Itse asun penthousessa, niin täällä käy ihmislähetti.
Kuitenkin kerran lompsein lähikauppaan hakemaan nikotiinipusseja, niin semmoinen robotti seurasi mua. Aina kun pysähdyin katsomaan sitä niin sekin pysähtyi, eikä uskaltanut ohittaa.
Varmaan niissä on jonkilainen tekoäly. Hassuja kapistuksia.
>Simiti<
Käykö teillä ruokalähetti vai semmoinen robotti
22
257
Vastaukset
- Anonyymi00002
Oletko varma etten se ollut minä? 🤔🤖
🦄- Anonyymi00003
Jos sinulla on 6 pyörää ja naytät laatikolta, niin saatoit ollakin. Mutta mitä sinä Keskipohjanmaalla olit tekemässä?
>Simiti< - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jos sinulla on 6 pyörää ja naytät laatikolta, niin saatoit ollakin. Mutta mitä sinä Keskipohjanmaalla olit tekemässä?
>Simiti<Kysytkin vielä!
Kokkolassa on se ihana vohvelikahvila... 😋☕🧇🍧
🦄 - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kysytkin vielä!
Kokkolassa on se ihana vohvelikahvila... 😋☕🧇🍧
🦄Piti oikein googlettaa. Näköjään moinen on museokorttelissa. Minulle ihan uusi tuttavuus ja hitto olen asunut Kokkolassa jo 50 vuotta.
>Simiti< - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Piti oikein googlettaa. Näköjään moinen on museokorttelissa. Minulle ihan uusi tuttavuus ja hitto olen asunut Kokkolassa jo 50 vuotta.
>Simiti<Apua. Voi sinua.
Minä en asu Kokkolassa, mutta vohvelikahvila on tuttu paikka. 😄
Nuorempana olen kerran tutustunut jopa Kokkolan yöelämään! 👌💃🕺✨🍸 Toki olen tutustunut myös monen muun eksoottisen pikkupaikan yöelämään. 🤭
First things first: viinaa, miehiä ja vohveleita. 🤔
🦄 - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Apua. Voi sinua.
Minä en asu Kokkolassa, mutta vohvelikahvila on tuttu paikka. 😄
Nuorempana olen kerran tutustunut jopa Kokkolan yöelämään! 👌💃🕺✨🍸 Toki olen tutustunut myös monen muun eksoottisen pikkupaikan yöelämään. 🤭
First things first: viinaa, miehiä ja vohveleita. 🤔
🦄Jopas nyt. Yhdesti ajelin Ristijärvelle. 1300 asukasta ja sielläkin S-market. Onko koko aurinkokunnassa yhtään paikkaa, missä ei ole ääs markettia, tai Prismaa?
>Simiti< - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jopas nyt. Yhdesti ajelin Ristijärvelle. 1300 asukasta ja sielläkin S-market. Onko koko aurinkokunnassa yhtään paikkaa, missä ei ole ääs markettia, tai Prismaa?
>Simiti<No ei ole, koska ne ovat keskustalaisen mafian lonkeroita. 🤭 🍀
🦄 - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
No ei ole, koska ne ovat keskustalaisen mafian lonkeroita. 🤭 🍀
🦄Kuka meni ensimmäisenä Marsíin? Ei sillä väliä, s-kaupan myyjällä meinasi tulla tylsää.
>Simiti< - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kuka meni ensimmäisenä Marsíin? Ei sillä väliä, s-kaupan myyjällä meinasi tulla tylsää.
>Simiti<On hauskaa huomata, että K-ryhmän asiakaspalvelijoita on selvästi sekä koulutettu että kannustettu kasuaaliin rupatteluun asiakkaiden kanssa. Tilanne huomioiden, tietysti. Mutta luulisi sellaisen olevan tehokkaampaa keskustalaisessa Marsin... siis, maaseudun valtaamisessa. 🤔
🦄 - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
On hauskaa huomata, että K-ryhmän asiakaspalvelijoita on selvästi sekä koulutettu että kannustettu kasuaaliin rupatteluun asiakkaiden kanssa. Tilanne huomioiden, tietysti. Mutta luulisi sellaisen olevan tehokkaampaa keskustalaisessa Marsin... siis, maaseudun valtaamisessa. 🤔
🦄Ei nyt tehdä tästä poliittista. Kotiinkuljetus on ihkua, kovidin aikana huomasin helppouden. Ja se jäi vähän päälle.
>Simiti< - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei nyt tehdä tästä poliittista. Kotiinkuljetus on ihkua, kovidin aikana huomasin helppouden. Ja se jäi vähän päälle.
