terveyspuolelta.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe