Käykö teillä ruokalähetti vai semmoinen robotti

Anonyymi-ap

Itse asun penthousessa, niin täällä käy ihmislähetti.
Kuitenkin kerran lompsein lähikauppaan hakemaan nikotiinipusseja, niin semmoinen robotti seurasi mua. Aina kun pysähdyin katsomaan sitä niin sekin pysähtyi, eikä uskaltanut ohittaa.

Varmaan niissä on jonkilainen tekoäly. Hassuja kapistuksia.

>Simiti<

22

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

      Oletko varma etten se ollut minä? 🤔🤖

      🦄

      • Anonyymi00003

        Jos sinulla on 6 pyörää ja naytät laatikolta, niin saatoit ollakin. Mutta mitä sinä Keskipohjanmaalla olit tekemässä?

        >Simiti<


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Jos sinulla on 6 pyörää ja naytät laatikolta, niin saatoit ollakin. Mutta mitä sinä Keskipohjanmaalla olit tekemässä?

        >Simiti<

        Kysytkin vielä!

        Kokkolassa on se ihana vohvelikahvila... 😋☕🧇🍧

        🦄


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Kysytkin vielä!

        Kokkolassa on se ihana vohvelikahvila... 😋☕🧇🍧

        🦄

        Piti oikein googlettaa. Näköjään moinen on museokorttelissa. Minulle ihan uusi tuttavuus ja hitto olen asunut Kokkolassa jo 50 vuotta.

        >Simiti<


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Piti oikein googlettaa. Näköjään moinen on museokorttelissa. Minulle ihan uusi tuttavuus ja hitto olen asunut Kokkolassa jo 50 vuotta.

        >Simiti<

        Apua. Voi sinua.

        Minä en asu Kokkolassa, mutta vohvelikahvila on tuttu paikka. 😄

        Nuorempana olen kerran tutustunut jopa Kokkolan yöelämään! 👌💃🕺✨🍸 Toki olen tutustunut myös monen muun eksoottisen pikkupaikan yöelämään. 🤭

        First things first: viinaa, miehiä ja vohveleita. 🤔

        🦄


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Apua. Voi sinua.

        Minä en asu Kokkolassa, mutta vohvelikahvila on tuttu paikka. 😄

        Nuorempana olen kerran tutustunut jopa Kokkolan yöelämään! 👌💃🕺✨🍸 Toki olen tutustunut myös monen muun eksoottisen pikkupaikan yöelämään. 🤭

        First things first: viinaa, miehiä ja vohveleita. 🤔

        🦄

        Jopas nyt. Yhdesti ajelin Ristijärvelle. 1300 asukasta ja sielläkin S-market. Onko koko aurinkokunnassa yhtään paikkaa, missä ei ole ääs markettia, tai Prismaa?

        >Simiti<


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Jopas nyt. Yhdesti ajelin Ristijärvelle. 1300 asukasta ja sielläkin S-market. Onko koko aurinkokunnassa yhtään paikkaa, missä ei ole ääs markettia, tai Prismaa?

        >Simiti<

        No ei ole, koska ne ovat keskustalaisen mafian lonkeroita. 🤭 🍀

        🦄


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        No ei ole, koska ne ovat keskustalaisen mafian lonkeroita. 🤭 🍀

        🦄

        Kuka meni ensimmäisenä Marsíin? Ei sillä väliä, s-kaupan myyjällä meinasi tulla tylsää.

        >Simiti<


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Kuka meni ensimmäisenä Marsíin? Ei sillä väliä, s-kaupan myyjällä meinasi tulla tylsää.

        >Simiti<

        On hauskaa huomata, että K-ryhmän asiakaspalvelijoita on selvästi sekä koulutettu että kannustettu kasuaaliin rupatteluun asiakkaiden kanssa. Tilanne huomioiden, tietysti. Mutta luulisi sellaisen olevan tehokkaampaa keskustalaisessa Marsin... siis, maaseudun valtaamisessa. 🤔

        🦄


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        On hauskaa huomata, että K-ryhmän asiakaspalvelijoita on selvästi sekä koulutettu että kannustettu kasuaaliin rupatteluun asiakkaiden kanssa. Tilanne huomioiden, tietysti. Mutta luulisi sellaisen olevan tehokkaampaa keskustalaisessa Marsin... siis, maaseudun valtaamisessa. 🤔

        🦄

        Ei nyt tehdä tästä poliittista. Kotiinkuljetus on ihkua, kovidin aikana huomasin helppouden. Ja se jäi vähän päälle.

        >Simiti<


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Ei nyt tehdä tästä poliittista. Kotiinkuljetus on ihkua, kovidin aikana huomasin helppouden. Ja se jäi vähän päälle.

