vaikka netin kauttakaan? vastausta odotellessakin kun 👌👍👍
Miten sinkut kehtaa tavata toista sinkkua
31
349
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei varmaan mitenkään, kun se sinkkuus hävettää niin paljon. Vain varatut tapaa toisiaan, salaa.
- Anonyymi00010
No tämä! 🤣
>Simiti< - Anonyymi00012
Oudoltahan toi kuulostaa noin esitettynä, itse kysyisin miksi sen toisen pitäisi olla sinkku? Miksei muukin kelpaa?
- Anonyymi00020
Anonyymi00012 kirjoitti:
Oudoltahan toi kuulostaa noin esitettynä, itse kysyisin miksi sen toisen pitäisi olla sinkku? Miksei muukin kelpaa?
Yleisesti lähtökohtane lienee se, että haluaa tavata jonkun, joka on vapaa sitoutumaan suhteeseen, eikä joudu tyytymään satunnaisiin tapaamisiin ja sivusuhteeksi.
- Anonyymi00002
Netin kautta ei todennäköisesti kohtaa ketään. Sinkkuudessa ei ole hävettävää, mutta siinä olisi, jos tyytyisi kumppaniin, jota ei aidosti halua, vain jottei tarvitsisi olla sinkkuna.
- Anonyymi00004
Okei, myönnän että olet oikeassa. Mutta entäs jos ei vaan kertakaikkiaan pysty saamaan ketään muuta, eikä pärjää yksinään?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Okei, myönnän että olet oikeassa. Mutta entäs jos ei vaan kertakaikkiaan pysty saamaan ketään muuta, eikä pärjää yksinään?
Kumpi olisi raskaampaa: olla suhteessa, jossa ei ole missään vaiheessa edes ihastunut saatika rakastunut kumppaniinsa vai sinkkuna ja periaatteessa tilanteessa, jossa on vapaa rakastumaan ja löytämään kumppanin johon haluaa sitoutua?
Ensimmäisessä skenaariossa joutuisi jatkuvasti esittämään tunteita tai ellei esitä niin luultavasti on löytänyt jonkun joka ei bälitä rakastetaanko häntä vai ei. Jälkimmäisessä jokainen päivä on mahdollisuus ja äikaa keskittyä itselleen tärkeisiin juttuihin. Silloin todennäköisemmin myös löytää itselleen puolison joka on samalla aaltopituudella. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kumpi olisi raskaampaa: olla suhteessa, jossa ei ole missään vaiheessa edes ihastunut saatika rakastunut kumppaniinsa vai sinkkuna ja periaatteessa tilanteessa, jossa on vapaa rakastumaan ja löytämään kumppanin johon haluaa sitoutua?
Ensimmäisessä skenaariossa joutuisi jatkuvasti esittämään tunteita tai ellei esitä niin luultavasti on löytänyt jonkun joka ei bälitä rakastetaanko häntä vai ei. Jälkimmäisessä jokainen päivä on mahdollisuus ja äikaa keskittyä itselleen tärkeisiin juttuihin. Silloin todennäköisemmin myös löytää itselleen puolison joka on samalla aaltopituudella.En siis ajatellut niin että pitäisi esittää mitään, vaan kumpikin tietäisi mistä on kysymys. Että kumpikin on vaan luovuttanut. Ei siinä mitään raskasta olisi. Muuta kun odottaisi vaan kaiken loppumista, vihdoin.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
En siis ajatellut niin että pitäisi esittää mitään, vaan kumpikin tietäisi mistä on kysymys. Että kumpikin on vaan luovuttanut. Ei siinä mitään raskasta olisi. Muuta kun odottaisi vaan kaiken loppumista, vihdoin.
Mielestäni se mitä kuvailet kuulostaa luovuttamiselta ja ennemminkin kadeksan-tai yhdeksänkymppisen jutuilta. Todellisuudessa toivoa on niin kauan, kuin on elämää ja jokainen tekee ratkaisunsa itse.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mielestäni se mitä kuvailet kuulostaa luovuttamiselta ja ennemminkin kadeksan-tai yhdeksänkymppisen jutuilta. Todellisuudessa toivoa on niin kauan, kuin on elämää ja jokainen tekee ratkaisunsa itse.
Liian positiivista. Jokainen yli kolmekymmentä vuotias naisen on jo ns. luovuttamisiässä. Sen yli menevät rajoittavat jo itse. Jos aktiivisia uusioperheyrityksiä kertyy yli kaksi, niin enää ei kannattaisi mennä kenenkään markkinoita sekoittamaan.
- Anonyymi00015
Anonyymi00004 kirjoitti:
Epävakaa, läheisriippuvainen tai psykopaatti, kaikki muut kyllä pärjää yksin.
- Anonyymi00021
Anonyymi00015 kirjoitti:
Epävakaa, läheisriippuvainen tai psykopaatti, kaikki muut kyllä pärjää yksin.
Suurin osa kyllä tahtonee kumppanin, mutta ei suhteeseen kannata mennä vain sillä perusteella, että kunhan on joku, jonka kanssa viettää aikaa. Yli-itsenäisyyden ihannointi ei ole tervettä sillä ihmisyyteen kuuluu, niin yhteisöllisyys, kuin kaipuu ja tarve kumppanuuteen ja parisuhteeseen.
Itse olen tehnyt päätöksen, että niin kauan kun olen ilman työtä, en myöskään treffaile. Siinä on liian suuri riski, että joutuisi ns. kumppanin armoille taloudellisesti. Lisäksi olen ollut nyt muutaman vuoden tässä asuinympäristössä tekemisissä siinä määrin kusipäisten kanssa, että yksi ehto on myös etten kohtaa tulevaa puolisoani ensimmäistä kertaa tässä lähiössä, eikä hän myöskään asu tässä lähiössä. Itseasiassa työpaikka tässä lähellä on myös ehdoton ei niin itselle kuin puolisollekin.
