Löytyi hyvä ja helppo testi johon täytetään perustiedot.
Vastaus tulee sekunnissa.
Oletteko heikkoja vai vahvoja, kuulutteko jopa eliittiin jommassa kummassa ääripäässä?
https://tsemppiapp.fi/voimatasotesti
AV
No nyt totuus esille, missä fyysisessä vaimakunnossa olette
45
228
Vastaukset 45
- Anonyymi00001
...Varmennukseksi voimakunnossa, ei vaimokunnossa:)
Vaikka kyllähän vaimoltakin voi jotain fyysistäkin voimaa odottaa.
AV - Anonyymi00002
Vaimakunnossahan tuossa on eli eri testi kuin linkin.
- Anonyymi00003
Voi olla, testin tarkoitushan on kasvaa ihmisenä. Mitä se sitten kunkin kohdalla tarkoittaa.
AV - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Voi olla, testin tarkoitushan on kasvaa ihmisenä. Mitä se sitten kunkin kohdalla tarkoittaa.
AVFyysisesti? Kasvaahan sitä, jos treenaa yhtään.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Fyysisesti? Kasvaahan sitä, jos treenaa yhtään.
Voihan kysymys olla myös naimakunnosta:)
AV - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Voihan kysymys olla myös naimakunnosta:)
AVmissä fyysisessä vaimakunnossa olette
Ei ihan ekana tuu mieleen naimakunto, mutta sinulla lienee jokin muu tarkoitus tässä enkä jää arvailemaan, mikä se mahtaa olla. Jokaisella kuitenkin ne omat vahvuutensa ja myös heikkoutensa - olipa laji kuin laji.
Aurinkoista päivää sinne! - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
missä fyysisessä vaimakunnossa olette
Ei ihan ekana tuu mieleen naimakunto, mutta sinulla lienee jokin muu tarkoitus tässä enkä jää arvailemaan, mikä se mahtaa olla. Jokaisella kuitenkin ne omat vahvuutensa ja myös heikkoutensa - olipa laji kuin laji.
Aurinkoista päivää sinne!Kiitoksia, salillehan sitä tänäänkin kengät vievät.
AV - Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
missä fyysisessä vaimakunnossa olette
Aurinkoista päivää sinne!Pahan Pohjolan emännän luokse kiirii kaikki louhit. Oli kunto mikä tahansa.
Tuosta tulikin mieleeni muuan runontynkä.
Vaka wanha Väinämöinen
Pisti piika Pikkaraista
Navan alle napsahutti.
- Anonyymi00005
En edes viitsi tehdä testiä kun tiedän olevani rapakunnossa.
- Anonyymi00008
Jos olisi rapakunnossa, olisi sen suurempi syy tuo testi tehdä.
Voimaharjotteita ja voimantuoton lisäystä ei ole koskaan liian myöhäistä aloittaa.
Tutkimusten mukaan yli 80-vuotiaiden voima kasvoi jopa 400 % kun ohjattua treeniä tekivät. Ei ole liian myöhäistä, jos vähänkin voi vielä liikkua.
AV
- Anonyymi00011
Tein yhden liikkeen testin. Sen mukaan naimatasoni oli eliitti ja matkasta huipputasolle suoritettuna 60 %.
Testin antamista lukemista en ymmärtänyt yhtään mitään.
Esim. rpm on minun maailmassani kierroksia minuutissa.
-keinovaginamies- Nää on salinkävijöitten testejä? En käy salilla. Enkä käytä tarjottuja laitteita.
- Anonyymi00012
Olen höyhensarjalainen enkä innostu painonnostosta yhtään, jätän pullistelijoille.
- Anonyymi00013
Mulla oli raaka käpy oven takana niin en meinannu saada ovea auki 😐
Leuanvetotuloksen perusteella olen vahva. Se on ainoa, jota olen tehnyt maksimitoistomäärän, omalla painollani. En tiedä miten hyvin arvio yhden kerran maksimista sitten osuu kohdalleen. En myöskään tiedä pitääkö tulos mitata myötä- vai vastaotteella. Tai saisiko kädet sitoa tankoon otteen helpottamiseksi.