        >Simiti<

        En ikinä luopuisi kauppareissuistani!

        Ne tyydyttävät metsästäjä-keräilijäviettiäni. Olen myös oppinut mieheni makunystyrät niin hyvin, että hänkin kokee valintani onnistuneiksi noin 98 prosentissa tapauksista.

        Mutta sinulla taisi olla liikuntarajoite. Siihen robo on hyvä apu.

        🦄


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        En ikinä luopuisi kauppareissuistani!

        Ne tyydyttävät metsästäjä-keräilijäviettiäni. Olen myös oppinut mieheni makunystyrät niin hyvin, että hänkin kokee valintani onnistuneiksi noin 98 prosentissa tapauksista.

        Mutta sinulla taisi olla liikuntarajoite. Siihen robo on hyvä apu.

        🦄

        Ei sitä ihan turhaan olla työkyvyttömyys eläkkeellä. Mutta juu rajoitteita on fyysisesti.
        Onneksi aikoinaan tienasin kohtuullisesti.

        >Simiti<


    • Minä olen meillä ruokalähetti ja joka paikan robotti. Haluan käydä itse kaupassa ja tehdä ostokset henk.kohtaisesti. Tämä on minulle tärkeää.

      Toki ymmärrän, että kaupan kuljetuspalveluilla ja roboteilla on kysyntää. Varsinkin liikuntarajoitteisille ja vanhuksille tuo on todella hyvää palvelua.
      Jokainen saa valita omanlaisensa toimintamallin. Onneksi on vaihtoehtoja.

    • Anonyymi00014

      Minulla on vaimo. Isolla Veellä.

      • Anonyymi00016

        Öh tuota, jos nyt vähän hienotunteisemmin...sentään varsin henkilökohtainen juttu.
        Vaikka mikäpä tuossa jos sattuu olemaan luonnetyyppi joka arvostaa suorapuheisuutta 😂


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Öh tuota, jos nyt vähän hienotunteisemmin...sentään varsin henkilökohtainen juttu.
        Vaikka mikäpä tuossa jos sattuu olemaan luonnetyyppi joka arvostaa suorapuheisuutta 😂

        Ei tuo ole niin paha kuin mies isolla ämmällä. 🤔

        🦄


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Ei tuo ole niin paha kuin mies isolla ämmällä. 🤔

        🦄

        Riippuupi miten tuon ison v:n sisäistää 😁. Poikamies. Isolla Peellä


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Riippuupi miten tuon ison v:n sisäistää 😁. Poikamies. Isolla Peellä

        Siitä voi syntyä oivallus isolla O:lla.

        🦄


    • Anonyymi00015

      Keskiviikkona tilasin pöytäkoneella noin puolentoista kilometrin päässä olevasta kaupasta sitä sun tätä, tuonti samana päivänä oven viereen, en siis koskaan näe tuojaa. Aamulla kahvia tehdessä nimittäin huomasin että kahvia ei riitä seuraavaksi aamuksi ja millään "jaksanut" lähteä liikenteeseen niin kätevää tuo tilaushomma. Tuonti vaan sen verran hinnakas että tilaan kaksi-kolme pahvilaatikollista saman tien, varsinkin tilaa vievää ja painavaa juttua. Ja fillari tarakalla olevaan koriin mahdu paljon mitään.

    • Mulla kävi eilen ekaa kertaa robotti. Nauratti, kun vesisateessa alkoi soimaan "Lady, hear me tonight, 'cause my feeling is just so right.." 😁 Söpö tapaus.

      • Höh! Mä menin sekaisin sinusta ja TT:stä. Teillä on niin samanlaiset profiilikuvat.

        Hämmennyin ihan valtavasti kun Typy ensin vakuuttaa että haluaa hoitaa ostokset ihan itse ja sit perästä sanoo että Robo kävi...

        Meni hetki tajuta, et se olitkin sinä.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Höh! Mä menin sekaisin sinusta ja TT:stä. Teillä on niin samanlaiset profiilikuvat.

        Hämmennyin ihan valtavasti kun Typy ensin vakuuttaa että haluaa hoitaa ostokset ihan itse ja sit perästä sanoo että Robo kävi...

        Meni hetki tajuta, et se olitkin sinä.

        Heh! Koska me Mu5tasydämen kanssa okemme kuin kaksi marjaa, kävin vaihtamassa profiilikuvani, jotta meidät olisi helpompi erottaa (edes vähän). 😁🍒

        Kyllähän tämä erottaminen vieläkin tuottaa vaikeuksia, mutta näillä mennään! 👍


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1215
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      749
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe