Tokihan ikääkin jo oli, mutta ei niin legendaarinen uutisankkuri voi kuolla. Eihän teräsmieskään ole vielä kuollut.
Arvi Lind on kuollut!
21
134
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
milloin se kuoli -
- Anonyymi00004UUSI
Ylen sivuilta luin juuri. Eli ilmeisesti ihan äsken 85 vuotiaana.
>Simiti< - Anonyymi00022UUSI
Uskon, et eli hyvä elämän, suoritti purjelentoluvankin itselleen viimeisinä vuosinaan. Arvi on hyvä esimerkki siitä, että hyvä ruokkii hyvää ympärilleen. Arvostin hänet korkealle. Oli koko kansan Arvi Lind.
- Anonyymi00002UUSI
Matti Rönkäkin on vanhemman näköinen kuin lind oli ikinä
- Anonyymi00003UUSI
Nyt kuulostaa pahalta mies. Miksi sä puhut nykyään kuolemasta niin usein. Pelottaako sinua.
- Anonyymi00005UUSI
Ei pelota, enkä puhu kuolemasta usein. Jännä tuo päätelmäsi, kun unohdin aloituksesta nimimerkkini. Silti teit oletuksen tietämättä kirjoittajaa.
Ja tiedoksesi, olen jo yhdesti käytännössä kuollut. Mokomat lekurit sitten elvyttivät takaisin tänne kärsimään.
>Simiti< - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei pelota, enkä puhu kuolemasta usein. Jännä tuo päätelmäsi, kun unohdin aloituksesta nimimerkkini. Silti teit oletuksen tietämättä kirjoittajaa.
Ja tiedoksesi, olen jo yhdesti käytännössä kuollut. Mokomat lekurit sitten elvyttivät takaisin tänne kärsimään.
>Simiti<Et ollut kirjannut elvytyskieltoa.
- Anonyymi00007UUSI
En ole koskaan ymmärtänyt miksi uutiset pitää lukea televisiossa ääneen television katsojalle. Kyllä ainakin minä osaan lukea nuo ihan itse esim. ilta-sanomista netistä.
- Anonyymi00008UUSI
Oletko kuullut esimerkiksi sokeista? Entäs vanhuuden kaihista ja muista rajoittavista tekijöistä? Jossain vaiheessa sinullekkaan kaikki ei ole enää niin itsestään selvää. Jopa ajolupasi saatetaan peruuttaa.
>Simiti< - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Oletko kuullut esimerkiksi sokeista? Entäs vanhuuden kaihista ja muista rajoittavista tekijöistä? Jossain vaiheessa sinullekkaan kaikki ei ole enää niin itsestään selvää. Jopa ajolupasi saatetaan peruuttaa.
>Simiti<Niin ja miten ajattelit uutiset esitettävän televisiossa? Pelkällä tekstillä ja ilman ulkomaan toimittajia. Nyt oikeasti vähän ajatusta sinne nuppiin.
Tiedätkö edes radion ja television (yle) velvollisuuksista kriisitilanteilla. Niitä ei ole kokoomuksen iltapaskoilla tai mainosradiolla, tai mainostelevisiolla.
>Simiti< - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
>Simiti<Olen kuullut sokeista ja "puolisokeista" mutta kun "tavallisetkin" ihmiset katsovat kun heille luetaan uutiset ääneen teeveestä, pikkasen vanhanaikaista. En omista ajokorttia.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Niin ja miten ajattelit uutiset esitettävän televisiossa? Pelkällä tekstillä ja ilman ulkomaan toimittajia. Nyt oikeasti vähän ajatusta sinne nuppiin.
Tiedätkö edes radion ja television (yle) velvollisuuksista kriisitilanteilla. Niitä ei ole kokoomuksen iltapaskoilla tai mainosradiolla, tai mainostelevisiolla.
>Simiti<Koen olevani oikein hyvin perillä mitä maailmassa tapahtuu vaikka en katsokaan televisiosta ääneen luettavia uutisia (alkaa jo naurattamaan), siis ihminen lukee teeveessä paperilta uutisia ääneen teeveen katsojalle.
- Anonyymi00014UUSI
Ymmärrys kasvaa kolmenkymmenen ikävuoden jälkeen ja viidenkymmenen jälkeen alkaa ymmärtää, että kaikkien ei tarvitse olla kuin itse.
Legendaarisen uutisankkuri Arvi Lindin katse kameraan ja tervehdys uutisten alussa" "Hyvää iltaa!" on jättänyt ikimuistoisen vaikutuksen.
Kiitos, kun vierailit meidän tv-ruudussa iltaisin, kertomassa kotimaan- ja maailman tapahtumista.
Hyvää taivasmatkaa!- Anonyymi00010UUSI
Luultavasti olen katsonut Ylen uutiset viimeisen kerran Arvi Lindin esiintyessä niissä viimeisen kerran.
- Anonyymi00015UUSI
Luultavasti käytät aikasi vain somettamiseen.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Luultavasti käytät aikasi vain somettamiseen.
No justiinsa, ihmiset joko tollottaavat teeveestä kun joku lukee heille ääneen uutisia paperilta tai sitten ovat somessa, olitko ihan tosissasi.
- Anonyymi00018UUSI
Tai siirtynyt seuraavaan vaiheeseen ja syntynyt uudestaan. Rippuu mihin uskoo
- Anonyymi00020UUSI
Autokauppiaalla Arvi Lind tatuointi:
https://www.youtube.com/watch?v=wtBhn3UjD9w - Anonyymi00021UUSI
Yle olisi voinut kertoa Arvin kuoleman ensin. Kotimaan asiat ensin.
Vasta sitten Iran-Israel-Lidys-Trump uutisen.
Vilma Mäkin vastasin tähän ketjuun, mutta jostan syystä se oli lentäny tonne maailman menoon. Onks teille koskaan käyny niin?
Eli sitä piti vaan sanomani, että kun toivonenki on kuollu, niin ei oo enää uutisilla lukijaa. He kun lukivat niitä uutisia vuoropäivinä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1734665Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k83557Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392542Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1572217Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet331368- 701214
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711132Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751131En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391033- 53963