Oli hyvä keli rullata kaupoissa polkupyörällä asfaltilla kovaa vauhtia.
Amerikan pastilleja, katkkeja pussi oli mielessäpiti ostaa, ja VOIMA-ENERGia JUOMAA ELI kaljaa tottakai.
Niin masentuneita ihmisiä vanhuksissa tuo masentuneisuus ilmenee aina äärimmäisen epäkohteliaana käytöksenä toisia ihmisiä kohtaan.
- Vanhukset purkavat toisiin omaa pahaa oloaan, ja omaa elämänsä epäonnistumista.
Masentuneen oloisia ihmisiä oli kaupoissa.
4
119
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Nykyään nuoret tytöt ovat kaikista kohteliaimpia, jqa vanhukset töykeydessään ja itsekkyydessään häpeä koko Suomen kansalle.
Kun katsoin kaupan karkkihyllyjä, niin; kokonainen oma pitkä karkkihylly pelkästään Fazerin karkkeja on valinnanvaraa, ihmetyttää miten pystyvät noin suurta valikoimaa pystyssä... Hauska yhteensattuma. Kävin eilen kaupassa ja ostin myös Amerikan pastilleja. Ne on tarkoitus viedä ystävän luokse juhannustuliaisiksi. On tuossa korissa paljon muutakin, mutta pussillinen pastilleja odottaa kiltisti juhannusta.
Prismassa oli paljon ikäihmisiä. Luultavasti tunsivat toisensa, kun jokaisella käytävällä oli käynnissä "juttutuokio". Kiersin kiltisti toista kautta.
Eivät he näyttäneet masentuneilta. Luultavasti kauppareissu on heille se päivän kohokohta.- Anonyymi00002
Voisitko itse kertoa miksi ostat kaljaa . Voitko sinä hyvin kun kaljaa pitää lipittää. Tukeeko sinusta terveyttä ja hyvinvointia. ja jos tukee niin miten se näkyy elämässä.
- Anonyymi00003
Minä lisäsin ilmaa kumeihin niin rullaa nyt paremmin, mitään huoltoja tai säätöjä en tehnyt talven jäljiltä ja hyvin pelittää, tosin ei tässä ihmeemmin tekniikkaa ole, 4-vaihteinen napavaihde jossa jalkajarru ja edessä vannejarru.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231182
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71557
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398