Tarkistin apinaindeksitarinaa uudemman kerran ja luulen että minun pitäisi saada vähän hyvitystä leuanvetoon koska joudun siirtämään painoani pidemmän matkan kuin joku matalammalla apinaindeksillä.
Mutta en valita. Korkeasta apinaindeksistä on paljon useammassa lajissa hyötyä. Punttisalin painojen siirrot onkin ehkä niitä harvoja lajeja, joissa pieni apinaindeksi on eduksi.
- Anonyymi00014
En nyt tehnyt mitään testejä, mutta salilla tekemieni liikkeiden perusteella olen joskus katsonut olevani keskimäärin edistynyt-tasolla.
En treenaa äärimmäisen kovaa tai hae jatkuvasti maksimeja eli en oikeastaan tiedä todellista tasoani, mutta sen tiedän, että varaa on vielä parantaa. Tavoitteeni ei tosin ole päästä minnekään eliitti-tasolle, vaan voida hyvin, mutta vastaanotan kyllä mielelläni enemmän voimaa, jos sitä tässä treenatessa lisää sattuu tulemaan.
Aletheias - Anonyymi00015
Hän on ainakin maaaailman vahvin ja voittais kaikki universumin ukkelit menne tullen sormikoukussa ja saappanheitossa!
- Anonyymi00016
Sanon tämän nyt vain yhden kerran. Sinun kannattaisi nyt vaan keskittyä kehittämään älyäsi. Ja sama menee näille kaikille voimailijoille tällä palstalla mitkä menee salille pumppaamaan rautaa ja kehuu sillä täällä joka ainoa päivä. Ota kirja käteen ja lue sitä, voimaa on jo ihan tarpeeksi, äly yhä puuttuu.
- Anonyymi00017
Ai ne on toisiaan pois sulkevia äly ja lihakset 🤔. Eli jos käy salilla, niin kun lihakset kasvaa, samalla älyä poistuu yhtä paljon 😨 olen järkyttynyt!
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ai ne on toisiaan pois sulkevia äly ja lihakset 🤔. Eli jos käy salilla, niin kun lihakset kasvaa, samalla älyä poistuu yhtä paljon 😨 olen järkyttynyt!
Kyllä! Kuntosalilla pumppaat älyä pois itsestäsi ja voimaa sisään.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kyllä! Kuntosalilla pumppaat älyä pois itsestäsi ja voimaa sisään.
Tapahtuuko sama naisilla?
Paljonkohan olen tyhmentynyt 😵💫? - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tapahtuuko sama naisilla?
Paljonkohan olen tyhmentynyt 😵💫?Naisilla kun ei ole niin paljoa mistä ottaa, niin ne lihaksetkin jää alikehittyneiksi.
- Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Naisilla kun ei ole niin paljoa mistä ottaa, niin ne lihaksetkin jää alikehittyneiksi.
Sä oot kyllä käynyt tosi paljon salilla!
- Anonyymi00018
50 punnerrusta ja 20 leukaa ja puolen tunnin intervalli juoksu ei mitään näivettäviä maradoneja, paremmassa kunnossa nyt kuin nuorena
- Anonyymi00020
AInakin AV on tosi heikossa vaimokunnossa, kukaan ei sitä ottaisi vaimoksi.
Fyysisesti luultavasti keskimäärin vahva. Ohjelmassa ei ole yhtäkään testin lajia :).
Lihaskunnon ylläpitoon ja toimivuuteen lähinnä keskittynyt. Aerobinen puoli velipuolen asemassa.- Anonyymi00023
Siis tuo leuanveto
"Leuanvetotanko · Kehonpaino + lisäpaino yhteensä / kehonpaino"
Tuleeko siihen oma paino vaan, jos ei ole lisäpainoja ja vähän oli erikoinen testitulos, kun 61kg ja 1-5 leukaa on edistynyt ja yli 6 leukaa vahva
Ei ole kyllä edistynyt, jos saa vaan yhden leuan.
Penkkipunnerruksessa sensijaan, jos tangossa on 30kg ja 10 toistoa, niin on muka aloittelija.
Pitäisi saada 60kg painoilla 8 toistoa, etä on vahva.