Ja ei. En ota vastaan ohjausta tai vinkkejä siitä mitä työtä minun tulisi hakea.
- Anonyymi00003
En pitäisi kehtaamista edes ongelmana (kuinka ihmiset uskaltaa treffata tuntemattomia ymmärtämättä edes ajatella että saattavat tulla raiskatuksi) mikä on valehtelemisen haitta ei voi enään tuossakaan asiassa luottaa eli siis miksi ns kohtaamiset on vaikeita
- Anonyymi00024
Se ei pelaa joka pelkää. Terveisin kauhua pelkäävä.
Eihänhän siinä mitää hävettävää. Asenteet on muuttuneet paljon viimevuosina positiivisemmiksi sinkkuja ja jopa ikisinkkuja kohtaan.
Vielä kymmenluvun alussa joku ihmetteli seksuaalista kokemattomuutta joksikin tunnelukoksi, mutta enää ei moisia harhoja esiinny.- Anonyymi00007
On se hävettävää, jos 40 vuotias on neitsyt!
Anonyymi00007 kirjoitti:
On se hävettävää, jos 40 vuotias on neitsyt!
No nelikymppisyydessä on niin paljon muutakin hävettävää, ettei toi mitään. Kun on kalju, silmälasit ja elämään kyllästyminen, niin siinähän sitä hävettävää. Onneks toi vuosikymmen on turvallisesti takana.
Hammasta purren, sisulla, kunnes onnistuu.
- Anonyymi00011
Aloittajalle. Sinkut kahlaa sen seitsemän meren yli ja lähes kuolee aavikolle etsiessään toista sinkkulaista.
Sitten palaa kotiin pettyneenä ja sanoo naapurille:
-ai säkin olit reissussa. Missä kävit?
-no vähän joka paikassa etsimässä sink... Itseäni.
Sen jälkeen molemmat menee kotiinsa mököttämään.
>Simiti<- Anonyymi00023
hyvin tiodennäköisesti kyseinen naapuri ei herätä tunteita joiden perusteella hakeutuisi hänen seuraansa muutoin, kuin satunnaisesti kohdatessa.
- Anonyymi00013
Eihän naiset tapailekaan kuin top5% miehiä, joilla on loputon jono naisia. Muiden ei kannata edes vaivautua, kun vaatimukset ovat mahdottomia ja naisilla jokin luonnehäiriö kuten narsismi. Jos tuollaisen naisen pelimiehen haaremista saisikin riesakseen, niin pian kaipaisi jo omaa rauhaa jatkuvalta nalkutukselta ja tulisi petetyksi.
- Anonyymi00014
Nalkutus on huomattavasti väheisempää, jos ymmärtää, ettei parisuhtessa ollessa eletä niin kuin olisi sinkku tai niin kuin olisi löytänyt parisuhteen myöt äitselleen talouenhoitajan. Kotityöt ovat yhteisiä ja kumpikin tekee samoin menemisistä sovitaan yhdessä. Lisäksi huomioidaan myös parisuhdekumppanin tarpeita omien lisäksi. Yht'äkkiä nalkutus onkin kadonnut.
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Nalkutus on huomattavasti väheisempää, jos ymmärtää, ettei parisuhtessa ollessa eletä niin kuin olisi sinkku tai niin kuin olisi löytänyt parisuhteen myöt äitselleen talouenhoitajan. Kotityöt ovat yhteisiä ja kumpikin tekee samoin menemisistä sovitaan yhdessä. Lisäksi huomioidaan myös parisuhdekumppanin tarpeita omien lisäksi. Yht'äkkiä nalkutus onkin kadonnut.
Se pitää tajuta heti alussa että naiset vaatii palvelua.
- Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
Se pitää tajuta heti alussa että naiset vaatii palvelua.
Eli mielestäsi on palvelemisen vaatimista, jos oletuksena on se, että parisuhteessa ja yhdessä asuessa teet osasi kotitöistä? Sinkkunahan sinä tekisit kaikki kotityöt ellet osta siivouspalvelua.
Onnekseni heteronaisena minun ei tarvitse miettiä millainen suhde naisen kanssa olisi. Kunhan kerroin näkemykseni siihen millä ainakin minun nalkutukseni pysyy vähäisenä.
- Anonyymi00016
Ei sinkun tarvitse tavata ketään. Ota itsseäsi niskasta ja ole rohkeasti sinkku!!
- Anonyymi00018
En ole täältä koskaan etsinyt ketään, tämä paikka on aina ollut minulle vain ajatustenpurkupaikka! Todella rankat vuodet takana!!
- Anonyymi00025
Harvoin täällä muutkaan vaihtaa yhteystietoja. Tyhmemmät toki kuvittelee keskustelevansa kaivattunsa kanssa, mutta mihinkäs sellainen muka koskaan johtaa.
- Anonyymi00019
Ei naiset uskalla tavata saman tasoisia tavis miehiä. Se on vaan noloa kun mies ei olekkaan sellainen jotka kehtaa naida
- Anonyymi00026
ILMEISESTI NETTIN TULO VAIN VALIKOI EHDOKKAAT , KUN KAIKKI ON NÄHTÄVILLÄ,
- Anonyymi00027
monkijä joku puolustusvoimien kilven ne keltaiset... jotain rakentavat taloa... erittäin tiukats säännöt ei saa muuttaa ulko muotoa värikkäiden talojen juttua.
Garden Street Mummielesta kaiken ujompien sinkkujen kantsis ens alkaa pimeessä ja sit hyvin hitaasti lisätä valoo. Eiköhän se siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483