>Simiti<En ikinä luopuisi kauppareissuistani!
Ne tyydyttävät metsästäjä-keräilijäviettiäni. Olen myös oppinut mieheni makunystyrät niin hyvin, että hänkin kokee valintani onnistuneiksi noin 98 prosentissa tapauksista.
Mutta sinulla taisi olla liikuntarajoite. Siihen robo on hyvä apu.
🦄 - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
En ikinä luopuisi kauppareissuistani!
Ne tyydyttävät metsästäjä-keräilijäviettiäni. Olen myös oppinut mieheni makunystyrät niin hyvin, että hänkin kokee valintani onnistuneiksi noin 98 prosentissa tapauksista.
Mutta sinulla taisi olla liikuntarajoite. Siihen robo on hyvä apu.
🦄Ei sitä ihan turhaan olla työkyvyttömyys eläkkeellä. Mutta juu rajoitteita on fyysisesti.
Onneksi aikoinaan tienasin kohtuullisesti.
>Simiti<
Minä olen meillä ruokalähetti ja joka paikan robotti. Haluan käydä itse kaupassa ja tehdä ostokset henk.kohtaisesti. Tämä on minulle tärkeää.
Toki ymmärrän, että kaupan kuljetuspalveluilla ja roboteilla on kysyntää. Varsinkin liikuntarajoitteisille ja vanhuksille tuo on todella hyvää palvelua.
Jokainen saa valita omanlaisensa toimintamallin. Onneksi on vaihtoehtoja.- Anonyymi00014
Minulla on vaimo. Isolla Veellä.
- Anonyymi00016
Öh tuota, jos nyt vähän hienotunteisemmin...sentään varsin henkilökohtainen juttu.
Vaikka mikäpä tuossa jos sattuu olemaan luonnetyyppi joka arvostaa suorapuheisuutta 😂 - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Öh tuota, jos nyt vähän hienotunteisemmin...sentään varsin henkilökohtainen juttu.
Vaikka mikäpä tuossa jos sattuu olemaan luonnetyyppi joka arvostaa suorapuheisuutta 😂Ei tuo ole niin paha kuin mies isolla ämmällä. 🤔
🦄 - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei tuo ole niin paha kuin mies isolla ämmällä. 🤔
🦄Riippuupi miten tuon ison v:n sisäistää 😁. Poikamies. Isolla Peellä
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Riippuupi miten tuon ison v:n sisäistää 😁. Poikamies. Isolla Peellä
Siitä voi syntyä oivallus isolla O:lla.
🦄
- Anonyymi00015
Keskiviikkona tilasin pöytäkoneella noin puolentoista kilometrin päässä olevasta kaupasta sitä sun tätä, tuonti samana päivänä oven viereen, en siis koskaan näe tuojaa. Aamulla kahvia tehdessä nimittäin huomasin että kahvia ei riitä seuraavaksi aamuksi ja millään "jaksanut" lähteä liikenteeseen niin kätevää tuo tilaushomma. Tuonti vaan sen verran hinnakas että tilaan kaksi-kolme pahvilaatikollista saman tien, varsinkin tilaa vievää ja painavaa juttua. Ja fillari tarakalla olevaan koriin mahdu paljon mitään.
Mulla kävi eilen ekaa kertaa robotti. Nauratti, kun vesisateessa alkoi soimaan "Lady, hear me tonight, 'cause my feeling is just so right.." 😁 Söpö tapaus.
Höh! Mä menin sekaisin sinusta ja TT:stä. Teillä on niin samanlaiset profiilikuvat.
Hämmennyin ihan valtavasti kun Typy ensin vakuuttaa että haluaa hoitaa ostokset ihan itse ja sit perästä sanoo että Robo kävi...
Meni hetki tajuta, et se olitkin sinä.Pikku-pirpana kirjoitti:
Höh! Mä menin sekaisin sinusta ja TT:stä. Teillä on niin samanlaiset profiilikuvat.
Hämmennyin ihan valtavasti kun Typy ensin vakuuttaa että haluaa hoitaa ostokset ihan itse ja sit perästä sanoo että Robo kävi...
Meni hetki tajuta, et se olitkin sinä.Heh! Koska me Mu5tasydämen kanssa okemme kuin kaksi marjaa, kävin vaihtamassa profiilikuvani, jotta meidät olisi helpompi erottaa (edes vähän). 😁🍒
Kyllähän tämä erottaminen vieläkin tuottaa vaikeuksia, mutta näillä mennään! 👍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231215
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20749- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511