Vähän on ristiriitaista, koska 60kg painoilla 8 toistoa on paljon raskaampi ja kovempi suoritus, kuin 8 leukaa.
Joskus 2 vuotta sitten kokeilin leuanvetoa ja sain jopa 6 leukaa, eikä se tuntunut kovin raskaalta.
Penkkipunnerruksessa en edes yrittäis 60kg eli omaa painoani, koska en sitä saisi nostettua ja saada 60 kg:lla 8 toistoa, niin on monta ekrtaa raskaampaa, kuin saada 6 leukaa.
Nuo testit on kyllä ristiriidassa keskenään.- Anonyymi00024
Kuullostaa kieltämättä typerälle. Suorastaan epäkelpo testi tuollainen. Testissä pitäisi olla vain yksi paino joka on sama kaikille, otetaan suorituksesta aika ja toistomäärä. Eikä mitään leuanvetoja, kaikki on kuitenkin eri painoisia. Testin pitää tuottaa tieteellisiä tuloksia eikä mitään "musta tuntuu" potaskaa.
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kuullostaa kieltämättä typerälle. Suorastaan epäkelpo testi tuollainen. Testissä pitäisi olla vain yksi paino joka on sama kaikille, otetaan suorituksesta aika ja toistomäärä. Eikä mitään leuanvetoja, kaikki on kuitenkin eri painoisia. Testin pitää tuottaa tieteellisiä tuloksia eikä mitään "musta tuntuu" potaskaa.
Leuanvetokin on laji, jossa kehon rakenteella on merkitystä.
Jos jalat on tikut, eikä liiikakiloja alaraajoissa, eikä vatsassa ja kädet ovat lihaksikkaat ja voimakkaat, niin leuanveto on helppo laji.
Leuanvetäjät ovat yleensä hoikkia, ei ole mitään läskejä ruumiinrakenteeltaan. - Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Jos jalat on tikut, eikä liiikakiloja alaraajoissa, eikä vatsassa ja kädet ovat lihaksikkaat ja voimakkaat, niin leuanveto on helppo laji.
Leuanvetäjät ovat yleensä hoikkia, ei ole mitään läskejä ruumiinrakenteeltaan.Aivan täysi tekniikkalaji. Samoin kuin painonnosto, missä levytanko nostetaan maasta pään päälle. Puhdasta tekniikkaa.
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Leuanvetäjät ovat yleensä hoikkia, ei ole mitään läskejä ruumiinrakenteeltaan."Leuanvetäjät ovat yleensä hoikkia, ei ole mitään läskejä ruumiinrakenteeltaan."
No shit, einstein? - Anonyymi00030
"Penkkipunnerruksessa sensijaan, jos tangossa on 30kg ja 10 toistoa, niin on muka aloittelija".
Kyllä tuo on aloittelijan merkki, 10 vuotias tyttärenikin nostelee jo 5 x 30 kg sarjoja.
En tiedä voiko aikuista edes verrata 10 vuotiaaseen...ehkä joissan tapauksissa.
AV - Anonyymi00033
Anonyymi00030 kirjoitti:
"Penkkipunnerruksessa sensijaan, jos tangossa on 30kg ja 10 toistoa, niin on muka aloittelija".
Kyllä tuo on aloittelijan merkki, 10 vuotias tyttärenikin nostelee jo 5 x 30 kg sarjoja.
En tiedä voiko aikuista edes verrata 10 vuotiaaseen...ehkä joissan tapauksissa.
AVJoo, sehän on siis tanko plus 5kg painot. Kyllä sillä jotain 15-20 toistoa pitäisi pystyä tekemään, jos on mies.
- Anonyymi00038
Anonyymi00033 kirjoitti:
Joo, sehän on siis tanko plus 5kg painot. Kyllä sillä jotain 15-20 toistoa pitäisi pystyä tekemään, jos on mies.
Monelle naiselle ihan helppoa.
AV
- Anonyymi00031
Juostiin eilen cooperin testi mieheni kanssa. Mieheni juoksi 2400 ja minä 3100 metriä. Olen siis ihan hyvässä kunnossa. Mieheni ei ollut juossut vuosiin, se pyöräilee paljon.
