Ittelleen soman t-paidan. Tai hyvin voin kysyy myös miehiltä ootteko ostaneet puolisollenne soman tpaidan, sellasen rapu adidaksen.
Ja jos on käyny niin ikävästi ettei naisella oo sitä omaa rakasta puolisoo. Niin vaan toi rapu adidas nyt juhanuksena päälle, niin varmasti löytyy.
Onks naiset ostanu
12
60
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Olipa mystinen kysymys. Mikä on rapu 🦀 adidas T-paita? Ei löytynyt edes netistä etsimällä.
- Anonyymi00002UUSI
Kohta horoskooppimerkki rapu juhlii. Eikö?
Vilma
Ostin salia varten vaaleanpunaisen väljän t-paidan, sellaisen Peppa Pig -värisen.
Ei siin oo rapuu. Kultaa on. Anonyymi00002 kirjoitti:
Kohta horoskooppimerkki rapu juhlii. Eikö?
Vilma
Ostin salia varten vaaleanpunaisen väljän t-paidan, sellaisen Peppa Pig -värisen.
Ei siin oo rapuu. Kultaa on.Sulleki vois sopii. Selässä se punanen rapu. Isolla ravulla.
- Anonyymi00003UUSI
Että mitä? Mikä on rapu adidas t paita?
Minulla ei sellaista ole eikä tule, Adidas on väärä merkki.Miks se on väärä? Eiks riitä että on soma. Ainoo sääntö on, ettei nike ja adidas saa olla yht aikaa!
- Anonyymi00004UUSI
En taatusti pistä sellaista paitaa päälleni koskaan, koska en halua enää yhtäkään miestä elämääni koskaan!
No se pointti tässä onki. Et kuvitellaan ittemme hyvännäköseks. En mäkään ny oikeesti luule, että mä tällä lintu nikellä naisen saan. Mutta toivossa on kato hyvä elää. Mulla on monen merkkistä paitaa ja vaatetta, tilanteen mukaan.
- Anonyymi00005UUSI
Aika turhaa olisi ainakaan minulle ostella tuollaista. En nimittäin ikinä pukisi sitä päälleni.
- Anonyymi00006UUSI
JeroP kirjoitti:
Miksi et halua olla soma?
Sekin on totta, että "soma" on yksi viimeisiä adjektiiveja, jotka haluaisin itseeni yhdistettävän. En tosin pidä tuota paitaa yhtään somana, joten tuo ei sinällään olisi ongelma. Monta muuta asiaa tuossa onkon sitten minun makuuni totaalisesti pielessä. Lähtien vaikka nyt siitä, että se on adidasta, jota en kuuna kullan valkeana pukisi päälleni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!571711Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1321368Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701231La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10826- 62785
- 69681
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39521- 36477
- 45466
- 52442