- Anonyymi00032
Olet loistavassa kunnossa, paljon paremmassa mitä esimerkiksi itse olen.
Juoksu on nykyisin vähän myrkkyä(painoa on liikaa). Kokeiltiin tänään 1000 metrin juoksua, teki pahaa tuokin matka. Tavoitteena on nyt lisätä kulutusta ja tiputtaa painoa vaikka se 5-6 kg. Tuokin auttaisi askellukseen jo kummasti.
AV
- Anonyymi00034
TV2 näyttää juuri naisten rekanvetoa, hyvässä fyysisessä lihaskunnossa ladyt ovat.
- Anonyymi00035
Oho. Huippu. Yksi oli eliitti, mutta olenkin nyt jo pehmeässä kunnossa. Aika löysät kriteerit. Ei kyllä toimi oikeassa elämässä tuo testi, turhan mielistelevät tulokset. Meidän saliporukassa heikoimmatkin on eliittiä tuon mukaan 🤔
xLiner- Anonyymi00036
Aika kuluttaa, tippuu eliitistä normaaliksi vahvaksi...kunnes jossain vaiheessa uhkaa jo taso aloittelija uudemman kerran...
AV - Anonyymi00037
En täyttänyt jokaista nitkutteluliikettä. Isoimmat ja yleisemmät vaan. Jostain pikkunitkutuksesta saattaisi tulla joku muu tulos. Jos tuo tieto helpottaisi jonkun mielensäpahoittajan raivoa 😁
xLiner 💪 - Anonyymi00039
Anonyymi00036 kirjoitti:
Aika kuluttaa, tippuu eliitistä normaaliksi vahvaksi...kunnes jossain vaiheessa uhkaa jo taso aloittelija uudemman kerran...
AVVarmasti kun mittari alkaa näyttämään sataakahtakymppiä.
Vai oliko tarkoitus ennustaa tulevaisuuteen? Taisin lukea aloituksen huonosti.
xLiner - Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Varmasti kun mittari alkaa näyttämään sataakahtakymppiä.
Vai oliko tarkoitus ennustaa tulevaisuuteen? Taisin lukea aloituksen huonosti.
xLinerAloitus on tehty juurikin herättämään palstalaisia aloittamaan jonkulaiset lihastreenit JO AJOISSA, mikäli tuntee sen tarpeelliseksi. Siirtyy sitten se rollaattorin ostoikä kymmenenvuotta myöhempään vaiheeseen.
AV - Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Aloitus on tehty juurikin herättämään palstalaisia aloittamaan jonkulaiset lihastreenit JO AJOISSA, mikäli tuntee sen tarpeelliseksi. Siirtyy sitten se rollaattorin ostoikä kymmenenvuotta myöhempään vaiheeseen.
AVYksi puolituttu salityyppi lyhistyi aikoinaan laitteen päälle. Kuoli huippukuntoisena.
Rollaattori on oikein käypä vehje. Sillä pääsee muuten lujaa, kesät talvet. Ja paljon tehokkaampia kunnon kannalta kuin nuorison sähkölaudat.
Hyväkuntoinenkin voi käyttää rollaattoria. Jos vaikka pyörryttää herkästi.
xLiner - Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Yksi puolituttu salityyppi lyhistyi aikoinaan laitteen päälle. Kuoli huippukuntoisena.
Rollaattori on oikein käypä vehje. Sillä pääsee muuten lujaa, kesät talvet. Ja paljon tehokkaampia kunnon kannalta kuin nuorison sähkölaudat.
Hyväkuntoinenkin voi käyttää rollaattoria. Jos vaikka pyörryttää herkästi.
xLinerMjoo, olen tuntenut useita kymmeniä ihmisiä jotka ovat olleet nuorempia kuin minä, menehtyneet monenlaisiin asioihin. Osa jo 17 vuotiaana, osa 30 vuotiaana, osa 47 vuotiaana jne.
Rollaattorit ovat katukuvassa yleistyneet.
AV
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran95888Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?150829- 63708
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47674Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y25673Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46644- 44597
Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä29542Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20533- 31531
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.27516Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee414488- 6486
Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭81479- 44461
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.29451- 30446
Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 363432En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii39414Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä
Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole4401